Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Tdi je katapult u start, dok kasnije JTD nastavlja,comon rail je to. Jos ako je 16v, bukvalno rasteze kao benz. Na ovom snimku mi je fabricka mapa, sad su stvari drugacije. Mapa je blaga i tek dolazi do izrazaja posle 2300rpm,al zato ne gubi dah do 4500rpm. Moja alfa uopste nije nesto reprezentativna do 100kmh, al zato posle Vasko i njegova 2.4 20v tesko da bi imali sanse :D. Kad ga fabricka ovako lovi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Fabrički podatak za Passat CC 2.0 TDI BLUEMOTION TECH GT DSG 170PS je 8,6 sec do 100kmh, tako da to i nije baš katapult !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg totti, i ti i ja se osećamo mladalački,a istina da baš i nismo (naročito ja). Težinu neću da spominjem,o tome vodim računa !

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bravo genije,vidim da si upucen. Prvi dizel sa direktnim ubrizgavanjem goriva u cilindre, Fiat Croma 2.0 i.d.TD cak davne 1987god,tad je tvoj wagen pravio traktore. Nebi li otkupio Fiatov izum i nedje tek 93god krenuo sa ''svojim'' TDijem. P.s: Da ne budes samo ti razocaran surovom istinom,svaki moderniji dizel je napravljen po Fiatovom receptu,da nije njega i njegovih inzinjera mnogo bi se manje i ostala njemacka auta velicala. To bi sve bili drndavi traktori poput golfa 2 1.6d.

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moj genije da nije nemacki bosch napravio fiatu jtd i dalje bi se vozili u drndavim td iz 87, dok su nemci uveliko imali daleko snaznije turbodizele ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E moj genije da nije nemacki bosch napravio fiatu jtd i dalje bi se vozili u drndavim td iz 87, dok su nemci uveliko imali daleko snaznije turbodizele ;)

Pa nije bas tako, common rail je svajcarski izum, japanski Denso je ugradio prvi common rail motor u kamion. Moderni common rail sa elektronskom kontrolom ubrizgavanja su razvili Italijani - Magneti Marelli i Fijatov Centar za istrazivanje. Posto je bio u losem finansijskom stanju FIAT prodaje common rail  Bosch-u ga prilagodjava masovnoj proizvodnji. :secret:

Edited by Dr Sidious

Share this post


Link to post
Share on other sites

I pravi prvi common rail dizel motor za putnički automobil, odnosno CR u ovom obliku kakav ga imamo danas. Princip jeste poznat čitav vek, ali stvarna masovna proizvodnja kreće u Fiatu.

Prvi automobil sa CR je Alfa 156 JTD. Ako se ne varam 1997. godine.

Share this post


Link to post
Share on other sites

vjerovali ili ne, negdje sam nacuo da je prvi prototip comon rail ubrizgavanja u Rusiji napravljen jos 60ih godina prosloga vijeka,za ruske tenkove :)

 

nisu italijani svemocni,ali za svakog modernog putnickog dizelasa su najvise zasluzni.

Bosch je tu vise kao neka vrsta sponzora,oni prave Fiat osmisli!

 

no to su wagenovci,ne znam od kud oni na ovom forumu :)  a nidje se od njih ne moze , drndavi TD iz 87, haha pa dan danas ta auta idu, i ne dime ni upola kao TDIjevi iz 2005god.  imao sam Golf 4 TDI jos 2007 god kad je bio 4 godine star,a nikad srece od tog auta, jednostavno TDI motor sa hendikepom, turbina mu je na svakom malom servisu za remont, 150 000km jedva i generalna, a od toga vise od pola voznje u "safe modu"

 

Volkswagen je porez na budale :D    svaka cast rasnim "svabama" BMW, Mercedes itd, ali VW pih..  Nikad vise!


E moj genije da nije nemacki bosch napravio fiatu jtd i dalje bi se vozili u drndavim td iz 87, dok su nemci uveliko imali daleko snaznije turbodizele ;)

 

 

jesu Golf 2.  haha a da mi je vidjet koji su to motori :)

 

koje mijesanje baba i zaba,najzalosnije je kad se vagenovac dici sa njemcima,  pa nesto najgore sto je njemac ikad napravio je kompletna VW grupacija.

 

A ovaj biser je jos bolji, BOSCH (koji inace pravi centalne jedinice,ubrizgavanje,el sklopove)  je "napravio" jtd motor.  Sigurno :)  to je isto kao da stavis akumulator u auto, na primjer "Banner" i kazes, da je "banner masina" unutra. 

 

Admini,aj maknite mi ovo iz teme, pa prebacite u kakav OFF da nam se jos malo raspolozenje popravlja ovim biserima :)

Edited by Zoranic MNE

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo receno. Moja Alfa kad je sa fabrikana mapom ne dimi ništa, a i sa remapom dok se ne nagari do kraja isto ne dimi. To mu više dođe kao neki forsaž. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

E Zoraniću jesi naopak, imao si lom od TDi-ja pa si ih zamrzao. Vagenovac je imao Paju TDi PD pa ga je lepo služio, taksisti voze razne tdi motore pa ne kukaju nešto. A najjače je što kažeš da ne idu. Ja tvrdim da stok GIV TDi PD od 130ks dobija AR147 Mjet od 140ks. Pogledaj malo zeperfs, a savetujem ti da provozaš nekog GIV koji je dobar.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nesporno je da automobili vw mogu dobro da idu. Marko,ovom tvom sajtu nešto i ne verujem previše,jer im se podatci kose sa kataloškim. Npr., AR 0-100kmh ubrzava za 9,1sec.,a Golf za 9,6sec.

Kako objašnjavaš da od 0-400met., Alfa ubrzava za 16,8sec., a Golf za 16,9sec.,njihovo merenje,(znači Alfa je brža),a u svim ostalim  merenjima ispada da je Golf brži.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zepfers ne vrsi merenja nego uzima rezultate iz razlicitih specijalizovanih magazina pa nekim svojim metodom izracunava vrednosti koje postavlja na sajt, sto vise testova automobila udje u sistem navodno to tacniji rezultati. Prednost je sto ne uzimaju fabricke podatke pa ista ne moze da laze kao kod potrosnje na 100km a mana da je dovoljan poneki placen clanak pa da statistika, narocito kod malog broja testova, ode u q***c.

Edited by Dr Sidious

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam Golf tdi 136 ks, sad imam Alfu jtd 140. To je sramota porediti,golf bi bio brzi na 200m i to je to. Pumpa dizna pa udari,mislis da si najbrzi u selu, mjet je tehnoloski mnogo ispred tdi-ja, i tu poredjenja nema. Sve je na stranu mjeta: 1.izdrzljivost 2.odrzavanje 3.tuning potencijal. 4.potrosnja,zagadjenje. Nije to meni bio jedini tdi,nekad sam bio zagrizeni wagenovac, kad nisam razumio sta znaci ''gdje tdi zavrsava mi pocinjemo'', al ne tad sam bio fasciniran laznom snagom. Trkaci,prolazio sam ja sa 140 fabrickih ks pored 150ks (sve crveno), istina do nekih 140kmh nemam sanse, na 200kmh ga gledam u srednjem retrovizoru :). Golf moze da bude i fin i brz,dzabe mu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gluposti, pa 1.9tdi imas koliko hoces istuniranih na 300ks, 1.9jtd nijedan, mislim da su najjaci projekti jtda u rangu 250-270ks, zato ne lupaj za tjuning potencijal, jer matori PD ubrizgava gorivo po defaultu daleko vecim pritiskom nego prva generacija CRa, potrosnju tek da ne spominjem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...