Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

I meni isto djeluje da su ih samo presvukli drugim materijalom..a da su standardna sjedala losije profilisans to stoji. Suvozaci se moraju dobro drzati, kad potjeras po krivinama. Cim stigne budem je poslikao i predstavio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kako mi se cini, resenje je da se prebace sedista sa Djulijete. Ona su bas dobra i dobro profilisana. Mislim da se tada ne bi ni tako visoko sedelo (sto me isto malo zivcira)

Share this post


Link to post
Share on other sites

I meni smetaju takve stvari, mislim vec kad nesto radis onda odmah to uradi kako spada i uspjeh ti je zagarantovan...sto je najzalosnije kao sto sam vec ranije pomenuo za 200-300 eura sto ustede ostave mrlju na ukupnom dojmu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tih "200-300e ustede" sto mrljaju ukupan utisak automobila ima i na mnogo skupljim i boljim automobilima, a i na losijim i jeftinijim.

 

Negde se crta morala povuci, uvek moze bolje, ali moglo je i mnogo gore :D  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zbog takve filozofije i imaju takve prodajne rezultate kakve imaju :D. Treba godina i dosljednosti u svakom segmentu kvaliteta vozila da bi zadobio ionako opravdno i neopravdano poljuljano povjerenje kupaca. Obzirom na vec poznatu reputaciju o  talijanskim autima, oni jednostavno nemaju ni najmanjeg prostora  za bilo kakav fuseraj.

Pa giulia je auto san...i jbt ubacis tamo nekakav infotaiment koji zaostaje bar dvije generacije za konkurencijom a prva stvar koja ce zapeti danasnjim kupcima su bas takve stvari, jos ako se desi par propusta ubio si model u startu

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam nekako ubeđenja da to i nema neke veze sa "fušom" (ako ga uopšte i ima) koliko sa cenovnom politikom. Pogledajte kolike su bile cene novih Delti, 159 i kompanije, pa se zaključak sam nameće.

Da bi se lepo prodavali, ne sme Delta da bude skuplja od Golfa. Ne sme 159 da bude skuplja od BMW 3.

Sent from my SM-G770F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tako se upravljaju to je tacno. Svako gleda da bude konkurentan

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Slazem se da treba biti konkurentan, ali ne preko ledja postenih kupaca koji ti izbroji sve i cent za auto...a ti mu uvaljas motorice za recirkulaciju koji ne valjaju vec zadnjih 20 godina. Sigurno nece izgubiti na konkurentnosti ako 1 eruo bude skuplji zato sto je stavio kvalitetniji komadic plastike , a ne svaki 10. mora skidati cijelu armaturu zbog fush dijela od 5 centi.

Edited by driftwood1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ali to se nije desavalo prvim vlasnicima, a imali su i garanciju.

 

Dakle niti su morali brinuti o tome, niti pljuvati lovu niti traziti majstora.

 

Sigurno im argument za/protiv kupovine nove delte nije bio sto ce neko nakon recimo 10 godina morati pljuvati lovu i traziti majstora za motorice klime.

 

Nisu iste brige kod novog i polovnog vozila, takodje kupac novog vozila (pogotovo preko) ne gleda samo nabavnu cenu, vec i postprodajnu, ako ce recimo za 4-5 godina izgubiti recimo 5.000e vise itd. da idem u sitna crevca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nakon 3 sezone ako ti rikne nesto i desava se precesto da bi bilo samo puka slucajnost...govori sve o nemaru kao sto sam vec rekao. Tvoja prica i nazor idu u jednom smjeru tipa sto visi neka otpada i to je sasvim ok da razmisljas tako.

 

Ono o cemu ja pricam je finalna obrada koja koja bi za  5-10 centi isla na obostrano zadovoljstvo kupca i prodavaca.

 

Takav inertan pristup nije recept za bilo kakav uspjeh... skoda je uvijek mogla ostati ceski krs kojeg pojede korozija prije nego sto izadje iz tvornice. Pravim potezima i nastojanjima  na poboljsanju kvaliteta uspjela se nametnuti kao bitan igrac na autotrzistu istim stopama polako ali sigurno ide i dacia...covjek bi u startu platio 1000 eura vise da kasnije nema glavobolju od  gluposti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ali Dacia i Škoda se razvijaju kao automobil za široke narodne mase, dostupan svima, dok Fiat sa Deltom tada, i sada Alfom prodaje priču tipa automobili samo za odabrane. 

Tada kada se Delta prodavala, Octavia je bila +-10000 eur jeftinija u startu. Octavia u najvišem paketu opreme i kupiš usput Sandera u pristojnoj opremi i eto ti Delte Platinum sa full opremom. 

2008. godine 30+ hiljada eura nije kao sada 30+hiljada eura.

 

A opet... Delta nema dovoljno ostava za sitnice, npr nemaš gde mobilni telefon da staviš da ne klizi ili ne ispada. Nema dovoljno prostora u džepovima vrata za flaše. Nema glupavo svetlo na vratima koje signalizira da su otvorena vrata (npr. Stilo to ima). Nema svetlo u retrovizorima kad da osvetli kad otključaš. Kao naslednik Stila, tada verujem da je bila sumnja kakvi su trapovi (viljuške, stabilizatori, sileni), kakva je elektronika (a auto nakrcan elektronikom). Sedišta jako lepo izgledaju ali nisu udobna i dobro profilisana (npr. u Lybri su fotelje spram ovoga). Opet, nema gepek veličine gepeka Octavia-e.

 

Takođe, treba uzeti u obzir da je tih godina počinjala SUV era (prvi Qashqai izašao 2007. godine i definitivno je taj Qashqai bio najbolji SUV tada). Eto primera radi, drugar je kupio novog Qashqai-ja +2 2.0dci u Tekna opremi ili kako već, totalni full sa panoramom, navigacijom, grejanjem sedišta i ne znam šta još za nekih 30000tak hiljada. 

 

Da ne bude da pljujem, hejtujem, trolujem i sl, nije tako. Ja Deltu baš volim, i znaju pojedini koliko sam je dugo kupovao. Svaki km je uživanje sa njom, pre svega što sam uzeo auto koji sam želeo. A ušteda se vidi, zakon velikih brojeva. Nek su na svakoj uštedeli po 100 eur pa na broj prodatih komada... 

 

Ali treba biti malo i objektivan... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
18 minutes ago, andreja.micovic said:

npr nemaš gde mobilni telefon da staviš da ne klizi ili ne ispada.

Ja od prvog dana telefon stavljam u onu malu ostavu sa leve strane gde je poklopac OBD-a, i meni je super mesto a nema sanse da klizi ili ispadne. Telefon taman malo viri da mozes da ga uzmes bez problema kada ti zatreba...

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ja isto, mada sam sad uzeo onaj nosač sa magnetom pa stoji na ventilaciji. Razlog je što se za skoro 2 godine nisam navikao da mi je tu telefon pa mi ostane u kolima. 

Ne ispada, to stoji, ali se šeta levo desno pa me nervira i udaram nekad kolenom o njega

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svaka vrsta marketinga je marketing koji ima za cilj sto veci broj prodatih jedinica i profit . Sto se tice ustede kazu dobio na mostu, a izgubio na cupriji... mozda je tih krarkovidno ustedjenih 50-100 eura dovelo u konacnici i do gasenja lancia brenda.

 

Delta sama po sebi ima polarizirajuci dizajn, ili je volis ili ne...mislim da sam se dvoumio oko neceg nakon 7 godina provedenih s deltom ne bih  kupio opet istu.

Dizajnirana je sa svim svojim manama i prednostima i kao takva je genijalna, ali da ti se vlaga uvuce ispod prednjeg amblema, da ti otpadaju amblemi na cepovima feluga, ispadaju cepovi na bravama, ljusti se boja loga na zadnjim vratima...itd. Mislim da je to ipak nekakav minimum koji moras zadovoljiti

 

8 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

Ja od prvog dana telefon stavljam u onu malu ostavu sa leve strane gde je poklopac OBD-a, i meni je super mesto a nema sanse da klizi ili ispadne. Telefon taman malo viri da mozes da ga uzmes bez problema kada ti zatreba...

i meni je odlicno :D

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, andreja.micovic said:

I ja isto, mada sam sad uzeo onaj nosač sa magnetom pa stoji na ventilaciji. Razlog je što se za skoro 2 godine nisam navikao da mi je tu telefon pa mi ostane u kolima. 

Ne ispada, to stoji, ali se šeta levo desno pa me nervira i udaram nekad kolenom o njega

Da, i meni se desilo da ga zaboravim par puta ali vremenom se covek navikne, e sad to setanje telefona levo desno nisam primetio, mozda ako bih bas naglo skretao...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav, da li neko moze da mi kaže koja je razlika izmedju paketa opreme  tj šta sadrži oro paket a šta areto  da znam šta sam kupila delta 3 1.6 mjet

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ina Veruj mi to niko ne zna. Može oro da bude sa panoramom i navi, a može i skroz klot.

Najlakše je da proveriš u ePeru po broju šasije. Ako ne znaš kako pošalji na pp ili ostavi ovde broj šasije pa će ti neko ili ja ostaviti prtscn opreme.

 

Oro je osnovni model, pa je argento, zatim gold i na kraju platinum. Opet, viđao sam oro napucanije od platinuma. Dođe čovek hoće oro sa svim opcionalima (panorama, navi, alkantara, prednji parking senzori) i tako naruči auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

U ePer se vidi oprema na autu i zvanicno ime paketa, onako kako je izasao iz fabrike. Ali opet ne mora nista da znaci kada se porede dva auta. Upravo sto Andreja kaze - pitanje je sta je na tu osnovu opremu prvi vlasnik sve trazio kao dodatne opcionale.

A kod Zabara je tu tek totalni kupus :D , u Compact klasi jos od Stila. I sa opcionalima i sa fabrickim pripremama, ozicenjima, pred kraj produkcije su ih obicno sakatili...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam supalj kao svajcarski sir sto se tice znanja o kolima, ali ono sto sam svuda procitao (ne zamerite ako to nije tacno) je da kola sa plinom iz uvoza izbegavati u sirokom luku.

 

Stranci i sa dizelom prelaze ogromne kilometraze, a tek sa plinom.

 

Cak sam i negde video primer za jedan Volvo iz uvoza starog oko 10god kojeg je u lazi uhvatio jedan forumas gde je na oglasu u inostranstvu (ne secam se koja drzava) imao oko 750.000km i onda ovde kod nas sa ISTIM slikama (ne mogu da verujem da je ludaka mrzelo da ga ponovo slika i stavio iste slike) kilometraza oko 150.000km. Nisam mogao da dodjem sebi.

 

Inace ova Delta lepa. Ima dobro opremu. Mozda ti ukradem i konacno uzmem nesto. Salim se naravno.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, Ivan said:

U ePer se vidi oprema na autu i zvanicno ime paketa, onako kako je izasao iz fabrike. Ali opet ne mora nista da znaci kada se porede dva auta. Upravo sto Andreja kaze - pitanje je sta je na tu osnovu opremu prvi vlasnik sve trazio kao dodatne opcionale.

A kod Zabara je tu tek totalni kupus :D , u Compact klasi jos od Stila. I sa opcionalima i sa fabrickim pripremama, ozicenjima, pred kraj produkcije su ih obicno sakatili...

Ivane druze moze email ili viber vezano za motore MA 135 ks imam par pitanja obzirom da si u materiji...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...