Jump to content
FAS Euroauto Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Pa da, mrzelo me da pisem sve :D - Delta S by Momo Design. Pozadi identican "S" logo i zadnja vrata u crnoj boji:

 

lancia_delta_s_by_momodesign.thumb.jpg.be7cf4ab26e4997ca0e9abba27745c61.jpg

 

Stvarno u onakvom paketu lepo izgleda. Iako je predstavljena pre 7 godina za salon u Zenevi, a pred "ubijanje" samog modela - stvarno nema cega da se postidi pred modernim Compactima. Za moj ukus cak i obrnuto, jer mi se bukvalno gadi sva ova isforsirana digitalizacija i automatizacija... Za mene je prava stvar da bacim pogled na ovakve zute, "zive" cajgere ili neke u hromiranim tunelima - a ne da zevam (i tu) u ekrancinu od XY inch kao da vozim igricu.

18 minutes ago, Milutinac said:

to je sveti gral, i uopste nemam problem da se za ~3 godine vratim (ostanem) na 2010-2011 godiste zbog tako necega.

Mislim da bi (zbog pomenutog iznad) mogao da kupis najmladje 2013. ;) . Ne volim ni da slikam ni da se motam oko tudjih kola, ali videcu ako mi je ostao neki FLCS flajer kuci, bar da coveku okacim za brisac, pa nam se mozda i pridruzi. Onako nesto moze da kupi samo pasionirani ljubitelj :thumbup: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jos cajgeri podsecaju na one iz Delte HF integrale , pa nema nista lepse. :wub:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ja reko' javlja se ponosni vlasnik :D . Upravo to sam i napisao ;) , ovo:

4 hours ago, Ivan said:

zuti cajgeri kao hommage originalnoj Integralci:

 

unnamed.thumb.jpg.524abbbc3946c79a3fbd7b6f57826366.jpg

je hommage legendarnoj "Veglia Borletti", uporedite i font ;) :

 

94.thumb.jpg.22d0189c6c46f3b52973133861c39e79.jpg

 

A i ta cuvena tabla ima svog tatka :D, u vidu Delte S4 i Delte ECV. Za koje je Integralka bila decija igracka. Jeste da je bila ispracenija medijski sa 6 uzastopnih titula, ali su prethodne S4 i ECV performansama bile monstrumi za nju. Ako neko voli WRC, njegov istorijat i zlatne godine tokom osamdesetih - ima malo o ovim masincinama koje su terorisale konkurenciju na linkovima u mom potpisu ;) . Mogu da zamislim sta bi neke premium marke (na misice stvorene u zadnjih 30-40 godina) dale za istorijat Zabara i kako bi to maksimalno promovisali i prodajno iskoristili. A ovi strucnjaci maltene ugasise kompletan brend.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve se slazem ali hommage originalnoj HF a obrtomer od 4hrpm pocinje da se crveni...  :sick:  Oooooozbiljan problem u mojoj glavi. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, taman sam se pomirio sa mojom Deltom. Nemojte mi ovo raditi... :/

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ajoj, mama gori slama...

Edited by yoxa

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)

Ovako je izgledala na predstavljanju:

 

1140339879_Lancia-Delta-S-MOMODESIGN-13.thumb.jpg.091ed73a6498b579578466f0af98561d.jpg 825719742_Lancia-Delta-S-MOMODESIGN-23.thumb.jpg.57060305e4efb6eafc92faddc7c7f05a.jpg

 

Teško da postoji lepši auto, osim, naravno Stila i Golfa:shuriken:

 

Ima ovih felni od Brava na oglasima, crni sprej u ruke i pšššsss x4 da i naše liče na ovu.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na kraju niko ne ode da pogleda onu u NS? Moracu izgleda da zapucam sam B)

Tih momo ima po CH s vremena na vreme na oglasu ali su da ne kazem duplo skuplje od regularnih

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno te Momo Design su 95% samo estetski sredjene, sve ostalo je u principu isto...

A gledam ove prethodne postove sa oglasima i ove Delte sa fabrickim xenonima su mi skroz cudne sa tim poklopcima prskalica na braniku koji strce iznad, izgleda kao oni fake poklopci sto ih samo zalepe zbog tehnickog. To je npr. kod Brava mnogo lepse uradjeno sa poklopcima u ravni sa branikom (izgleda daleko ozbiljnije)...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
On 7/30/2020 at 10:48 AM, S.V.E.T.A. said:

Generalno te Momo Design su 95% samo estetski sredjene, sve ostalo je u principu isto...

Ista prica koju slusam i za Bravce (obican i Sport) ;) , a u voznji i kompletnom dozivljaju auta du*e i glava. Dovoljno je da provozas auto kroz par krivina i odmah ce ti biti jasno zasto... Sitnice poput "malo" spustenog auta, "nijansu" tvrdjeg ogibljenja (Delta je imala i RSS vesanje), "malo" vece 18'' felne, kod nekih "malo" manji ET felni (izbacenije), Sport mode koji doda "malo" torque, "malo" reskije reaguje na gas i "malo" ukine servo asistenciju (kod Delte setuje i RSS), "malo" profilisanija sedista, obicno tu idu i "malo" jace motorizacije... Da ne nabrajam, ima jos toga, ali kada saberes jedno po jedno - kao da vozis drugi auto, dok vecina spolja vidi samo sminku (koja, slazem se, samo daje dodatni smek). Nije takva Delta skuplja samo zato sto je redja, sa zutim fontom table i tamnim farovima i maskom :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam se bas najbolje izrazio ocigledno... Svakako se slazem da Sport verzija Brava izgleda kao skroz drugi auto i mnogo mi je ubedljivija ta razlika nego sto je to slucaj kod Delte Momo u odnosu na obicnu...

Mislio sam pre svega da sve sto imaju te Sport-Momo verzije uz malo volje i novca moze da se dobije skoro 90% stvari i kod obicne verzije sa istim motorom.

Hocu da kazem da nista nije toliko specificno kod tih verzija da je to sad totalno drugi svet, vec samo (ako izuzmemo body kit) nize opruge (sport amortizeri kojih BTW ima i kod obicnih verzija uz doplatu ako se ne varam), 18" felne i to jos preuzete sa Brava (da je bar neki novi model samo za tu verziju)... Da su bar stavili nezavisno zadnje vesanje, vecu turbinu, interkuler, stage 2,3 pa da opravda cenu koja sigurno nije bila mala.

Dovoljno je da vidim npr. Hondu Civic type R i sve je jasno, kosta dosta vise ali ima i zasto.

 

Na stranu sve ovo, Delta je toliko dobro osmisljen i spakovan auto (pogotovo sa trenutnom cenom polovnjaka) da i posle 12 godina od pocetka proizvodnje ostavlja iza sebe mnoge novije da ne kazem i nove konkurente;)

 

Pozdrav

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

 Da su bar stavili nezavisno zadnje vesanje, vecu turbinu, interkuler, stage 2,3 pa da opravda cenu koja sigurno nije bila mala.

 

 

Ono sto se nekad znalo sta je npr. Abarth radio i znacio.
A sada je Abarth konfekcija, ok meni se to vrlo svidja, ali...

Share this post


Link to post
Share on other sites
Posted (edited)
42 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

Svakako se slazem da Sport verzija Brava izgleda kao skroz drugi auto i mnogo mi je ubedljivija ta razlika nego sto je to slucaj kod Delte Momo u odnosu na obicnu...

Moje iskustvo je bas suprotno (samim tim se i ogradjujem) - mnogo vise se ta razlika oseti u voznji, nego sto je to spoljni izgled i sminka ;) ... Naravno da sve moze da se spakuje i "kastomizuje", bolje nego fabrika. Ali iziskuje prilicno truda, vremena, novca... S druge strane, fabrika nudi neki kompromis performansama i izgledom, dodatno sto sve to cesto ume da bude vrlo mala razlika u doplati i ceni (ako pricamo o polovnjacima). Koju je steta ne iskoristiti, jer ju je neko platio debelo na novom autu. Slazem se sa tobom da to nije nikakva "naucna fantastika" od tehnologija, ali je skup prilicno "sitnica", koje kao rezultat daju prilicno drugaciji utisak o bilo kom modelu.

Sto se nekog radikalnijeg upgrade koji pominjes tice - imaj u vidu da je ovo bio cisto poslednji trzaj Delte u svojoj trecoj iteraciji. U smislu da ponude bar nesto drugacije za Zenevu 2013., kada vec nisu imali novi model i kada su im kola vec odavno krenula debelo nizbrdo. Dodatno, sam model je imao maltene punu deceniju pauze (od '99. i Type 836), nije ispratio duh prethodne generacije, vec je uradjen po totalno drugacijoj filozofiji. Pocevsi vec i od same platforme koju su i Bravo i Delta povukli sa Stila (C2 Platform), grede pozadi, elektricnog serva, veceg WB, itd...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je skroz OK ovaj poslednji njihov koncept da Fiat bude Entry Level, Lancia kao luksuzni premium a Alfa sportski premium i mislim da je to super podela tj. za svakog po nesto... E sad naravno da ranije nije bilo tako ali jbg. prilagodjavanje trzistu i ekonomski faktor je najvaznij pa je izmedju ostalog Lancia na kraju izvukla najdeblji kraj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svasta pitas za Deltu - jos malo pa na istoj liniji gde i Nuova Bravo :D. A oba na istom mestu gde i Stilo ciji su oba modela direktni naslednici. Fabrika u Cassinu je u pitanju. Nakon ubijanja Brava/Delte, od 2015. Alfa je u Cassinu radila Giuliettu, Giuliu i Stelvio.

A grdoba na koju su posle braka sa FCA samo lepili Lancia bedz, pravljena je preko bare i cini mi se ovde zajedno sa Magna Steyr. A posto (standardno za Zabare) nisu imali novi model deceniju i po, Thema je imala gomilu nekih edicija pod FCA.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@aleksandar.savin

Pitanje je iz teme o 500L prebaceno u odgovarajucu temu o Delti. Tako da mozes da procitas dosadasnja iskustva, za ovih 7 i po godina koliko se pise o tom modelu.

Ako pitas konkretno za motorizaciju, svakako bolji izbor za auto te tezine su jace verzije, posto je 1.6 (uz T-Jet 120) bio najslabiji motor u ponudi. Bar je na polovnjacima ta razlika minimalna u startu, steta ne iskoristiti.

Imas mnogo vise ispisano oko samih motora i menjaca u temi o Nuova Bravo (topic ima skoro 3 puta vise strana), pa ako te zanima pogledaj posto je platformom, motorizacijom, elektronikom maltene ista stvar u pitanju:  https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/43370-novi-bravo/

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...