Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Opet ću reći nije normalno kao što nije normalno da neko razmatra truo/korodirao auto star 12 godina.

 

Gde je ostatak što se ne vidi?!

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/20/2021 at 11:32 PM, andreja.micovic said:

Opet ću reći nije normalno kao što nije normalno da neko razmatra truo/korodirao auto star 12 godina.

 

Gde je ostatak što se ne vidi?!

Slažem se apsolutno, ali ne mogu naći ni približno tako lep automobil, namam Lanciu Deltu 2015 ili novu kupio bi je inače.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako hoćeš dobru, moraš čekati i brzo reagovati. 

Ili uvoz iz inostranstva. Ali tamo nisu 5000 eur već značajno skuplje, izađe sigurno duplo ako ne i više sa sve papirima. 

@integralac može podeliti svoja iskustva o cenama preko

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na zapadu mozes za male pare da kupis samo sa velikom kilometrazom ili losu i neodrzavanu

Ja rado kupujem sa nekim defektom ako je u dobrom stanju ili najlepse ako se pogodi da uzmes privatno

Tu se lepo i cena spusta, kod preprodavaca to ipak nije moguce, nesto malo

 

Za sebe trazim vec 6 meseci najmanje :) ali ja imam malo suzen izbor s obzirom da trazim 1.9 u opremi, tako da laganica, auto uvek imam neki drugi da vozim

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znači swica ili italia, pa da potražim i ja tamo tu istu 1.9 sa opremom, jedno tako ovo što sam gledao do sada ovde nije nikako za kupovinu.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mene najviše interesuje kako se Delta pokazala na našim putevima?

Prednji deo mi deluje jako nisko, zato pitam. Ima li neko iskustva da podeli?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav za sve clanove foruma, tj. ljubitelje automobila sa stilom :). Dosta toga sam procitao vezano za sve modele Delte na forumu proteklih par dana.

Ugovorio sam kupovinu ove Delte jos pre 2 nedelje, dok vlasnik nije bio tu. Naime tek sam se naknadno informisao o skupoci pojedinih delova kod ove 1.9 JTD verzije sa 190konja, od amortizacije pa nadalje. Videh da je neko od vas ove suspenzije od 700 eura uspesno menjao nekim obicnim sa Opela, pa me zanima ima li jos takvih boljki koje su resive nekim dostupnijim i ne brutalno skupim delovima? Vlasnik mi je rekao da je auto u top stanju i da je trenutno bez ulaganja, kao i da je kilometraza prava ( registracija mu vazi jos par meseci ).

 

Molio bih vas za savete, koliko skup sport moze da ispadne ova verzija Delte i na sta da posebno obratim paznju? Oduzio bih vam se nekako, ako je to moguce,
Hvala :).

delta tt01.jpg

https://www.avto.net/Ads/details.asp?id=16367910&display=Lancia Delta

 

delta tt02.jpg delta tt03.jpg delta tt04.jpg

delta tt05.jpg delta tt06.jpg delta tt07.jpg delta tt08.jpg

Servisna knjizica automobila u PDF formatu  od 2012-2020-te   --->  https://we.tl/t-XXpz2IJejZ

 

 

Edited by neshaoct
spojeno / dodate slike&printscreen / formatiranje

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Azazul said:

1.9 JTD verzije sa 190konja

Multijet za pocetak. Jtd je ostao sa Stilom i to ne poslednjom verzijom njega, koja je isla sa multijetom :)

Twin turbo na koji treba obratiti paznju kako se ponasa (zvukovi, pistanja i slicno) jer je remont turbine x2 u ceni (zbog dva turba, bar su pojedinci imali takvo iskustvo, da im naplate duplo jerbo ima 2 turba). 

 

Po slikama, ove felne su lepe i retke na Delti. Sto se trapa tice, jesu amorti menjani jeftinijom varijantom (klasican amortizer) umesto tih posebnih elektro-podesavajucih koji kostaju dosta. 

Ostatak vesanja bi trebao biti slican Bravu, pa ni delovi nisu nedostupni toliko...e sad, da li vama i u Sloveniji naplate zbog znacke na autu iako isti deo ide i na gomilu drugih autimobila, to ne znam ali ovde ume biti tako. 

 

Klimu proveri da li duva svuda, obzirom da je automatska, jer zamena klapnica i motorica ume da bude ili preskupa (ako radi servis) ili mukotrpna ali ne i neizvodljiva (ako radis sam), posto je proces pristupa motoricima kao i kod Brava (raskupusas pola auta iznutra). Manifestuje se da negde duva toplo a negde hladno (sa klimom) ili obratno (ako je zima pa sa grejanjem). 

 

Ostalo - uplati kasko, Delti je 'skoljka' tj eksterijer najskuplja stavka. 

Ima ovde vlasnika, recice utiske... Al da ide, ide. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jeste delta pojeftinila al da košta malo više od dobrog stila... Pa bravo nema za 2400 eur. 

Treba ovo dobro pretresti jer je cena ravna poklonu. 

Po ovoj ceni, da se srede amorti, sredi turbina i npr zamajac dođe se do cene delte kod nas na oglasima. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iz poslednje ture ponudila mi se Delta 1,6 JTDM sa 88kw 2009 i nabavna cena tog auta je sad 3800 tako da kad vidite nesto jeftinije dobro razmislite. 

IMG-20210619-WA0010.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Azazul said:

...

Molio bih vas za savete, koliko skup sport moze da ispadne ova verzija Delte i na sta da posebno obratim paznju? 

 

 

Ništa dramatično...

 

Ali ako misliš da sa 2.500,- kupiš auto tog godišta i klase i ništa ne uložiš u narednom periodu, onda si u zabludi. Sve što bude trebalo može da se uradi i popravi pa prema tome uživaj. Ako je trenutno bez ulaganja, odmah posle registracije kreni sa preventivnim održavanjem i sa štekanjem para za neke veće zahvate (navele su kolege, turbine, zamajci, čuda, muda...). Ponuda je dobra i vredi tih para svakako. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi,

Trenutno sam u fazi trazenja novog ljubimca. Pored Fiat Brava u opticaj  dolazi i Lancia Deltu koja je u sustini luksuznija verzija.

 

Ako mozete da mi pomognete I kazete da li je I dalje problem sa delovima karoserije da se tesko nalaze I da su skupi?

Ciljam 1.4 T-Jet motor od 150ks. Koliko vidim na forumu generalno je ok motor samo sto zna dosta i da potrosi ( to bi se resilo plinom a citam da kolege na bravu imaju dobra iskustva )

Mozete mi reci da li na njega idu ozloglaseni M32 menjaci kao sto su isli u bravo?

 

Video sam da je clan forum @Ivan kacio tabelu u ranijim postovima ali mi nije bas najjasnija.

 

Video sam jedan u finom stanju 2008-o godiste

Ovo je sasija a na e-peru izbacuje ovo:  ZLA84400001004001

 

Eper Lancia.PNG

Edited by Kano89

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, Kano89 said:

Mozete mi reci da li na njega idu ozloglaseni M32 menjaci kao sto su isli u bravo?

 Da. 

 

Na listi izgleda kao da fali jedna cifra u onoj zagradi, M3 gde pise... 

 

 

Dobar izbor, al tesko naci dobar primerak :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, Kano89 said:

Mozete mi reci da li na njega idu ozloglaseni M32 menjaci kao sto su isli u bravo?

Da. M32 je Opelova oznaka tog menjača, koji je u Fiatu imao oznaku C544, koja se vidi na kraju u zagradi.

Nije bauk, M32 se relativno jeftino reparira (200-250E kako gde naletiš), dodaš dobro ulje do čepa i budeš miran do sledeće zamene ulja u tom menjaču (npr pri velikom servisu). 

Karoserija...pa možda i nije više toliki bauk ali jeste istina da su delovi solidno skuplji od npr Brava kojeg ima ko pleve. Sam si rekao, luksuznija verzija :) 

 

 

Edited by ISV_01

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre svega da vam se zahvalim na brzim odgovorima.

Pa onda i nije tako skupo. U jednom servisu su mi rekli da je 450€ sredjivanje menjaca sa sve rukama.

Trenutno u BG-u imaju samo tri.

Kako vam se cini ova? Da sedista ne izgledaju malo naborana/ istrosena na bokovima za ovu kilometrazu? Idem sad popodne da je pogledam. 

I jedna cudna star mi je zapala za oko generelno kod delti. Da li one fabricki imaju neki crni stiropor ili tako neki materijal iza prednjeg branika?

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/18371190/lancia-delta-14-t-jet-led-ch?ref=search-normal&position_ref=19
 

1.PNG delta2.PNG Delta5.PNG Delta_4.PNG Delta4.PNG

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moguce je da imaju ali sto ti je to bitno? :D
Ova konkretno mi se svidja kako izgleda

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi bitno samo ne mogu da skapiram da li je to fabricki tako ili je popravljan i budzen branik :D

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post

Share this post


Link to post
Share on other sites
39 minutes ago, Kano89 said:

Mozete mi reci da li na njega idu ozloglaseni M32 menjaci kao sto su isli u bravo?

Pored prethodnog odgovora DA, dodao bih i ISKLJUCIVO :) (za verziju T-Jet 150). Od polovine 2010. idu novi Euro 5 motori i menjaci, a uz njih i novi FPT-ov C635 menjac.

Ali kao sto rekose ljudi, em taj Opelov menjac vise nije toliko skup za reparaciju, em su cene Delti toliko pale da ti pretekne da sredis sta hoces. Sto naravno nikako ne znaci da ne treba da gledas da je u inicijalno sto boljem stanju :) .

Obrati paznju na vozacka vrata na slici 1. Volan vidis i sam da je presvucen, a to mi ne ide bas pod ruku sa ocuvanom fabrickom rucicom menjaca (ako i ona nije menjana). Fali antena (ako je ona obicna nije problem), maglenke standardno za zamenu (u ovom slucaju obe), podignut suvozacki brisac (mozda menjana soferka). Mislim, sitnice, nista strasno za polovnjaka - nego cisto nesto sto meni upada u oko i sto jedino mozemo da vidimo na osnovu slika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upravo sam se vratio sa pregleda i misljenje je podeljeno. Sto se tice enterijera sve je ok. Presvucen je volan ali ostatak enterijera je u dobrom stanju. Klima radi i klapna lepo regulise smer vazduha. Podizaci prozora rade svi i staklima se podudara serijski broj. Elektricni retrovizori su bas spori i deluju kao da nece jos dugo. 

 

Motor deluje suv ali ima problema sa nekim nosacem jer bas trese u leru. Pali se lagano a kad se gasi zamajac se ne cuje.

 

Lajsna se malo odlepila (nisu vrata nesto krpljena) na koju je clan @Ivan skrenuo paznju. 

 

E sad kad sam pitao decka sto radi da li proveravaju na rdju on je rekao da svi automobili dolaze iz Svajcarske a da tamo " malo vise sole " i da ih generalno ne proveravaju detaljno. Odmah mi se upalilo alarm pa sam slikao dole. Auspuh je rdjav ali kapiram da to nije problem. Zadnji most deluje problematicno sto me najvise brine.

Kako vam se cini? Da li vredi dalje bilo sta razmatrati, nemam iskustva jel ovo nabacana neka zastita ( tipa kobit)

I da samo jedan kljuc ima a on je bas u losem stanju ali to je zanemarljiva stavka.

 

IMG_20210706_164257.jpg

IMG_20210706_164643.jpg

IMG_20210706_164327.jpg

IMG_20210706_164037.jpg

IMG_20210706_162502.jpg

IMG_20210706_162448.jpg

IMG_20210706_164347.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...