Jump to content
FAS Goran
Sign in to follow this  
pjaf

Lancia Y10 - problem sa paljenjem, strujom

Recommended Posts

Pre nedelju dana sam servisirao anlaser, auto je palio savršeno:

http://www.fiat-lanc...showtopic=57119

...ali po meni obrtaji su mu u leru tj parkingu (u pitaju je CVT automatski menjač ) bili malo previsoki oko 1600 a motor se čuo kao da npr. nisam vratio saug, kao da radi na 2500 obrtaja ostalo sve radi O.K .Medjutim juče kad sam ga upalio, malo je teže zaverglao i kad se upalio, kao da radi na tri cilindra.Motor se trese radi neravnomerno kao da će da se ugasi, a svetla na komandnoj tabli konstantno čas utihnu čas zasijaju jače.Ugasim ga, opet ga startujem sve svetli normalno, ali se motor još blago trese.Ja ga isturiram, ubacim u Drive, motor radi savršeno, lepo prima gas.Ugasim ga upalim ponovo još 3-4 puta sve normalno, nigde ne gubi struju, obrtaji u parkingu 1100, motor ne trese, sve savršeno.

Posle nekih 30-ak minuta vožnje vratim se kući, pustim da se motor malo ohladi, opet ga upalim 2-3 puta i sve radi O.K. Da li sve to ima veze sa anlasero i strujom ili je nešto sasvim drugo posredi, inače akumulator ima oko 4 god. ali je odličan, cele zime je uvek palio na " prvi ključ " :laughing: , i kada se nije vozio po par dana na onih -10 prošlog meseca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros ista priča, malo duže verglao, motor se trese, ostala upaljena lampica za akumulator nekoliko sekundi duže nego inače posle paljenja, a obrtaji u parkingu ispod 1000.Posle par minuta vožnje motor se više ne trese, obrtaji se smirili na 1200. Sutra zakazao kod majstora pa da vidimo šta će da bude, ali ako neko ima neku ideju neka slobodno napiše :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nema šanse, već tri godine i ja i brat sipamo na istoj pumpi i nikad nisam imao problem, a on ima novog svifta, valjda bi nešto primetili !

a ovo za senzor je tačno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros ista priča, malo duže verglao, motor se trese, ostala upaljena lampica za akumulator nekoliko sekundi duže nego inače posle paljenja, a obrtaji u parkingu ispod 1000.Posle par minuta vožnje motor se više ne trese, obrtaji se smirili na 1200. Sutra zakazao kod majstora pa da vidimo šta će da bude, ali ako neko ima neku ideju neka slobodno napiše :D

Problem pronadjen, crko regulator gasa :thumbdown: .Pronašao polovan za 20 evrića, da li da stavljam taj ili da pokušam nemoguću misiju i da ipak nađem nov koji ko zna koliko košta :handy: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš rešenje za 20 eura, ali se misliš da li to...ili neizvesno (možda ga bude, možda ne) još i skuplje rešenje? :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Muči me ustvari koliko je pametno kupovati polovan regulator gasa ?

Edited by pjaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

U čemu je razlika između regulatora gasa i step motora, ustvari ako step motor reguliš gas u leru šta radi regulator gasa :blink: !!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim Lanciu Y10 sa automatskim menjačem.Sednem juče u auto, okrenem ključ upale se lampice na tabli samo na trenutak i ugasiše se pre nego što sam uspeo uopšte da startujem motor, ja da ga startujem a on mrtav totalno.Pokušam ponovo, niti se pale kontrolne lampice na tabli ništa ne radi, bez struje totalno, ništa ne radi ni pumpa za benzin da odradi svoje, mrtav totalno.Izađem iz kola, ni centralna brava ne radi.Akumulator jeste stariji, ali normalno je palio da sad, osigurače nisam gledao pošto je mrak na parkingu.Imali neko neku ideju, jer auto je automatik pa ne mogu da ga vučem do servisa, već sam osuđen na šlep službu.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

stvarno, zar nemas nekoga da ti da struje preko kablova.
A drugo, zasto mislis da je neobicno da ti crkne akumulator u sred leta? Drugaru je pre par godina na Golfu 2 tako crkao odjednom u sred leta. Stavio je novi akumulator i sve je ok Desava se.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista situacija se desila drugaru pre neki dan...Kupili smo nov aku i sad sljaka kao novo. :smoke:

Share this post


Link to post
Share on other sites

ocisti kleme na akumulatoru I ne kupuj nista... kod mene redovna pojava crkla mi klema I nikako da je zamenim...

Share this post


Link to post
Share on other sites

ne mora da znaci... verovatno su samo kleme da je crko ne bi imao struje na pocetku...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na moju žalost nisu samo kleme, nego je ipak crko crni konjić :realmad: :realmad: , jbg.. ima u njemu već 6 ljeta, dosta je i radio. Stavio sam juče ProAtomic, to je kao Vartin za istočno tržište, a pravi ga u Češkoj ili Poljskoj. Ima 3god garancije, a i dobiješ popust ako doneseš stari od nekih 10-15 posto .Na par mesta sam čuo da je sasvim OK pa me interesuje da li je neko imao dodira sa istim :question: .

 



ne mora da znaci... verovatno su samo kleme da je crko ne bi imao struje na pocetku

Ma imao je toliko struje u sebi da nije mogla istovremeno da radi lampica u kabini i sirena, a možda bi i upalio da farovi nisu podešeni da se pale odmah kad okreneš kontakt pa mu oni izvuku i to malo struje što je imao.

Edited by pjaf

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Sign in to follow this  

 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...