Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

11 minutes ago, Boris90 said:

Turbina na TBI vec od nekih 120 hiljada je pri kraju . Dihtung glave isto strada na "malim" kilometrazama. Poznate boljke tog motora..

Ma hoće da "zvizne" i na manje...

 

Screenshot_20191024-233939.png

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako sumnjate na zvuk turbine, morala bi i u N da se cuje ovako, zar ne?
Moja zavija ovako zadnjih 10-ak god ali skroz drugi auto i druga turbina.. :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li je uspeo ko da omoguci onaj turbo view na 2.0mjet na tabli?

Ima kroz opcije dal da se prikazuje to ili datum, prikaze se na paljenju i to e to

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Quadrifoglio Verde said:

Ma hoće da "zvizne" i na manje...

 

Screenshot_20191024-233939.png

 

Kako i ne bi zviznula jadna, a evo gore i razloga... Samo ga, po meni, posmatraju 's dupeta' što je krajnje degenerično. 

 

Znaju da dizne kontaminiraju ulje benzinom, a ulje menjaju na 30hkm :wacko:  Do 120hkm ima samo tri (3) zamene ulja ?!?!

 

Pa kako i da ne rikne turbo kad ga podmazuje 'voda'. Meni je užasna činjenica o kojoj sam već pisao u mojoj temi da je od dana kupovine do dana dok ja nisam preuzeo auto, ulje u motoru zamenjeno samo dva puta...  :X

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 minutes ago, PremieRacing said:

 

Kako i ne bi zviznula jadna, a evo gore i razloga... Samo ga, po meni, posmatraju 's dupeta' što je krajnje degenerično. 

 

Znaju da dizne kontaminiraju ulje benzinom, a ulje menjaju na 30hkm :wacko:  Do 120hkm ima samo tri (3) zamene ulja ?!?!

 

Pa kako i da ne rikne turbo kad ga podmazuje 'voda'. Meni je užasna činjenica o kojoj sam već pisao u mojoj temi da je od dana kupovine do dana dok ja nisam preuzeo auto, ulje u motoru zamenjeno samo dva puta...  :X

A ovo je samo odgovor lika koji radi u servisu u temi drugog lika kome je prva turbina zviznula posle 45.000 milja, a druga 5000 kasnije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, da, nadovezao sam se na njegovo mišljenje i pisanje pošto ja do sinoć nisam uopšte bio svestan govorkanja da ovaj 1750ccm turbo motor ima "poznate boljke"...

Sad čitam sve to, razmišljam i donosim zaključke bazirano samo na ono malo informacija kojima ja raspolažem. Servisni interval od 30hkm je preterano isforsiran kakvo god da je ulje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, andreja.micovic said:

Da li je uspeo ko da omoguci onaj turbo view na 2.0mjet na tabli?

Ima kroz opcije dal da se prikazuje to ili datum, prikaze se na paljenju i to e to

Verujem da je na Delti isto, ako ga ima u odredjenoj verziji. Kod mene se prikaz digitalnog pritiska turba u meniju zove "Engine Info" (Menu->First Page) i biras sta ce ti prikazivati na startovanju. Ostavljao sam i ranije jednom kolegi kako da to upali, evo slika:

 

061020185974.jpg.be532020254eeeee05064274598552f9.thumb.jpg.661296e86f0d064cdee77adef35953c8.jpg 061020185977.jpg.8633665376b08b92677f1c59755dd87b.thumb.jpg.177368a480675ca40830d9176f6656ea.jpg

 

Imajte u vidu i da su generalno na benzincima turbine mnogo vise na udaru zbog vecih temperatura izduva, cesto i uz dodatno vodeno hladjenje.

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan To to, tako je i kod mene kad upalim auto ali kasnije se prebaci na nesto, tipa radio ili sta god da je bilo pre toga. 

Nema nigde da se gleda prikaz boosta kad se vozi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je u Alfi prikaz tog boosta samo u D modu, i to samo ako je iskljucen radio! Ako ukljucim radio - nista od toga. Ide frekvencija ili broj pesme sa cd :D 

Edited by horvat

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bukvalno je tako kao sto si rekao u onom prethodnom postu. To je prvi ekran (na kome pratis i Blue&Me komande). Vidi da ti nije upaljena opcija "See Radio", pa da ona posle ne poklapa taj ekran sa prikazom turba.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istraživao sam ja dosta oko 1750 tbi pre nego da se rešim za kupovinu auta s tim motorom. I tako u nekom članku na srpskom jeziku naletim na info da su generalno turbine kod turbo benzinaca mnogo kraćeg veka trajanja nego kod turbo dizela. Takođe sam u istom tekstu pročitao da jedino kod Volvo turbo benzinaca turbina može da izgura i celih 300.000 km. Zaboravio sam iz kog razloga.

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo tako, pisali smo na X mesta. Cak je i IHI VL37 na najmanjem T-Jet 120 u prvim serijama znalo da dodje do pucanja kucista...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sam 1750 tbi je generalno odličan motor po pitanju isporuke performansi. Ali ima tih nekih bubica, kao što je bučna pumpa benzina i drugi neartikulisani zvuci. Ima po stranim forumima X postova na tu temu, čak i klipova na Youtube sa pitanjima "Kakav se ovo zvuk čuje?"... :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada pogledas da je mercedes b250 (2.0t) 2012+ jedno 3 puta skuplji od lancia delte 1.8t, a slicne su koncepcije samo sto je mecka naravno bolja, ali ne 3 puta, onda su te bubice i drugi neartikulisani zvuci mala cena da se dobije takav auto.

 

Svakako ulje cuva motor i turbinu (i lanac) ko ima, tako da ja npr. na 30k radim servis u ovlascenom jer su skupi, a na 15k uradim kod drugara u servisu.

Produzavaju se servisni intervali da mogu flotnim kupcima i na lizing da predstave jeftinije troskove eksploatacije, a i kupce novih auta, pogotovo dugorocno iznajmljenih (op lizing) ne zanima sta ce biti sa tim autima nakon 120.000km, samo da dotle sto manje kosta.

 

A politiku odrzavanja novih auta kroje kupce novih auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako je danas, tj taj trend traje odavno. Nama na novim kamionima servis je bio na 120hkm a on od 30-ak hkm pocne da trosi ulje pa je meni sve jasno odmah bilo. U garantnom roku ima samo tri servisa, ppsle ih skracuju na 80hkm :D

Послато са SM-J330F помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/25/2019 at 10:44 AM, Ivan said:

Vidi da ti nije upaljena opcija "See Radio", pa da ona posle ne poklapa taj ekran sa prikazom turba.

Namestio sam danas.

Na malom displeju se stavi Engine Info, dok se na multimediji decekira Radio, Navigation i Trip B u My Car Configuration meniju.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Super ;) . Samo mislim da ne moras da gasis Trip B (ako ga trenutno koristis), posto on ne poklapa startni ekran sa pritiskom turba.

Bar je kod mene tako.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Auuuuuuuuuu kakva steta. I kakva kombinacija. Felne sa integralke + delta 3

 

Integrale-1.thumb.jpg.5f984f707a0faeb4afebd03a13fce5a0.jpg

 

Ne znam samo da li je neka varijanta integrale imala 4 rupe...ako nije...onda nisu nikad bile na nekoj integralki vec su verovatno kupljene posle...onako

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rekoh da bi mi savrseno legle na Fiat kupea a da daje originalne deltine sa kojima bih je prodao:P

Cim mi je javio da su otisle splasnula je zelja da je uvezem

Model pre Evolucije nosi felne sa 4 rupe

A koliko volim te felne kazuje i moj avatar koji nisam menjao evo skoro 9 godina na ovom forumu :whistle:

887517_902895449786777_4528698092983629002_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...