Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Pomenuta Benka ima oko 250.000 km, redovno održavana i stvarno utegnuta u vožnji, da li nešto ne štima ne znam, ali auto nije u poluraspadu. Još jednom da napomenem da je u pitanju motor sa 136 KS običan turbo dizel, naslednik sa 150 KS je common rail, ali njega nisam imao priliku da vozim.

 

Naravno da sam gledao brzinomer, jednostavno ne ubrzava kao JTD i ni približno živahan na manjim obrtajima. Jes da svako svog konja hvali, ali to su moji utisci sa konkretnim primerkom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa naravno da nešto nije u redu... i deca znaju da razlika od 20KS mora da se oseti ;) Da je 5KS razlike pa da se kaže da Lybra može biti bolja, ali 20KS je već ozbiljna priča... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da budemo iskreni, verovatno su ti BMW-i koje ste pominjali u poluraspad stanju. Pa Shime koji se vratia (aka Oktopod) je posteno i iskreno napisao kakvi likovi voze BMW i kako ga (ne)odrzavaju. Realno, ispravan 320d od 150 ks bi odvalio svakog stila jtd sa 8 ventila.

Realno. Kad mu je sve ispravno, ide za medalju. Vozio sam 320D E46 karavan automatik i ide stvarno odlično.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znam da nije merodavno porediti polovnjake upitnog stanja, i ja sam očekivao vidnu razliku ali moguće da nije nešto u redu, mada i on to prilično davi kad vozi. Inače, 320d je i teži od Lybre za 160 kg, nije malo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slažem se da ovaj 320d za koji sam ja pisao nije baš neki reper pošto mi reče i drugar koji vozi Astru 1.6 101ks da mu malo odmakne u 3. brzini kada se jure što ne bi opet smelo da se dešava sa 50% slabijim kolima.

 

@Neša vozeći se sa Kuvaljom sam stekao utisak da se tih 25ks baš oseti po brzinomeru i da mu dosta više prijaju visoki obrtaji. A što se bacanja u sedište tiće rekao bih da 25ks jači model malo bolje stisne u sedištu, ali tu su negde što se osećaja tiče.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ajde i ja da odem u off. Dvojica dobrih drugova mi voze 320d. Kod jednog je 136ks, a kod drugog 150ks. Za ovaj slabiji ne znam, nisam imao prilike da osetim kako vuče, jer je uvek penzija style. Dok je ovaj jači skroz nekako druga priča, tiši je motor, ima nežniji rad, a ide odlično. Težište mu je skroz nisko, a asfalt gužva kako drži u krivinama,... 

 

Za deltu me najviše interesuje, koliko je dinamičan auto? Koncepcijski gledano, i nije baš automobil koji ljubi asfalt. Kakvo mu je oslanjanje u poređenju sa nekim drugim poznatijim automobilima, da li je tvrđa, mekša? Kako se ponaša u zavojima? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde da ja malo pomognem, kao neko ko je vozio brava 1.9 mjet sa 150 ks, a sad u sedlu delte 1.9 twinturbo sa 190 ks.

 

S vremena na vreme procitam ili cujem da je delta u sustini bravo. Neki delovi enterijera lice, ali se tu istovremeno zavrsava svaka slicnost. Prednja sedista su odlicna i dosta udobnija nego kod brava. Moj auto ima kozna sedista pa mozda se pomisli da je zbog toga, ali sam vozio i delte bez koznih sedista i osecaj je priblizno isti, osim sto su kozna sedista za nijasnu tvrdja sto meni potpuno odgovara. Da zakljucim za prednja sedista: kvalitetna i udobna.

 

Sto se tice dinamicnosti, po mom misljenju to je stvar motora koji je u njoj. Ja imam iskustva samo sa dizelima. Ne bih da ispadne da nekog vredjam, ali moje misljenje je da je 1.6 slab za ovaj auto, 2.0 dovoljan, a 1.9 tt optimalan izbor, ne zato sto ja vozim nego zato sto sam probao sve varijante, vozio i dosao do zakljucka da bih u delti bio zadovoljan jedino 1.9 tt motorom. Mozda je to posledica i brava koji se vozio pre nje i koji ima 150 ks i stvarno dobro ide i ima manji turbo lag nego 2.0 mjet u delti. Mislim da sam o tome vec pisao. Motor 1.6 mjet moze da nosi karoseriju delte, ali nema osecaja brzine. Sa tim motorom i dalje vozite lep i atraktivan auto, ali nema mnogo mastanja o nekim ubrzanjima. Motor 2.0 je lepo balansiran i za gradsku voznju i za otvoren put. Taj turbo lag koji ima u gradskim uslovima stedi gorivo. Moze i taj motor lepo da ide, ali mora da se vrti. Meni se najbolje pokazao kad sam vozio na otvorenom putu jer u zavisnosti od rezima voznje moze da bude dosta stedljiv, cak za nijasnu manje trosi od brava 1.9 sa 150 ks, ali i da povuce ako zatreba i da trosi kad se nagazi. Motor 1.9 tt (twin turbo) nema nikakvu turbo rupu. Dve turbine rade svoj posao i od pocetka auto ravnomerno ubrzava tako da je osecaj fantastican. Snage ima na pretek i lagano nosi karoseriju. Zapravo, prica o motorima u delti je prica o tome sta ko voli i sta ko moze da plati jer je razlika izmedju 1.6 i 1.9 verzije znacajno velika.

 

Oslanjanje je kao u alfi 159. Kod mene su 18ice pa je to mozda jos vise izrazeno, ali sam vozio i deltu na 16icama i osecaj je isti. Po krivinama i po velikim brzinama lezi kao pegla. Ne znam kako je oslananje u verziji sa 1.6 motorom jer nju nisam imao prilike da ganjam po nekim krivinama, ali mislim da nema razlike, mada je motor dosta laksi pa su tu mozda pravili neke druge varijante. Generalno, tvrdji je nego bravo i dobro drzi put, mada nikad nisam isao do krajnjih granica. Nisam to radio ni sa alfom 159, ali sam ih poredio u istim situacijama.

 

Ako treba jos informacija slobodno pitajte.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisam ni znao da imamo na forumu nekoga sa Deltom sa twin turbo motorom, pa još i sugrađanin :thumbup: Verujem da bi mnogi želeli da je predstaviš, sa obzirom da je retkost na našim putevima :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja se baš prijatno iznenadih. Čim sam pročitao priču, reko' da vidim koliko koštaju ove tt Delte, kad ono truba... nema nijedne na oglasima... :( 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konačno nekih  pravih informacija!!!  :unworthy:

 

@maxspeed

Evo sad nekih konkretnih pitanja. Koliko si već prešao sa njom? Da li si eventualno imao neki problem, i imaš li generalno neke zamerke?

 

Takođe, pretpostavljam da u sklopu opreme imaš automatsko parkiranje, pa me zanima koliko to dobro funkcioniše, i da li stvarno završava posao, ili je jedna od stvari koje se retko koriste? 

 

Ono što me generalno zanima, nije strogo vezano samo za Deltu, jeste što su cene npr. ovog polovnog vozila ovde približno iste kao i u Italiji... Pratim malo cene i oglase u zadnje vreme, i ima nekih vozila koji se čine da su vredni za pogledati...a onda pogledam sličnu u Italiji, sa istom opremom, godištem i kilometražom, i vidim da su cene tu negde. Kako je to moguće ukoliko je auto stvarno dobar?

Edited by banjo1990

Share this post


Link to post
Share on other sites

Što se cene tiče, moguće je kad uvoznik ode tamo i kupi 300kom raznih automobila, a uz to uradi i povrati PDV-a ;) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@banjo1990 Do sada sam sa ovim autom izvezao nesto malo manje od 1000 km. Nisam neki zahtevan korisnik u smislu da je razvlacim po gasu ili napaljenko da je nesto sad lomatam po lokalnim putevima po krivinama. Probas, vidis sta auto moze i onda uzivas u normalnoj voznji. Trenutno nemam zamerki. Imam i parking pilot i sto je najzesce to radi stvarno radi. Nisam verovao dok nisam probao, mada tu funkciju uopste ne koristim. Moze da se koristi samo za bocno parkiranje, ali ne i za parkiranje u rikverc. Mozda zato i ne koristim jer kod nas ima malo prilika za takvo parkiranje, a i nekako mi je sve to previse fensi (da ne kazem za zene). Mozda treba i malo vezbe i navikavanja da se to stalno koristi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel zna neko kakav je automatski menjac u delti, dizel varijanta? Ima ih i uz 1.6 i uz 2.0
Najvise me zanima pouzdanost

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam jednu 1.6 mjet sa tim menjacem. Zapravo, nije to klasican automatski nego sekvencijalni robotizovani menjac. Bas lepo radi i nema cimanja u saltanju. Nisam ga vidjao da je uparen sa 2.0 mjet. Mislim da je pouzdan, ali je ovde ekstremno vazna kilometraza sa kojom auto dolazi. U sustini, kad rikne, ne popravlja se, vadi se ceo i stavlja se drugi. Moze se naci polovan po Italiji za 300-400 evra. Auto sam ovim menjacem kupi samo od nekog gde 100 % mozes da budes siguran u km odnosno da auto nije presao preko 150.000 km, bez obzira sta pise na km satu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto sam bio na korak od kupovine Delte,juce sam konacno nasao vremena i otisao da pogledam par primeraka.Generalno,lep auto ali tu se zavrsava svaka dalja prica.

Gepek u proseku C segmenta sa dubokom utovranom ivicom i ne bas toliko upotrebljiv ( malo subjektivan sud oko upotrebljivosti jer vozim SW).Zadnja klupa klizna i stvarno pruza direktorski polozaj ali...zamerka kao i prednjim sedistima sto je posledica nasledstva od Bravo-a a to je KRATAK sedalni deo pa butine vise sto je jako zamorno pri duzim putovanjima.Sto se druge zamerke tice,sedista daju finu udobnost,ni tvrda ni meka ali bez ikakve bocne potpore.

Izgled table i ostalih komandi je u fazonu ja sam luksuzniji Bravo.Motori koje sam probao su 2.0 mjet i 1.9 twnin turbo.Twin turbo zver ali karoserija jednostavno nije u stanju da ga prati dok je 2.0 ok ukoliko se ne divlja sa kolima.Grip i nije bas vfhunski.Delta je pre namenjenja nekom opustenom putovanju ali ne i ostrijoj voznji.

Nazalost posle ovakvih utisaka odustao sam od kupovine iste.Po meni odlicna sminka i najverovatnije najluksuszniji auto u C tj GOLF segmentu.Auto koji je pokusao da bude izmedju C i D segmenta ali nazalost ostao je bas u ovom prvom.

Ovo je moje neko licno iskustvo.E sada da li vredi toliku doplatu u donosu na Brava,mislim da NE.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Otprilike tako!

Umetnicko delo na tockovima! Velika je steta sto unutrasnjost ne prati ostatak auta pogotovo u nizim paketima opreme. A sedala su jednostavno katastrofalna! Izgledaju kao da su izvadjena iz Dacije. Da su imalo bolje napravljena davno bih je kupio. Kozna po izgledu na prvi pogled jos nekako ali da su presvucena skajem ista su kao iz Z101 iz sedamdesetih godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sedista su barem duplo udobnija nego kod brava. Nisam primetio ni da su prekratka, bas naprotiv, potpuno odgovaraju i meni sa 195 cm. Bolji auto u tom segmentu za te pare i sa tom opremom se ne moze naci. Mozda sam subjektivan, ali nikad ne bih odustao od kupovine auta zbog toga sto sedista nisu "imalo bolje napravljenja".

Share this post


Link to post
Share on other sites

porediti deltu i brava je smesno dovojno je sesti u deltu i preci neku kaldrmu a zatim sa bravom isti postupak odmah bi  videli koliko je delta cvrsci i udobniji auto za razliku od brava . :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dejice znaci ima velike razlike u vesanju i sasiji izmedju ta dva auta pa je delta zato udobnija?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...