Jump to content
FAS Goran
zeroo83

Grande Punto 1.2 8v 2007 - problem kod prvog paljenja

Recommended Posts

Prilikom prvog paljena javlja se da automobil trese, radi nekako cudno, obrtometar varira u par milimetara i nakon minut do dva prestane sa cudnim radom i radi normalno. A od kada je to počelo primetio sam da prilikom davanja gasa ima malo kasnjenje, sto bi se reklo slabije prima gas. Ima li neko ideju sta bi to moglo da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imam isti problem, i idem na čišćenje dizni.

Auto sam kupio sa 65000km i verovatno nikad čišćenje

nije rađeno.

Javljam da li je bilo do dizni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja imao slične problema, ali tome nisam pridavao pažnju jer sam uglavnom vozio na plin, sve dok jednog jutra nije hteo da upali. Upalio je steškom mukom i auto se tresao kao da radi na tri cilindra. Odmah otišao u servis Goran na Altini gde mi je utvrđena skoro potpuna začepljenost dizne na četvrtom cilindru kao i veoma velika količina prljavštine u razvodnoj cevi ka diznama (neka glinasta masa). Sve skinuto, oprano i vraćeno, auto sada perfektno radi. Moram napomenuti da sam ovo radio na skoro 100000km, a do tada ništa nije dirano niti čišćeno! Tada su mi očistili i klapnu kojoa je bila puna prašine. Sve ukupno me koštalo pre par dana 4000 din.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima.

Ja imam slican problem, ali se auto ne trese.. ali jutarnje prvo paljenje je problematicno. Tek posle treceg verglanja uspe da upali. I to se desava samo ujutru. Prvo sam pomislio da je zbog hladnoce, ali sada je otoplilo vreme, ali i u najjacoj zimi je palio dobro...a odjednom se javlja to sto se javlja. Jel moze problem da se vidi ako ga prikacim za kompjuter?

I da ne zaboravim, svako naredno paljenje pali normalno..ali cim ga ne palim duze od 6, 7 sati onda je problem..

Edited by Nikolaj123

Share this post


Link to post
Share on other sites

isti problem i kod mene i razmisljam da sam rasturim sve u delove i polako ocistim sve komplet , samo ne znam da likad skinem brizgaljke i granu da lice posle da treba da se podesava komp, ustvari ako je neko radio ovo nek podeli iskustvo pregledao sam sve na joutube vezano za brizgaljke

mislim najbolje bi mi bilo da oteram kod majstora i platim sve to lepo al kad se nema para 

Edited by presretac77

Share this post


Link to post
Share on other sites

bio kod majstora mehanicara i auto gas , bio u ovlascenom servisu na diagnostiku  i sve je uredu bilo svuda i onda mi pukne film raskacenim sensor temperature vazduha na grani sto je sa desne strane i krenem ujutro da ga upalim ono isto nece da upali  6/7 puta zavergla i tek onda upali (Zagrejan pali posle malo verglanja) vratim dzek na sensor odem do NS uzmem nov sensor temperature vazduha 5000 din zamenim kad sam stigo kuci i ostavio do zore i zamisli upali na pola kljuca Problem je bio u senzoru nonstop je merio temperature vazduha preko 50stepeni to prvo paljenje sam resio al me nervira sad po nekad opet vergla malo duze 4/5 sec pre nego upali sta sad menjati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pozdrav ,ja sam novi sa ovim problemom prvog paljenja i sve sam probao i raznorazne dijagnostike i senzore ali nijedan majstor do sada rekao za ovaj senzor temperature vazduha.gosn presretac77 ga je pomenuo,ako neko moze da mi objasni gde se nalazi,da i njega zamenim pa onda mi jedino preostaje ecu,cao i hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti slučaj imam na 1.4 motoru.Moram probati sa zamjenom tog senzora da otklonim problem pri prvom startovanju.Preko ljeta palio normalno a sad ujutru tek od trećeg-četvrtog pokušaja upali a da se ne ugasi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam po drugi put zamjenio MAP senzor na mom Grande Puntu 1.4 8 V.Prilikom zamjene usisna grana i dio oko senzora je zamuljen od uljnih para i nekakve skrame smeđe boje.Da li je moguće da zbog toga crkava senzor i od kuda toliko taloga uljnih para?Napominjem da nemam mrežasti filter tzv. "ježić" na crijevu uljnih para.Šta je pametno uraditi i da li da improvizujem i napravim filter u crijevu na izlazu iz dekla ventila?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...