Jump to content
FAS Goran
etibor

Fiat Stilo 1.9 JTD / MJet - engine fault / check engine

Recommended Posts

Moj je 2002., nemam ni jednu zamerku od prvog dana i sve sto je prijavio bio je kvar.

Palio je gresku za grejac kad je crkao, Engine Fault kad je naprslo vakuum crevo kao i kad je RPM senzor poceo da brljavi. I koliko se secam, to je sve sto se motora tice za ovih vise od 6 godina.

Takodje sam odmah po kupovini blokirao EGR, to stoji na dijagnostici kao stalna greska ali se ne ispisuje na tabli, kao sto Sale rece.

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

 razumem te ja u potpunosti  ali meni se desi da kada dam kontakt  pogasi sve lampice samo ostane crvena motora i ja sacekam  da ispise engine fault  i onda vratim ponovo kontakt i nema vise greske  i tako teram teram prodje po nekoliko meseci pa opet tako  se desi  i desava mi se da merac ulja u karteru senzor brjavi pa ispise za njega gresku jer nemoze da ocita kolicinu ulja  ali i on  ne brjavi stalno jednom u mesec dana i tako  :)

Edited by dejica

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav svima, postao sam vlasnik fiat stila, motor je 1.9 jtd, 85KW, 2003 god, prešao 150000KM

 

-tek sa uzeo auto i primjetio sam da slabije vuče, danas na autuputu načepim ga do 130 i upali se lampica ona neka (nešto oko motora-engine fault), odem do majstora na dijagnostiku, kaže on regulator pristiska turbine, kao može se to nešto očistiti ili ako je to otišlo  skroz kupiti onda novi što je oko 25€. ili ako ne bude do regulatora, onda treba skidati turbinu i očisititi  nešto. poništio je tu grešku, ali ga više nisam vozio brže i lampica se nije palila.

može li to biti šta štetno za motor.

Edited by neshaoct
skinut višak

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobrodošao na forum. :welcome:

 

Sve ti je rečeno od strane majstora. Nema šta sad da bude štetno kada ne pali grešku, dakle sve sada radi ok.

Kada opet to bude prijavio, ne možeš voziti sa tim kvarom. Auto neće imati snage, ulaziće u safe mod ili u potpunosti gasiti motor. Zamisli kad se sve to dogodi u preticanju. ;)

 

Usput, nema pravljenja ''kupusara'' od tema, tj. ne pitaš sve što te zanima u jednoj temi.

Korišćenjem pretrage foruma sam sebi najbrže pomogneš jer tako pronađeš odgovore koji su već napisani, a tiču se baš onoga što želiš da pitaš.

Npr. klikni ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/25511-stilo-nuova-bravo-signalizacija-airbeg-a/

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/29635-stilo-ocs-rear-fog/

Ovo je bio deo viška (u pitanju) koji je skinut.

Share this post


Link to post
Share on other sites

malo dok se uklopim na forum :)

htio bih još da pitam, jel to standardna boljka na fiat stilu sa tim motorom i da li ove gore stavke koje sam nobrojao razlog da auto slabije vuče?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Klik ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/104-pode%C5%A1avanja-foruma-i-uputstva/

 

Naročito ovde:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/54042-koriscenje-pretrage-foruma-search/

 

Onda kažeš sam sebi...imam problem sa snagom na autu, čekaj da vidim šta se o tome pisalo. Tako dobiješ ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/39541-stilo-jtd-problem-sa-snagom/

 

Ili, kažeš sam sebi...imam problem sa regulatorom pritiska turbine, to mi je rekao majstor, čekaj da vidim da li se već pisalo o tome. Tako nađeš ovu temu:

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/37115-stilo-19-jtd-mjet-overboost-ventil-problem/

 

Kontam da si već uvideo koji je princip. :thumbup:

Nema nikakvog uobičajenog problema u konkretnom slučaju jer ti auto nije išao. Ne može biti uobičajeno da auto ne ide. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na autu stilo je u pitanju 1.9jtd upali se lampica crvena od pumpe i auto se ugasi u voznji,ispise engine fault,okrenes kljuc opet nakon ocitavanja ostane lampica od pumpe da gori i nece da upali,par puta tako i upali nekako i odem do majstora i kaze da mu ocitava na dijagnostici neravnomeran pritisak goriva i da je otisao neki ventil za regulisanje pritiska na pumpi,jel imao neko takav slucaj i koliko kosta taj ventil

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je regulator pritiska goriva imas ga u ap sport mislim da je 13000din,a i raspitaj se malo mozda ima negde jeftinije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

...jel imao neko takav slucaj i koliko kosta taj ventil

 

Jeste.

Pominje se u prethodno napisanim odgovorima (ima ih 306 pre tvog) u temi na kojoj smo. Treba ih pročitati. :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo slika sta mi prikazuje i pise Engine Fault koliko mi se cini :S

Ovo Crveno iznad svjetala bude ukljuceno jedno minut-dva i ugasi se, nekad se i ne ukljuci nikako pa ja sad ne znam za sta je ta lampica ?

cxcb10320.jpg

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam nisam voz'o puno veceras cu probati :S Ima jos neko rjesenje kakvo ?
A reci mi kao na primjer sta moze biti ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

E bem mu oca, sta mene vise nece snaci :S :( Hvala vam ljudi puno ! :S

Edited by Cojara

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bio sam danas u servisu rekli su mi da je lose gorivo, kao sto i jeste kod nas u RS stvarno je lose gorivo a ja uvijek sipam Euro 5 ali ne vredi :S Sve dok ta lampica se ponekad ukljuci dobro je :p Pozz !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto vidim da si iz mog kraja,gdje si bio u servisu? Zbog loseg goriva nece sigurno izbaciti motornu gresku, dosta nas sipa i lozu pa nema problema. Promjeni servisera, ta greska trenutno mozda ne znaci nista, ali zna biti uvod u neki kasniji problem.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam trenutno u MIlicima i bio sam u servisu u Zvorniku ( Karakaju ) servis je provjeren sto posto. Problem je u tome sto sam par dana vozao gotovo na rezervi i sipao lose gorivo, i druga auta kad sam servisirao momci su stvarno uvijek bili tacni, nadam se da se problem nece vise pojavljivati kao sto kazu ;) A kad odem u BL oticu i tamo nije problem ;) Pozz

Share this post


Link to post
Share on other sites

Par puta pri ubrzavaju izbacio engine fault ali se greška istog trenutka i gubila, pre dva dana mi se ugasio u vožnji, izbacio loose connection i nije hteo da upali. Posle 15 minuta čekanja da se ohladi, upalio i nije zezao do danas. Danas opet u vožnji izgubio snagu na trenutak ali nije se ugasio.

Ako je neko imao sličnog iskustva neka obrazloži u čemu misli da je problem, senzor radilice, maf,.?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zatvori egr ventil ako vec nije zatvoren...proveri map senzor,moze biti i do njega ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moze pitanje . Na pasinom Stilu 1.2 16v koji radi bez greske izbacuje ove kodove -

P0105 Senzor apsolutnog pritiska usisne grane (MAP)/senzor atmosferskog pritiska (BARO) - kolo neispravno radi

P0520 Senzor/sklopka pritiska ulja motora - kolo neispravno radi

P0606 Kontrolni modul motora (ECM)/Kontrolni modul pogonskog sklopa motora (PCM) - greska procesora . Moze li neko objasnjenje ?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...