Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Nije vam to automatski menjac. Ovo je fiatov dualogic menjac. Robotizovan klasican manuelni menjac. Ako koga zanima, imam ga ja na bravu, i to bas sa ovim 1.6 motorom.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/5/2017 at 2:22 PM, acabgd said:

Šta je sa ovom Deltom? Zašto je takva cena? Da li neko poznaje ovaj auto? Interesuje me pošto bih da zamenim moju Lybru 2.0.

 

Prodata za 7.500 :(

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupio sam Lancia Deltu, 2.0 MJT 165 KS, 2010. godište, platino oprema. Do sada vozio Lanica Lybru i bio prezadovoljan. Čini mi se da je Delta za nijansu tvrđa inače ovako sve u svemu je ok. Primetio sam jednu stvar kao da je lenja tj. za razliku od Lybre, kada sam u nižim obrtajima i kad dodam gas treba da primi tj. da krene sekund do dve nije tenutno. Jel zna neko zašto je to tako? Inače kad primi gas ide ko luda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svi to kazu za taj 2.0, da je kilav tako na manjem gasu, a zbog cega , jos niko nije rekao :)

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To nije "problem" samo Delte vec generalno svih novijih dizela. A ni benzinci nisu zustri kao oni ranije. Delimicno je problem u povecanju tezine novijih vozila usled trpanja gomile opreme.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bi rekao da su namerno ustinuti, mozda zbog zamajca, a mozda zbog neceg i dalje nama nepoznatog sto bi rekao Mića

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, tata78 said:

Kupio sam Lancia Deltu, 2.0 MJT 165 KS, 2010. godište, platino oprema. Do sada vozio Lanica Lybru i bio prezadovoljan. Čini mi se da je Delta za nijansu tvrđa inače ovako sve u svemu je ok. Primetio sam jednu stvar kao da je lenja tj. za razliku od Lybre, kada sam u nižim obrtajima i kad dodam gas treba da primi tj. da krene sekund do dve nije tenutno. Jel zna neko zašto je to tako? Inače kad primi gas ide ko luda.

 

I nema ti pomoci...mozes da stavis novi MAF, ocistis MAP senzor, odradis remont turbine, ocistis usisnu granu, skines DPF i ugasis EGR, opet ce biti lenj na nizim obrtajima  :D

 

Pretpostavljam i da je ta lybra 1.9 jtd :D
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Drugacije trimovani motori...

Moram da priznam da je od poslednjih mojih cackanja - poprilicno bolja situacija...tj kada ga recimo stisnem iz niskih obrtaja stalno vuce, kao da te od 1300rpm priprema za ono na 2200, ili pre mi je bila baaaaas velika razlika izmedju lenjosti i kada opali turbina, a sada nije tako tj. da objasnim bas plasticno stisnem ga i nekog ko se vuce ja lagano prestizem i pre 2000-2200...moram reci da sam sada i zadovoljan kako ide

 

Ali taj osecaj koji imas ti - to imaju svi koji se upoznaju sa 2.0 :) to je sve noooormalno

 

 

PS - Pre svih petljanja sam imao 136ks na valjcima...tako da nije ni iskljuceno da je ustinut... sve sto sam radio donelo je po malo. Krajem meseca cemo videti koliko sam blizu 165ks :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

PA sve ono gore sto sam nabrojao...

 

MAf nov - 2016. godine proizveden

MAP ociscen - meni dosta doprinelo

Turbina remont

Dpf izvadjen i softverski ugasen

EGR ugasen

Usisna grana skidana i ciscena

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 20.8.2017 at 1:21 PM, MS PK said:

Svi to kazu za taj 2.0, da je kilav tako na manjem gasu, a zbog cega , jos niko nije rekao :)

Послато са SM-J320FN уз помоћ Тапатока
 

Probaj moga 2.0 mjet pa bih volio da mi neko kaze je li kilav u niskim obrtajima....

8 hours ago, tata78 said:

Znači mislite da nije neki kvar nego je to kod svake tako. Bez veze baš.

Treba taj auto da logujes prvo,izmeris parametre turba pritiska goriva zadato ostvareno gorivo,korekcija dizni...da vidis u kakvom je stanju auto...Izvadis dpf ugasis agr OBAVEZNO klapne ostavis softwerski otvorene,jos bolje pocupati Tafmet.pl cepove set staviti i onda videti parametre maf senzora i eto tu si negdje

Ja vozim multijet 2.0 i kida iz niskih obrtaja nema knedli nije mrtav krece kao raketa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima!

 

Ima na oglasima 2011 Lancia Delta 1.6 Mjet PLATINO 120ks sa 150 hiljada i izgleda poprilicno lepo. Trazi covek 7500...jel to noeka realna cena? Koliko je veliki servis za njih? Posto je veliki servis za Deltu? Onako, kolika je razlika u odrzavanju Brava i Delte, iskreno lomim se izmedju ta dva mada prelomice Bravo koliko vidim zbog $$$....

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ista ti je cena velikog i malog servisa za Deltu i Bravo i 75% ostalih automobila. Ista ti je i cena odrzavanja ta dva auta. Ono sto nije isto po ceni je, daleko bilo, da se slupas.

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 hours ago, Danijel Beograd said:

prelomice Bravo koliko vidim zbog $$$

Delta je viša klasa :) mada nije toliko primetna razlika i sveopšti utisak

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Danijel Beograd

Pitanje je prebaceno u opstu temu o Delti (i da kolegi ne offujemo predstavljanje sopstvenog auta, a i da bi pitanje bilo vidljivo vecem broju ljudi).

Takodje, na prethodnih 12 strana postojece teme mozes da procitas dosadasnja iskustva, a i prokomentarisano je dosta primeraka koji su bili ili su jos uvek aktuelni po oglasima, tako da ce sigurno biti od pomoci. Slobodno bilo kakvu diskusiju o kupovini Delte nastavi na ovoj temi ili okaci PrintScreen oglasa ako naidjes na neki primerak koji te zanima, a zelis eventualno da cujes misljenje forumasa.

Za novi Bravo imamo takodje posebnu temu za kupovinu:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...