Jump to content
FAS Goran
vladeling

Fiat Brava/o - lampica od akumulatora povremeno ostane upaljena

Recommended Posts

Desilo mi se 2 puta do sada da posle paljenja auta ostane da sija lampica od akumulatora, jednom sam cuo neki cudan zvuk od motora, mrak bio pa nisam mogao da ispratim sta je... Sutra ujutru lampica se gasila posle paljenja... Drugi put ostala da sija, slucajno sam provalio da se ugasi lampica kada na leru dam veci broj obrtaja, na nekih 6 000 ... Jel ima neko ideju sta moze da bude, jel to posao za autoelektricara ili mehanicara? Pre toga sam menjao akumulator(prethodni crkao), tada mi je merio punjenje, dobro bilo...

Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vule i Marko, ne zakljucujte unapred :)

Naravno da nisam "hladnom" mu dodavao toliki gas... Dosao kuci, pre toga vozio 15-20 km do kuce sa upaljenom lampicom... Kuci ugasio auto, upalio, lampica ostala, nekoliko puta tako probao, sve isto, pa probao sa vecim gasom... I lampica se ugasila... ;)

Eh da, greska je da nije na 6, vec na oko 5000 obrtaja, nisam dobro video, znam da je bila skala u crvenom delu... :)

Gledao sam sad kais, izgleda mi normalno zategnut, provericu ujutru na poslu punjenje, nemam ovde voltmetar...

Edited by vladeling

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako lampica svetli to onda nema punjenja nikako.

U temi iznad ima dosta slucajeva gde je punjenje manje nego sto treba a lampica ne svetli.

Pre nekih 10 godina sam na opelu imao isti slucaj,gori lampica dok se ne "odreze" po gasu.

Tako par dana "popravljao" da bi se na kraju lampica ugasila totalno,to vece sam ostao u sred noci van grada sa ispraznjenim akumulatorom u toku voznje.

Nije bas lep osecaj voziti u sred noci po nekoj zabiti sa 1.8 motorom,pun gas do poda a on ide 80km/h i sve vise gubi snagu a svetla kao 2 svece u farovima.

Ispostavilo se da je crkao regler i da nije regulisao punjenje,od turiranja je na kraju lampica pregorela posto je napon isao i do 18v,nakon toga je prestao totalno da puni.

Nemoj se sa tim zezati ni ici negde dalje,ostaces negde sigurno,samo je pitanje vremena.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam imao vremena par dana da se logujem... Merio punjenje, sa svim popaljenim potrosacima se krece od 13,8-13,9V, to mu valjda dodje normalno... Za sada se ne pali, cekam kad se upali i ostane lampica da odem kod autoelektricara da proveri tada sta je...

Mehanicar mi rece da je nemoguce kod njega da je labav kais jer je njemu automatski spaner, koji se sam steluje, ili tako nesto rece... Tako da onda ostaje da je verovatno alternator, ali cu sacekati da se pojavi lampica pa cu videti tada...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Postovani forumasi...imam jedan problem pa ako neko ko se razume moze da mi pomogne bicu mu zahvalan...

Problem je sto mi se upalila lampica za bateriju juce mi je neprestano gorela a danas mi se ugasi kad krenem...inace auto odlicno startuje ne vidim ni jedan znak da je akumulator otisao...sta bi to moglo da znaci i  ako neko zna ili da idem definitivno na dijagnostiku...Hvala Vam unapred...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lampica akumulatora ne znaci da je akumulator slab nego da je punjenje slabo ili nikako ne puni.

Ako nemas sam,otidji kod nekog autoelektricara ili mehanicara da sa unimerom izmeri napon na akumulatoru dok motor radi.

Trebao bi imati napon od 13,5-14,4v dok motor radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ako ti akumulator ostaje upaljen to je definitivno punjac ( slabo puni ) ...licno iskustvo, meni je slabo punio ( 9.40 ), otiso kod ekektricara zamenio kolektor na alternatoru i sad mi puni ( 13.75 ) ...za ruke mi uzeo 3.500 i 1000 deo :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet problem sa lampicom akumulatora :question:

U martu sam zamenio alternator i neke spanere ili spaner, sta vec... Imam godinu dana od tada garancije na alternator, lici mi po ponasanju da je ponovo alternator problem, ali da pitam ako neko ima ideju da li je moguce da ima jos nesto...

Naime, povremeno mi upali lampicu akumulatora od preksinoc, a sto je zanimljivo preko dana mi se lampica uopste ne pali (???), kakve to moze da ima veze, zar je moguce da je slucajnost u pitanju? Osim toga, lampica ne sija sve vreme kad se upali, recimo nekad na leru se upali, pa dok u voznji dajem gas nestane, pa posle se pojavi ponovo... Pa nekad je nema, pa kasnije, i preko 2k obrtaja se pojavi... Skroz nebulozno... Jedino sto mi ukazuje da je ponovo nesto sa alternatorom, ili neki spaner oko, je to sto kad je sijala i ja dao gas - ona se ugasila, ja pustim gas ono se cuje kao i ranije kada je bio problem sa alternatorom, kao da je lezaj neki, neko zujanje, ili kako bih vec opisao taj zvuk... Kao na elektromotoru kada ode lezaj, pa se drugacije cuje motor...

 

Jel ima neko ideju da li moze da bude nesto drugo sem alternatora, ili nekog spanera oko?

 

Hvala na pomoci :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jutros jedva upalio nisam ga vozio ceo vikend, upali i odmah se ugasi, zatim sam iz nekoliko puta verglajuci upalio. Kad sam stigo na poso izmerio sam punjenje, pustio sam da se ohladi motor, napon akumulatora kada je ugasen auto je 12,85v, kada radi na ler bez potrosaca napon je 14,35v, upalim kratka svetla 14,2v, duga 14,1v, tek kada upalim pored svetla grejanje na max i grejace zadnjeg stakla padne napon na 13,9 i to je sve na leru. Primetio sam da treperi svetlo za akumulator znaci ne svetli nego treperi nekad se jedva vidi. Akumulator je Toplin od 55Mah i star 12 meseci. 

 

Prosle zime sam vadio akumulator preko vikenda sada sam ga namerno ostavio da vidim dal ce da upali, auto stoji napolju nije garaziran

Share this post


Link to post
Share on other sites

ja bih uvek kod tih slucajeva proverio da li je cist kontakt kleme sa akumulatorom i da li je popustila,pa onda da li je labav kais sto ne moze bas svako da zakljuci,ako je malo popustio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav dali li je netko imao iskustva da lampica akumulatora ostane svijetliti par sekundi nakon gašenja auta! To je pojava nakon promjene alternatora Bravo 1.6 16v

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...