Jump to content
FAS Goran
triglav

Fiat Multipla JTD - prevelika potrošnja?

Recommended Posts

Imam problem oko ptorosnje.Zamenio sam akumulator tj.kupio nov pa mi je resetovao sve, i potosnju.I sada nikako na kompjuteru da vrati potrosnju u normalu,pise mi da trosi 10l,a dok nije bio resetovan oko 6.4l/.Zanima me sta tu moze da bude?

Share this post


Link to post
Share on other sites

To ti je trenutno tako...kada predjes par stotina km, sve ce se vratiti u normalu...to ni meni nije jasno...Meni se na stilu kada resetujem trip...prosecna potrosnja popne na preko 9l...a zaista nije tolika...A vec posle par stotina km sve dodje na svoje, kako i zasto, ne znam, ali je tako :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Verovatno kratke relacije, kreni-stani, plus mali broj pređenih km.. Čim izađeš na otvoreno i voziš bar pola sata potrošnja će pasti. Komp trenutno ima malo podataka a velike početne vrednosti potrošnje, pa tako i pokazuje..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa neka gleda trenutnu potrošnju i videće početnu sličnost. Nema potrebe za panikom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mesta panici nema, to je jednostavno tako...kao sto kolega gore rece...pocetne vrednosti su velike a mali broj predjenih km...kao sto sam rekao...kada se predje malo vise, pasce prosecna potrosnja:rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali deluje mi kao da stvarno vise trosi,ne znam da li je to moguce,ili se ja tripujem? :laughing: Danas sam mozda vozio nekih 30 km na otvorenom i vec mi je smanjio sa 10l na 8.5l. I jos nesto bih hteo da pitam u vezi Multiple,zanima me kada ti izbaci kompjuter da pise kao "Fuel" (Gorivo), koliko moze jos da se predje km od kada ti to pise? Hvala unapred :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa vidi ovako...ako ti je za 30km potrosio 1.5l...onda ti na sto km dodje negde oko 5litara, sto uopste nije mnogo...To je sasvim ok potrosnja...a to kada ti udje u rezervu...o tome nemoj ni da razmisljas, jer nikako nije dobro da vozis na rezervi, uvek gledaj da to bude preko :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam ja koliko je on potrosio,nego mi se potrosnja na kompjuteru spustila za 1.5l.Ali nekako mi veoma brzo udje u rezervu,stvarno ne razumem kako to?cuo sam da mozes da predjes jos nekih 100km cim ti izbaci na kompjuteru "Fuel",e sad sta znam...mozda taj sto mi re rekao malo preuelicava :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svim forumasima.

Imam problem oko potrosnje u gradu, da li je moguce da sa 1000 dinara (malo jace od 7 litra) prelazim odprilike oko 60-65 km? Moj drugar taksista sa njom predje za taj novac oko 100 km gradske voznje, i to mi je malo cudno sta se desava sa mojom Multiplom. Ako neko zna sta moze biti problem neka pise. Hvala unapred 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Protokomer raskaci i vidi da li ide bolje auto nego sa prikacenim. A dizne dijagnostika. Da vidis vrednosti, koliko odstupanja imaju. Zakaci na neku krstenu dijagnostiku pa ces videti ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem ti je sledece prirode prljav egr ventil i zapusen katalizator,za egr ventirl imas da kupis sprej koji se zove egr3 i proizvodiga wins firma a katalizator odes u neki servis i neka ga skinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je  rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je  rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre :)

Pa ako imas viska para da skidas glavu motora kad ti nagore ventili  zbog zapusenog katilazatora ti nemoj da slusas majstora teraj tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš tako. Meni da jedna osoba kaže da mi je musav katalizator skidao bih ga.

Pa svi smo gledali one filmove gde uništavaju kola ubacujući bananu u auspuh. Tako nešto i prljav katalizator izaziva, samo malo sporije.

Ja čak razmišljam i ispravan kat da izvadim. Sigurno će auto bolje disati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je  rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre :)

Radni vek katalizatora je 150-180 hkm. Nakon toga on ne odrađuje svoj posao,već samo šteti motoru (i skuplja čađ i garež). Mnogima je zbog zapušenosti istog stradala turbina. Ako si zelen u duši,kupi nov zamenski kat. koji je 70-80 eur. Druga opcija je da ga ukloniš (staviš cevku umesto njega i dobiješ još 40-50 eur), i treća mogućnost je da ga probiješ i ostaviš ga na autu kao da ga imaš.

U svakom slučaju reaguj brže,jer ćeš napraviti štetu na autu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...