Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

@ISV_01 Ja sam naveo poređenje Maree SW i Delte pre svega što sam imao oba, motori su slične kubikaže i delta je malo duža od Maree SW. Naravno, različite platforme. I više sam naveo zbog poređenja dva automobila skoro identičnih dimenzija i sličnih motora i razlike od 100 kg :) 
Zbog toga je marea manje trošila, čak i sa 17"

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stavio si 17" na Mareu?

 

P.S. Juce sam se video sa drugaricom i nadam se buducim autom, prosecna potrosnja 8l sudeci po bordu...

Moguce da je isla van grada, pa je to za kombinovanu voznju, ili bord laze sve u 16...:wallbash:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Baš me briga koliko je sta tesko.

Svidja mi se ili mi se ne svidja.

Po toj logici ni ne bi trebao da kupi 159 jer je preteska. 

Koliko trosi? 

Pa onoliko koliko sipas goriva jer sve potrosi. 

Nije valjda da hoce neko da kupi auto od 120 ili 150ks i da ocekuje da ce da trosi malo? 

Najvaznije je da upali i da tw doveze od tacke A do tacke B. To sto ce da nam nabaci osmeh na lice je jedino sto treba da gledamo jer dzaba mu i kile i potrosnja ako se ne osecamo onako kako ocekujemo u takvom autu. 

Moj pogled pa kome se svidja svidja a kome ne neka i dalje meri kilazu.

 

 

Edited by neshaoct
rečnik

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Transporter131 said:

Stavio si 17" na Mareu?

Yep, blade stilove, nije neobično i retko :)

Malo tanja guma al ajd... Udobnost se vrati zimi. 

Delta je leti na 18" a zimi na 17" sada. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/16/2022 at 11:03 PM, andreja.micovic said:

 

@Transporter131 Što se opreme tiče, koliko sam ja gleda, u Oro i Argento nisam viđao alkantaru. Viđao sam Oro sa npr panoramom i manuelnom klimom. Gold je najlakše prepoznatljiv jer ima D zlatno na B stubu i na natpisu delta na petim vratima. Platinum je sa alkantara ili poltrona frau sedištima.

 

Ne, Delta sa zlatnim slovom D se ne odnosi na Oro, već posebnu seriju Executive.

Predstavljena na Sajmu automobila u Ženevi 2009. Executive oprema u ovom slučaju podrazumeva ekskluzivne metalik boje dvobojna karoserija (Bronzo Savana i Nero Lucido), posebne aluminijumske 17" felne, stakleni panoramski krov (nadoplata), zlatni D logo na B stubovima, električno kontrolirani amortizeri Reactive Suspension System (Magneti Marelli), napredna kontrola dinamike vozila - ESP sistem elektronske kontrole stabilnosti, poluautomatsko parkiranje, zadnji i prednji parking senzori, šest vazdušnih jastuka, satelitska navigacija (Magneti Marelli), automatska klima (dvozonska), naslon za ruku sa hlađenim ostavom, Frau Pieno Fiore kožu u kabini (Poltrona Frau), gornji deo komandne table je presvučen kožom (bež konac) i crni lakirani umeci. Lancia je koristila automatski Sportronic (Aisin AF40-6) menjač razvijen od Magneti Marelli-a, koji se pokazao kao dobar i pouzdan (nije to Dual-Logic koji se ugrađivao u Fiat na koji se ljudi mahom žale da je spor i problematičan).

Bila su samo tri motora u ponudi:

- 1.8 Di T-Jet 16v 147kW

- 1.9 JTDm 16v TwinTurbo 140kW

- 2.0 JTDm 16v 121kW.

 

lancia-delta8.jpg lancia-delta4.jpg lancia-delta5jpg.jpg

 

Edited by Ivan
sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Misha Strasni ja sam zlatno d slovo povezivao sa Gold paketom. Viđao sam executive verzije po oglasima i u drugim bojama sem ove gore, npr.

Lancia_Delta_Executive_facelift.thumb.jpeg.e61c6061fdae6e1e71649de9dcba4fe3.jpeg

 

Aisin automatski menjač ide samo u 1.8tb, aktivni amortizeri idu u 1.8tb i 1.9tt, nisam viđao na 2.0mjet. 

Od svega pobrojanog gore na mojoj platinum fali "samo" poltrona frau koža. Nekad sam žalio što nisam dovoljno čekao i uzeo malo opremljeniju deltu sa poltrona frau kožom, grejanjem sedišta, samopotamnjujućim retrovizorom i ksenonima, ali sad mi ok. Samo ksenoni fale i biće uskoro na autu. Poltrona frau, koliko god da je lepa, toliko su je loše odradili jer se uglavnom odlepi na tabli

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isao sam za vikend do majstora da je bocnem na dijagnostiku da vidim sta kaze, kilometraza je 126.900km kao na instrument tabli, ali sto se tice opreme, nasao sam negde papir iz Svajcarske odakle je uvezena, kaze 1.4 tb Argento... Sad, mislio sam da je Argento tanka oprema i najlosija od svih, ali ovaj auto je kombinovana koza, tempomat, automatska klima, elektro retrovizori, ksenoni fabricki sa socivima (koji mislim da su bulja), ili makar zahtevaju neko stelovanje... Tako da, sto rece neki kolega nekoliko postova ranije, ko zna sta je prvi vlasnik porucivao od opreme naknadno i sl... 

Takodje, video sam da je samo jedan zvanican servis upisan u komp, znaci ako je budem uzeo, mene cekaju veliki i mali da se odrade.

Prijavljuje gresku sa farovima, ali se posle ispostavilo da kada se ukljuci zmigavac, zadnji desni samo jednom zatreperi i to je to, dok u krilu radi kao sto bi trebalo... Trebalo bi proveriti dzek da ne gubi kontakt negde.. 

I da, da li neko zna sta je CAN greska, ne secam se ostatka, znam samo da je pisalo CAN...? Menjali smo radio, da li ima to veze sa tim ili...?

 

Kako se zove onaj sajt na koji mogu da ukucam broj sasije i da vidim sa kojom opremom je fabricki izasla?

 

:thumbsup:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 hours ago, andreja.micovic said:

@Misha Strasni ja sam zlatno d slovo povezivao sa Gold paketom. Viđao sam executive verzije po oglasima i u drugim bojama sem ove gore, npr.

Lancia_Delta_Executive_facelift.thumb.jpeg.e61c6061fdae6e1e71649de9dcba4fe3.jpeg

 

Aisin automatski menjač ide samo u 1.8tb, aktivni amortizeri idu u 1.8tb i 1.9tt, nisam viđao na 2.0mjet. 

Od svega pobrojanog gore na mojoj platinum fali "samo" poltrona frau koža. Nekad sam žalio što nisam dovoljno čekao i uzeo malo opremljeniju deltu sa poltrona frau kožom, grejanjem sedišta, samopotamnjujućim retrovizorom i ksenonima, ali sad mi ok. Samo ksenoni fale i biće uskoro na autu. Poltrona frau, koliko god da je lepa, toliko su je loše odradili jer se uglavnom odlepi na tabli

 

Kada su u Ženevi predstavljali kao poseban specijalitet i Flagship Lancie 1.8 DiTurbo motor predstavili su i Executive i Hardblack Deltu (sa Lava mat crnom bojom), koje su ga posedovale. Tada su predstavili i posebnu seriju modela 'Angels i Demons' koja je išla uz promociju filma. To su one verzije Musa, Ypsilon i Delta sa crno-belom bicolore karoserijom i 1.9 TwinTurbo motorom ispod haube.

Ono što je sigurno je da sa zlatnim D ide Executive paket i da ova svetlo bronza boja može samo uz Exec. paket da se dobije. E sad, da li su kasnije dozvolili da kao opcija može da se izabere i neka druga kombinacija boja ne mogu da tvrdim. Uglavnom ona početna podela na Argento, Oro, Platinum, koja ograničava neke opcije dodatne opreme koje mogu/ne mogu da idu uz određeni paket je upotpunjena sa još dva specijal 'podpaketa' Executive i Eleganza. Oni su podrazumevali da bazičan nivo opreme bude veoma visok (Platinum), ali da se oko nekih dodatnih opcija dobije popust. Tako je ukupna vrednost opreme koja dolazi uz Executive paket bila 4750 Eura, a kupac je plaćao 2500 Eura. Eleganza paket uključujuje ksenonske farove, električna prednja sedišta, Magic Parking sistem i Bose zvučni sistem uključen u osnovni Platinum paket za samo 1950 evra.

Lancia Delta Executive je smatrana ekskluzivnim automobilom, tako da je mogla da ide samo sa snažnim motorima. Opcije su bile dva dizel motora: 2,0 MultiJet 163/165 ks i 1,9 TwinTurbo Multi-Jet 190 ks po ceni od 30.990 evra i 32.490 evra. A ljubitelji sportske vožnje su mogli da se odluče za 1,8 benzinac Di Turbo-Jet sa Sportronic AISIN automatskim menjačem sa 200 KS po ceni od 32.490 evra.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Transporter131 said:

Isao sam za vikend do majstora da je bocnem na dijagnostiku da vidim sta kaze, kilometraza je 126.900km kao na instrument tabli, ali sto se tice opreme, nasao sam negde papir iz Svajcarske odakle je uvezena, kaze 1.4 tb Argento... Sad, mislio sam da je Argento tanka oprema i najlosija od svih, ali ovaj auto je kombinovana koza, tempomat, automatska klima, elektro retrovizori, ksenoni fabricki sa socivima (koji mislim da su bulja), ili makar zahtevaju neko stelovanje... Tako da, sto rece neki kolega nekoliko postova ranije, ko zna sta je prvi vlasnik porucivao od opreme naknadno i sl... 

Prijavljuje gresku sa farovima, ali se posle ispostavilo da kada se ukljuci zmigavac, zadnji desni samo jednom zatreperi i to je to, dok u krilu radi kao sto bi trebalo... Trebalo bi proveriti dzek da ne gubi kontakt negde...

...

 

Dosta si je gledao. Kupuj!!!   :thumbup:

 

Ovo sa migavcima ne bi trebalo da je kontakt, mislim da je standardna i poznata boljka sa led diodama. Rešenje je da se otvori i zamene neispravne.

Rade to po Beogradu, naći ćeš na forumu...

 

 

 

On 1/17/2022 at 7:56 AM, igor0511 said:

Meni zapade za oko ono “drugarica se iznenadila kad sam joj pokazao kako auto moze da ide”...

 

A meni zapalo za oko kakva je drugarica kraljica u vezi automobila  :wub:   Daj ženi to odmah ili šalji broj na PP!    :rofl:

 

On 1/16/2022 at 6:07 PM, Transporter131 said:

...jako dobra drugarica kupila pre 3god, sa 108.000km, sada je na 126.000km, sve sto je radila, kupovala je original delove, jer citiram "Ako nemam para da odrzavam kako treba i kako fabrika zapoveda, ici cu trolom. Nikakve budzevine ne dolaze u obzir"... svaki lezeci policajac prelazak u prvoj, nije presla 60kmh u gradu, ja kad sam dao gas ona se zacudila da taj auto moze i da ide.. cuva, mazi, pazi, licka kao oci u glavi... U garazama trazi iskljucivo do nekog stuba ili zida, da ne mogu da je zakace vratima itd itd... 

 

:wub:

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav dugari, u potrazi sam i zelim da kupim lanciu Deltu. Pa kako sam sa prethodnim autom prvo kupio pa onda krenuo da trazim resenja za probleme koji su me stizali, sada resih da se prvo upoznam sa utiscima, manama, nedostacima kao i pohvalama pre kupovine, procitah (ceo) forum :) i rezultat je da mi se delta jos vise dopala ;)

 

Neko mozda sa foruma da prodaje deltu 2.0 ili 1.9? Doduse moze i neki benzinac, ali njih bas bas nisam vidjao sa prednjim parking senzorima. Zbog neznije polovine jedina stvar koja je obavezna jesu prednji parking senzori (naravno cim ima prednje ima i zadnje :) ), za sve ostalo mozemo da napravimo kompromis. Hvala svima

Aleksandar

Edited by zezandar

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moj je savet da ne biras auto samo po tome jer mozes propustiti dobar primerak zarad senzora. Moja Delta ima zadnje, prednje ne i moja zena ga isto vozi i parkira bez problema fakl da ne brini za to :)

 


 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Aca16 said:

Moj je savet da ne biras auto samo po tome jer mozes propustiti dobar primerak zarad senzora. Moja Delta ima zadnje, prednje ne i moja zena ga isto vozi i parkira bez problema fakl da ne brini za to :)

Bilo bi pozeljno, e sad, znam da ima i do navike. :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@zezandar

 

Sa foruma da znam da je za prodaju je ova


E sad, ne znam koliko odgovara kriterijumima :)

 

 

2.0 ili 1.9, manje vise svejedno, gledaj bolji primerak sa vecim paketom opreme. Steta je ne kupiti sve sto delta nudi kad je tako povoljno. Oba motora imaju svoje prednosti i mane. Kod 2.0 gumica uljne pumpe, dihtung hladnjaka ulja dok kod 1.9 treba povaditi klapne. Sto se snage tice, sto vise to bolje, ali opet, zavisi od primerka

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod Bravo/Delta modela, senzori mogu da budu kao zadnji samostalno, aktiviraju se automatski po ubacivanju u rikverc, a gase takodje automatski (mislim) preko 20 km/h.

Ako u paru sa njima idu i prednji, sa leve strane multimedije postoji "P" dugme. Tako da se senzori pale (takodje) automatski po ubacivanju u rikverc i gase preko pomenute brzine. A mogu se dodatno i manuelno aktivirati ili ugasiti na dugme "P". Delta u kombinaciji sa prednjim parking senzorima ima i dodatnu Magic Parking funkcionalnost (idealno za tvoj slucaj :D).

Iako i Bravo i Delta imaju prilican prednji prepust za Compact klasu (Bravo 97.5 cm, Delta 101.5 cm) i iako imam prednje senzore - prva stvar od opreme koje bih se odrekao, na keca. Dok su zadnji senzori susta suprotnost i bukvalno "must have" zbog velikih C stubova, malih zadnjih stakala, oblih linija pozadi... Pogotovo nocu ili kada je slabija vidljivost.

On 1/24/2022 at 8:38 AM, Transporter131 said:

ali sto se tice opreme, nasao sam negde papir iz Svajcarske odakle je uvezena, kaze 1.4 tb Argento... Sad, mislio sam da je Argento tanka oprema i najlosija od svih

 

Kako se zove onaj sajt na koji mogu da ukucam broj sasije i da vidim sa kojom opremom je fabricki izasla?

Sto puta ponovljeno ;) - pogotovo kod brljavih Zabara, naziv paketa, tacan spisak opreme, dezen sedista i tapacira, pa sve do najsitnijeg srafa kako je auto izasao iz fabrike... Detaljno u "ePer", ima ih online odavno, u pitanju je Fiatov fabricki katalog.

Apropo svetala, stelovao sam do sada na dve sa fabrickim ksenonkama - po meni to sasvim korektno sija kada se lepo upuca. Znam da je projektor veci, od 3'', mislim da je i taj far "Al" (Magneti Marelli).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dal bi nekog zanimala ovakva Delta, Momo 2013 godiste 1.6 mJet

Imam ponudu da je uvezem, ne znam dal je pametno ili da se drzim nemaca i francuza

3XDC6x.thumb.jpg.8f6725049584dc057a057c6588f5d341.jpgDSC_0609-1024x682.thumb.jpg.5bb4380ac00050d0be74d8a312a943e6.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko god da volim Deltu i da bij je uzeo pre Nemca i Francuza, ne znam da li ti se isplati ako je ne uvozis za sebe.
Ja sam skoro uzeo Deltu i vidim da je vecina njih koje su bile ns oglasima i dalje tamo a pokusavam Y da prodam i od kako sam postavio oglas pa do sada sam imao samo jedan poziv. Niko ne dolazi ni da vidi auto.
Nazalost Lancie nisu toliko popularne kod nas jer ljudi ih ne znaju dovoljno. Tu ne ubrajam nas sa foruma :)

Sent from my RMX2202 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, integralac said:

Dal bi nekog zanimala ovakva Delta, Momo 2013 godiste 1.6 mJet

Mene :) . Imas li jos neki detaljniji info o stanju, fotke...?

Drugar juri nesto slicno kao sto sam ja pre 4 godine (Giulietta zakljucno sa 1. restyle, kraj produkcije Bravo Sporta ili sporCke :) Delte takodje sa kraja produkcije).

Last but not least - imas li predstavu koliko bi okvirno izasla (bar u par stotki), s obzirom na aktuelnu situaciju?

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

:cry: ovo su slike sa neta, cekam prave, verovatno 1.6 nema

Da je 1.9 vec bi bila registrovana

za sad imam samo saobracajnu

1450387231_WhatsAppImage2022-01-25at20_47_44.thumb.jpeg.21a18b0b12690ff4a3ae89d284317389.jpeg

Nisam mislio da je prodam ovako ovde vec da vidim kako je raspolozenje u narodu :D

 

 

WhatsApp Image 2022-01-25 at 20.47.44.jpeg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je to sa onim cuvenim amortizerima, to neko bas mora da bude zaljubljenik u tu verziju ili da je spreman na toliki trosak kada dodje trenutak za zamenu. Ko jeste, svaka cast :) mada nisam siguran da li su isli uz taj motor ili samo one jace.

Sent from my RMX2202 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Ivan said:

Mene :) . Imas li jos neki detaljniji info o stanju, fotke...?

Drugar juri nesto slicno kao sto sam ja pre 4 godine (Giulietta zakljucno sa 1. restyle, kraj produkcije Bravo Sporta ili sporCke :) Delte).

Last but not least - imas li predstavu koliko bi okvirno izasla (bar u par stotki), s obzirom na aktuelnu situaciju?

Pisacu ti poruku cim nesto saznam detaljnije, bez ulaganja je po prici prodavca, cena bi bila nesto preko 6000, zavisi od carine, ne znam koliko je skuplje nego sto ja dadoh za moju (1150)

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Aca16 said:

Ako je to sa onim cuvenim amortizerima, to neko bas mora da bude zaljubljenik u tu verziju ili da je spreman na toliki trosak kada dodje trenutak za zamenu.

9 hours ago, andreja.micovic said:

Momo 1.6 mjet sa sportskim vešanjem?! E svašta... Toliko čudno...

  Delta S je bila samo sminka za Zenevu 2013. Kraj produkcije, nedostatak novog modela, da odrade bar nesto... Ima Sport mode ali nema RSS (SDC, kako vec ko zove), komsija ima belu ;) . Ima lepih detalja, duple cevke izduva, crni farovi i tamna maska, Bravo 18'' gunmetal felne... Unutra piano black plastika, InstantNav, konfigurabilni Matrix displej, senzori za kisu, tempomat, Blue&Me... Sitno, ali meni su lep detalj zuti cajgeri zarotirani u levo, kao i font - hommage originalnoj Delti Integralci. Za moj ukus fale alu-papucice, malo profilisanija sedista i xenoni.

Upravo proverih, auto je napravljen 19.6.2013., evo kome zatreba info da je bez RSS, tj. standardni su amortizeri. Otvorio sam levo Compatibility polje, sifra je !002:

 

Untitled1.thumb.png.95e87cbdef549734c24bd7bb5c84fc97.png

 

9 hours ago, integralac said:

Pisacu ti poruku cim nesto saznam detaljnije, bez ulaganja je po prici prodavca

Sibni obavezno cim budes znao nesto detaljnije, prvi smo se zapljunuli :P. Pogledao sam detaljno, ne bih dobio nista sa opremom, sa godistem minimalno, ali mozda se i ja predomislim da se uparim sa slikom u avataru :D .

 

Edited by Ivan
Sredjen PrintScreen

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, Ivan said:

Pogledao sam detaljno, ne bih dobio nista

Dobio bi Nm :rolleyes:

 

8 hours ago, Ivan said:

zuti cajgeri zarotirani u levo

kako misliš zarotirani? Nešto propuštam?

 

Dashboard Lancia Delta (844) '2008–11Dashboard Lancia Delta S by MOMODESIGN (844) '2013

 

Naravno da je ovaj sa Momo interesantniji ali sta je zarotirano? Osim zute boje i fonta, retko sta primetim drugo.

 

Momo S je onako, interesantniji model, šteta što nisu izbacili i sa panoramom verziju :) Opet, mogli su makar sedišta više sportski napraviti

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, andreja.micovic said:

Naravno da je ovaj sa Momo interesantniji ali sta je zarotirano? Osim zute boje i fonta, retko sta primetim drugo.

Mislio sam generalno na koncept brzinomera i obrtaljke, tako da vise brzine i obrtaji budu u gornjem delu, tj. u fokusu. Fora koju su davno imale pre svega Alfe, kao sportski brand unutar koncerna. Koliko vidim, nigde nisam napisao da je to zarotirano samo na Momo verziji ;) , vec da ide u paketu sa fontom i bojom.

Kacio sam i ranije, ali evo za entuzijaste apropo fonta, ko voli da uporedi. Originalna Integralka i hommage legendi na Delti S Momo. Mada su za mene mnogo vise legende Delta S4 i Delta ECV, koje su bile mnogo manje medijski eksponirane (ali monstrumi po performansama u odnosu na kasniju Deltu Integrale, koja je u poredjenju sa njima bila bukvalno kao igracka):

 

1740589560_38c61605e5700e739aae22ce8d5f750c(1).thumb.jpg.7c47f58de1d9e0a57a5570b70848f164.jpg Lancia_Delta_S_by_Stade_Francais_Paris_501.thumb.jpg.66585d0da30137ea1db88019428f35b5.jpg

 

7 hours ago, andreja.micovic said:

Dobio bi Nm :rolleyes:

Tacno, vise Njutna, ali nije sve u dizelskom torque - jer bih dobio slabiji, tezi i poprilicno sporiji auto ;) , losije lezanje, tezi motor u nosu... Trenutnih 9.1 vs 11.8 kg/KS na Delti sa 1.6 motorizacijom je prilicna razlika. 

Manja elasticnost i primetno slabija medjuubrzanja cak i u istom stepenu prenosa, bez obzira na taj veci obrtni. Koja se krecu od + 0.8 sec u najboljem slucaju (60-100 km/h u 4. brzini) do cak +3 sec (80-120 km/h u 6. brzini):

 

Untitled2.png.b184942e89cd5af125cebe1f397011f5.png (298×202)

 

A medjubrzanja sa saltanjem, znaci nikakvo "divljanje" :D nego recimo najobicnije efektno preticanje na magistrali - razlika je bas drasticna, za trecinu sporije:

 

Untitled1.png.5de328cec8fdebc71eb515ede7f47f97.png

 

Pri tome su svi parametri mereni za stock mape oba motora, tj. van Sport moda. Koji se kod benzinjare bas primeti, najvise u niskim obrtajima.

I pri tome pricamo o benzinskom prdavcu od 1368 ccm :) . Vozio sam i vozim i privatno i sluzbeno i benzinke i dizele, znam okvirno sta pricam, ali evo i za ostale sam izvukao neke konkretne brojke kao poredjenje.

Zato i potenciramo da je, od dizela, prava mera za auto tezine Delte 1.9 ili 2.0 motorizacija. Da me neko ne razume pogresno, vozio bih i ovakvu Deltu S sa 1.6 motorom na keca. I kako sam stariji, a i kako su nas "ubrazdili" sa kamerama, prosecnim brzinama, iskakanjem iz zbunja i sl.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...