Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Kalibracija klapne, rekao bih...

Zagrej motor i par puta nateraj obrtaje preko 4000 i trebalo bi da je ugasi.

 

 

Послато са ентузијазмом

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drustvo, potrebna mi je jedna informacija.

 

Juce ujutru krenem da upalim Stila, i posle prvog zaverglaja, ugasi se. Probam ponovo, normalno se upali, ali upalila se i chek engine lampica. Tokom voznje, primetim da nema snage, dajem gas ali nije to to. Odem do majstora, on prikljuci na dijagnostiku i izadje greska `pritisak opterecenja(kod njega je pisalo tlak). Proba da izbrise gresku, medjutim nece. Proba on auto, ide dobro, i odjednom samo izgubi snagu i tacno se oseti da ne reaguje bas dobro na gas. Prikljuci ponovo dijagnostiku tokom voznje, i kaze da ne puni dovoljno turbina. Ostane auto kod njega, stavljao je neki senzor, zaboravio sam kako se zove, zapamtio sam da ima kao neke dve cevicice na jednom kraju, a na drugom kao mali prikljucak scart, ako tako mogu da kazem jer mi je na to licilo. Takodje, kaze je da je gledao MAP, i da je on ok. On je siguran da je struja u pitanju, i rekao mi je da idem kod elektricara  Takodje mi je rekao da ga manje vozim, jer garez pada po turbini.

 

Zanima me da li je neko imalo slican problem? Sta bi mogao da bude problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pretpostavio sam :) Da nije vakum zapusen negde ili onaj ventil na turbini mozda glavi?

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kaze da je sve to proverio, i da nije nista od toga. 

Kako struja moze da pravi problem? Da li postoji nacin da to sam proverim, ili da odem kod elektricara?

Edited by Macvanin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav imam stilo karavan 1.9 jtd 59 kw. 2004. I nikakvih problema nisam.imao sa elektronikom ali sada mi se vec dva puta pali zuta lampica engine fault o toku vznje i to na laganoj vohnji u trecoj ili cetvrtoj brzini. Od kako sam usuo gorivo na jednoj pumpi na kojoj nisam nikad lre sipao to mi se pojavljuje. Auto normalno vuce.i sve kad se upali lampica. Posle se posle 4...5 paljenja ugasi.u cemu je problem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drustvo, Stilo 1.9 JTD 85kw ,preticao sam u 4. i negde oko 3000 obrtaja upali se crvena lampica Check engine. Auto posle toga ide normalno,vuce isto,pali bez problema,miran u leru,znaci nikakav problem nema. Ako moze par informacija o cemu se radi dok ne odem u ponedeljak do majstora bio bih zahvalan.

 

ps Znam da treba dijagnostika i da niko nije baba Vanda da odmah zna sta mu je,ali makar neka informacija bi dobro dosla eto do ponedeljka.

 

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trebalo bi da je over bust ventil eventualno neki vakum ili pak prepunjava turbina

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, MS PK said:

Trebalo bi da je over bust ventil eventualno neki vakum ili pak prepunjava turbina

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

ako moze jos koliko bi to kostalo otprilike i da li je nesto ozbiljno? Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moz da bude dzabe a moz da bude i 300e vrlo lako :D
Ako je ventil, ne znam cenu, izguglaj. Ako je neko crevce mozda bude i dzabe. Ako je turbina..100-150e polovna, 250e remontovana plus ruke i prateci troskovi. Iscitajte gresku, mozda je cak i drugo nesto.

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

+1, ne mora da znaci, ali najcesce bude neka glupost overboost-vakuum, sto rece Mica. Overboost ako je smesten dole kod filtera vazduha, u kombinaciji sa vlagom, pranjem kola i sl. zna da ljudima pravi problem. Ako se cacka oko njega nije ga lose podici oko kucista akumulatora.

Generalno je preporucljivo pregledati creva, posebno ono oko bloka motora (zna da se osteti o ivicu bloka, ispod vatrostalne izolacije pa se ne vidi) ka vakuum boci, ocistiti T racvu koja se deformise usled starosti i toplote, itd... Iscitavanje greske se podrazumeva.

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ivan said:

+1, ne mora da znaci, ali najcesce bude neka glupost overboost-vakuum, sto rece Mica. Overboost ako je smesten dole kod filtera vazduha, u kombinaciji sa vlagom, pranjem kola i sl. zna da ljudima pravi problem. Ako se cacka oko njega nije ga lose podici oko kucista akumulatora.

Generalno je preporucljivo pregledati creva, posebno ono oko bloka motora (zna da se osteti o ivicu bloka, ispod vatrostalne izolacije pa se ne vidi) ka vakuum boci, ocistiti T racvu koja se deformise usled starosti i toplote, itd... Iscitavanje greske se podrazumeva.

Odnecu u ponedeljak nego sam nestrpljiv da vidim u cemu je stvar,malo me buni jer auto se ponasa apsolutno isto kao i pre lampice crvene check engine, ne znam da li i to nesto znaci,kontam da bi ista pokazao u radu da je nakvasen ili nesto slicno. Doduse sinoc na relaciji od Novog Sada bila je bas bas magla i cela prednjica mi je bila mokra kao da je pokisao auto a ni kap kise nije bilo. U svakom slucaju hvala svima puno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni tako radi evo treca godina :D Jednom sam uleteo u barustinu neku , tad upalio lampicu, usao u safe mod jedno 10min i vratio sve u normalu. Dijagnostika nasla over bust problem. Posle toga je duze vreme bilo ok pa je pocelo nekad u cetvrtoj i petoj brzini na oko 3000rpm da upali na sekundu samo chek i ugasi, nastavi normalno ya puni. Dva puta se desilo da je upao u safe mod na neki minut i izadje sam, ali to je samo u situacijama kad ga bas ono gazim. Na normalno dodavanje gasa ne prijavi gresku...nekad ni na divljanje nece duzi period pa mu dune da to radi za redom i tako.. :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MS PK said:

Meni tako radi evo treca godina :D Jednom sam uleteo u barustinu neku , tad upalio lampicu, usao u safe mod jedno 10min i vratio sve u normalu. Dijagnostika nasla over bust problem. Posle toga je duze vreme bilo ok pa je pocelo nekad u cetvrtoj i petoj brzini na oko 3000rpm da upali na sekundu samo chek i ugasi, nastavi normalno ya puni. Dva puta se desilo da je upao u safe mod na neki minut i izadje sam, ali to je samo u situacijama kad ga bas ono gazim. Na normalno dodavanje gasa ne prijavi gresku...nekad ni na divljanje nece duzi period pa mu dune da to radi za redom i tako.. :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

a kako znam da je u safe mode-u?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drzi lampicu sve vreme i nece da primi gas preko 2000rpm bese

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

meni

1 minute ago, MS PK said:

Drzi lampicu sve vreme i nece da primi gas preko 2000rpm bese

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

meni prima gas preko 2000rpm i drzi lampicu sve vreme, znaci isto se ponasa auto kao i pre lampice,nikakve promene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam znao da je ostala upaljena. Jos bolje, lakse ces da nadjes problem :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, MS PK said:

Nisam znao da je ostala upaljena. Jos bolje, lakse ces da nadjes problem :D

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

ma da,stalno stoji ukljucena...nadam se da hocu,u ponedeljak odmah,gde bas za vikend da me uhvatilo to :/

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav jedno pitanje. Pre mjesec dva mi se prvi put upalila lampica engine fault zuta na mom stilu 1.9.59kw 2004 posle 4 paljenja se ugasi ali mi se to desava vec 2 puta cim mi kazaljka od goriva predje polovinu. Naspem pun sve uredu bide dok se ne potrosi malo vise od pola rezervoara cim prodje 4 paljenja ugasi se i sve bude uredu dok opet ne naspem gorivo? Sta bi moglo biti?

 

Edited by Ivan
Obrisan dupliran deo posta

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koju gresku dobijas na dijagnostici?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad bio na dijagnostici kazu egr ventil. A on mi zatvoren vise od godinu dana i nikad mi gresku nije prijavljivao. Auto je 2004 to godiste. Sta vi mislite. ? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...