Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Meni samo nije jasno ovo, a vidjam na deltama
image.thumb.png.e1fe564de85a7122ebb27470f2beb22a.png

Evo moja ima skoro duplo vise km nego ona gore iz oglasa i nema tih problema. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja sve cesce to primetim, kao da im je to neka slaba tacka bez obzira koliko je neka presla. Dal od dela izmedju palca i kaziprsta i cestog drzanja volana u tom polozaju ta plastika popusti i onda pokaze linije na oba kraka mada sam video da se lako skida i moze da se prefarba u kucnoj varijanti.

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, darkman14 said:

Meni samo nije jasno ovo, a vidjam na deltama
image.thumb.png.e1fe564de85a7122ebb27470f2beb22a.png

Evo moja ima skoro duplo vise km nego ona gore iz oglasa i nema tih problema. 

Sve zavisi od osobe do osobe. Ja sam moju kupio sa 115k km, na oko 150k km se pojavilo kod mene i sad je zift crno. Ima veze sa držanjem volana i znojenjem šake. Meni se i volan skroz gore izlizao jer mi se previše znoje ruke.

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Axic said:

kao da im je to neka slaba tacka bez obzira koliko je neka presla. Dal od dela izmedju palca i kaziprsta i cestog drzanja volana u tom polozaju ta plastika popusti i onda pokaze linije na oba kraka

Kao i na Giuliettama pre restyle, bar za moj ukus - malo su traljavo odradili taj deo volana.

Generalno mi se i kod Delte kao modela generalno ne svidja ta siva plastika svuda (paoci volana, instrument tabla, konzola oko menjaca, klime, radio,...).

Primetno elegantnije mi izgledaju kasnije varijante sa piano black plastikom (kao na Delti S, takodje neke Poltrone su imale samo sive krake i okvir table, npr.):

 

lancia-delta_1207_25.thumb.jpg.5399149b64db726f335b7a6c71d1b0f6.jpg ampnet_photo_20100708_010569.thumb.jpg.e8a7f7114599fd40a90e2e59220261a6.jpg

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni je lepse kad neka siva razbije crnilo, ne volim previse crno da bude. Jeste crna trajnija i izdrzljivija  ali malo sive nije odmet. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svetlija varijanta u svakom automobilu uvek oplemeni to malo mesta u kabini da deluje vece i prijatnije u voznji. Losa strana svetlijeg enterijera sto je "tezak" za odrzavanje jer cim se malo zakaci necim ostane otisak, linija pa je problem ocistiti.

 

A za materijal sedista, moze sve :D u dva automobila kod mene je razlicit materijal. U jednom stof u drugom koza pa ne mogu da odlucim koji je bolji/gori. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forumasi, planiram menjati automobil pa mi je za oko zapala Delta 1.9 TT . Vidim na oglasu svega 7-8 komada i iskreno govoreci nisam nesto odusevljen ponudom. Na par primeraka se jasno vide tragovi pohabanosti, i sve imaju oko 200k km ili manje. :) Ima 2-3 modela koje bih razmotrio, ali zanima me vase misljenje, vrsnih poznavalaca ove marke, u smislu odrzavanja i pouzdanosti, svi znamo za 1.9 Mjet ali mi je nepoznanica sistem bi turbo :)) Do sada sam vozio C5 2.0 HDI automatik u ful opremi, pa bih nesto slicno i kod Delte, a vidim da Lancia nudi bas fino opreme uz autentican dizajn. Nekako me privlaci ta egzotika  :D Hvala svima i pozdrav.

 

Edited by Ivan
Spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kao neko ko je trazio isto, mogu ti reci da spremis 10+k eur i da uvezes. To sto je kod nas na oglasima je u najbolju ruku umorno. Ko ima dobru, taj ne prodaje jer nema bolje da kupi a ove sto se prodaju su upitne sve i zahtevaju ulaganje i pitanje je u kakvom su stanju. 
E sad, ako hoces da pravis kompromise pa da uzmes i sredjujes, proci ces jeftinije ali ces izgubiti i vremena i verovatno zivaca. Pogledaj malo po stranim oglasima koje su cene za to sto trazis (de, ch, it, cak i poljska ima dobru ponudu). 
Za 5-6k eur nema dobra 1.9tt sa tom km koju trazies

Share this post


Link to post
Share on other sites

@filipi

Pozdrav i dobrodoslica na FLCS forum.

Nepotrebno otvorena tema spojena je sa postojecom o kupovini Delte. Apropo 1.9 TT, prelistaj malo unazad ovu temu ili iskoristi opciju Search, naci ces dosta korisnih stvari. Nemamo nesto tu vise da dodamo, sve je ispisano za ovih deceniju i kusur. Pogledaj i predstavljanja vozila clanova, bilo je par komada u tom podforumu:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/forum/12-predstavljanje-automobila-članova-foruma/

 

Tu smo ako mozemo da pomognemo za neke dalje dileme, da prokometarisemo neki konkretan primerak koji ti je interesantan u oglasima, itd...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav. Zanima me vase misljenje o ovom konkretnom automobilu. Posto je sto se tice opreme, boje i bar na slikama ocuvanosti enterijera i eksterijera, ono sto na oko trazim. Motor mi je malo jaci, nisam siguran ni sta konkretno podrazumeva sportsko vesanje na konkretnom modelu, i kakva je recimo udobnost sa njim, za prevashodno gradsku voznju? Kakva je razlika u udobnosti u odnosu na osnovno vesanje? Ali ne moze se mnogo birati u ogranicenoj ponudi.

 

Takodje u razgovoru sa prodavcem, rekao je da je dpf bio zapusen i da je ociscen, ne izbacuje gresku ali da je posle toga uocio da malo dimi na auspuhu. Ja sad ne znam u kom obimu, koja boja dima i td. Ali navodno je to minimalno, i par majstora mu je potvrdilo da je potrebno voziti auto nekih 100-tinak km. da bi izbacio te nagomilane gasove ili sta vec, iz sistema. Ali se postavlja pitanje, da li je auto vozen sa zapusenim filterom, koliko dugo i da li je to moglo prouzrokovati neki veci kvar i koje vrste.

Auto navidno nema nekih losih zvukova, mirno radi i dobro ide, to je prica prodavca.

 

Ovaj servis Goran koji svi preporucuju, je daleko, za neki pregled auta pre kupovine, jer je auto na placu u Loznici. Pa bi bilo dobro da mi preporucite nekog ko se razume u ovaj modela automobila, jos bolje i ako ga je posedovao, i ima dijagnostiku, i bavi se time a da je zainteresovan, naravno za postenu nadoknadu, da podje samnom da pogledamo automobil i da mi pomogne u odluci.

Hvala svima unapred

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20763040/lancia-delta-19-twin-turbo

 

Screenshot_2023-03-31-17-43-56-972_com.duckduckgo.mobile.android.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sa slika meni izgleda odlicno. Svakako vredi da se pogleda. Ako si resio da kupis TT nemas nekog izbora a kod ovog primerka ja bih na tvom mestu kupio i bez pregleda majstora, samo ako mi se svidi uzivo :D
Ne verujem da je vozen sa zapusenim dpf-om, mora da je prijavio gresku na vreme i da je to resavano na neki nacin. Isto mi je i glupo od prodavca koji izgleda drzi i tehnicki pregled da svakom potencijalnom kupcu predoci preko telefona da auto malo dimi jer treba da se provoza sat vremena. Zasto nije stavio makar probne tablice i provozao, sta onda to izbacuje iz dpf-a ako je ociscen? Moras videti uzivo...

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala na odgovoru. Pa da, svakako i moja logika je takva kao sto ti kazes. Inace i ia sam bio resen maltene na nevidjeno da ga uzmem :-D ali svakako me je taj detalj pokolebao i stvorio sumnju. Iako sam ja to u glavi verovatno preuvelicao do te mere da to dimi ko furuna :-D
a covek je rekao da ne dimi konstantno vec je jedva primetno to uocio prilikom paljenja.

Na stranu enterijer i exterijer, ali ipak motor, turbine, dizne, to je ono glavno sto treba da bude dobro i sa cim se ne bi zezao sa popravkom. Sve ostalo mi nije problem. Pa ni taj famozni zamajac a dpf moze i da se ukloni. Svakako ne ocekujem da u auto od 13 god. nista ne ulozim.

Ali ga sada ne bih gledao, ko tele u sarena vrata, bez  dijagnostike i nekog ko  poznavalac tog modela.

Pa ako ti znas nekoga takvog, ili neko drugi,  mozete mi preporuciti :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari, pre par meseci sam pisao o mojoj kupovini Delte Multi Air 1.4, pa evo, dosadašnje iskustvo na konkretnom primerku... 

1. Menjač

- često teže ulazi u prvu...u tom slučaju, druga pa  onda prva

- prelazak iz pete u četvrtu, ili druge u treću hoće da zakrči - ..oštrenje zupčanika" - ako ovaj prelazak uradim sa malom zadrškom, onda je bez problema

2. Klima - dvozonska

- vozačeva strana samo greje, suvozačka samo hladi

3. Bose ozvučenje

- Ili je nešto pokvareno ili je neko petljao sa kablovima... Generalno, radi, imam zvuk, ali... subwoofer ne osećam uopšte, pojedini zvunici ne rade ( visokotonci prednji oba, kao i desni zadnji zvučnik) a i kad radim audio podešavanja nešto ne valja, okrenem na Front Left, sviraju desni i obrnuto... Tako da imam u prednjim vratima levi i desni koji rade i u zadnjim levim. Ovo mi je ipak manje bitno nego dve prethodne stavke.

 

Inače, motor lepo radi, pali bez problema, malo bučniji prvih 5-10 minuta dok se ne zagreje. U vožnji se ništa loše ne primećuje, kočnice odlične... Pre ovog sam vozio Pežo 406 karavan, pa je potrebno malo se navići, Lancia je malo tvrdja i manja, ali to je samo stvar navike. Potrošnja je ok, očekivana... po bordu je 6.4 kombinovana, kad sam na otvorenom često je ispod 5, ako ne laže ;-).

 

Plaši me menjač, šta bi moglo da bude? Voleo bih to da sredim pre nego što se izrodi u nešto gore.

Share this post


Link to post
Share on other sites

1. Cini mi se da ces raditi remont M32 menjaca. Poznata boljka i kod Brava sa tim motorima i menjacima zbog losijeg podmazivanja. Zahvalni GM-u na tome. Oko 200-250 ojra je remont, za skidanje i ostalo nisam siguran..uglavnom je skidanje oko 100e minimum. Mozda je i manje, zavisno kakav dogovor sa majstorom imas i koliko ste dobri. 

2. Mesaci vazduha -akutatori i polugice u problemu....imas kod kolege u tehnickom forumu za Brava kako se prilazi tom sredjivanju (isto je i kod Delte)..razbicas celu tablu a delove porucis iz ovlascenog. Ponegde moze i sa bocnih strana da se pristupi. Inace servisi ne rade skidanje table bez mislim 150-200e bez delova. 

3. Vidi da zamenis Multi-air filter, pisano je po forumu u vezi njega. Cesto se nije ni menjao a i malo ko zna za iste ako nije iole upucen u te motore. 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 4/15/2023 at 2:03 PM, ISV_01 said:

1. Cini mi se da ces raditi remont M32 menjaca. Poznata boljka i kod Brava sa tim motorima i menjacima zbog losijeg podmazivanja. Zahvalni GM-u na tome.

Ne postoji ni Bravo ni Delta da je MultiAir, a da je u kombinaciji sa C544 menjacem (tj. Opelovim M32). Cisto da ljudima ne dajete pogresne informacije.

Ako pricamo o turbo-benzincima, M32 menjaci isli su sa matorim Euro 4 motorima (T-Jet 120 i 150). Vec od 2010. krecu sa Euro 5 motorima (1.4 MultiAir i slabiji T-Jet 120, T-Jet 150 ubiVen), a sve to u paketu sa tada novim FPT-ovim (italijanskim) C635 menjacima. Upravo iz razloga jer su uocene boljke na "Chocolate bearings" (kako su ih posp*dno u zargonu vec zvali) Opelovim menjacima - lose koriscene legure, lose projektovani menjaci, problematicno podmazivanje lezajeva visih brzina pa se savetovalo preventivno "prepunjavanje" menjackim uljem u odnosu na fabricku specifikaciju, itd.). A i problemi kod M32 se ne manifestuju gore pomenutim simptomima.

FPT-ovi C635 su se u praksi pokazali kao izuzetno robusni, pouzdani i upravo iz tog razloga se vec 13 godina ugradjuju na masu njihovih i turbo benzinskih i turbo dizel motorizacija i modela.

Ne znaci da ne moze da se desi, ali retki su problemi sa tim menjacima (i sam sam imao C635 u bivsem MultiAir Bravu). Pre bih tipovao mozda na sajle biraca ili set kvacila, pa tek onda na sam menjac. Sto naravno, niko ne moze ovako virtuelno da utvrdi, zato pravac kod majstora koji ce vec uvideti sta je problem. Sta god da je, M32 sigurno ne moze da bude problem :) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

Ne postoji ni Bravo ni Delta da je MultiAir, a da je u kombinaciji sa C544 menjacem (tj. Opelovim M32). Cisto da ljudima ne dajete pogresne informacije.

Ako pricamo o turbo-benzincima, M32 menjaci isli su sa matorim Euro 4 motorima (T-Jet 120 i 150). Vec od 2010. krecu sa Euro 5 motorima (1.4 MultiAir i slabiji T-Jet 120, T-Jet 150 ubiVen), a sve to u paketu sa tada novim FPT-ovim (italijanskim) C635 menjacima.

Hvala na ispravci Imenjace, vazda ovo gore zaboravim. Izvinjavam se na dezinformaciji clanu sa problemom.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo, zna li neko od kog datuma nema natpisa "Delta" na prednjoj tabli? Gledam jednu Deltu koja mi se svidja, ali me ovo nesto buni.

Na oglasima 2010. uglavnom nemaju natpis (mozda su 2009 pa registrovane 2010), a 2009. samo dve nemaju natpis, ova sto je knezevic76 kacio na pocetku strane i ova sto mene interesuje... Po VIN je ova koju gledam decembar 2009., ima par falinki ali nista strasno.

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pitam posto sam vidjao par Delti starijih sa novim grillovima (verovatno menjane prednjice zbog cukanja), a video sam i Bravo 2013 (taj je i prodat u medjuvremenu) sa starom tablom gde sumnjam da je ispucao suvozacki airbag pa je menjana cela tabla zbog rupe. A ima i kombinacija nova tabla, novi grill, stari farovi (Bravo doduse).

Ovde je tabla bez znaka, samo ne znam kad je tacno Lancia pocela da stavlja te table, od kog datuma. Moze biti lazna uzbuna, a moze biti da je menjana naknadno...

 

edit:

Nema nekih ociglednih razlika u zazorima ili boji koji bi ukazivali na problem, ali da budemo iskreni, retko koji auto tog godista nije pretrpeo bar mali cuk u nekom trenutku svoje istorije (sa stubicem, banderom, zardinjerom, ceskanje na parkingu itd). Samo da ne bude da je bio veliki cuk...

Edited by ostoja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...