Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

On 12/20/2020 at 8:09 PM, clover said:

@igor0511 A kolika je potrosnja...tj koliko ti Leon trosi?


Ja nisam bas merodavan posto guzve izbegavam tako da je Leon ispod 5l prosecno cep-cep.

Delta je tu negde kada je ja vozim. Kada predam roditeljima bude oko 6l, a preko toga nisam video na bordu :D

 

Ali da napomenem, Leon ima sad prosecnu brzinu 44km/h, a Delta oko 30, tako da prave guzve nisu videli.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja. Nekoliko godina sam bez auta i duze vreme gledam da uzmem neki.

Delta je moj favorit i da se nisu dogodile neke stvari uz pomoc@andreja.micovic bih uzeo ovu.
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17369909/lancia-delta-16-platinum-ful-nov

Malopre gledam oglase i ova mi nije losa samo sto je 2.0 pa je samim tim veca i registracija i potrosnja itd. Al ajde da kazemo zanemarljivo.
http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17475918/lancia-delta

Nemojte mi zameriti na sledecim glupim pitanjima.
Ostao sam sa majkom i ne znam da li da uzimam neku od ove dve ili da gledam mozda neki stariji auto od 2-3.000€ koji nema te visoke iznenadne izdatke koji mogu da opterete kucni budzet?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, pa znas kako, potencijalni troskovi koje automobil moze da napravi u daljoj eksploataciji (znaci ne govorim o onom sto ceka svakog odmah po kupovini), vise zavise od toga kakav je automobil i motor u pitanju, nego koja je njegova kupovna cena. 

 

Lupam, npr. ako kupis za ~2000-3000 evra nekog C segment ~1.9 turbo dizelasa, moze slicne troskove da ti napravi kao ta Delta (+/- naravno). Dok, npr. ako kupis neki mladji, B segment, za slicne pare kao sto je ta Delta, sa osnovnim atmosferskim motorom (pricamo o ~60-70 ks, malim tockovima, max 15', i slicno), on ce ti praviti mnogo manje troskove u eksploataciji, iako kosta slicno pri kupovini...

 

A o troskovima je jako nezahvalno govoriti, jer ima slucajeva kada se ljudi voze tim jacim, napucanijim autima, uzivaju u voznji i ne prave im auti neke velike troskove, a ima ko se i ugrobari sa nekim sasvim malim, bezazlenim auticem. Sve zavisi kakav ti horoskop, sto bi rekli. Licno kad biram auto, uvek biram ono sto mogu da odrzavam u full stanju, pre nego ono sto mogu da kupim, a da se za popravke posle molim :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem sa tobom. Najvise zavisi od faktora srece. Mogu da kupim auto bez provere i da me odlicno sluzi ili mogu da ga isproveravam u 100 tacaka i da imam muke.

Ovo sam procitao na drugom forumu.

Pozdrav.

Zanima me koji polovni benzinac da kupim (obavezno bez turbine i plivajućeg zamajca) i to za 4.000 eur max? Znači auto čije održavanje bi bilo jeftino, ali da auto nije starije od 10 godina. Potrošnja goriva mi nije toliko bitna, koliko troškovi održavanja.

Znači troškovi održavanja su mi bitna stavka, jer sam se ''opekao'' kupovinom polovnog VW Golfa 6-ice 1.6 TDI i već za godinu dana koliko ga posedujem ''utukao'' sam u njega skoro 1.500 eur (4 dizne, egr ventil, itd...) i to jednostavno više ne mogu da finansiram, moram da pređem na ekonomičniji auto.

Svaki savet je dobro došao.


Ja se ne razumem i verovatno previse strahujem, ali opet kad procitam ovako nesto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako performanse i neki vozacki uzitak nisu bitni, onda mogu da preporucim Kiu Ceed 1.4 ili 1.6 atmo.

 

Samo bih izbegao modele sa ugradjenim gasom (bez obzira da li "fabricki" ili naknadno), jer sam cuo da im odlaze ventili, glava i generalno taj deo, na oko ~150.000 km :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja mogu da ti preporucim onu deltu od druga i mozda bude komsija prodavao ar 159,1.9 150ks,mnogo para je ulozio u nju.Menjac,set kvacila,zamajac,dizne itd.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ti je cilj sto jeftinije odrzavanje onda samo atmo benzinac. Dizel moze ozbiljno da uzme para.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio bih vecinom na otvorenm ili to nema pravila? Pitam zbog ovih delova koji su najskuplji za popravku kod dizela.
Imam oko mene cetvoro sa dizelom (ford fiesta, pasat b6, golf 5 i toyota avensis) i nemaju nikakvih problema. Sad da li su potrefili dobre primerke ili je nesto drugo u pitanju ne znam.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kakav auto trazis i sta ocekujes od auta?

Nema pravila bio on benzinac ili dizel. Mogu i jedan i drugi da ti izvuku pare, a i ne moraju. 

Svaki automobil moras da odrzavas. Potencijalno "skupi" kvarovi ne moraju nikada da ti se dese. Imas nove delove, imas polovne delove, imas Turske, Kineske, Nemacke, Italijanske.. Koliko para toliko i muzike. Ja vozim dizele i to u visokoj eksploataciji i nemam nekih velikih problema, a presao sam isuvise kilometara(verovatno u rikverc imam vise km nego neko unapred) desavaju se naravno kvarovi ali nije to nista strasno i veliko ako uzmes auto prilagodjen tvom dzepu. Ako pak izadjes iz okvira svog dzepa da bi otisao klasu iznad, a nemas novca da je odrzavas. Svaki problem ce ti biti skup. 

Mada izadjosmo iz teme i da ne offujemo vise...

Edited by werp690

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekako dosao do zakljucka da su samo nijanse u pitanju i da treba voziti sta vam se vozi, sve dok nije neki ekstrem (u smislu 3.2 benzin ili 4.0tdi) manje-vise isto kosta eksploatacija.

 

Npr, poredim drugarov C4 1.2 turbak i mog Leona.
Leon trosi 2-3l manje lagano, ali mali servis kosta 200e vise u ovlascenom i registracija je recimo 100e visa. Dodam jos malo na ceni guma koje su na Leonu 2 broja vece i na istom smo. Da dodam i sto on menja sijalice na faru, a ja ne, verovatno bi razlika bila cak i manja, ali da ne budem psiho :D

 

Nekad sam imao Astru 1.4 i Stila JTD. Opet uporedim potrosnju, registraciju i odrzavanje i nijanse budu u pitanju.

 

Naravno, Punto 1.2 na kome sami uradite mali servis i automobil koji ide u ovlasceni ne mogu jednako da kostaju nikako, ali unutar slicnih / istih klasa i godista razlike budu jako male.

 

Tako da bih ja 70% birao srcem, a onih 30% ostavio za racionalnost da ne bude bas rotacioni motor ili 3.2 fsi :D 

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9tt i 1.8tb.

A pisano je i da se to može premostiti, tj da se stave amortizeri sa normalne verzije i da se lažira signal za amorte

Share this post


Link to post
Share on other sites

Aminujem od MS PK. Da je sad godina u kojoj je Delta katulena kao nov auto, ajde.....ali sada....jok. Mnogo para za malo bolje muzike (ne znajem, iskreno ali cena govori svoje) za mnogo para za auto koji je mnogo izgubio na vrednosti, kao i svaki drugi. Montiraj 1. klasu standardnih amorta i uživaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne slazem se, pogotovo za deltu, mislim da se dobrano zeznuo ko god da je uzeo deltu sa prioritetom da bude ekonomicna/rentabilna.

Meni je glavni adut delte sto se odredjenu cifru dobija automobil koji po luksuzu, tehnickim resenjima, udobnosti, opremi itd. odskace od svog trenutnog cenovnog ranga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali ne ide ni da pljusnes par hiljada eura za amortizere (bese oko 800e komad?) za auto koji ne vredi ni duplo vise od toga.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Realno, 600e je za aktuelne Delte oko....pa recimo oko 10% vrednosti vozila ? (+/- za dobar primerak) Slažem se da postoje želje i da generalno Lancia gađa posebnu kategoriju kupaca (u koju ja ne spadam ofc) ali ako neko hoće 1,9tt ili 1,8b sa tim amortima u koju (pod uslovom da je sve ostalo dobro) pored registracije (ako treba) ne mora ništa dalje uložiti - ok, ali u suprotnom nekako pre mislim da će gledati neki dobar BMW/VW/SEAT/Volvo (okej, Volvo je diskutabilan, osim kao Polestar ili T5-T6) u sport/FR opremi za bolji ugođaj, shodno šta ti amorti nude. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/30/2020 at 3:45 PM, clover said:

Opet ja. Nekoliko godina sam bez auta i duze vreme gledam da uzmem neki.

Delta je moj favorit...

...
Nemojte mi zameriti na sledecim glupim pitanjima.
Ostao sam sa majkom i ne znam da li da uzimam neku od ove dve ili da gledam mozda neki stariji auto od 2-3.000€

 

Daj jbt, niko ti nista ne zamera ali ja ozbiljno pocinjem da sumnjam da trolujes  :huh:  Donesi odluku i uradi nesto.

 

Polovno je polovno. Sanse da ces se zajebati i da ces super proci su jednake. Zivot nije kupovina automobila, otresi to, kupi nesto i skini taj teret sebi sa grbace.

 

Nisi poslusao ni jedan predlog do sada, lutas gore nego na pocetku, i jedini kvalitetan savet za tebe je da ne kupis auto sa svim raspolozivim parama. Od sume koju imas, skloni najmanje 30 a ja bi ti savetovao i 50%.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sklonis 50% i kupis dva :D. Jedan za delove. 

NG ne zamerite :D

Kupi ono sto mozes da odrzavas. Ako nemas za amortizere ne uzimaj taj auto. Ako nemas za set kvacila sa zamajcem, ne uzimaj taj auto... Itd.. Uzmi nesto sto mozes da odrzavas i o cemu neces mnogo razmisljati koliko kosta ako se pokvari. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I uzmi ono sto mozes da odrzavas kako dolikuje a ne da juris polovne delove po otpadima i da se molis da nista ne crkava.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...