Jump to content
FAS Goran
Dusman

Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)

Recommended Posts

Ja ne mogu da shvatim da firma kao sto je fiat ne moze da izda jedan papir formata A4 dva meseca.

Da razumem da je neki privatnik ko ima par zaposlenih pa i da radi traljavo....

Zovem kol centar kazu nemaju nikakve informacije, i prosledice mail nadleznoj sluzbi, i kad oni odgovore javice mi.

Odgovor nikada nije dobijen.

Nekada i obecaju bice reseno do kraja nedelje i naravno nista...... NEOZBILJNOST, Bruka i sramota. 

Edited by sim

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, neshtry said:

Probaj da dobiješ centralu u Italiji, odgovoriće!

...i reći:za Vaš slučaj je nadležan Fiat Automobili Srbija. Hvala što ste nas kontaktirali. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Probaj, mene nisu otkačili, objasnili proces, ovi naši kada su čuli da sam sa italijom u kontaktu odmah promenili ploču
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, sim said:

Zovem kol centar kazu nemaju nikakve informacije, i prosledice mail nadleznoj sluzbi, i kad oni odgovore javice mi.

Odgovor nikada nije dobijen.

Call centar nije Fiatov, nego je call centar opšteg tipa...ti sutra da imaš firmu i treba joj call centar mogao bi da iznajmiš usluge tog istog centra koji dobiješ kad okreneš Fiatov broj telefona.

Oni (zaposleni u tom call centru) imaju spisak unapred spremnih odgovora i obrazaca koje im je dala svaka firma koja ih je angažovala kao call centar, i to rade bez problema. Kad se pojavi nešto neuobičajeno, to njihovo ''kontaktiraće nadležnu službu'' ustvari znači da će pitati Fiatovu postprodaju jer nemaju unapred spreman odgovor na pitanje koje nije tipično.

 

Imao sam sličan problem kada mi je trebala potvrda od Fiata za paket opreme na Alfi 159 zbog kasko osiguranja. U Osiguravajućoj kući hteli da mi računaju neki manji paket, ja hteo da računaju onaj pod kojim je auto napravljen...i onda su mi tražili potvrdu proizvođača u kojoj će pisati da auto fabrički ima baš taj paket opreme. 

Cimnuo sam Fiat, pomislio sam da mogu da odštampaju stranu ePER-a gde se vidi paket opreme za odgovarajući broj šasije, i samo stave ''FCA Srbija'' pečat ili da ga potpiše ovlašćeno lice ispred ''FCA Srbija''...ali stvar je komplikovanija nego što se nama čini na prvi pogled. :) Objašnjeno mi je da postoje stroge procedure kakav obrazac mora da bude da bi na njemu mogao da se stavi bilo kakav znak (pečat/potpis) FCA, a do tada nisu imali već spreman obrazac za potrebe davanja potvrde ka osiguravajućim kućama za kasko osiguranje jer im to ranije nikada niko nije ni tražio. Nije bilo moguće samo odštamapti stranu ePER-a i lupiti pečat kako sam mislio. :D Ostalo je da sačekam par dana da naprave taj obrazac, ali sam rekao da ću onda to drugačije i brže završiti. Nazvao sam osiguravajuću kuću, rekao da mi druga nudi istu premiju za baš moj paket opreme i da odoh kod njih da pravim polisu...kad par sati kasnije nađoše oni prvi 159-ku u nekom nemačkom katalogu sa mojim paketom opreme, i odjednom zaboraviše da mi treba potvrda, završili polisu isti dan. :D 

 

Tebi ovo sa osiguranjem nije primenljivo, ali na tvom mestu bih otišao da najbližeg ovlašćenog, objasnio situaciju i tražio da oni (ovlašćeni servis) traže tu potvrdu u tvoje ime jer tada stvari idu mnogo brže, naročito što ovde nije reč o netipičnom obrascu (kao što je bio onaj moj za osiguravajuće kuće), već pretpostavljam da mora da su nekada nekome već izdavali potvrdu o fabrički ugrađenom metanu. :thumbup: 

 

 

Edited by neshaoct
izmena

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/21/2019 at 8:21 PM, totti said:

A žabari poznati kao vrednice u pm emoji3.png

 

pogotovo u avgustu, kad ceo mesec odu na feragostu i nista zivo ne radi

Edited by srdjos

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bolje da sa njima nemaš posla-uglavnom su stipse koje gledaju samo svoj džep i interes. Sin od drugara išao na rodjendan kod druga. Naravno,poneo poklon i pošto se rodjendan slavio u nekoj piceriji, morao je sam da plati to što je popio i pojeo. Cool...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti zavisi od firme koja je izdala fakturu. 
Uglavnom nije problem i ostaje stari datum. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

ok, a pod uslovom da ne ponistim vec auto ostane na mene a nisam ga registrovao, kako onda mogu da ga prodam dalje

moram li da ga registrujem i cekam 2 meseca ili moze odmah prenos s obzirom da nije registrovan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nece da ti promene fakturu onda ides redovnim putem i pravis kupoprodajni ugovor sa kupcem i overavate ga kod notara. Dovoljan je  njemu jedan primerak sto kosta 720 dinara (360 din po potpisu)  i on to predaje na registraciju i dobija tablice bez placanja poreza jer  auto nije bio registrovan u Srbiji pa se ne placa porez.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Napisah da se ne placa jer  auto nije  nikad bio registrovan u Srbiji i nije imao nase tablice.

Odradih do sad x puta tako i sve je  islo glatko i bez problema.

Tako je bilo oduvek a onda se neko od nesposobnih  majmuna  na funkciji setio da bi se i tu mogle uzimati pare pa je jedno vreme bilo  uvedeno da se placa porez iako auto nije bio registrovan  ali su to promenili u februaru 2019 i vratili na staro.

Ovoi pogotovo odgovara  kolima koja su carinjena u Subotici jer tamo se firme svakodnevno otvaraju i zatvaraju i ako nema vise firme da promeni fakturu onda se ovako overava ugovor sto je sasvim u skladu sa zakonom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najnovije desavanje sa uvozom kola iz Italije je takvo da ce se uvoz iz te drzave prepoloviti u najmanju ruku.
Italijani su doneli zakon da kad se vozilo izvozi iz zemlje  mra imati tehnicki pregled ne stariji od 6 meseci da bi  se mogla dobiti odjava.
Kod njih se tehnicki pregled radi na svake  dve godine i zove se Revisione.
To znaci da ako ja nadjem neki lep auto koji ima taj Revisione  stariji od 6 meseci ne mogu da ga uvezem u Srbiju jer necu dobiti odjavu.
Da bi se uradio novi Revisione  treba oko 800€ sto  je totalno neisplativo te ce tako mnogo automobila iz Italije biti skoro nemoguce uvesti.
S druge strane to je i plus za narod jer ce se uvoziti kvalitetniji automobili jer ako im je svez taj pregled znaci da su i dobri primerci.
Razlog  zasto se ovo desilo je  reciklaza u Italiji gde je bilo veoma malo automobila  jer su istocne zemlje kupovale  ta kola sakom i kapom i sad da bi imali vecu reciklazu uveli su ovaj zakon tako da ce ta kola sa starijim tehnickim pregledom od 6 meseci ici na reciklazu ukoliko se prodaju za izvoz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...