Mijailović P. 3448 Posted July 13, 2017 Kalibracija klapne, rekao bih...Zagrej motor i par puta nateraj obrtaje preko 4000 i trebalo bi da je ugasi. Послато са ентузијазмом Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted July 24, 2017 Drustvo, potrebna mi je jedna informacija. Juce ujutru krenem da upalim Stila, i posle prvog zaverglaja, ugasi se. Probam ponovo, normalno se upali, ali upalila se i chek engine lampica. Tokom voznje, primetim da nema snage, dajem gas ali nije to to. Odem do majstora, on prikljuci na dijagnostiku i izadje greska `pritisak opterecenja(kod njega je pisalo tlak). Proba da izbrise gresku, medjutim nece. Proba on auto, ide dobro, i odjednom samo izgubi snagu i tacno se oseti da ne reaguje bas dobro na gas. Prikljuci ponovo dijagnostiku tokom voznje, i kaze da ne puni dovoljno turbina. Ostane auto kod njega, stavljao je neki senzor, zaboravio sam kako se zove, zapamtio sam da ima kao neke dve cevicice na jednom kraju, a na drugom kao mali prikljucak scart, ako tako mogu da kazem jer mi je na to licilo. Takodje, kaze je da je gledao MAP, i da je on ok. On je siguran da je struja u pitanju, i rekao mi je da idem kod elektricara Takodje mi je rekao da ga manje vozim, jer garez pada po turbini. Zanima me da li je neko imalo slican problem? Sta bi mogao da bude problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted July 24, 2017 Posto vise ne moze da se izmeni poruka, ono sto je stavljao novo i nije do toga je overboost ventil. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 24, 2017 Pretpostavio sam Da nije vakum zapusen negde ili onaj ventil na turbini mozda glavi?Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Macvanin 88 Posted July 24, 2017 (edited) Kaze da je sve to proverio, i da nije nista od toga. Kako struja moze da pravi problem? Da li postoji nacin da to sam proverim, ili da odem kod elektricara? Edited July 24, 2017 by Macvanin Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted July 24, 2017 Ne znamПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted October 29, 2017 Pozdrav imam stilo karavan 1.9 jtd 59 kw. 2004. I nikakvih problema nisam.imao sa elektronikom ali sada mi se vec dva puta pali zuta lampica engine fault o toku vznje i to na laganoj vohnji u trecoj ili cetvrtoj brzini. Od kako sam usuo gorivo na jednoj pumpi na kojoj nisam nikad lre sipao to mi se pojavljuje. Auto normalno vuce.i sve kad se upali lampica. Posle se posle 4...5 paljenja ugasi.u cemu je problem? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted October 29, 2017 Pise u memoriji gresaka Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 Pozdrav drustvo, Stilo 1.9 JTD 85kw ,preticao sam u 4. i negde oko 3000 obrtaja upali se crvena lampica Check engine. Auto posle toga ide normalno,vuce isto,pali bez problema,miran u leru,znaci nikakav problem nema. Ako moze par informacija o cemu se radi dok ne odem u ponedeljak do majstora bio bih zahvalan. ps Znam da treba dijagnostika i da niko nije baba Vanda da odmah zna sta mu je,ali makar neka informacija bi dobro dosla eto do ponedeljka. Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2017 Trebalo bi da je over bust ventil eventualno neki vakum ili pak prepunjava turbinaПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 4 minutes ago, MS PK said: Trebalo bi da je over bust ventil eventualno neki vakum ili pak prepunjava turbina Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока ako moze jos koliko bi to kostalo otprilike i da li je nesto ozbiljno? Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2017 Moz da bude dzabe a moz da bude i 300e vrlo lako Ako je ventil, ne znam cenu, izguglaj. Ako je neko crevce mozda bude i dzabe. Ako je turbina..100-150e polovna, 250e remontovana plus ruke i prateci troskovi. Iscitajte gresku, mozda je cak i drugo nesto.Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted November 25, 2017 +1, ne mora da znaci, ali najcesce bude neka glupost overboost-vakuum, sto rece Mica. Overboost ako je smesten dole kod filtera vazduha, u kombinaciji sa vlagom, pranjem kola i sl. zna da ljudima pravi problem. Ako se cacka oko njega nije ga lose podici oko kucista akumulatora. Generalno je preporucljivo pregledati creva, posebno ono oko bloka motora (zna da se osteti o ivicu bloka, ispod vatrostalne izolacije pa se ne vidi) ka vakuum boci, ocistiti T racvu koja se deformise usled starosti i toplote, itd... Iscitavanje greske se podrazumeva. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 8 minutes ago, Ivan said: +1, ne mora da znaci, ali najcesce bude neka glupost overboost-vakuum, sto rece Mica. Overboost ako je smesten dole kod filtera vazduha, u kombinaciji sa vlagom, pranjem kola i sl. zna da ljudima pravi problem. Ako se cacka oko njega nije ga lose podici oko kucista akumulatora. Generalno je preporucljivo pregledati creva, posebno ono oko bloka motora (zna da se osteti o ivicu bloka, ispod vatrostalne izolacije pa se ne vidi) ka vakuum boci, ocistiti T racvu koja se deformise usled starosti i toplote, itd... Iscitavanje greske se podrazumeva. Odnecu u ponedeljak nego sam nestrpljiv da vidim u cemu je stvar,malo me buni jer auto se ponasa apsolutno isto kao i pre lampice crvene check engine, ne znam da li i to nesto znaci,kontam da bi ista pokazao u radu da je nakvasen ili nesto slicno. Doduse sinoc na relaciji od Novog Sada bila je bas bas magla i cela prednjica mi je bila mokra kao da je pokisao auto a ni kap kise nije bilo. U svakom slucaju hvala svima puno! Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2017 Meni tako radi evo treca godina Jednom sam uleteo u barustinu neku , tad upalio lampicu, usao u safe mod jedno 10min i vratio sve u normalu. Dijagnostika nasla over bust problem. Posle toga je duze vreme bilo ok pa je pocelo nekad u cetvrtoj i petoj brzini na oko 3000rpm da upali na sekundu samo chek i ugasi, nastavi normalno ya puni. Dva puta se desilo da je upao u safe mod na neki minut i izadje sam, ali to je samo u situacijama kad ga bas ono gazim. Na normalno dodavanje gasa ne prijavi gresku...nekad ni na divljanje nece duzi period pa mu dune da to radi za redom i tako.. Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 1 minute ago, MS PK said: Meni tako radi evo treca godina Jednom sam uleteo u barustinu neku , tad upalio lampicu, usao u safe mod jedno 10min i vratio sve u normalu. Dijagnostika nasla over bust problem. Posle toga je duze vreme bilo ok pa je pocelo nekad u cetvrtoj i petoj brzini na oko 3000rpm da upali na sekundu samo chek i ugasi, nastavi normalno ya puni. Dva puta se desilo da je upao u safe mod na neki minut i izadje sam, ali to je samo u situacijama kad ga bas ono gazim. Na normalno dodavanje gasa ne prijavi gresku...nekad ni na divljanje nece duzi period pa mu dune da to radi za redom i tako.. Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока a kako znam da je u safe mode-u? Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2017 Drzi lampicu sve vreme i nece da primi gas preko 2000rpm beseПослато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 meni 1 minute ago, MS PK said: Drzi lampicu sve vreme i nece da primi gas preko 2000rpm bese Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока meni prima gas preko 2000rpm i drzi lampicu sve vreme, znaci isto se ponasa auto kao i pre lampice,nikakve promene. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MS PK 7732 Posted November 25, 2017 Nisam znao da je ostala upaljena. Jos bolje, lakse ces da nadjes problem Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 2 minutes ago, MS PK said: Nisam znao da je ostala upaljena. Jos bolje, lakse ces da nadjes problem Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока ma da,stalno stoji ukljucena...nadam se da hocu,u ponedeljak odmah,gde bas za vikend da me uhvatilo to :/ Quote Share this post Link to post Share on other sites
vojke 1 Posted November 25, 2017 Momci,map senzor na kraju,resio sam upravo. 1 Magnus reacted to this Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 6, 2017 (edited) Pozdrav jedno pitanje. Pre mjesec dva mi se prvi put upalila lampica engine fault zuta na mom stilu 1.9.59kw 2004 posle 4 paljenja se ugasi ali mi se to desava vec 2 puta cim mi kazaljka od goriva predje polovinu. Naspem pun sve uredu bide dok se ne potrosi malo vise od pola rezervoara cim prodje 4 paljenja ugasi se i sve bude uredu dok opet ne naspem gorivo? Sta bi moglo biti? Edited December 7, 2017 by Ivan Obrisan dupliran deo posta Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ivan 17669 Posted December 7, 2017 Koju gresku dobijas na dijagnostici? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 8, 2017 Nisam jos isao na diagnostiku nikako da uhvatim majstora Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mc Shok 0 Posted December 8, 2017 Sad bio na dijagnostici kazu egr ventil. A on mi zatvoren vise od godinu dana i nikad mi gresku nije prijavljivao. Auto je 2004 to godiste. Sta vi mislite. ? Quote Share this post Link to post Share on other sites