Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Nesto na stranim Alfa forum od 1.2009 isti motor 1,6 jtdm ide kao eur5, a u osnovi isti motor koji u 2008 ide kao eur4 a sa novim softverom se konvertuje u eur5. 

 

Screenshot_20201217_001836_com.android.chrome.thumb.jpg.eacccab714120b4ab1aedac34a81f3de.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjena slika i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cest je to slucaj. Uglavnom se mapa promeni i poveca frekvencija DPF regeneracija i eto par Eco poena da se ode iznad crte :)

 

VW je sa generacijom mog Leona skupljao nazad ekoloske poene tako da je regeneracija DPFa na oko 400-500km, dok je na istom motoru od 140ks iz 2012-13 godine regenaracija bila bas retkost.

On the bright side, dobro sam prosao jer je ECU iz ‘14e  u Octavii/Leonu/Golfu tezak tupan :D nebrojeno puta mi se desilo da predjem 1000km gotovo u cugu autoputa i da sutradan po lokalu pokrene regeneraciju. Ovaj moj barem konta kada je “pod pritiskom” da se ocisti. I ima parcijalna ciscenja.

 

I vrlo cesto primetim posle voznje na autoputu da su obrtaji na 980 jos minut i onda idu na mrvu ispod 800 na leru.

 

A ni ne treba juriti vise eco norme. Obicno znace vise glavobolje za vozaca.

Ja bih rado bio na euro3 kome se zapusi egr da ne primeti :lol:

Edited by igor0511

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lele lele sta cekam... Pa kako bi te ispolirao, oprao, pa podgrejao dobro ono radna temperatura, pa se pridigne hidraulika na stelujuci amortizer, pa te dignem u obrtaje dok se deres i klipovi lupaju zbog jaku turazu.... A oda ce d ti prekine ECU zastita, ce sjebe senzor radilice pa mi procuri dizna te pandrkne karika a kad te prikace na dijagnostiku ce ustanove da se turbo razleteo u @@@ materinu na 2 dela ce te nosim nadusu do kraja zivota.... 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 12/16/2020 at 3:23 PM, igor0511 said:

Da ne otvaram temu za moju Deltu kad nisam vec 3 godine, a i da napisem za 1.6 mjet:

 

Nije taj motor preslab uopste. Ide jako slicno kao i stari 1.9jtd uz benefit da je daleko rastereceniji na autoputu zbog dodatne brzine. Trosi mi isto kao Leon, mozda koji dl manje pri brzinama 110-130km/h.

 

Odrzavanje je isto kao za Stila, doduse nista veliko se nije ni pokvarilo. Zamenjen egr i novi je bio oko 150e i uradjen veliki servis posto racunam da ce biti samo jedan dok je kod mene, pa onda bolje sto pre da ne boli glava.

 

Odnos ulozeno-dobijeno je nerealan posto za 4-5000e ima poprilicno luksuzan auto koji nije bas “svaki drugi”. 
 

I selectronic je super kad se naviknete. Za ovih 30ak kkm kod mene savrseno radi.

E falim te boze da je neko iz iskustva rekao da 1.6 mjet u Delti nije slab uopste:)

Ja potvrdjujem to isto, a preticanje je takodje lagano i apsolutno bez bilo kakvog osecaja da ce ponestati snage izuzev ako se u startu ulazi u neko rizicno preticanje pa je onda bolje da se ima 300+ KS pa da se kaze da je "bezbedno". Ne znam stvarno sta to ljudima treba da bi bili zadovoljni osim ako ne posecuju redovno neke staze i ne jure rezultate na stoperici;)

Takodje je i Selectronik kod mene i radi super, jel ga drzis u "E" modu ili je iskljucen?

 

Sto se maglenki tice, kod mene su kao nove a original su koliko sam mogao da vidim, e sad ko ce ga znati...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam vozio Astru 90ks, pre toga Yuga 55ks, uz sve to motor od 125ccm i 12-13ks (doduse je realnih 11-12s do 100), svasta na putovanjima i nikad nisam imao problema da preticem.

 

Iskreno me je Fiatov 1.4 95ks bas nervirao jer je trom i 1.6 atmo benzinjara u Astri J, automatik. Ostali su mi skroz bili kul.

 

@S.V.E.T.A. posto roditelji uglavnom voze Deltu, uvek je u normal modu. Lepo salta, ok trosi, a ne gusi se kao u Eco. Mislim da je saltanje na 1600rpm kao sto Eco radi bas malo. Ovako na slabom gasu lagano menja na 2-2.2k rpm.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Danas sam opet bio kod Lancie i dogovaramo nesto, u suštini ja mu dajem Volvo V50 1.6d2 sa 114ks, 2010 godine, a on Deltu sa 1,6 120ks i nesro da doplati. Motor mnogo bolje vuce od mog to znam izvozio sam mnogo Alfe, ali cudno mi je kako ga stavljate u bransi Bravom jer koliko ima mesta to je cudo jedno. Ja sam 187 visok i 130 kg, kad namestim sediste pozadi mene ima mesta jos jedan ko mene komotno da sedi, a u Volvu sanse nema a za 156 ili 159 uopste da ne govorim. Veca je od Nisan Qaskai koji isto ima na ovim placu i komotnija i isprobao sam. Uglavno mnigi ga izbegavaju ali po meni auto koji vredi za sve pare, pa ako se dogovorimo jer ovde dole u Makedonija mnogo slabo se prodaje uzimam iako je sa 120ks,ide malo cip i dosta je ionako je vise auto za uzivanje nego za jurcanje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, kitan said:

ali cudno mi je kako ga stavljate u bransi Bravom jer koliko ima mesta to je cudo jedno

Na potpuno su identicnoj Fiatovoj C-platform 2. generacije (C2), na kojoj je kod Delte produzeno medjuosovinsko na 270 cm (u poredjenju sa 260 cm kod Brava). Samim tim ima i mogucnost klizne zadnje klupe i vise mesta za kolena/putnike pozadi (sto se i dodatno moze povecati na racun gepeka). Sto se gepeka tice, kod Delte je deklarisan na 380l (ne znam u kom polozaju zadnje klupe posto je varijabilan), a kod Brava je to 400l. Delta je teza, 17 cm duza, sirina im je identicna, i to je to sto se tice gabarita koje pominjes.

3 hours ago, S.V.E.T.A. said:

taj Eko mod je cista glupost i vise stete nego koristi od njega;)

Bilo kakav Eco, na bilo kom autu, je cista glupost za nas korisnike :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na Leonu je taj eco ok, stvarno manje trosi. Ja uglavnom po par meseci vozim u svakom modu pa promenim, cisto da se ne zasitim kola :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve to drzi mesto, ali imao 156,pa 156 crosswagon, pa 159,i da ne spominjem Stilo pre nekih 7 godina sa najslabijem motorom i od stare Alfe da ne pričam 33,75 i 155 i više komocije ni u jednom auto nisam video. Kako je čudno resena zadnja klupa osvem u jednom Pasatu B6 kojeg sam imao vise komocije u nikom drugom autu nisam doživeo. A gepek se resava sa dodatnih 200 eur i ide krovni kufer ionako gepek treba jednom, dva puta godišnje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne zaboravi koliko su klase u medjuvremenu "porasle" ;) . O starijim modelima tek da ne govorimo (33, 75, 155). Posto pominjes AR 156 - iako je nominalno D klasa, njena osnova je Fiatova C1 platforma, na koju su prvobitno isli Bravo/Brava, Marea... Pa je C1 modifikovana za 156 i Lybru, za nesto vece medjuosovinsko i drugacije vesanje. A cak i to povecano medjuosovinsko je bilo krace od onog na novijoj C2 platformi :) . Na koju je isao Stilo, Nuova Bravo i Delta. Sva 3 modela, iako nominalno iz klase ispod (C) - imaju vece medjuosovinsko i siri su od 156 iz klase iznad (D), ali par godina starije.

Delta je cak i dimenzijama primetno duza i sira od 156, ima veci gepek, itd... Puno toga se u autoindustriji promenilo u zadnjih cetvrt veka. Dosta stvari je u sustini drugacije nego sto deluje na prvu loptu, ima tu puno igranja sa platformama (tj. onim najbitnijim, a sto vecina i ne primeti).

I 159, iako na Opelovoj Premium platformi, poznata je po tome da je (za auto D segmenta) bila vrlo skromna sa prostorom pozadi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, ja znam da je na C platformi i Volvo V50 koji imam isto je na C platformi, isto sa Ford Focus, C Max i slicno ali je mnogo manji. Isto Alfa 159 racuna se u premium D ali je manja i to mnogo, isto Saab 93 je manji i slicna vozila u kao D premium koji se racuna kao velika familijarna limuzina su manja u komfor. Zato kaze sve ovo sam isprobao jer treba mi siri auto a ovaj Volvo je stvarno tesan a Alfa 159 isto sam probao je još više tesnija od Volvoa iova Lancia me oduševila koliko ima prostora, a za motor dal ima 120 ili 180 ks kad uživaš u vožnji sa entirijerom i vožnjom koju pruža je zanemarljivo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ti pitas da li je Euro 4 ili 5 ;) .

Jbg, Alfe nisu pravljene da bi imale mesta - vec okrenute ka vozacu, skucene sa prostorom, malo pregrada, mesta za sitnice.

U prvom planu su voznja, dizajn, ugodjaj za vozaca... Pa sta kome odgovara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3723328

 

d1.thumb.png.f9613102f8981861f5328c7dbb0991c0.png

 

 

https://m.reklama5.mk/AdDetails?ad=3763875

 

d2.thumb.png.5941127e1529ec1bcb405c57825cefde.png

 

Ajde malo pomoć, definitivno idem na Lancia Delta, sa 1,6 jtdm(nemoj kao slaba drn drn treba mi manja potrošačka jer idem često za Nemačku). E sad prva super, registrirana i sa mnogo dobra oprema ali boja malo tapa i kompletna istorija servisa i servisirana i sve i ako uznes novac razlika je + 100 eur za 9vu automatik sti treba da dam. A druga bolja u boji manje opreme i nista ne znam doneaena iz Italije i probao dobra, super. Samo me buni ovaj menjač automatski kakav je da nije onaj problematicni iz Thesisa ili Saaba ili 159 Aisin. 

 

Edited by Ivan
Dodati PrintScreen-ovi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni nije jasno kako ljudi oštete ovaj deo na volanu
image.thumb.png.a2a9ff5a56aa6f310604651bbee99d68.png

i to sa samo 180000km. 

 

@kitan Nijedna nema tempomat a ti planiraš da ideš za Nemačku često?! I molim te, kači prstscn oglasa u temi da bi ostali zanavek, već je neko od kolega napomenuo

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andeja, ali kako sto citam ova sa automatskim menjačem ima tempomat ali nije mi bitan jer vozio sam i vozim bez to i da imam u autu. Idi ti u radnji dan u Nemačku pa vidi dali možeš da voziš sa tempomatem. Vozio sam i sa autom i sa motorom i je nemoguće jer je gužva nenormalna. Pitanje mi je bilo o ko automatika jer jedna u Kavadarci je sa boljom opremom i registrovana ali automatik a druga osvem dobra boja i sto sam probao da je OK i manje opreme to je to. Pitanje mi je bilo dal da uzmem ovu u mom gradu ili ako ovaj automatski menjač vredi pa da idem da pazarim drugu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko znam, par njih ima ovde automatski menjač na delti ovde i ne žale se. Naravno treba majstor sve to da aminuje.

 

Za tempomat sam mislio na put MK - Nemačka, ne po gradu naravno. Vozio sam i ja ranije bez tempomata ali po ap dosta znači i odmara. Može se ugraditi i od stila, čisto da znaš. 

Što se opreme tiče, obe su onako, standardne za deltu. Zbog toga mi te cene deluju malo visoko. Kod nas su takve po oglasima recimo 300-500 eur jeftinije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Osvem menjač da nije onaj Aisin sa Thesis ili Crome i dali se menja ulje i filter u njemu, a ne koa ovaj u gorespimenutim modelima ja nemam problema uzeti automatski menjač, ali tempomat mi ne znaci

Share this post


Link to post
Share on other sites

Menjac je robotizovani M32 (na Fiatima je nosio oznaku C544). "Pravi" Aisin automatik je isao samo u 1.8 Di T-Jet. Kacio sam vec, a imas i ispisano detaljno o tom robotizovanom menjacu, pa iscitaj pomocu Search:

 

Untitled5.png.ace0412cf8fe6e47224e01c938715566.thumb.png.6ed3a11d79f8b798b3d89482db3469dc.png

 

Sto se potrosnje tice - na visokim putnim brzinama, nekako mi je logicno da ce slabiji motor u tezem autu, trositi vise od rasterecenog... Sem ako ne gledas fabricke podatke, gde je potrosnja na otvorenom jedva ostvariva i u idealnim uslovima na magistrali.

 

PS: Jos jednom molba da uz linkove sa eksternih portala, kacis i PrintScreen oglasa ;) (sto nam je i pravilo). Kako bi pisanje ovde imalo smisla kada ti linkovi isteknu. Sredicu to u prethodnim postovima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni kad se na kompjuteru potrosnja spusti na 8L skacem od srece kolko malo trosi :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

@kitan Ako te zanima 1.6mjet u delti slobodno okreni mog drugara sto prodaje tu deltu istu.Ne moras od njega da je kupis,vec cisto da se konsultujes sa njim.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...