Jump to content
FAS Goran
Dusman

Uvoz polovnjaka iz Evrope (norme, inicijative, katalozi...)

Recommended Posts

Ne kapiram, kako ce naplatiti ako je auto vec uvezen i registrovan ovde vec 2 godine?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko koliko se krece carina i ona potvrda od amss i ostale gluposti za puntica 2002 god 1.9jtd? I kakva je procedura ako je auto ostecen ( krilo i vrata) i da li je carina u tom slucaju manja?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zabrana uvoza za vozila starija od 10 godina

 

vw%20golf%20bulgaria.jpg

 
Kako sada stoje stvari, Vlada Srbije priprema uredbu po kojoj će od Nove godine biti moguće uvesti nove automobile samo ako ispunjavaju standard Evro 6, odnosno Evro 4 za polovna vozila i to od septembra ove godine. Ukoliko pogledamo kataloge, dolazimo do zaključka da će od jeseni biti moguće u Srbiju uvesti samo vozila mlađa od deset godina. Sve ove odluke odnose se samo na uvoz automobila. Svi oni koji već u Srbiji voze starije automobile moći će to da čine i na dalje, uz redovan tehnički pregled ispravnosti vozila.
 
Vlada razmišlja da ispravi nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća u odnosu na zapreminu, a ne na snagu motora 
S druge strane, u Vladi razmišljaju i da konačno isprave nepravdu po kojoj se registracija vozila plaća u odnosu na zapreminu, a ne na snagu motora.
- Sve veći broj svetskih proizvođača automobila razvijaju motore s malom kubikažom, a velikom snagom, pa se dešava da onaj ko vozi nov automobil plaća manje registraciju automobila nego vlasnik četvorotočkaša starog deset godina - objašnjava izvor Blica iz Nemanjine. Milan Vukasović, koordinator Srpske asocijacije uvoznika vozila i delova, kaže da je na ovu nepravdu, po kojoj vlasnik starijeg vozila može da dođe u situaciju da ga registracija košta više nego vozilo, Asocijacija više puta upozoravala.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Do potvrde za uvoz vozila za osam dana

 

polovnjaci.jpg

 
Kako prenosi RTS, vreme za izdavanje potvrda za uvoz vozila sada je upola kraće. Umesto 15 dana, sada se čeka do osam, izjavio je v. d. direktora Agencije za bezbednost saobraćaja Milan Božović. Direktor Agencije ukazao je da na sajtu Agencije za bezbednost saobraćaja može lako da se proveri i status predmeta uvezenih vozila tako što se u delu za pretragu unese VIN oznaka vozila, odnosno broj motora i šasije, prenosi Tanjug. Govoreći o homologaciji polovnih vozila koja se uvoze u Srbiju, Božović je rekao da se potvrde koje se izdaju u Agenciji čekaju svega jedan. Božović dodaje da kada je reč o polovnim vozilima, potvrde se čekaju ne više od jednog dana. Ukoliko zahtev dođe na početku radnog vremena, moguće je da do kraja dana bude odobren za štampu.
 
''Jedino kada zahtev stigne u petak, pred kraj radnog dana, za potvrdu mora sačekati ponedelja'', kaže Božović. Naglašava da će u narednom periodu Agencija raditi na tome da još skrati vreme čekanja usluge, ali će to buduće skraćenje zavisiti od ispravnosti dokumentacije koju korisnici predaju. Božović navodi da je Agencija već organizovala nekoliko sastanaka sa uvoznicima i organizacijama kako bi im otvorila vrata i zajednički sa njima rešili sve probleme u tim poslovima. ''Dosta problema je već rešeno i nastavićemo u tom pravcu'', poručio je Božović. Izmenjeni pravilnik koji predviđa strožu kontrolu prilikom uvoza polovnih vozila u Srbiju počeo je da se primenjuje pre godinu dana, a kontrolisanje upotrebljavanih vozila sprovodi šest ovlašćenih organizacija na više od 300 ispitnih mesta u Srbiji.
Inače, u Srbiju je prošle godine uvezeno oko 50.000 polovnih vozila.
 
preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko koliko se krece carina i ona potvrda od amss i ostale gluposti za puntica 2002 god 1.9jtd? I kakva je procedura ako je auto ostecen ( krilo i vrata) i da li je carina u tom slucaju manja?

Ne verujem da ce btit manja ako je zveknut tu i tamo. Jedino da spediter sa nekim od carinika gde se carini vidi unapred koliko bi moglo biti umanjenje.

Pa moj je sa svih strana cuknut pa nisam jedan dinar dobio manje da platim carinu, nego me na kraju izaslo 67000 dinara carina i PDV. Doduse, jeste Punto iz CH i imao je malu KM, tj 110kKM, ali bratac odrali su me kao zeca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oo, da ''itekakao'' je stavka!!

Ne znam kako moze taj EUR1 da  se nabavi ako npr kupim auto u CH od fizickog lica? Cuo sam da mozda to moze da mi izda generalni zastupnik za Fiat (ako kupujem Fiat naravno) u CH.  Koliko bi trajalo to izdavanje i koja je procedura...? Potrudicu se da nadejem neke odgovore. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EUR1 generalno izdaje špredicija koja radi izvozne papire. To je (u Nemačkoj) posao koji najčešće traje 2-3 sata u zavisnosti od proizvođača. Kod nekih se čeka 24h. Ta špedicija šalje upit fabrici, fabrika odgovori i onda oni izdaju taj EUR1. Čini mi se ako nešto nisam pomešao, da on košta oko 50€. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nas košta od 20 do 230e (u zavisnosti od marke) i čeka se od jednog do mesec dana (Italija).

Najjeftiniji je za Audi, VW i BMW.

Share this post


Link to post
Share on other sites

EUR1 generalno izdaje špredicija koja radi izvozne papire. To je (u Nemačkoj) posao koji najčešće traje 2-3 sata u zavisnosti od proizvođača. Kod nekih se čeka 24h. Ta špedicija šalje upit fabrici, fabrika odgovori i onda oni izdaju taj EUR1. Čini mi se ako nešto nisam pomešao, da on košta oko 50€. 

U CH od izvoznih papira, tj dokumentacije potrebne za izvoz ti treba samo saobracajna(ako je auto registrovan,tj izlazi iz zemlje ne tockovima) i ugovor o kupoprodaji. Na izlazu iz zemlje se prijavljujes da imas auto za izvoz i onda ti rade tkzv IZVOZNU DEKLARACIJU u kojoj se navode podaci auta, cena iz ugovora itd...sumnjam da tu moze i EUR1 da se dobije. Mozda kod prodavca na placu, tj od pravnog lica mozda i moze nekako, tj da oni traze od ovlascenih: sama fabrika  ili generalni uvoznik za CH 

Share this post


Link to post
Share on other sites

EUR1 ti treba kad dođeš u SRB i kada radiš uvoz. Ne znam kako to funkcioniše u CH, moguće je da kod njih to niko ni ne radi jer nisu u EU pa ih boli tuki, mada ipak mislim da postoje firme koje to rade. Treba se raspitati kod prodavca svakako oni sigurno znaju. Ako u CH nema nikog ko to radi, nađeš firmu u D ili I koja ti to uradi i pošalje poštom u SRB na adresu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije losa ideja. Samo treba naci neku takvu firmu (najlogicnije mi je da to moze u sedistu firme za doticni zemlju) .  A, po nekoj logici stvari za Fiat bi npr, trebalo sve da moze i kod nas da se uradi. Ovi nasi treba da su nekako povezani sa maticom, tj sa onima iz Torina ili gde su vec, i da to ide cas posla. Tj, da se sistemu moze pristupiti sa nekom sifrom ili vec kako...Elem, da se vratim ja na zemlju.  :laughing:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uporno pokušavaš da se vežeš za ovl. servis tj. zastupnika proizvođača. Iz nekog razloga ni u inostranstvu se oni ne bave time. Valjda im nije dovoljno profitabilno šta li... :) Ja sam automobile uzimao iz ovl. Audi salona (salon novih i polovnih vozila, servis itd), a EUR1 mi je radila neka špedicija koja njima uslužno radi export papire i ZOLL tablice. Koje god pitanje i problem da sam imao sa EUR1 samo su me usmeravali na tu špediciju. Gledao sam i kako lik radi. Uloguje se, upiše podatke o vozilu i pošalje. Posle nekog vremena dobija potvrdu direktno iz fabrike i štampa EUR1 sa vraćenim podacima, pečatira i to je to. 

 

Ako ti treba EUR1 mogu ja da ti dam kontakt u D. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prepiska sa ovom firmom u Zenevi http://www.motorvillage.ch/?lang=fr
 

Bonjour, j'ai une question concernant EUR1 document pour exportation de vla voituire hors la Suisse. Est-ce que vous etes capable d'émettre cette document si je vous procure le numero VIN de lavoiture? Par ex. Je veux achetter une voiture Fiat d'occasion et pour importation dans ma pays il faut avoir EUR1.
Merci en avance Igor Stojanovic

ovde ih pitam da li bi mogli da mi izdaju EUR1 ako im dam broj sasije.
 

Bonjour Monsieur Stojanovic,
 
En effet nous pouvons vous procurer un document qui équivaut l’EUR1.
Pourriez-vous nous renvoyer le numéro du châssis (VIN) et la photocopie/scan de la carte grise s’il vous plait ?
 
Merci d’avance et bien cordialement,
 
Marie Paolucci

doticna Marie mi odgovara da mogu da mi izdaju dokument koji ODGOVARA EUR1.potom trazi br sasije i kopiju saobracajne.
 

Bonjour Mme Paolucci,
 
Je vous remercie de m'avoir repondre.
En ce moment je n'ai pas encore achette la voiture, j'ai seulement voulu recevoir l'information si s'etait possible. Est-ce que serait possible,quand j'achette une Fiat ou Alfa Romeo, que vous me envoyerait EUR1(le document original)  par la post? Je peux vous donner ma addresse en Suisse ou je peux recevoir le courrier. 
Merci en avance pour l'information. Vous etes tres gentille.

Kazem da jos nisam kupio auto i pitam da li bi mogli da mi posalju original EUR1 putem poste na adresu u CH. 
 

Bonjour,
 
Bien sûr il n’y aura aucun problème.
N’hésitez pas de contacter un de nos vendeurs sur place à Meyrin.
 
Bonne journée,
Marie Paolucci

Kaze da nece biti nikakvog problema i da samo kontaktiram nekog od njihovih prodavaca u njhovom prodajnom centru.
 
Kako bi to sve izgledalo u praksi, moracu da probam sa CH saobracajnom od Punta ciju kopiju imam negde. Poslacu im, pa cu videti sta ce mi vratiti.

Edited by neshaoct
sredio citate, boje, formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nađeš špeditera koji će ti raditi uvoz i onda njega za jajca ako nešto krene kako ne treba :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne trazim povoljno vec ne zelim da ispadam ovca, naoruzam se podacima i ne moze niko da me radi

 

imace ako ne gresim razlika sada izmedju uvoza iz CH i EU je samo carina od 12.5 % sto i nije tako puno


imam i jednu Sabacku vezu ali neko mi rece da rade fals carinjenje pa posle gomila problema, ima li ko iskustva s tim

Share this post


Link to post
Share on other sites

U principu nemaju oni šta da te zeznu. Za sve troškove koje budeš plaćao ćeš imati odgovarajući račun. Za carinu i PDV ćeš imati carinski račun, za špediterske usluge poseban račun (osim ako ne radi na crno, ali ćeš opet znati koliko je to) i čini mi se da ide još uverenje od ABS-a za šta ćeš opet imati račun i to je to. Špediterska usluga je oko 150€ kako se sa kim pogodiš. 

 

Kao što reče MS PK, zovneš još nekoliko špeditera pa vidiš koja je priča i koliko odstupaju jedan od drugog (a ne bi trebalo mnogo). 

 

Što se tiče šabačke veze, mislim da nema potrebe za tim. Ako si iz Kruševca, tamo ima carinska ispostava, voziš auto iz CH za Kruševac, i lepo odradiš sve u Kruševcu, auto ti je na oku i miran si. Takođe, ako radiš sve kako treba ne treba ti onda nikakva veza :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...