Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

7 minutes ago, Ivan said:

Super je kada se kupuje srcem (a sve je manje takvih modela), pa se kasnije uziva u voznji i posedovanju...

Ali se konkretan primerak proverava vuglom, a ne emocijama :) .

Istina...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Šta si bre odmah zakukao?:cry:

 

Jel pravi auto probleme?

                    Koliko vidime NE,

Jel lepo ide i jel ti uživaš u njemu?

                    Koliko vidim DAAAAA

 

Šta misliš da su svi kupili auto sa malom km? Druže velika većina se zajebala samo ćute! Ti si progovorio - RESPEKT.

 

Ondak da krenemo,

 

  prvo promeni majstora,

 

     pa pregledaj i očisti MA jedinicu,

                     

                        pa zamreni ulje i filtere.

                             U motor staje samo 3L ulja pa nemoj da škrtariš već se otvori i sipaj najkvalitetnije što možeš da nađeš

                              -  ovo je obično i skupo ali samo 3L da ponovim.

 

                         Filtere obavezno - kvalitetnije, naročito filter motornog ulja!!!

                                          Ako već paziš šta udišeš onda ugljeni filter kabine.

 

     Zameni antifriz, ide zima, indijanci već tri godine za redom seku drva (ko ne zna ovaj vic neka se ne javlja).

 

Provozaj, vidi kako radi da li se čuje nešto što ne bi trebalo da se čuje iz motora.

 

Majstora koji te savetuje, trebao si, nije trebalo, bolje bi bilo da si ... i slični oblici zakasnelih saveta izbegavaj. Po pravilu izbegavaj mudrosere.

 

 

Motor 1.4 t-jet, multiair i ostale izvedbe je izdržljiva raga i trpi čak i vlasnike sa lošim stavom. Nije to VW 1.4 TSI ovaj tvoj je bitno bolji.

 

 

Ja sam imao verziju bez MA jedinice ali sa više snage i to je po meni bolja opcija. Jeste nešto više troši i zagađuje, bla, bla, bla ...

Inače me zabole k. za ekologiju, bar sam iskren za razliku od gomile licemera.

 

Kada se još malo saživiš sa novim lepim elegantnim autom i shvatiš da nisi pogrešio, već naprotiv da si uradio pravu stvar onda  pogledaj link:

 

 

za tebe može modifikacija logoa na poklopcu u LANCIA.

 

Malo\mnogo se šalim ali opusti se auto je dobar.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, BaneJ said:

Šta si bre odmah zakukao?:cry:

 

Jel pravi auto probleme?

                    Koliko vidime NE,

Jel lepo ide i jel ti uživaš u njemu?

                    Koliko vidim DAAAAA

 

Šta misliš da su svi kupili auto sa malom km? Druže velika većina se zajebala samo ćute! Ti si progovorio - RESPEKT.

Imenjače, hvala za ovo što si napisao! U pravu si, uživam u autu, lepo ide i ekstra mi se svidja! Uradiću to što treba da se uradi, i vozi Miško!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sta je bitno koliko je prava km ako je auto dobar? Da li ce te ubrzo sacekati neki problemi pa to niko ne zna, to moze da se desi i na autu od pravih 150k km. To sto ti je majstor rekao da je velika km za taj motor je cista glupost, a da je dizel verovatno bi rekao nije to nista? ali to nema veze uopste niti pravila, podjimo od pretpostavke da je mozda na tom motoru vec mnogo toga izmenjano sto je stradalo pre te km pa sad mozda budes miran jos ihaa km. Sve su to neke stvari koje ne moraju nista da znace i ne treba se plasiti velike km sem ako auto nije evidentno krsina neka koja se vidi da nije odrzavana.

Sto kolega rece mnogi su prevareni (svesno ili ne) pa cute jer im je lepse kad im na satu pise manje od 200k.

Licno sam imao iskustvo da me covek skoro zove za punta koji ima 250k km i pita sto nisi vratio km, kao lepo je to sto si poseten ali mnogo lepse kad na satu pise manje km kao lakse ces ga prodati (sto je cinjenica), ja mu kazem dodji ti kupi auto a napisacemo cifru na satu koja se tebi svidja to bar nije nikakav problem. Ljude u startu odbije km koju vide na satu a koja je velika, nekako prvo to se gleda pa onda sve ostalo iako su svesni da neka km nije prava oni kupuju taj auto sa trackom nade da moooozda to ipak nije mnogo vraceno :) 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce zajedno sa nasim drugarom @Đole_11 skoknuh do Mladenovca, da pogledamo ovu Deltu za njega. Kad smo vec ubili put, u starom, dobrom forumskom duhu ne mrzi me da ispisem par utisaka. Ako se slucajno jos neko bude interesovao, mozda bude koristilo:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/20832270/lancia-delta-14-t-jet

 

Untitledx.thumb.png.d16de32b6dc6c5a90a4a96651233d937.png

 

Vec i sa slika se videlo da, ocekivano, ima stvari za ulaganje. Znaci, naravno da nismo posli sa idejom da je NOV, NOV, NOV, pa se razocarali :) . Vec da se, s obzirom na godine, uzme mehanicki i estetski sto bolji primerak, uz neophodno sredjivanje.

Zainteresovalo nas je bas lepo ocuvano stanje skoro kompletnog enterijera (sedista i bokovi bez greske, rucica menjaca, naslon za ruku, instrument tabla,...). Lepa oprema, InstantNav, digitalna klima, Blue&Me uz standardni USB ima i dodatni AUX ulaz, tempomat, elektro-sklopivi retrovizori sa hrom poklopcima, konfigurabilna Matrix tabla, Stop&Start, parking senzori samo pozadi... Felne su OEM 18'', duple cevke izduva, proverili smo po ePer, sa svim tim je izasla iz fabrike. Motorizacija je kao kod mene, MultiAir od 140 KS, nazalost bez Sport moda, menjac standardno FPT C635.

 

Motor i mehanika... Verzija MA jedinice nazalost prva revizija, 55228221, sa kojom je i izasla iz fabrike. Trenutno sve lepo radi, ali opet potencijalna zvrcka, jer su te prve verzije bile najproblematicnije, a i dosta je zavisilo od odrzavanja i eksploatacije:

 

IMG_20230111_173949_resized_20230112_103111374.thumb.jpg.f170842cfb6b09d9100d835c6a10f55b.jpg

 

Motor lepo radi, pogotovo sto je upaljena posle ko zna koliko stajanja na hladnoci. Dijagnostika mi je javila par "Stored" gresaka od ranije, obrisao sam ih i kasnije se ni tokom voznje ni jedna nije javljala.

Medjutim, turbo verovatno ima problem sa osovinicom Wastegate ventila, sto se prvo vidi karakteristicnim "zvrcanjem" na oduzimanje gasa. Opet, to se neretko desava na ovim Garrett GT 1238 turbinama - fabricki propust sa konstrukcijom osovinice WG u izduvnom delu (koja je takodje i na velikom udaru toplote izduva kod benzinaca). E sad, bolja varijanta je ako to zvrcanje moze da se sredi stelovanjem osovine WG, a gora ako cela klapna za rasterecenje glavi i onda mora na sredjivanje (u tom slucaju se javlja i nedostatak snage). Stvar koju svakako treba proveriti na ovim turbinama, a retko se pominje. Uhvatio nas je mrak i hladnoca, pa se zeznuh sto nismo ostavili zakacenu dijagnostiku i za probnu voznju (sa ukljucenim Boost Presure i Desired Boost Pressure grafikonima). Lako bi se uporedilo sta turbina stvarno daje, a sta motorni ECU trazi, tj. da li pored zvuka te klapne ima i gubitka snage. Iz razloga jer primetno slabije ubrzava od mog Brava - e sad, koji je i laksi, a i nas je bilo trojica u Delti. Polomljen konektor bobine na 3. cilindru, fiksiran vezicom.

Kvacilo je lepo i mekano, visoko odvaja, lepo salta, ali ono sto mi je cudno za C635 menjac - ima neki zvuk skripe (nije krcanje) samo pri saltanju iz 1. u 2. u pokretu. Uvek, i uvek sa kvacilom stisnutim do poda. Kada stoji u mestu ne, a nema problem sa menjacem ni u jednom drugom slucaju.

Lepo lezi, amortizeri/opruge deluju OK, nema nikakvih zvukova iz trapa, zadnji diskovi i plocice solidni, prednji diskovi i plocice za zamenu. Gume takodje stizu na zamenu, 225/40/18 Nexen iz 2017. godine, felne sa obrijanim rubovima ali ne tresu, lepo se ponasa na kocenju.

Enterijer - vec smo na slikama videli odlepljeno nebo u zadnjem delu i odlepljene tapacire zadnjih vrata. Ostalo sve u vrlo lepom stanju. Dijagnostikom uradih kalibraciju klapni digitalne klime, pa iscitah greske - javlja gresku za klapnu recirkulacije. Sreca u nesreci pa bar nije u zatvorenom polozaju jer auto nije maglio (mada ni to nije problem otvoriti rucno kod brisaca, za prvu pomoc). Mehanizam pomeranja zadnjih sedista lepo radi, fali jedna zabica na roletni ka gepeku, gepek uredan. InstantNav radi u fullu (telefon, navigacija, BT).

Eksterijer - videli smo na slikama "cesanje" na zadnjim desnim vratima i zakacenu prednju masku. Uzivo, cesanje jos na prednjem braniku desno i rez do lima na desnom krilu (slabije uocljivo na slikama zbog odsjaja). Farovi solidni i na putu, maglenke dobre bez zutila. Ne radi motoric sklapanja desnog retrovizora, podizaci stakala i stelovanje retrovizora u funkciji. Nema ni rezervni tocak/alat ni set za reparaciju, fali krovna antena (radio/GPS verzija).

U motornom ECU sam iscitao tacno 200.232 km, tabla pokazuje oko 143.500 km. Uvoz iz Italije, pa po tablicama Ultima Revisione na zadnjem pregledu izbacuje oko 180.000 km.

 

Summa summarum - bar meni prilicno razocaranje u odnosu na ocekivano i vidjeno u oglasu. Auto je "skinut" sa kamiona, oni krecu da ga sminkaju polako pa ce neke stvari biti verovatno sredjene. Eto, mozda nekome ko trazi Deltu pripomognemo sa nasim iskustvom i utiscima, a vi sami pogledajte slike.

Covek koji radi je stvarno bio ljubazan i korektan, bez "supljih" prica, tako je kako jeste, sve provere su dozvoljene, dogovor oko cene na osnovu stanja... Sto se toga tice, sve pohvale.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

A, jel ste obišli i ostale placeve na putu do Mladenovca, MB, Dragović, Ekskluziv i ostali ?:wine:

 

11111.thumb.jpg.9e5c7c2028765851e5ad3bbe7849c608.jpg

 

Inače, auto je 2+ na skali od 1 do 5, to ovako sa slika. Dosta stvari zbog kojih bi trebalo da košta nešto manje. Ali, tu su felge - SLEPI MIŠOVI i chrom poklopci retrovizora, što je sasvim dovoljno da se neupućeni upeca/upuca.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 minutes ago, silenci said:

e sad dal je ovo Tjet il MA motor

T-Jet, vidi se po slici motornog prostora. A i po snazi od 150 KS (MA je 140 KS u Bravu o Delti). A kolegi otpada iz price, zbog prilicne potrosnje tog motora po gradu, gde bi auto bio dobar procenat vremena. Za potencijalnog benzinca, plin mu takodje nije u planu.

57 minutes ago, BaneJ said:

Inače, auto je 2+ na skali od 1 do 5, to ovako sa slika. Dosta stvari zbog kojih bi trebalo da košta nešto manje.

Otprilike. Svesno smo otisli sa idejom da se cena spusti i auto sredi. Prvo nije problem, ali smo dijagnostikom i probom iskopali dosta vise stvari za ulaganje nego sto smo se nadali.

Mozda padne i C4 Mk2 1.6 eHDi, javice se vec Djole...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jest nisam ni gledao koliko ima konja,a i ovaj iz Kg piše Tjet:D.Pa to onda dobro da se spusti cena,pa da se uzme i sredjuje.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 1/12/2023 at 3:26 PM, Ivan said:

meni prilicno razocaranje

Mnogo ste mi vi izbirljivi ... Jelta je k'o pucka, čiča bi to ter'o samo tako. :thumbup:

 

Kaki c4, kaki bakrači, čovek bi malo spustio cenu, i svi zadovoljni. :thumbsup:

Edited by Reacher Gilt

Share this post


Link to post
Share on other sites

Za nas vlasnike benzinaca, stvar prilicno amortizuje trenutna (najblaze receno cudna) politika cena goriva kod nas. Pa je npr. potrosnja od 9l benzina ekvivalent potrosnji 7.5l dizela, potrosnja od 8l ekvivalent 6.7l dizela, itd... To su neke cifre za Compact klasu - u prevodu, sa ovakvim cenama vec prilicno dugo unazad, cak i trosak za gorivo ti dodje na slicno.

A benzinca svesno uzimas sa pretpostavkom da ce skuplje da te kosta gorivo po kilometru. Dok konkretno u mom slucaju, pored jeftinijeg odrzavanja i registracije - sa motorizacijom kao ova iznad, ispade cak i to jeftinije :blink: , za ovih 5 godina koliko ga teram.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka cast za detaljan pregled i opis....ne kontam zasto bi neko vracao km sa 200 kad je to smesna kilometraza i prilicno realna za auto ovih godina, vratis ga na sumnivih 140 i znas da ce svako proveravati, bas bez veze.

 

 

Da ne pretrazujem sad kakva je sitiacija sa MA jedinicama kod djuliete, jel i kod nje imala prva i druga verzija ili?

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja neću da mračim i kenjam, neću da mi sad svi objašnjavate da grešim, nema potrebe, ali kume jbt "prilično razočaranje u odnosu na očekivano"   :huh:

 

Evo pisao sam sa strane sve što si naveo, pravio vagu + i - i ne kontam kako je ovaj auto prilično razočaranje... 12-13god. star auto iz italije, mehanički više nego dobar, estetski iznad proseka u enterijeru, spolja ima tu i tamo, ultra retke felne a najlepše za Deltu, korektna kilometraža i cena koja je podložna promeni na osnovu stanja... Ovo se moglo kupiti možda i za okruglo 4, a sigurno za 4200-4300 pošto je tek skinuto sa kamiona i trgovci vole da auto ode od njih bez da ga pipnu.

 

Opet kažem, nisam merodavan, sigurno se manje razumem od većine, al' meni ovo deluje korektno. Više nego korektna kupovina. Ako mislite da ćete kod nas u oglasima naći daleko bolju Deltu od 10+ godina, Ne znam šta da kažem...verujem da grešim, vidim da sam jedini koji tako misli, al' sam morao da napišem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako, bre, jedini ? A čiča što bi je ter'o ?:stuart:

 

Sad ozbiljno, sve zavisi iz kog se ugla gleda ... ja razumem Ivana, podseća me na mog drugara pre petnaestak-dvaes' godina ... Oprao svog par meseci starog C350 Avantgarde, ja ga zagledam i svr*avam od sreće koliko je tamnoljubičanstveno-teget, i kako mu je devičanski bela koža sedišta, a on će, ma s*anje bre, gledaj počele ručice (hrom) da rđaju, javlja od juče neku grešku, ide mi na penis opasno ! :lol:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Promenio se narod, skoro su me napali sto sam bio za to da se na polovnom autu zameni far a sve drugo je bilo odlicno. Sad se kupuje izgleda samo "nov nov nov", nebitno godiste , kilometraza ali ioak je bitna cena default_D.gif Ne mislim na ovu deltu, pricam uopsteno.

 

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, OMP said:

Da ne pretrazujem sad kakva je sitiacija sa MA jedinicama kod djuliete, jel i kod nje imala prva i druga verzija ili?

 

Iste MA jedinice idu i u Giuliettu i u sve ostale modele koji koriste prvu generaciju MA (Bravo, Punto, Mito, Delta itd).

Share this post


Link to post
Share on other sites

'Ajde ljudi, nemojte me zaje*avati :) ... Realno sam iskomentarisao, ne da bilo sta ocrnim - nego ako je neko ko cita zainteresovan i planira da ubije put, da zna sta da ocekuje.

Ali ako me vec "cackate" za licno misljenje, moze i ovako. Menjac u potencijalnom problemu (cudno "krkljanje" samo u pokretu, uvek i samo pri saltanju iz prve u drugu), turbina u sigurnom problemu (vrlo verovatno da mora da se sredjuje leziste osovine Wastegate ventila u izduvnom delu). Sto podrazumeva skidanje i slanje u turbo servis. Samo montaza/demontaza je kod Gorana pre 5 godina bila 4.000 RSD. A u TS Uzice cak 8.000 RSD, plus 1.000 RSD rad na turbu :D (sada je to sigurno skuplje). Plus naravno trosak popravke (100-150 EUR) koji zavisi od obima kvara. 

MultiAir jedinica je prva revizija sa kojom je izasao iz fabrike. Iako trenutno lepo radi cak i hladan, dijagnostika ne prikazuje greske - u potencijalnom si problemu jer je zbog uzih uljnih kanala podlozna crkavanju. I puno toga zavisi kako je auto odrzavan, u smislu intervala zamene i kvaliteta ulja, zamene malog MA filtera...

Tako da ovde imas potencijalno najskuplji problem u vidu prve revizije (koji ce uvek visiti nad glavom), problem na turbu i problem na menjacu. Mozes da puknes samo tako, mozes da prodjes i povoljno ako budes imao srece - pa ko voli, neka se igra i popravlja, ja sam samo izneo svoje licno misljenje da sam ocekivao dosta vise sa slika.

Pri tom se jos nisi dobacio do ostalih stvari - prednji diskovi i plocice za momentalnu zamenu, sve 4 gume 225/40/18 iz 2017 za zamenu. Limarija, 3 dela za sredjivanje (2 sigurno za farbanje), prednja maska polomljena i za zamenu. Sve 4 felne zestoko odrane i za sredjivanje, treba dokupiti antenu karakteristicnu za GPS. U enterijeru sredjivanje neba, sredjivanje oba zadnja tapacira.

Naravno, na to dodajemo standardne stvari bez kojih se sa polovnjakom ne izlazi na put: veliki+mali servis, menjacko/kociono ulje, registracija... Pa stavite sve na papir i vidite koliko ce uzeti novca i vremena, a za par stotki korekcije cene. Na kraju krajeva, meni je bitan celokupan utisak koji auto ostavlja, kako se odrzavao i eksploatisao, tj. kada sve pregledas i probas da li te "radi".

Da ne bude da mracim - enterijer (sem pomenutih neba i zadnjih tapacira) bas lepo ocuvan, odlicna oprema, kilometraza pravih 200k km. Nema lupkanja u trapu, kvacilo bas mekano i visoko odvaja, lepo lezi po krivinama i neravninama, miran na ostrijem kocenju, farovi i maglenke dobri.

Kako sam gledam za sebe, tako razmisljam i za druge ljude ili kolegu koji me je zamolio za uslugu. A procenu i odluku ostavljam svakome ko to isto uradi i pregleda uzivo.

5 hours ago, MS PK said:

Sad se kupuje izgleda samo "nov nov nov", nebitno godiste , kilometraza ali ioak je bitna cena default_D.gif Ne mislim na ovu deltu, pricam uopsteno.

Upravo tako, ponuda je sve gora i onda kao solidni prolaze sve gori i gori primerci. Kratka digresija i jos jedan primer - sebi vec mesecima unazad trazim DS5 i vidim da sve vise i vise spustam kriterijume jer nema toga sto hocu. Kes ceka dokon, ostavljen sa strane, a dodatno me "gura" sto za svoj Bravo imam dva kupca za lepu cifru, ljudi koji me poznaju. Iako mi nikako ne igra godistem, na povratku sa odmora sa zenom se organizujem da prodjem kroz Topolu, da ipak pogledam ovaj. Pre svega zbog kombinacije motorizacije, manuelnog menjaca i najjace Sport Chic opreme kakvu upravo i pecam:

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/21038677/citroen-ds5-20-hdi?attp=p9_pv0_pc0_pl11_plv0

 

Untitledx.thumb.png.59e55155346d531b9b44653578e1007a.png

 

Sad ce mi moj kum Borko i @Reacher Gilt  mozda reci da je odlican ;) (kao sto sam se i ja upecao na slike). A bolje da vam ne pisem sta je to sve uzivo. Sakriveno zaobilazenjem na slikama, a neke stvari naravno da ne mozes da vidis drugacije nego uzivo. Pri tom covek nije nikakav preprodavac, zivi i radi u Francuskoj i doveze ponekad auto kada dolazi za praznike (cimnuo sam i nase kolege iz Topole, mog imenjaka kao i Marka harmonikasa cisto da priupitam pre nego sam otisao). Posto sam vec probao 2.0 HDi u DS5, pazi kada nisam imao zelju cak ni da isteram auto i probam na putu, da ne uzimam vreme i sebi i prodavcu (upalio ga i poterao par puta napred-nazad u dvoristu). Krecemo za BG, kaze zena, nesto nisi impresioniran :lol: . A ja umesto da od prodavca izadjem pod utiskom i da jedva cekam da dam pare - imam utisak da sedam u "nov" auto. Sa zadnje dve recenice sam vam sve rekao, da ne nastavljam sa detaljima (a nije ni tema). Oba auta sam gledao maltene u par dana i totalno sam razocaran.

PS: Opis za DS5 je: "Auto u besprekornom stanju."

A za Deltu: "Odlicno stanje auta. Besprekorno ocuvan kako spolja, tako i unutra.Trap, kvacilo, motor perfektni."

7 hours ago, OMP said:

Da ne pretrazujem sad kakva je sitiacija sa MA jedinicama kod djuliete, jel i kod nje imala prva i druga verzija ili?

Imas tri revizije te prve verzije (Mito, Bravo, Punto Evo/Punto, Delta, Giulietta,...). Pisao sam sve sa serijskim brojevima na jedinicama, datumima i verzijama revizija, kako proveriti, ovde:

https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/41516-fiat-grande-punto-saveti-iskustva-pre-kupovine/&do=findComment&comment=1526038

 

Iza toga je isao MultiAir II (Compass i te generacije vozila), a MultiAir III ide na najnovije FireFly benzince.

Izvinjavam se za duzi post, kuckam uvek na laptopu pa izadje cas posla :D .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno tacno :thumbup: . Cak ni medjuosovinsko od 2.73 m (+3 cm u odnosu na Deltu, +13 cm u odnosu na Bravo), nesto ne pomaze :D . Bravo je zbog padajuce linije krova tesan pozadi, kada se sa 192 cm namestim kako treba, a na DS5 je situacija pozadi "razocaravajuce" bolja. Pazi jos ovo, kad na DS5 spustim vozacko sediste u najnizu tacku (kako inace vozim) - jedva zavucem stopala ispod sedista ako sednem pozadi :lol: .

S druge strane, DS5 je primetno siri od Brava/Delte (187 cm, u odnosu na 179), pa je po tom pitanju bas komotno. Mene je kupio osecaj enterijera koji te "obrgli" na vozackom mestu, visoka linija centralne konzole sa naslonom za ruku, instrument tabla koja se podize ukoso, avio-kokpit sa prozorima i dugmicima iznad glave... Iako je maltene iste duzine kao Delta (trunku preko 4.5m), Delta je zbog pomicne zadnje klupe bas varijabilna i prakticna. Razlika se primeti u gepeku, oko 70l je veci u odnosu na Bravo npr.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene je kod DS5 razocarao prostor u enterijeru, ogroman auto spolja a unutra tesan i klaustrofobican, mozda nije onima sa 170cm visine ali meni sa 190 prilicno razocaravajuc a auto mi se bas svidja i ne znam da li bih mogao da napravim kompromis i progutam taj nedostatak prostora.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kada gledas spoljne dimenzije, sem sirine, to je "fazon" auta otprilike kao Delta... Hatch, izmedju C i D segmenta.

Delta je 4.52 x 1.79, medjuosovinsko 2.7m.

DS5 4.53 x 1.87, medjuosovinsko 2.73 m.

 

Delta na prvu deluje "komotnije" unutra, varijabilna je sa pomicnom zadnjom klupom... A s druge strane, ja volim taj osecaj ususkanosti, kada te enterijer "obgrli" sa svih strana, crno nebo (sto kolega sve definise kao klaustrofobicno).

I mada su proizvodjaci gurali oba modela kao "wannabe" premium (sto realno nikada nisu postigli) - iako je generacijski 4 godine mladji, interesantno je da je u istom godistu Francuz skoro duplo skuplji od Zabara.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...