Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Ma neće biti problema za jednom godišnje. Što se toga tiče, ne razmišljaj. Potrošnja je relativna stvar, jednom sam pisao ovde pa su me napljuvali default_D.gif Šalim se, ja sam imao slabo gradske vožnje, većinom je bio autoput i magistrala, postaviću ti screenshot dok sam vodio evidenciju potrošnje. Meni je prosek bio 7.5-8 l/100 km, ali u gradu troši više, računaj 10-11 čistog grada ako je 1.4 150 ks pošto je to starija verzija motora.

Kao što napomenuh, nosač motora je problematičan, meni je i lasica izgrizla crevo od turba pa sam i to menjao, redovno održavanje i nema problema. Svećice idu iridijumske, koštaju oko 7000 dinara set ali traju minimum 80k km. Delovi za veliki servis su jeftini, trap je takođe jeftin, meni čak nije ni ulje trošila iako kao što napomenuh sam vozio duge relacije pod obrtajima ( 4000+ obrtaja ).

 

 

E da, kao što reče Andreja, obavezno veća oprema, totalno drugačiji auto. Ako nema tempomat lako se ugradi ali ostalo ( koža, dvozonska klima itd malo/mnogo teže).

Senzore bar zadnje obavezno, totalno je nepregledna pozadi.

 

e3f2551c738559f5423ae988fa7b82d5.jpg

 

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

 

 

 

 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic da gore sam rekao, ispod tofa ne bih išao. Panoramu bih preskočio jer nemam garažu.

Da li svaka ima hill assist ili kako se već zove, deo koje opreme je to?

Da li je realno da se sada može naći pristojna Delta za ispod 4.000eur, vidim ih par po oglasima?

 

Edited by Ivan
Obrisan dupliran sadrzaj

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, Драган said:

da gore sam rekao, ispod tofa ne bih išao. Panoramu bih preskočio jer nemam garažu.

Da li svaka ima hill assist ili kako se već zove, deo koje opreme je to?

Da li je realno da se sada može naći pristojna Delta za ispod 4.000eur, vidim ih par po oglasima?

Ja koristim panoramu i van garaze, radi isto kao i u garazi. Samo lepse kad je napolju. :)

Sto je garaza ogranicavajuci faktor? Samo redovno podmazivati vodjice, uplatiti kasko i nema problema.

 

I meni se cini da sve imaju hill assist i gomilu tih asistencija.

 

Nije realno :) pogotovo ako je sa placa. Racunaj da je on dobio tipa za 2k deltu, dovezao, platio dazbine i zaradio za tih ispod 4k. Tesko i dobrog Brava naci za te pare. Nisam odavno pratio, ali neke delte se godinama vuku po oglasima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheWickerMan slučajno sam ponovio post
Ta potrošnja je korektna pošto i Stilo dosta srče pa sam navikao.

Moram izučiti te razlike između 120 i 150ks mada mi je 120 sasvim dovoljno.
80k ima da odvozim za 7 godina, do tad ćemo svi imati leteće aute :lol:
Da, tempomat je dosta jednostavno staviti, tako sam i u Stilu, verovatno i senzore ali klima teža. Uglavnom gledam sa malo više opreme ali videćemo. Planiram do NS jedan vikend pa da obiđem placeve i vidim šta ima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo sad videh, znam da je @integralac trazio ovako nesto (a i sam sam nekad bas ovo trazio)

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18771016/lancia-delta-19m-jet190platino?ref=search-normal&position_ref=24

image.thumb.png.d1434235df94868520e0f9abd17e2031.png

 

E sad, auto 2010. godiste nema masku sa restyle koji je dosao 2011. godine, a isto tako nema ni natpis Delta iznad fioke kod suvozaca. Dakle verovatno je 2009. godiste al AMSS nije vratio na to godiste :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@andreja.micovic moguće da si pogrešan oglas poslao ili se ja varam. :D ova ima resyle masku a na koji logo Delta misliš, kod suvozačkog airbaga? I njega ima ako dobro vidim.

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Andreja, izvini loše sam ja razumeo. Mada je moja 2009. i imam tu značkicu kod airbaga, moguće da ju je prvi vlasnik ( Italijan ) naknadno stavio.

Драгане, na koje kapice zadnjih brava misliš?

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

4 minutes ago, TheWickerMan said:

Драгане, na koje kapice zadnjih brava misliš?

@TheWickerMan Ovo čovek skinu sa brave bez problema. Samo je povukao prema sebi...

Capture.JPG

Edited by Драган

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ova TT sto je kolega @andreja.micovic postavio nije restyle model

Kod restajlinga su uklonili znacku kod suvozaca

Ovde je maska promenjena sto mozda znaci i da je udarana

 

Otprilike to je to sto trazim, ovu moju bih zamenio samo za ovako nesto ali definitivno ne kupujem kod nas, sam cu da je uvezem kad naleti

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, Драган said:

Moram izučiti te razlike između 120 i 150ks mada mi je 120 sasvim dovoljno.

Od T-Jet imas stare Euro 4 motore od 120 i 150 KS. Obrati paznju da su isli sa potencijalno problematicnim C544 menjacima (Opelov M32). Neke od tih starijih verzija T-Jet su u startu bile sa IHI turbinama podloznim pucanju kucista. Garrett se bolje pokazao. 

Iza 2010. se sa Euro 5 motorima, zbog prevelike potrosnje i neispunjavanja eko-normi, izbacuje 150 verzija.

Ostaje Euro 5 T-Jet 120, a T-Jet 150 je zamenjen sa Euro 5 MultiAir Turbo u verziji od 140 KS (pojacan na 230/260 Nm, sa 206 kod T-Jet). Oba Euro 5 motora idu sa novim FPT-ovim C635 menjacima.

Posto pominjete potrosnju za 150 verziju, u Delti je bio fabricki deklarisan na 7l. Iz licnog iskustva, na fabricku bajku se slobodno dodaje 1.5l na tu cifru i to jos da imas otvorenog puta. Najveca mana tog motora je bila gradska potrosnja (zbog cega je i izbacen). Konstrukcijski vrlo jednostavan turbo motor starije generacije, prilicno pouzdan i jeftin za odrzavanje. Plivajuci su im generalno poprilicno trajni.

5 hours ago, Драган said:

Da li svaka ima hill assist ili kako se već zove, deo koje opreme je to?

Nevezano za Deltu, Hill Holder je (uz ASR) integralni deo ESP sistema. Tj. ako ima ESP, ima HH i ASR.

Posto juris i to, sto se digitalne klime tice - dobro proveri i prakticno i dijagnostikom motorice i klapne digitalne klime. Vuce identicnu problematiku sa Stila (identicna jedinica), a popravka za neke komponente moze prilicno da kosta (ili bude zahtevna ako sam menjas).

5 hours ago, Драган said:

@TheWickerMan slučajno sam ponovio post

Sredio ;) .

I cisto savet - ako gledas ove oko restyle, sta jeste i nije... Najsigurnije je proveriti po VIN, niko ne garantuje da maska ili tabla nisu menjane. Novije moraju da idu i sa Euro 5 motorima.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 hours ago, Драган said:

Kako dobro izgleda!
Mada ovaj bež enterijer za mene u praksi ne verujem da bi bio dobar, poludeo bih kad bi počelo da se prlja

Ja imam bez enterijer, koza poltrona frau. Enterijer je toliko prijatan za oko da nemam reci, jos u kombinaciji sa bez tapacirima.

 

Odrzavanje, 2 puta godisnje mleko za kozu. A redovno odrzavanje je smesno, po potrebi mokra krpica a moze i vlazna maramica kad deca dokace patikama. Ljudi izbegavaju zbog male dece, ali ne znaju koliko zapravo grese, da imam klasicna stofana sedista dubinsko bi radio 2 3 puta godisnje.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepo izgleda ova 1.9 TT koju ste linkovali iznad. Ne deluje cak ni izakano, ocuvana koza, menjac jos uvek sa "urezanim" brzinama, cak i koza na tabli koja se kod vecine odlepi deluje da stoji na mestu. Oprema takodje top, fabicke ksendze, panorama... Posto vidim da ima Sport "gumbic" :) , znaci da je verzija sa SDC amortizerima (Synaptic Dumping Control), pa treba i na to obratiti paznju i prekontrolisati kako radi. Ova piano black verzija konzole (multimedija+klima) mi izgleda 10 puta ozbiljnije i bolje nego ona obicna plasticno-siva.

Sta znam, ja bih joj dao sansu :) bar da pogledam uzivo, pretresao do detalja dijagnostikom i na licu mesta, pa sta ispadne. Motorizacija takodje odlicna, bukvalno nema sta da se pipa, samo tehnicki da se lepo dotera, odrzava i da se vozis kao gospodin covek.

20 hours ago, TheWickerMan said:

Svećice idu iridijumske, koštaju oko 7000 dinara set ali traju minimum 80k km.

@horvat likes this :D .

Bas ih zamenih za prosli vikend uz mali servis, preporucene NGK IKR9J8 su cca 55 evrica (pisah na temi o odrzavanju Brava/Delte).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan hvala za pojašnjenje oko motora. S obzirom na cene, realnije je da jurim ovaj stariji 120ks. Ne bežim svakako ni od dizela 1.6. 

Što se tiče klime, kad sam kupovao Stila namerno sam i gledao sa manuelnom klimom zbog tih problema. Ali nekako Delta sa menuelnom ne deluje kako bi trebalo...


@shakalkv eto nisam razmišljao ovako a logično zvuči :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragane, a što bežiš od 2.0? Uzeo 1.6 ili 2.0 mjet dođe na isto što se tiče održavanja, razlika je jedino u potrošnji i onom osmehu sa 45ks više i nekih 60 Nm.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, andreja.micovic said:

Dragane, a što bežiš od 2.0? Uzeo 1.6 ili 2.0 mjet dođe na isto što se tiče održavanja, razlika je jedino u potrošnji i onom osmehu sa 45ks više i nekih 60 Nm.

Nisam neko ko jurca, naročito po gradu. Zamišljam Deltu da je pravi auto za kruzing, onako lagano sa uživanjem :)

Znam da je teška i da joj je to možda i najoptimalniji motor. ne znam i koja je razlika u registraciji, verovatno ovi naši klepaju dobro za taj motor...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam koliko će izaći po novom registracija, mislim da je oko 37000, zavisi od cene tehničkog i malusa na polisi. Treba proveriti. 

A i 2.0mjet ne mora biti za jurcanje, do tebe je sve. I auto od 300ks se može voziti kao onaj od 60ks, ali obrnuto ne može. Znači zaliha snage na magistrali, uzbrdo...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Драган said:

Znam da je teška i da joj je to možda i najoptimalniji motor. ne znam i koja je razlika u registraciji, verovatno ovi naši klepaju dobro za taj motor...

Naprotiv, mala je razlika, reda velicine 60 EUR.

U 4. stepenu, cena registracije za 2.0 165 je blizu 32.000 din (plus tehnicki). Ali ako preneses 1. premijski stepen sa trenutnog auta, imas -25% na osiguranje, koje je najskuplja stavka.

U tom slucaju, registracija za 2.0 izadje oko 27.500 din (plus tehnicki).

Dok je u slucaju 1.6, u 4. stepenu to malo preko 24.000 din, a u 1. stepenu oko 20.300 din (plus tehnicki u oba slucaja)

Cene za 1.4 T-Jet 120 su ti u dinar identicne kao za 1.6.

Najbolje sedi, provozaj i vidi sta ti lezi. Dzaba mi ovde palam*dimo ili ti gledas u par hiljada din nesto. Ako ces posle da se jedes i proklinjes i sebe i nas :) zbog nekog kompromisa.

Apsolutno se slazem sa prethodnim komentarima, ipak je Delta teska oko tonu i po, upravo sa tim motorom je rasterecena na otvorenom i potentnija pod klimom ili opterecenjem, potrosnja slicna u tim uslovima. Ono gde 2.0 na papiru vise srkne je po gradu i to pravi pola litra razlike kombinovano. Redovno odrzavanje slicno, cene servisa slicne... Po meni, na tu tezinu, svakako bolji izbor od 1.4 T-Jet 120 sa 206 Nm koji pominjes (koji je opet jeftin za odrzavanje i registraciju, ali malo vise trosi). Taj motor je vec solidan za neki malo laganiji/klasicniji Compact ili Subcompact. Provozaj pa uporedi, sam si sebi najmerodavniji ;) , a tu smo da pomognemo sa tehnickim informacijama i cenama.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/12/2021 at 3:27 PM, integralac said:

Kod restajlinga su uklonili znacku kod suvozaca

Tu znacku su uklonili vec krajem 2010. godine pre restyling-a (ili pre promene prednje maske)...

Moja je Septembar 2010. i nema tu znacku kod suvozaca, a gledao sam i druge primerke istog godista i takodje nema doticne znacke.

A meni je inace mnogo lepse bez tih slova koja su mi nekako visak...

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...