Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Meni deluje da je taj auto prešao pristojno više nego što piše. 

Čovek nije mogao zameniti kućište ključa koje je tipa 500 dinara. 

Iskreno mislim da tražiš dalje...

Ili nađi neku pristojnu 1.9tt pa se dogovori sa @integralac da se menjate :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kad je kljuc los znaci da je puno koriscen :D Odozdo mi sa slika izgleda odlicno, to sto ke most malo povrsinski zardjao po meni je nebitno. Vidim da ce zadnji lonac biti za zamenu kroz nekih godinu dana da lupim. To sto zatrese motor je verovatno do onog skupog nosaca motora ( nesto oko 12-15000din). Vidi se da je vozen auto, sad da li mu je vracena km ili je vozen mahom po gradu moralo bi da se proveri. Ako ti se svidja generalno ja bih odradio pregled kod Gorana i kupio ako on da zeleno svetlo ( da sam na tvom mestu :D )

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje stvarno da je dosta vozen po gradu.
Zaboravih da kazem da mu je papucia kvacila izlizana po boku sto sugerise na grad i vecu km.
Ona izolacija na haubi se raspala sa jedne strane ali kapiram da za to nema pravila.
Dobra stvar je sto prodavac dozvoljava da se stavi na slep i da se vozi do Gorana na proveru.

 

@andreja.micovic Sto se tice 1.9 TT citam da su bas retke i ako su dobre da bukvalno nestanu za dan. Trenutno to mi je bas egzotika i potecnijalna zamka za mene koji nemam previse iskustva sa kupovinom polovnjaka ( drugi u zivotu) :wacko:
 

Edited by Ivan
Sredjen format

Share this post


Link to post
Share on other sites
21 hours ago, Kano89 said:

...da li je i dalje problem sa delovima karoserije da se tesko nalaze i da su skupi?

...

 

Nije problem a kasko je jeftin.

 

Ovaj primerak što si našao deluje pristojno, vozi na proveru kod Gorana i ako on da amin - kupuj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@PremieRacing

Zaboravio si najvaznije - kad zavrsi, da dodje na FLCS skup kod Intera da casti. Cisto da ga ne bije maler :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 hours ago, Kano89 said:

Upravo sam se vratio sa pregleda i misljenje je podeljeno. Sto se tice enterijera sve je ok. Presvucen je volan ali ostatak enterijera je u dobrom stanju. Klima radi i klapna lepo regulise smer vazduha. Podizaci prozora rade svi i staklima se podudara serijski broj. Elektricni retrovizori su bas spori i deluju kao da nece jos dugo. 

- to je dobro, nista nije menjano.

- I ako rikne elektromotor u retrovizoru, to ne boli puno

18 hours ago, Kano89 said:

Motor deluje suv ali ima problema sa nekim nosacem jer bas trese u leru. Pali se lagano a kad se gasi zamajac se ne cuje.

 

Lajsna se malo odlepila (nisu vrata nesto krpljena) na koju je clan @Ivan skrenuo paznju. 

- nosač kao nosač, vidiš pošto je u radnji, dodaš 20-40e za ruke majstora za zamenu a za taj iznos probaš da spustiš cenu

- lajsnu zalepiš, bitno je da lajsna nije izgubljena

 

18 hours ago, Kano89 said:

E sad kad sam pitao decka sto radi da li proveravaju na rdju on je rekao da svi automobili dolaze iz Svajcarske a da tamo " malo vise sole " i da ih generalno ne proveravaju detaljno. Odmah mi se upalilo alarm pa sam slikao dole. Auspuh je rdjav ali kapiram da to nije problem. Zadnji most deluje problematicno sto me najvise brine.

to je sve ok, bitno je da nema rupa od rđe

više treba da te brine kakvi su amorti nazad jer tu valjda nema zamenskih nego samo oriđinali 

18 hours ago, Kano89 said:

Kako vam se cini? Da li vredi dalje bilo sta razmatrati, nemam iskustva jel ovo nabacana neka zastita ( tipa kobit)

I da samo jedan kljuc ima a on je bas u losem stanju ali to je zanemarljiva stavka.

 

ključ se opravi a da li ga je puno koristio ili je puno drljao ključ u rukama kao nervozna osoba, ko će ga znati

šteta što nema oba ključa, 

 

bitno je da je mehanicki i limarijski ispravan

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari kupio bih Lanciu Deltu 1.6 dizel pa me zanima koji menjač da uzmem automatski ili obični šta je po vama bolje? 

Isto me zanima vaše mišljenje o modelu Lancia Delta biturbo 1.9 dizel kakve su??? 

Isto me zanima našta obratiti pažnju prilikom kupovine.

Hvala 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi jos jednom.

 

Nakon obilaska nekoliko placeva suzio sam izbor pa sutra zovem servis za pregled favorita.

Pre nego sto pozovem pitao bih vas za misljenje sto se tice rdje. Da li vam ova ispod deluje ok? Jel vam ovo deluje kao povrsinska rdja ili nesto ozbiljnije?

 

IMG_20210710_163123_(1).jpg IMG_20210710_163106.jpg

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Kano89

 

Rđa na izduvnom sistemu nije posebno bitna.

Na elementima vešanja je bitna.

Na mostu je posebno bitna.

Ako je krenula da hvata konstrukciju auta (šasiju) onda se takav auto ne kupuje, i ne ulaziš uopšte u to da li je ''površinska''...

 

Rđa hoće da se pojavi na elementima vešanja i/ili mostu kad auto dugo odstoji čekajući kupca, što znači da treba posebno da gledaš zašto je dugo stajao. Hoće da se pojavi posebno kod automobila iz Švajcarske/Austrije.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Konkretan auto je iz Belgije. Nisam ni mislio na rdju na auspuhu vec na prvu sliku deo sto sam obelezio crveno.

 

Nemam iskustva i ne znam da li se to stvorilo od stajanja ili je rdja vec ozbiljnije napredovala. Zato i pitam ovde kako vama deluje i da li bi uoste terali ovo kod mastora?

 

 

Edited by neshaoct
formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, Kano89 said:

...na prvu sliku deo sto sam obelezio crveno.

To se menja. Menjaju se i amorti, verovatno bi i opruge trebalo (iako se ovde ne vidi da su rđave, ali svejedno), treba videti kakav je napred most. To su sve razlozi da ozbiljno spuštaš cenu...jer izgleda da je auto baš dugo odstojao napolju. Ali, džabe sve to ako je i ovde rđa krenula (druga tvoja slika):

 

rdja 001.jpg

 

Ako je rđa počela da hvata strukturu auta - zaobiđi ga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prestalo odjednom da mi radi elektro preklapanje na levom retrovizoru. Pretpostavljam crko tu neki motorcic, ili tu moze jos nesto da bude? Mada je do sad radio bez problema.

 

Edited by trmac

Share this post


Link to post
Share on other sites

@trmac skines retrovizor, izvuces zice sa motorica stavis na +12V, onda obrnes polaritet. Ako otvara, zatvara onda radi motoric, ako ne onda je crkao i trazis dalje. 

Dobro je da je levi retrovizor u pitanju jer se tu na levoj strani nalazi i kontrola pa kad sines tapacirung sa vrata mozes sve isproveravati. 

Ali vrlo verovatno da je motoric odradio svoje. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, hvala. Videcu to ovih dana ako me ne bude mrzelo. U suprotnom jel imate nekog majstora za preporuku u BGu da mi to odradi i ako znate koliko se krecu cene za to?

Edited by trmac

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cao drugari, imam novu bubicu u glavi (Deltu!). Iscitah nekih 20ak strana i vidim da se na par mesta navodi kao mana drzanje u sedistu? Ako moze ko da pojasni malo, bio bih mu zahvalan. 

Sto se tice motorizacije, naravno dizel bajo moj. Trenutna situacija i nije bas sjajna na oglasima za 2.0, najvise ima sa 

1.6 motorom po oglasima.

Da se ogradim, ne kupujem odmah auto, ovo je cisto informativno.

@igor0511 da nece mozda ta roditeljska na prodaju? :D Nisam razmisljao o automatiku ali kad kupis auto od nekoga koga poznajes onda uglavnom bude briga manje.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slabije drzanje u sedistu znaci da imaju slabu bocnu potporu, nista vise :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
55 minutes ago, Dzimbo said:

A lagano onda, sa svojih 110kg, necu ja nidje. :lol:

bolje onda gledaj 2.0 :D  

 

Licno da ja uzimam sada deltu gledao bih 1.9 twinturbo jtd ili 1.8 tbi benzinca, koji bolji naleti, ipak je motor srce auta, da ne kazem 50% auta. Lakse krece iz mesta, lakse ubrzava, lakse obilazi, lepse radi, lepse prima gas, ma sve.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Dzimbo tesko jos barem 2 godine da ce da je puste, bas im se dopada :D 

 

Ultra je laka za voznju, a posle Astre 1.4 i mnogo otvorenog puta, mjet mora da bude upaljac.

 

Sto se potpore tice stvarno je nema prakticno, ali meni to i ne smeta jer se jako udobno sedi. Ono gde mi je Delta presla igricu je zadnja klupa i podesavanje nagiba. Ne pamtim da sam udobnije sedeo u nekim kolima od Deltine zadnje klupe kada namestim naslon kako mi odgovara, spustim naslon za ruku i zavalim se.

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 hours ago, vagenovac said:

bolje onda gledaj 2.0 :D  

 

Licno da ja uzimam sada deltu gledao bih 1.9 twinturbo jtd ili 1.8 tbi benzinca, koji bolji naleti, ipak je motor srce auta, da ne kazem 50% auta. Lakse krece iz mesta, lakse ubrzava, lakse obilazi, lepse radi, lepse prima gas, ma sve.

 

Pa ne znam, ne treba mi nesto preterano divlja masina, razlog razmisljanja o Delti je komfor i veci gepek. Molim kolege koji voze 1.9 tt i 1.8 tbi da se ne uvrede. :sofa:

Kako meseci budu odmicali, sve manje cu da divljam. Zdravlja Boze bice prinove u martu. :D 

@igor0511 plakyyy :crybaby: salu na stranu, drago mi je da ih dobro sluzi, nek nastavi tako!

Pojedoh se jer mi je prosle godine nudio prijatelj svoju Deltu 2.0 ali je bio bas pogresan trenutak, mart mesec, tek sto je krenula korona nisam znao sta ce biti sa poslom, svetom i zivotom. :question:

Razmisljao sam o dosta mladjem vozilu u prethodnim mesecima ali mi se ne uzima veliki kredit, a i voleo bih da ostanem u fiat porodici, pogotovo posle pozitivnog iskustva sa Goran servisom. Greota sto Alfa nema veci gepek, ne bih je menjao dok se ne raspadne. :thumbsup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne ocekuj od delte nesto wow prevelik gepek. 
Prednost je pomicna zadnja klupa pa moze da se poveca zapremina gepeka. 

Sa najmanjom zapreminom stanu 2 velika kofera (jedan na drugi ili jedan do drugog paralelno sedistu) i ostane nesto mesta sa strane za neke stvari, tipa ranac, kutija za alat...
Ako pomeris sedista skroiz napred, moze veci kofer da stane po duzini i tad mozes da poredjas jedno 4 takva jedan do drugog.

 

Kad gurnes napred skroz zadnju klupu, u kabini dobijes mesta otprilike kao u novom Bravu. 

 

Ajd pokusao sam slikovito da ti opisem.

 

Kad sednem pozadi, ne mogu skroz glavu da ispravim, osim da se zavalim lepo i nista me ne steze u predelu ramena (procitao sam da je to bitan parametar) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nisu to nikako divlje masine, vec masine za komfornu voznju, a to sto mogu da potegnu ako treba i da pruze dodatnu bezbednost ne znaci da se mora divljati samo jer masina moze.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...