Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Ako glavi hoce da bude manji trenutni od trazenog zato sto vise ubacuje izduvne gasove .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Blokiran, namerno.

 

Desna vertikala mi je na levom grafiku napon u [V] vezano za air qty signal, dok je na desnom u [%] vezano za overboost valve i moze se reci da overboost ventil lepo radi. Na leru je 75% kasnije pada na 20%, mozda samo malo sporo sve to radi. Na desnom grafiku se vidi da su desired fuel pressure i mereni fuel pressure vrlo blizu i to mi deluje ok. Brine me taj mali intake air, a relativno veliki air quantity signal...

 

Deki, sta tacno nije citljivo?  Meni deluje citljivo, ali ne umem bas da rastumacim i nadjem uzroke :-)

Edited by vicaNo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa podeli ova dva grafikona i namesti desnu vertikalu na sto ni na jednom nije do 100,ako je egr zatvoren fizicki onda intake air u leru treba da bude oko 450mg a desired intake air oko 300mg a intake air signal u leru oko 2v a u voznji pri 4500obrtaja oko 4.5v kod tebe kolko je,za bost je ok ako ide do 20%.

Ako je intake manji od desired onda moze da bude busno neko crevo od maf do leptira na usisu ili maf da zeza.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne razumem zasto bih podesavao desnu osu na 100, ako pratim parametre koji su u granici 80-20 % (overboost) ili 0 - 5 V (signal sa protokomera). Koji parametar ide 0-100 da njega posmatram na desnoj osi?

 

Nemam vrednosti mafa na leru (koliko se secam  oko 2.5V je). Moram pogledati kakva je situacija sa intake air, da li je veci od desired na leru.

 

Zanima  me sta se principski desava i sta grafika pokazuje. Koliko ja razumem, kad egr normalno radi, vazduh sto stize  u usisnu granu je kombinacija svezeg i vracenog iz izduva.  Kad je egr blokiran, ecu predvidja neku kolicinu vazduha iz izduva ali njega nema. Da li onda auto radi sa manjom kolicinom vazduha (samo svez svezduh)  ili se automatski usisava vise, pa ipak stize dovoljna kolicina svezeg vazduha? Malo mi ta fizika vazduha i sam princip po kom auto usisava nisu bas jasni...   U slucaju 1 mi ima logike da je intake manji od desired, a u slucaju dva nema i onda znaci da imam negde problem, verovato u crevcima kao sto deki kaze...

Edited by vicaNo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Intake u leru kad je zatvoren egr treba da bude veci od trazenog za oko 150mg jer usisava samo svez vazduh.Ako je manji od trazenog onda ima neki problem.Kako auto ide kako se ponasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad se ponasa ok. Gasio mi se i izbacivao check engine, ali sam to resio zamenom filtra goriva, ciscenjem pume goriva i regulatora goriva, a onda sam tek nabavio dijagnostiku i video parametre. Pa kad uocih ovo odstupanje reko ajde da upitam sta moze biti, iako sad nemam nikakvih gresaka...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Okaci exel fajl da vidimo vezano za intake air,desired intake air i intake air signal.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo excel podataka ali kao slika, nisam znao kako excel file dodati...

 

excel.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bost je dobar kao i ubrizgavanje goriva,intake je isto kao kod mene to je u nekim granicama trebalo bi malo vise da ide ali je verovatno zbog zatvorenog egr-a signal je takodje ok.Najbolje se vidi kad se uradi grafikon tada se vidi da liima vecih odstupanja i moguci problem ovako ne izgleda lose.

Share this post


Link to post
Share on other sites

To su podaci sa onog desnog grafikona.

 

Hvala na tumacenju!

 

P.S.  a kako apraviti veci intake? :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mada parametri su nam isti fuel quantity treba da ide do 60 a kod nas ide do 55-6 sto je posledica manjeg vazduha ili kako maf meri tako i ubrizgava,e sad da lije to zato sto je zatvoren egr ili ipak postoji neki problem ko ce ga znati,kod mene lose ubrzava zato sto mi je losa turbina ti rece da kod tebe nema problema pri ubrzanju tako da je to onda tu negde...:-)

Neki dan kad me ne mrzi otvoricu egr pa cu da izmerim sa otvorenim da vidim kakvi su parametri tad.

Ili ako te ne mrzi otvori ga pa izmeri pa ces da vidis ako se trenutni poklapa ili je priblizan trazenom onda je zato sto je zatvoren ako bude isto onda ima neki problem.Kod mene zatvoren i na leptir i na turbinu pa me mrzi da skidam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene je zatvoren samo na jednom mestu, ali je i sam zaribao. Znaci trebalo bi da ga odblikiram i ocistim, sto mi se realno ne radi... Moguce da zbog manje vazduha sipa i manje goriva, ali kao sto kazes koce ga znati. TO jedino neko od praih majstora da nam rastumaci... Rekoh da nema problema, cini mi se ok, ali davno nisam vozio drugo stila da bih mogao da uporedim :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E sada ne radim i mogu malo srediti grafikon ;)

Kao sto na grafikonu pokazuje desired intake je mnooogo veci od stvarnog....

prvi put kada sam stavio auto na dijag. pokazao je isto [problem sa protokomerom mozda] probao sam da cistim, dzarao sam onu zicu i CRKO je :realmad:, kupim novi, isto ocitavanje.Skinem sa drugarovog stila isto ovako ocitavanje.Mislim da nije do njega problem.

Da napomenem ponovo auto mi pali gresku  P0235 striktno na leru, semafor,kada ga upalim itd... i restetuje kad mu se tupi

 

Exo ga air:

Exelgraph_zpsb81b473f.jpg

 

Turbina:

Boost_zpse771b6e3.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ovome maf je neispravan a i bost presure ti je anji tj kasni to je verovatno overboost ventil u pitanju i vgt ventil.Sto se tice maf-a kazes da si menjao i stavio novi i opet je isto,a auto kako ide kako se ponasa?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Overboost je isto nov ispod akumulatora sam ga stavio.auto ide solidno ima malu rupu na 3k obrtaja ali to je normalno.205 sam ga najbrze vozio.nosi od 1.7k ko blesav.Malo pre sam podmazao onaj vetil ispod turbine sto vakum ulazi u njega.i sada gresku ali gasi je  za 2 - 5 sec

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesi proverio vakum creva,ajde slikaj i okaci sliku kako si postavio overboost ventil,ne sme da pali gresku ima neku muku cim pali.Ako dobro ide onda mi ovo za maf nije jasno.I ja sam moj 210 po sat a kolko stvarni ko ce ga znati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

tebe prijatelju moze samo vracke da spase tu dijagnostiuka nepomaze  :laughing:   fiati su cudo meni stilo palio engine fault i lampicu motora po 10 puta mesecno a sve islo kako treba  i jedan dan ga nakacim na  dijagnostiku pokaze da  otisao regulator pritiska  na pumpi  nista ja skinem poklopac motora i zavucem  ruku otkacim onaj dzek sa regulatora  pritiska i naprskam ga malo kontakt sprejem i evo pola godine kako mi vise nije izbacio gresku  niti lampicu  stilo ima probleme sa kontaktima i sad ako pronadjes koji kontakt zeza  problem resen  ali negde  tesko naci  gresku  stilo je to  bitno da u voznji nema problema .  :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ma cim nema  kvara a nesto zeza  tu ili je neki kontakt ili neki  vakum   cim nije primetno u radu motora onda samo neka glupost koja pali lampicu  :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

cim se neprimecuje nista u radu motora  neka je glupost uz pitanju  koja ce mozda i sama od sebe prestati kao sto se i desava kod vecine stila starijih od 2006 god  . :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo za u buduce nemoj mnogo da koristis taj wd. Imas onaj contact cleaner. Mnogo je bolji. A wd je malo masniji ;) bitno da si resio muku.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...