Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

On 2/27/2021 at 5:24 PM, integralac said:

Neki info o ovoj, neko gledao, neko hoce da pogleda?

Mislio sam da uvezem neku TT ali ne mogu mesecima da nadjem, ocajna ponuda u CH, moracu i ovde da gledam

 

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17086770/lancia-delta-19-twinturbo?ref=search-normal&position_ref=25&show_date=true

Lancia_Delta_1.9_TwinTurbo_Polovni_Automobili_-_2021-02-27_16_54_25.thumb.jpg.d923ff6a69916e0d69e6a7e90970225f.jpg

 

Ajd par info o ovoj Delti, isao sam i pogledao je. Nisam strucnjak, uglavnom sam poredio sa onim sto imam. 

Generalno, ovako na oko nije nesto dopadljiva, ima par ogrebotina (hauba, vrata, zadnji branik), visi malo auspuh pozadi. Unutra se naborala koza na tabli i na zadnjim vratima, siber ne radi i vozacev suncobran je zakacen (standardan problem kad popusti opruga u suncobranu poznat jos od Puntica). Nakacen mes, nema gresaka, sve ok, korekcije dizni dobre. Lepo pali, lepo radi, i itekako lepo ide i povlaci. Malo sam se provozao po ovim oranicama od Futoske i Bulevara, zatim po Bulevaru Evrope malo stisnuo gas. Momak kaze da nije vozen 3-4 dana, sto i deluje da je tako spram sloja prasine po njemu. To sam i primetio po ubacivanju u prvu brzinu, malo teze islo dok se nije ulje malo zagrejalo. Kvacilo mekano i lepo odvaja. Na pitanje o amortizerima, kaze nije on tu nista radio, tako je kupio auto, amortizeri su zamenjeni obicnim i ostala je greska koja se prikazuje na tabli jer su konektori raskaceni. Po ponasanju po rupama deluje da je istina i da je trap dobar. Nema cvrcaka i cvilenja i slicnih stvari. Momak koji prodaje je skroz korektan. Menjana vodena pumpa pre godinu i nesto jer mu nije radilo grejanje. Momak je vlasnik od 2018. godine. Drugi vlasnik u Srbiji. 

 

Moje misljenje, mislim da se isplati uzeti i srediti estetske nedostatke i proveriti za veliki servis jer nije radjen. Naravno, dogovoriti odgovarajucu cenu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozz ekipa,gledam sam danas jednu Deltu u bg,vozena je kod Gorana u servis. Ustanovljeno je sledece,desni donji nosac motora i kuciste egr-a da se zamene. To mi nije tako strasno. Problem je sto menjac ide malo teze samo iz 4 u 5-u,on tvrdi da je do sajle,koja sa zamenom kosta 15e,i ima curenja ulja sa zadnje strane motora. Da li je neko imao slicne probleme,i ako zna sta bi u najgorem slucaju to moglo biti? 

Inace,ima dosta opreme i dao bi je ispod 4.500e

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako je sajla menjaca, to je ok, a ako su lezajevi i M32 menjac - oko 200e da se sredi. Desni donji (verovatno reket ili onaj drugi) nisu skupi, kao ni zamena (trosak negde oko 40e) a curenje....

Drugo, ni motorizaciju nisi naveo koja je u pitanju ni da li je benz ili dizlo... Gledanje u pasulj bas nesto nece pomoci. Ako ima ista u oglasima baci printscreen i link ka oglasu, mozda je neko vec gledao. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 minutes ago, ISV_01 said:

Ako je sajla menjaca, to je ok, a ako su lezajevi i M32 menjac - oko 200e da se sredi. Desni donji (verovatno reket ili onaj drugi) nisu skupi, kao ni zamena (trosak negde oko 40e) a curenje....

Drugo, ni motorizaciju nisi naveo koja je u pitanju ni da li je benz ili dizlo... Gledanje u pasulj bas nesto nece pomoci. Ako ima ista u oglasima baci printscreen i link ka oglasu, mozda je neko vec gledao. 

U pravu si,ja sam kacio oglas,ali sam zab da napisem sad. 2.0mjet dizel,mislim da nije u njoj taj menjac?

Screenshot_20210310-130905_Polovni Automobili.jpg

Screenshot_20210310-130916_Polovni Automobili.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije, C635 (ili slicna oznaka da sad ne trazim preko fona) je oznaka menjaca. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
Pozz ekipa,gledam sam danas jednu Deltu u bg,vozena je kod Gorana u servis. Ustanovljeno je sledece,desni donji nosac motora i kuciste egr-a da se zamene. To mi nije tako strasno. Problem je sto menjac ide malo teze samo iz 4 u 5-u,on tvrdi da je do sajle,koja sa zamenom kosta 15e,i ima curenja ulja sa zadnje strane motora. Da li je neko imao slicne probleme,i ako zna sta bi u najgorem slucaju to moglo biti? 
Inace,ima dosta opreme i dao bi je ispod 4.500e
A sta ti kaze Goran na ta pitanja? Mislis da mi bolje znamo od njega ili sta? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 minutes ago, MS PK said:

A sta ti kaze Goran na ta pitanja? Mislis da mi bolje znamo od njega ili sta? :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока
 

Ne,na ta pitanja mora popravka. Oduzima vise vremena trazenje kvara,pa ne mogu da kazu brzinskim pregledom. I ja sam mislio da ce malo vise da mi kazu. Ali za 2000 din(cena pregleda) glupo je i ocekivati.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto nisi trazio da doplatis jos malo vremena da ti kazu nesto vise? Salim se, nezgodno je pricati napamet. Ako teze ide samo iz cetvrte u petu ne znam da li je to bas do sajle jer valjda postoje sajle samo za levo desno i napred nazad, tj.dve sajle. Ako je tako onda bi trebalo da se isto ponasa pri svakoj promeni brzine. Javice se neko sa deltom ko bolje zna.

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Nenad-sone said:

2.0mjet dizel,mislim da nije u njoj taj menjac?

 

2 hours ago, ISV_01 said:

Nije, C635 (ili slicna oznaka da sad ne trazim preko fona) je oznaka menjaca. 

Nije :D , konkretno u ovoj 2009. je takodje Opelov menjac. Ali ne M32 nego F40 (Fiatova oznaka C542).

Zabarski FPT C635 su krenuli prvo od restyle Brava, tj. od 2010.

Tako da u 2.0 Deltama, C635 menjaci mogu da budu samo od tih godista. Isli su i na restyle 1.6 MultiJet, kao i na novije Euro5 benzince, T-Jet 120 i MultiAir Turbo 140.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, Ivan said:

 

Nije :D , konkretno u ovoj 2009. je takodje Opelov menjac, ali ne M32 nego F40 (Fiatova oznaka C542).

Zabarski FPT C635 su krenuli prvo od restyle Brava, tj. od 2010.

Tako da u 2.0 Deltama, C635 menjaci mogu da budu samo od tih godista. Isli su i na restyle 1.6 MultiJet, kao i na novije Euro5 benzince, T-Jet 120 i MultiAir Turbo 140.

 

Hvala i svaka cast. 

Ja sam jos uvek u potrazi,javljam se sa problemima  :D ili su to vise nedoumice,posto sam laik.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet ja,evo par slika jedne Delte koju sam gledao http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/17822529/lancia-delta

Auto lepo ide,utegnut je i dosta lepo ocuvan enterijer. 2.0jtd, kada se ubaci u rikverc i krene polako bez gasa malo zatrese. To je sto sam primetio,na kratko sam je probao,trebalo bi da he pregledam detaljno,pa me zanima i neko vase misljenje,ovako na prvu.

I ako moze link za proveru VIN-a,ili ako neko moze da proveri ,slikana je saobracajna. Hvala

 

Screenshot_20210311-104852_Polovni Automobili.jpg Screenshot_20210311-104917_Polovni Automobili.jpg Screenshot_20210311-104951_Polovni Automobili.jpg

 

Edited by Ivan
Sredjene slike

Share this post


Link to post
Share on other sites
26 minutes ago, Nenad-sone said:

I ako moze link za proveru VIN-a,ili ako neko moze da proveri ,slikana je saobracajna. Hvala

Proizvedena 5. marta 2010., sa C542 (Opelov F40 menjac), ostalo vec razgledaj sam ;) :

 

d1.thumb.png.429cc186b20c3d33c23e5f3aa9a1e6fb.png d2.thumb.png.3aebd15db8783b49e3b5b9faad56a89a.png

 

PS: Mogao si da okrenes saobracajnu za 90 stepeni :D .

Share this post


Link to post
Share on other sites

To što zatrese pri polasku u hodu u nazad, može da bude nosač motora, kvačilo ili zamajac u najgorem slučaju.

         Isključi emocije.

                 Proveri i uporedi i ostala zapažanja (simptome).

                          Pa metodom eliminacije dođi do približnog ali najlogičnijeg odgovora.

            

 

Jedna izjava iz opisa oglasa je 100% tačna i ne treba je proveravati.

  ''  ... auto je vozila žena''.

 

Čuknut zadnji levi ćošak na automobilima, a naročito često na Deltama je živi dokaz da je stvarno žena vozila.

 

A link ka eper-u imaš na homepage-u FLCS sa desne strane posle kraćeg skrola.

 

Menjač F40 je dobar, ume da bude težak pri ubacivanju u 1. brz. ali ume da bude i lagan, mekan i precizan. Zavisi od više faktora a najjači su pređeni km, održavanje i sl.

Taj menjač sa dodatkom LSD-a i još po nečega (za šta postoje predviđena mesta u kućištu menjača) se ugrađuje u terenski program (Jeep, Dodge, pa i Freemont ilustracije radi).

   To govori o robusnosti i izdržljivosti menjača.

Edited by BaneJ

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mogao sam da okrenem :blink:

Hvala na info. 

Ne znam sta bi bilo da nema senzore <_<Inace je zena iz mog mesta,znam ko je i sta je. Provericu auto svakako i kod majstora. Menjac je inace ok,u sve brzine ide isto,nije bas ko u sir sto kazes,malko teze,isto kao na onoj sto sam juce probao,valjda je kod njih tako i normalno(uzimajuci u obzir km i odrzavanje sto kazes)

I stvarno je auto malo trom pri nizim obrtajima,sobzirom da sam vozio merivu 1,7 75ks,mislio sam da ovih 165ks jede asfalt,ali vidim po ranijim komentarima da je kod svih tako.

Evo i slike jedne Delte od juce sto sam gledao 1.6 120ks,auto trese u leru kao blesav,cuje se izgleda diferencijal kada se stisne kvacilo,a menjac nece ni u jednu brzinu bez upotrebe sile.

Eto ako je neko gleda,da zna

Screenshot_20210311-125342_Polovni Automobili.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Nenad-sone said:

mislio sam da ovih 165ks jede asfalt

resava se remapom, i ja to hocu da sredim. malo se ispegla mapa da vuce linernije od 1700-2200 rpm i bude taman :) 

Ali nije da ne vuce, ide fino

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imam opciju dovoza iz zemalja EU. Hteo sam prvo jednog belog puntica EVO 1.3 mJet, ali dok mi je ovaj sto dovozi potvrdio kad ide auto se prodade iako sam se dogovorio sa prodavcem oko cene i covek mi spustio sa 2500 na 2300 evrica.

 

Iznervirao sam se jer se ovo bas oduzilo i sad gledam svasta po Holandiji, Italiji i Sloveniji. Od Astre J, Honde Civic, Punto Evo, Delte itd itd Moje pitanje i odgovor moze kratko DA/NE. Da li bi vi uvezli auto bez provere tj samo na osnovu slika i opisa?

 

Ovako neku Deltu:

https://www.autoscout24.com/offers/lancia-delta-1-6-mjt-dpf-platino-diesel-grey-e81db5ca-c09b-4416-aa90-48166a56cf9d?utm_source=android-share

 

bc17d1525e895a4daf2649f9dc3fc268.jpg

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po ultimarevisione čini se da je km išla dole

 

IMG_20210311_223020.thumb.jpg.fe1ec8ad0a5f08d4e4993a571c238599.jpg

 

Prednji parking senzori nisu fabrički. 

Vidi koja je poslednja cena pa razmišljaj. 

Ima malo slika, traži još slika.

Maglenka skroz ogorela.

 

Edited by Ivan
Sredjene slike i format

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt kako sam glup za auta. Nista ne znam. Kako si proverio kilometrazu? Nigde ne vidim broj sasije.

Nije strasno ako je vratio 30kkm. Mene vise brine stanje auta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vidiš po tablici. Za Italijane imaš sajt https://www.ilportaledellautomobilista.it/web/portale-automobilista/verifica-ultima-revisione

 

I ukucaš tablice i izbaci ti km pri tehničkom pregledu valjda. Imaš u onoj temi kupovina auta još tih korisnih sajtova.

 

Ni meni nije jasno što neko spušta 30kkm, valjda da mu se uklopi sa servisnom

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije mi ta retorika pala na pamet :)

 

Verovatno se odnosi ope na neki sociološki eksperiment prodavca. Elem, dođe kupac i kaže dobro je samo 30kkm skinuto od zadnjeg tehničkog, to nije strašno, opet je na 170kkm... A u stvari, pre tehničkog ko zna na koliko je bio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Evo ovaj ima 20 i nesto vise u odnosu na poslednji tehnicki.

https://www.autoscout24.com/offers/lancia-delta-1-6-mjt-dpf-platino-diesel-silver-bf14afd9-0691-41ed-b6b3-d05ffc8eb76d?utm_source=android-share

I odgovor prodavca:
"Hello Dejan, the general condition of the car is very good.

The mechanical components have always been properly maintained, the external bodywork has some small signs while some internal parts are normally worn (steering wheel, driver's carpet). then there is the key to be fixed because the remote control does not work. Basically and everything, I don't have viber but if you are interested I can send you the photos by email. good day"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Trenutna ponuda Delte,jako slaba(dizel 1.6 i 2.0),pa sad gledam 1.9tt,imaju dosta vise opreme,ali ne mogu da nadjem nista o tim motorima,sem fabrickih podataka.

Ako moze neko da me usmeri,ili da kaze nesto vise o njoj.

Meni Delte 1,6 i 2.0 odgovaraju i zbog poznanika u selu,gde bi delove dobijao po ,,fabrickoj ceni'' (radi sa fiat automobilima)

Sad taj 1.9tt,jel to isto fiatov motor?

Da li je menjac kao onaj u 2.0?

Da li motor ima nekih mana( sem dve turbine :D)

Ne mogu nista da pronadjem

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je menjac F40 u 1.9/2.0 Delti sto je “bolja” opcija od ozloglasenog M32. Kazem bolja jer taj M32 vazi za los menjac, ali ja licno nikakvih problema nisam imao sa njim.

 

A sto se 1.9tt motora tice nema nista posebno za njega da se brine. Ja ne bih nikako bezao od tog motora.

 

@clover rekoh ti ja da sacekas moju Deltu :D imace pravih recimo 180kkm, nov egr, uradjen veliki servis i vozaci stariji ljudi koji i na autoputu teraju 100km/h. Gde ces bolje :D 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...