triglav 0 Posted January 7, 2013 Imam problem oko ptorosnje.Zamenio sam akumulator tj.kupio nov pa mi je resetovao sve, i potosnju.I sada nikako na kompjuteru da vrati potrosnju u normalu,pise mi da trosi 10l,a dok nije bio resetovan oko 6.4l/.Zanima me sta tu moze da bude? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 7, 2013 To ti je trenutno tako...kada predjes par stotina km, sve ce se vratiti u normalu...to ni meni nije jasno...Meni se na stilu kada resetujem trip...prosecna potrosnja popne na preko 9l...a zaista nije tolika...A vec posle par stotina km sve dodje na svoje, kako i zasto, ne znam, ali je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sasa_NS 54 Posted January 7, 2013 Verovatno kratke relacije, kreni-stani, plus mali broj pređenih km.. Čim izađeš na otvoreno i voziš bar pola sata potrošnja će pasti. Komp trenutno ima malo podataka a velike početne vrednosti potrošnje, pa tako i pokazuje.. Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted January 7, 2013 Pa neka gleda trenutnu potrošnju i videće početnu sličnost. Nema potrebe za panikom. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 7, 2013 Mesta panici nema, to je jednostavno tako...kao sto kolega gore rece...pocetne vrednosti su velike a mali broj predjenih km...kao sto sam rekao...kada se predje malo vise, pasce prosecna potrosnja:rolleyes: Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted January 8, 2013 Ali deluje mi kao da stvarno vise trosi,ne znam da li je to moguce,ili se ja tripujem? Danas sam mozda vozio nekih 30 km na otvorenom i vec mi je smanjio sa 10l na 8.5l. I jos nesto bih hteo da pitam u vezi Multiple,zanima me kada ti izbaci kompjuter da pise kao "Fuel" (Gorivo), koliko moze jos da se predje km od kada ti to pise? Hvala unapred Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sale2810 4 Posted January 8, 2013 Pa vidi ovako...ako ti je za 30km potrosio 1.5l...onda ti na sto km dodje negde oko 5litara, sto uopste nije mnogo...To je sasvim ok potrosnja...a to kada ti udje u rezervu...o tome nemoj ni da razmisljas, jer nikako nije dobro da vozis na rezervi, uvek gledaj da to bude preko Quote Share this post Link to post Share on other sites
triglav 0 Posted January 8, 2013 Ne znam ja koliko je on potrosio,nego mi se potrosnja na kompjuteru spustila za 1.5l.Ali nekako mi veoma brzo udje u rezervu,stvarno ne razumem kako to?cuo sam da mozes da predjes jos nekih 100km cim ti izbaci na kompjuteru "Fuel",e sad sta znam...mozda taj sto mi re rekao malo preuelicava Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko89 0 Posted February 12, 2015 (edited) Pozdrav svim forumasima.Imam problem oko potrosnje u gradu, da li je moguce da sa 1000 dinara (malo jace od 7 litra) prelazim odprilike oko 60-65 km? Moj drugar taksista sa njom predje za taj novac oko 100 km gradske voznje, i to mi je malo cudno sta se desava sa mojom Multiplom. Ako neko zna sta moze biti problem neka pise. Hvala unapred Edited February 16, 2015 by neshaoct spojeno Quote Share this post Link to post Share on other sites
sasadoncic02 24 Posted February 12, 2015 Ima podosta razloga oko povećanja potošnje.Recimo najčešći zaprljan ili neispravan protokomer,dizne... Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko89 0 Posted February 12, 2015 Kako proveriti da li je u pitanju protokomer i da li su mozda zapusene dizne? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted February 12, 2015 Protokomer raskaci i vidi da li ide bolje auto nego sa prikacenim. A dizne dijagnostika. Da vidis vrednosti, koliko odstupanja imaju. Zakaci na neku krstenu dijagnostiku pa ces videti Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavusica 0 Posted February 14, 2015 Problem ti je sledece prirode prljav egr ventil i zapusen katalizator,za egr ventirl imas da kupis sprej koji se zove egr3 i proizvodiga wins firma a katalizator odes u neki servis i neka ga skinu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
marko89 0 Posted February 16, 2015 Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre Quote Share this post Link to post Share on other sites
plavusica 0 Posted February 17, 2015 Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre Pa ako imas viska para da skidas glavu motora kad ti nagore ventili zbog zapusenog katilazatora ti nemoj da slusas majstora teraj tako. Quote Share this post Link to post Share on other sites
igor0511 2823 Posted February 17, 2015 Baš tako. Meni da jedna osoba kaže da mi je musav katalizator skidao bih ga.Pa svi smo gledali one filmove gde uništavaju kola ubacujući bananu u auspuh. Tako nešto i prljav katalizator izaziva, samo malo sporije.Ja čak razmišljam i ispravan kat da izvadim. Sigurno će auto bolje disati. Quote Share this post Link to post Share on other sites
vicent 1261 Posted February 17, 2015 Pre mi je povremeno prikazivao neku gresku sa EGR ventilom,pa je moguce da je prljav ventil.A sto se tice katalizatora,secam se kada sam menjao neki deo na autu majstor mi je rekao da skinem katalizator jer je kao na foru mnogo zapusen...eto proslo je dosta vremena,a ja ga nisam skinuo jer neko kaze da ne treba da se skida dok drugi kazu da treba da se skida i ne znas kome da verujes pre Radni vek katalizatora je 150-180 hkm. Nakon toga on ne odrađuje svoj posao,već samo šteti motoru (i skuplja čađ i garež). Mnogima je zbog zapušenosti istog stradala turbina. Ako si zelen u duši,kupi nov zamenski kat. koji je 70-80 eur. Druga opcija je da ga ukloniš (staviš cevku umesto njega i dobiješ još 40-50 eur), i treća mogućnost je da ga probiješ i ostaviš ga na autu kao da ga imaš.U svakom slučaju reaguj brže,jer ćeš napraviti štetu na autu! Quote Share this post Link to post Share on other sites