Jump to content
FAS Euroauto Goran

Recommended Posts

Da se ne lazemo nema jakog auta bez zadnje vuce. Alfe i sa prednjom vucom voze odlicno, tako da prije pobjegne zadnji kraj sto je pohvalno, narocito GTV koji je nesto najbolje s prednjom vucom sto vozih. Ali nista bez zadnje,onda kad alfa pocne da se bazira na zadnju vucu opet,tad ce se probuditi pravi ''cuore sportivo'' zad sad je to isto divno za voziti,al bilo bi kao slag na tortu jer svaka alfa pati za zadnjom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka vuča ima svojih prednosti i mana! Jedna ima peupravljanje druga ima podupravljanje. Sa jednom dolaziš brzo do krivine,kroz krivinu bez gasa, i na izlasku gas,a drugi,sporije do krivine,a onda gas! Ja se ne ložim na zadnju vuču,mnogo je tu proklizavanja,drifta i uzaludnog gubljenja snage.

Ali je atraktivno i zabavno,mada nesvrsishodno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gubljenje snage sa zadnjom vucom?  NE nije nikako, naravno ako gledamo jace automobile. Prednja je ogranicena i cim se radi o jacem autu s prednjom bjezi preko nosa, a mnogo je nezgodnije da podje preko nosa nego da dobije podupravljanje.  Naravno da i jedna i druga imaju prednosti i mane, isto kao sto 4wd nije presavrsen i ima mana.

 

Ja licno mnogo vise volim zadnju bez obzira sto je ne vozim. Kao sto rekoh, Alfe sa vjesanjem poput 147/156 GT GTV tacno po ponasanju  i cvrstom drzanju pravca, precizno bjeze repom prvo i tako podsjecaju da ipak imaju gene svojih predaka sa zadnjom vucom :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja stvarno ne volim kola sa zadnjom vučom. Vozio sam se u nekoj starijoj Mazdi "91 godište, sa zadnjom vučom i svo vreme sam imao neki osećaj da nešto nije u redu. Prednja vuča = upravljivost i okretnost.  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

uh dobar snimak,svaka cast a proslog leta osetio sam kako ide ova alfa,kad smo se vracali iz kotora prema tivtu starim putem,stvarno mnogo dobro ide :unworthy:

ma vozim cesto mercedesa Vito u firmi,ima zadnji pogon i nekako mi je drugaciji osecaj,ja bi najvise volio da imam pogon na sva 4 tocka

Share this post


Link to post
Share on other sites

za kompakta je svakako najbolja prednja vuca,ali kad taj kompakt ojaca, trazi da bude nizi i da ima veci tocak, pa posle trazi da bude siri :)  a onda tu na nekih 200ks dolazi do kraja iskoristenosti snage zbog prednje vuce,  postoji razlog zbog kojeg je:Ferrari,Masserati,Porche,BMW(narocito M serije) sa zadnjim pogonom!

 

Bogisha, da si nekad vozio Alfu 75, neki malo jaci BMW ,razumio bi o cemu ti pricam :)     kakva Mazda, cus i Lada bi djelovala tako.

 

Nadam se da cu jednog dana moci barem provozati 4c ili 8c ,da me zelja mine.

 

Silenci hvala i javi se do godine opet,  naravno da 4wd pogon ima prednosti,ali je sto se performansi tice itekako u zaostatku za 2wd (sem starta), drzi dobro al kad otkaci tesko da se zakaci...  nikad udovoljiti, tako da ne postoji savrsena vuca ni savrseno auto :) 


p.s:   Koliko smo posli u off snimak mi se vise i ne vidi :p

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam vozio 75, ali mazda je bila neka dobra benzinjara 2.0 sa 130+ ks. Nije baš neki mnogo slabašan autić, za moje pojmove. :)

I to što kažeš, nikad udovoljiti svima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednja je ogranicena i cim se radi o jacem autu s prednjom bjezi preko nosa, a mnogo je nezgodnije da podje preko nosa nego da dobije podupravljanje.

 

Pa sad,mrtva trka.YT je prepun snimaka gde se izlomise sa jacim autima sa zadnjim pogonom. :D

 

Na pravini,prednji koliko god da je jak tesko ces se zaneti sa njim,a zadnji,ako je los vozac,i tu zna napraviti probleme..

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zoranic.... Pre nekih dva meseca  sam se tako  napalio da kupim jednu GTV 2000 god iz uvoza, ali naravno život nije savršen, i stotinu stvari te spreči. Ali ogromnu želju imam da nabavim jednu, da je sredim i smestim je u garažu da čeka momente za uživanje u vožnji. 

 

@vicent... Nije tu samo pitanje na kojim točkivama se prenosi snaga, nego je dosta pitanje balansa. Kod svakog automobila sa zadnjom vučom, deo prenosa je izmešten pozadi tako da doprinosi boljem balansu, i samim tim boljoj upravljivosti. Npr, kod Alfe 75 je ceo menjač pozadi, što je u tolikoj meri pomerilo centar mase unazad, da je to jedan od najupravljivijih automobila te klase ikada napravljen. 

 

@bogisha... Alfa je svojim sistemom oslanjanja uspešno delom premostila taj nedostatak zadnje vuče, i u klasi automobila sa prednjom vučom mogu slobodno da kažem da su Alfe trenutno na zavidnom nivou što se tiče dinamičnosti i upravljanja. Međutim, Alfi je u krvi da ima zadnju vuču, i to je njen veliki hendikep, to je činjenica. 

 

Alfa ne bi trebalo da bude automobil sa nabijenom masom u nosu, jer to nije prava Alfa, ali kad uzmem činjenicu da vozim automobil sa prednjom vučom, i sa teškim jtd motorom napred, ne mogu da dam primedbu na upravljivost 147. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tačno je da balans igra veliku ulogu,kola sa zadnjom vučom su,što se toga tiče,u prednosti,zbog kardana i diferencijala. BMW 325 ima akumulator u gepeku,baš iz tog razloga. Ono što ja hoću da kažem je da se potpuno drugačije voze. Neko voli ovo neko ono. G2 gti 16v ima raspored mase 51% napred i 49 pozadi,što u kombinaciji sa masom od 1 tone i 140 ks,daje odlične vozne osobine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se! A to za Godžu nisam znao... Ne znam kako im je to pošlo za rukom.

 

Ja uopšte ne poričem da ima strašnih automobila sa prednjom vučom, npr Honda Type R ima vreme na Nordschleife-u 7:50, što je fenomenalno i brutalno za pogon napred. Primera radi Alfa 4c ima vreme preko 8 minuta. Dobro, razlog takvog reultata je velika razlika u brzini na pravcima, i kad se pažljivo gleda vidi se da Alfa ima brže prolaske kroz krivine, ali Type R je za svako poštovanje. 

 

Većina BMW-a ima pozadi akumulator. Kad smo kod njega, npr drugar sa 320d u nekim srednjim krivinama gde je limit do 90 km/h, ne može da me ostavi ni metra, a na limitu je. Za brže krivine ne znam, jer nismo imali priliku da se poteramo. 

 

Mislim da će većina odmerenijih i normalnih vozača dati glas uvek prednjoj vuči, ali mislim da će onaj pravi sportski duh uvek ležati u pogonu na zadnjoj osovini. 

 

Malo smo otišli u off sa pričom, ali neće nam Zoranic zameriti :D .

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

nezavisno vjesanje je zakon, bas zato sto se osjeca zadnji kraj.

Alfa 75, to je NENORMALNO tehnicki napredan auto i dan danas iako kod neupucenih djeluje "zastarelo",  a platiforma 156/147 koju i sam vozim je sigurno na nasem trzistu sam vrh sto se prednje vuce tice. Koliko sam drugih "sportskih" auta probao sa prednjom vucom,imam pravo da kazem da su smjesni za Alfu!  GTV nije potrebno komentarisati, koliko se 147 dobro vozi, GTV barem jos trecinu bolje!

 

Sto se tice Nurburgringa, moje je misljenje da je bas na toj stazi dobra prednja u prednosti, kao i ova Troica dje sam odvozio ovaj snimak, brze krivine su za prednju a ova itekako ima lakata vrat da se polomi vidite i sami kako ruke drzim na volanu :)  dok se blaze krivine sigurno mogu jos brze proci sa zadnjom, i ako je u pitanju auto oko 150ks na pravcu je prednja u prednosti, a preko 200ks vec treba da bude zadnja,cista fizika zbog koje svaki supersportski auto ima zadnju.

 

razumijem Alfine celnike sto su igrali na sigurnu kartu i presli na prednju,tako su se samo bolje plasirali na trzistu.  Ali se iskreno nadam da ce u buducnosti ozivjeti Alfina legendarna zadnja vuca sto vise :)

 

BMW-a volim i ljubitelj sam istog, ali TESKO se moze porediti jedan e46 koji je moze se reci rival na trzistu sa 147,156, ipak uz duzno postovanje BMW koji srecemo na nasim ulicama je u poredjenju sa Alfama "auto samo za pravo". 

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

auuu kako mu stoje,ako bog da ako budem na leto dolazio u tivat,ima da me provozas ,al onim starim putem od kotora do tivta

vrhunski auto :clap:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...