Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Da nije u opisu, "dugogodisnji vlasnik, tek odradjeni servisi, zamajac i kvacilo, ulozeno puno ljubavi i truda" i sl.?

Mada, sve je dobro dok nije TDI :D , cak i to umeju da odvale uz zabarske dizele.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eno jedne 1.6 HDI :D mada sad smo ista grupacija

 

Cene nije lepo komentarisati, svako ima pravo da trazi koliko hoce,

eto kolega dobio 6500, ja sam imao ponudu za moju prvi dan kad je stigla, bez pregleda i registracije na 6000

Share this post


Link to post
Share on other sites
Krstim se i levom i desnom, zar neko stvarno misli da ce dobiti 7k eura za Deltu staru citavu deceniju?
Lancia_1.thumb.png.25a7ee0cbf227be835eb6af8a622ab76.png
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18677380/lancia-delta-16-mjet?ref=search-normal&position_ref=1

Bi turbo i ne pratim ali mi zapalo za oko:
Lancia_2.thumb.png.dd1fe4f1f889b5c2c431c3f2ba10bed7.png
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18662710/lancia-delta-19-jtd-bi-turbo?ref=search-normal&position_ref=2
Ja sam par meseci trazi ovakvu kao sto je ova sa prvog linka.
Da bude 1.6, bela sa crnim krovom, panorama i manuelni menjac. Nigde je nije bilo i eto sad. :)
Mada ovaj novac ne bih nikad dao. Max 5.500€ -6.000€ ako je u bas dobrom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta bre, vredi svaku paru!!!!!

 

:harhar:

 

Evo, danas mi je bio čovek sa Bravom da kupi čelične 16'' iiiiii nisu mogle da stanu sve 4 u gepek, tri i još prostor za rezervnu palačinku.

Četvrta iz sedišta suvozača.

 

A u Delti sam u gepeku, ladno spakovao sve četiri 17'' (sa gumama) i još su se pomerale u vožnji.

Ko nije znao, sad da zna -  Delta ima širi gepek, a da je i dublji - to svi znaju.

.... od Brava,

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 hours ago, BaneJ said:

Evo, danas mi je bio čovek sa Bravom da kupi čelične 16

Da se razumemo, ovo nisam bio ja :D

 

I Jelta ima modularniji gepek, shodno zadnjoj klupi koja se pomera. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako neko zna napamet ili ga ne mrzi da pogleda - mozda je interesantno da uporedimo sirinu gepeka, zbog razlike u pristupu/dizajnu? Ista sirina C2 platforme, oba automobila siroka trunku preko 179 cm, isti trag tockova - ne deluje mi da je neka veca razlika (pricam iskljucivo o sirini)? Jer sam licno uspeo da ubacim 4 komada 225 (17''), naravno sa otkacenim naslonom sedista, bez police (ali samo gume). Bas zbog transporta, znam da je deo kod police u Bravu sirok cca 87 cm (usko grlo :D), a dole kod obloge amortizera, najuzi deo gepeka je 102 cm.

 

Delta neosporno ima prednost sto se gepeka/modularnosti pozadi tice. Em vece medjuosovinsko rastojanje za 10 cm, duzi zadnji pregib za oko 4 cm (prednji takodje oko 4 cm), a najvise znaci pomicna zadnja klupa (izuzetno prakticno resenje preuzeto sa 5v Stila). Gepek kod Delte varira od 380 l u zadnjem polozaju (standardna "golfovska" zapremina), Bravo je na okruglo 400 l, do 465 l u krajnje prednjem polozaju kod Delte. Sve se to lepo vidi gledajuci sa boka - iako su formalno isti segment, silueta Delte je primetno izduzenija u zadnjem delu, dok je Bravo standardni Compact. Ono sto je meni interesantno, recimo DS5 su svrstali u Premium D segment (formalno je za broj veci od Delte) - iako ima samo 3 cm vece medjuosovinsko i duzi je samo 2 cm (doduse, jedino je bas primetna razlika u sirini, skoro 8 cm je siri nego Bravo/Delta).

Detalje iznad sam popamtio jer sam pre 4 godine gledao Giuliettu/restyle Bravo Sport/restyle Deltu (ne bi mi nesto smetalo ni manjih 350 l kod Djulkice). Neki proizvodjaci se drze i dalje tih standardnih zapremina, dok se neki novi modeli bas isticu, a sa maltene istim spoljnim dimenzijama. Kraci prepust napred, cela kabina "pomerena ka napred", tako da npr. Scala ima skoro 470l, Tipo HB je isto u vrhu klase sa 440l. S druge strane, npr. Golf i u 8. iteraciji ne odstupa od svoje proverene dobitne kombinacije i klasike od 380l, jos par proizvodjaca takodje...

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, S.V.E.T.A. said:

Cak nije potrebno ni pomerati sedalni deo vec samo naslon malo da se uspravi i staju sve cetiri 17"-ice bez problema...

 

Isto kao u grande punta, koji nema ni 300l gepek, kada se otkac naslon da se uspravi, stanu 4x 17".

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav svima, u poslednjih mesec dana gledam Delte. Više na oglasima, tj. do sad sam seo samo u 2 komada, jer kod mene baš i nema izbora, a jednu sam video na brzinu NS. 
Pitanje za vlasnike, s obzirom da je duža i da napred ima izduženiju masku od Stila, da li kači branikom na usponima? Imam u zgradi rampu ka parking mestu pa se bojim da ću kačiti prednjicom ili da ću ulaziti u rikverc :D Kako to da proverim?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupis deltu i proveris :) 

Ako ti nije kacilo sa stilom, ne bi trebalo ni sa deltom. 

 

A i kolika je ta rampa? 

Share this post


Link to post
Share on other sites

haha to je jedini način :)

Čini mi se da je Stilo kraći napred (od točkova do kraja/početka branika), ali najbolje da proverim sa investitorom koliki je uspon...

Inače kad se malo brže popnem zakačim je od dole i sa Stilom :D

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda ces kaciti i sa deltom. Jeste malo napred ispupcenija od stila, makar tako deluje. 

I branik nije najnizi deo auta, ima deo suspleha koji je nizi od branika.

Share this post


Link to post
Share on other sites
5 hours ago, andreja.micovic said:

Jeste malo napred ispupcenija od stila, makar tako deluje. 

Posto sam dosta vozio sva 3 modela - ne da deluje, nego je prilicno izrazeno ;) . Toliki nepotreban pregib napred je i kod Brava i kod Delte. Upravo par postova iznad, u prici oko gepeka, napisah da Delta ima oko 4 cm duzi i zadnji i prednji pregib od Brava.

A cak vise od 12 cm napred od 5v Stila. Delta npr. ima skoro identican pregib napred kao 407, koji je em u segmentu iznad, em poznat kao "nosonja" (i to takodje iz prakse, posto sam od 2006. vozio 2.0 HDi par godina kao sluzbeni).

Sto se penjanja uz rampe tice, kritican je jedino nos, suspleh jeste niza tacka ali bliza tockovima i u ovom slucaju nece praviti problem. Treba imati u vidu i da ima razlicitih verzija visina vesanja, pa i to moze da pravi razliku (a i u zavisnosti od stanja auta i da li je "pao").

Poredjenje dimenzija 5v Stila i Delte na osnovu fabricke dokumentacije, nadam se da ce biti od pomoci: 

 

Untitled.thumb.png.7ffe5a61f390b38766fc3a33d5e64e96.png Untitled1.thumb.png.6593d76a66572e8e09122affee2314e3.png

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kačiće i to dooosta. 

Ja sam uspeo da prođem sa - samo iskrivljenom tablicom.

Auto je jednostavno urbana sprava za gospodu koja koriste isključivo ravan asfalt i ništa više.

 

Taj prevelik prednji prepust dosta doprinosi fluidnom izgledu, atraktivnom dizajnu itd.

 

      Inače, teško njesra u praksi.

 

Naročito kada se napravi računica:

Delta - prednji branik od 120 pa do 200e polovan, zavisno da li ima senzore. Maska od 80e pa naviše. A ovo je sve na izvolte preprekama,

Bravo - prednji branik 50e, boja po izboru. Maska (koja uglavnom ostaje cela) oko 20e.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije tako kod svih auta, ovde je placen danak dizajnu, jer duza hauba i spusteni branici uglavnom deluju atraktivnije pa zato neretko neki modeli imaju izrazen problem sa kacenjem, a drugi ni blizu iako svi auti manje vise imaju klirens tj najnizu tacku oko 14cm, ali su DRASTICNE razlke u visini branika od zemlje, bude i preko 10cm razlike izmedju 2 auta sa istih deklarisanih 14cm klirensa, jos kad dodas razlicitu duzinu pregiba tj nosa...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Secas se da je vrseno merenje i uporedjivanje visina razlicitih automobila :) , ima negde po forumu? Pocelo je prvo iz zaje*ancije :D (kada sam rekao da je najniza tacka na Sportu 9 cm), pa smo to posle dokumentovali i mojim i slikama za vise modela.

1 hour ago, BaneJ said:

Taj prevelik prednji prepust dosta doprinosi fluidnom izgledu, atraktivnom dizajnu itd.

Inače, teško njesra u praksi.

Otprilike. Mozda da kazes i neka (ne daj Boze) zona guzvanja, ali i pitanje je koliko je to kod starijih u poredjenju sa novijim, koji ispunjavaju znatno stroze standarde. Savremeni modeli u Compact klasi opet smanjuju prednji prepust, u korist medjuosovinskog i korisnog prostora na zadnjoj klupi i u gepeku. Koji se vrlo cesto krece ispod 90 cm, recimo Fiat je na Tipu (za razliku od Brava i Delte) ponovo vratio prepust u mm isto kao na Stilu :) . Dobili su na medjuosovinskom i gepeku koji je jedan od boljih u klasi. S druge strane, upravo sto kaze kolega, trpi dizajn - iz tog razloga Tipo deluje malo trapavo, nabijeno i manje fluidno napred, visoka linija haube iznad krila... Ne moze i jare i pare.

Golf se drzi svojih standardnih cca 85 cm prepusta, a iznad pomenutu Scalu su jos vise skratili napred, ali time dobili lepo medjuosovinsko i gepek od 467 l. Poredjenja radi, Scala maltene na duzinu Brava, ima medjuosovinsko 5 cm manje od Delte, sa zapreminom gepeka kao kod Delte na maksimumu (sediste u krajnje prednjem polozaju).

 

scala_model_dimensions_1.thumb.jpg.1c71936f8b8b074071b10e01e4a2ab6a.jpg

 

Kada gledam "nosate" Brava i Deltu - itekako im to daje na liniji, ali u praksi uzima duzinu. Dragocenu pogotovo za po gradu ili prostor pozadi, a ipak su to all-rounderi, tj. Compact klasa.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/8/2021 at 4:39 PM, Ivan said:

Sto se penjanja uz rampe tice, kritican je jedino nos, suspleh jeste niza tacka ali bliza tockovima i u ovom slucaju nece praviti problem. Treba imati u vidu i da ima razlicitih verzija visina vesanja, pa i to moze da pravi razliku (a i u zavisnosti od stanja auta i da li je "pao").

Poredjenje dimenzija 5v Stila i Delte na osnovu fabricke dokumentacije, nadam se da ce biti od pomoci: 

Uf, ova razlika u dimenziji (B na slici) je baš značajna. Delovalo mi je i na oko da će predstavljati problem.
Parking i zgradu ne mogu menjati ali ne bih još ni da odustanem od kupovine. Moram naći nekoga da testiram uživo...

On 10/8/2021 at 4:39 PM, Ivan said:

Posto sam dosta vozio sva 3 modela - ne da deluje, nego je prilicno izrazeno

S obzirom da si vozio i Stila jel možeš da uporediš prostor nazad sa Deltinim? Meni Stilo ima isto pomičnu klupu (dinamik oprema) pa je nazad pesma za kolena. A s obzirom na liniju krova i za glavu. Kod Delte bi trebalo slično da je, osim prostora za glavu i visoke putnike zbog same linije krova, jel tako? Nisam stigao lepo da to proverim...  

Npr. seo sam nazad u Megana 3 i ono je užas koliko malo mesta nazad ima, a spolja auto deluje baš gabaritno...

On 10/8/2021 at 7:33 PM, BaneJ said:

Kačiće i to dooosta. 

Ja sam uspeo da prođem sa - samo iskrivljenom tablicom.

Auto je jednostavno urbana sprava za gospodu koja koriste isključivo ravan asfalt i ništa više.

 

Taj prevelik prednji prepust dosta doprinosi fluidnom izgledu, atraktivnom dizajnu itd.

 

      Inače, teško njesra u praksi.

 

Naročito kada se napravi računica:

Delta - prednji branik od 120 pa do 200e polovan, zavisno da li ima senzore. Maska od 80e pa naviše. A ovo je sve na izvolte preprekama,

Bravo - prednji branik 50e, boja po izboru. Maska (koja uglavnom ostaje cela) oko 20e.

 

On 10/8/2021 at 7:33 PM, BaneJ said:

Naročito kada se napravi računica:

Delta - prednji branik od 120 pa do 200e polovan, zavisno da li ima senzore. Maska od 80e pa naviše. A ovo je sve na izvolte preprekama,

Bravo - prednji branik 50e, boja po izboru. Maska (koja uglavnom ostaje cela) oko 20e

Da, to je jasno da su delovi dosta skuplji. Dosta vas spomenu da je kasko rešenje...

Ali gledao sam i Brava i isti problem sam imao sa prostorom  na zadnjoj klupi. A čak nisam ni naročito visok ali opet ne bih voleo da se putnici nazad gužvaju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dragane Traži da ti promene nick, ne mogu da te tagujem tako lako (mislim mogu ali...). Podržavam ćirilicu i koristim je svakodnevno ali mi nema smisli u digitalnom svetu (osim na ruskim sajtovima znakomstva i slicni). 

Što se mesta u delti tiče ima ga na pretek za sedenje u odnosu na stila (moje viđenje, vozio stila karavana). Ja imam 2m i smestim se i napred i pozadi a imam deltu sa panoramom (najmanje mesta za glavu). Naravno, napred kad sedim, sedište je u najnižem položaju i ukoliko se ispravim skroz udaram glavom u krov mada tako nikad ne vozim već malo zavaljenije. Kad namestim napred sedište po sebi i pozadi sednem komotnije nego u većini automobila. Pogotovo što je naslon zadnje klupe oboriv pa ga malo i oborim tako da je milina, ne kačim glavom, malo razvučem noge i to je to. 

 

Inače, kada sam prvi put išao da gledam deltu, išao sam sa bratom koji je par cm niži pa smo zajedno to sve probaali. Džaba sve koliko mi se sviđa kad ne mogu komotno da se vozim. I oduševila me je prostorom u kabini. Slično je bilo i u Cromi u koju smo se obojica smestili kako treba napred/pozadi. Croma je bila backup varijanta. Pored delte, izdvojio bih još Oktaviju iz istog segmenta koja je takođe izdašna sa prostorom. U Oktaviji mi je jedina zamerka što se pozadi sedi nekako niže i uvaljenije pa je "problem" izaći iz iste. 

 

Naravno, svu tu prostranost kabine Delte trpi gepek i treba malo znanja tetrisa da bi se spakovalo malo više kofera i stvari. Zbog toga sam se skoro pojačao krovnim koferom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako da se guzvaju putnici pozadi? Pa ne koristis valjda auto kao taxista pa da non stop imas odrasle osobe pozadi? :D Ako ti auto sluzi kao porodocni, retko ce se voziti putnici pozadi a i obicno to budu deca ili zene. Delta svakako nema taj problem jer je spram klasi kojoj pripada ogromna unutra :)

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
3 hours ago, Драган said:

S obzirom da si vozio i Stila jel možeš da uporediš prostor nazad sa Deltinim?

Kolege su sve lepo rekle, sto se tice prostora pozadi i modularnosti, da se ne ponavljam. Za te pare i godiste, a jos u Compact klasi, tesko da mozes da dobijes vise sto se toga tice. Delta je 15-20 cm duza od vecine konkurencije u klasi, vece medjuosovinsko, nesto duzi pregib pozadi, ravna linija krova u zoni zadnjih sedista, pomicna zadnja klupa... Sve sto smo vec i ranije pominjali i sasvim je dovoljno za zakljucak. Dimenzijama izmedju Stila i Delte je Bravo, koji je vrlo komotan napred, solidan gepek, ali ja sa prostorom pozadi prilicno tanak jer placa danak dizajnu i izrazeno padajucoj liniji krova.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/10/2021 at 1:36 PM, andreja.micovic said:

Što se mesta u delti tiče ima ga na pretek za sedenje u odnosu na stila (moje viđenje, vozio stila karavana). Ja imam 2m i smestim se i napred i pozadi a imam deltu sa panoramom (najmanje mesta za glavu). Naravno, napred kad sedim, sedište je u najnižem položaju i ukoliko se ispravim skroz udaram glavom u krov mada tako nikad ne vozim već malo zavaljenije. Kad namestim napred sedište po sebi i pozadi sednem komotnije nego u većini automobila. Pogotovo što je naslon zadnje klupe oboriv pa ga malo i oborim tako da je milina, ne kačim glavom, malo razvučem noge i to je to. 

E ovo je ohrabrujuće s obzirom na tvoju visinu.:)

 

On 10/10/2021 at 1:36 PM, andreja.micovic said:

Naravno, svu tu prostranost kabine Delte trpi gepek i treba malo znanja tetrisa da bi se spakovalo malo više kofera i stvari. Zbog toga sam se skoro pojačao krovnim koferom

Mislim da je sličnog gabarita kao Stilov 5v, a i ja sam se obezbedio sa koferom za potrebe dužih putovanja.

On 10/10/2021 at 2:15 PM, MS PK said:

Kako da se guzvaju putnici pozadi? Pa ne koristis valjda auto kao taxista pa da non stop imas odrasle osobe pozadi? :D Ako ti auto sluzi kao porodocni, retko ce se voziti putnici pozadi a i obicno to budu deca ili zene. Delta svakako nema taj problem jer je spram klasi kojoj pripada ogromna unutra :)

Ne koristim kao taxi ali nekako volim ili bih voleo da se putnici osećaju komotno dok se vozimo. A i bolje da su prednja sedišta što dalje od dečijih nogu i đonova :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne znam sa kojom opremom gledaš Deltu, mene su jedino prednja sedišta malo razočarala. Da zanemarimo nedostatak bočne podrške ( leti dupe levo desno kad se žešće vozi ), ali posle 1000 km budu neudobna. Pošto sam često vozio ture 1500 km, posle 1000 km osetim blagi umor, što npr. u Alfi 147 nisam osećao ni posle cele ture. Ali ništa od toga nije razlog da se ne uzme Delta, sa mojom sam prešao 85k km za 2 godine i par meseci bez nekih kvarova. Jedino sam 2 puta menjao desni gornji nosač motora koji je boljka očigledno svih 1.4 turbo benzinaca motora ( i u Delti i u Giulietti ).

Gesendet von meinem KB2003 mit Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koja god da je oprema, prednja sedista su razocarenje. Losa bocna potpora kod svih (cak ni Momo verzija nema izrazeniju bocnu potporu), kraci je sedalni deo (voleo bih da je duzi ili da ima onaj deo sto se izvlaci kao na npr alfi).

 

Svakako gledaj/trazi sto napucaniju opremom. Razlika je izmedju oro i platinum. Nekako nije isti diozivljaj auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@TheWickerMan ove dve što sam video su bile skoro klot (bez digi klime, tempomata i senzora). To je ono što bih voleo da imam. Razmišljam isključivo o 1.6 ili benzin 1.4. Taman da mi kažeš tvoje utiske o tom motoru, i potrošnji? :)
1x godišnje se ide na put od 1.000+ km tako da se nadam da sedišta neće predstavljati veliki problem.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...