Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Ma pusti ljude, nema to veze sa brendom, vec sa ljudima, vole da pljuju tudje.

 

Uzmes tako bmwa, audija, mercedesa koji generalno prave automobile iznad proseka pa opet ce masa ljudi da prica kako nije to kvalitet, kako se kvari, kako je skupo odrzavanje, a tesko ce i dizajn pohvaliti iako ova nemacka trojka ima generalno tradicionalne linije i ulaze bas mnogo u dizajn.

 

Tako da ne fali ljudi ni da pljuje ni po najboljim nemcima, a kamoli po opelu, vagenu (skodi?) itd.

 

Evo i japanci kao vlasnici golfa 2 se kunu u neki kvalitet i nepokvarljivost, a servisi im prepuni uglavnom :)  

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da talijanska auta imaju svoje mane, bili bi neposteni kad bi rekli da nemaju...ali kao sto ih imaju i drugi proizvodjaci u manjoj ili vecoj mjeri. Mada doslovno je stvar srece kako ce te auto cak i novo posluziti. Da sam slusao sto drugi misle, ne bih kupio deltu prije 7 godina kojom sam presao 140 000km s nekim zanemarivim problemima i koja me nikad nije ostavila pored ceste, a sto mislim o istoj moze se zakljuciti na osnovu toga da sam uzeo drugu za koju se nadam da ce me sluziti jos duze i bolje :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
43 minutes ago, driftwood1 said:

Obzirom da zivimo u vagen podneblju ja ih upitam obzirom da je ukupni broj talijankskih i ostalih auta u odnosu na svabe nekih mizernih 2-3% od cega zive automehanicari kojih ima 8 po kilometru kvadratnom?

Zato te i pitam sta kazu za Deltu :D . Firma mi, pored ostalog, ima predstavnistvo u Sarajevu i Banja Luci. Pa se jedno 15 godina "peckam" sa Zabari/Nemci dosetkama sa kolegama tamo. Dobro sam upucen u situaciju :D , mada ovi moji i nisu toliko zadrti. Cak su mi svojevremeno priznali da je JTD jedan od najrobusnijih dizel motora. A ja njima da Vagen ima odlicne menjace :stuart: .

Share this post


Link to post
Share on other sites
19 hours ago, driftwood1 said:

Da da Momo design, 2013. godiste presla samo 18 000km...placena i sad cekam da je natovare u Torinu i dovezu u BiH. Nisam joj mogao odoliti...cim stigne budem je predstavio, a sadasnja  L delta 1.9 TT nakon 7 godina ide u zasluzenu penziju :D

Uuuuuuu... Kakva zverka od auta. U zdravlju te služila!

Ma njoj bih ja oprostio sve propuste u kvalitetu izrade, čak i one jeftine plastikice. Jedina stvar koju joj ne mogu oprostiti je nedovoljno direktan volan jer sam navikao na Alfin. Da je tu bila bolja zadržao bih ja svoju ex 1.8 Di T-jet još dugo vremena. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Generalno Momo design, bilo od obuće do opreme za kola je <3 

Kako sa šmekom naprave stvari, to je čudo a još bolje kada upakuju to u auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

A cuj sto se tice kilometraze, to ce se uskoro saznati...kad kupujes polovno auto, uvijek kupujes macka u vreci. Na prvu izgleda sve regularno...iskreno da ti kazem platio sam ga, a da ga nisam ni pogledao. Covjek nije htio spustiti niti jednog centa cijenu dolje, cak mi je dodatno uracunao i odjavu auta 110 eura tako da mislim da je kakva uvaljotka, bar bi ga spustio za 5 eura samo da ga se rijesi.

Od punca vozam povremeno skodu fabiu 2000. godiste koju je kupio novu, sad ima na satu  predjenih 104 000 km... s tim da sam ja natukao s njom 70 000 km.

 

Svi se zale na los kvalitet interijera delte, mada po mom skromnom misljenju da je isti vise nego pristojan. E sad sto se tice preciznosti volana to bas i ne bih mogao komentirati, ali samo znam da ja istu obozavam voziti i odlicno mi lezi na cesti bez proklizavanja i zanosenja zadnjeg dijela koje ukoliko se i desi elektronika odlicno iskorigira. Doslovno krstarica na cesti.

Edited by driftwood1

Share this post


Link to post
Share on other sites

@driftwood1 Nisam nista lose mislio nego sam cuo da je za auto bolje kad se vozi nego kad stoji pa sam hteo da vidim sta kazu iskusniji poput vas forumasa.

 

Inace ti zavidim. Kupio si auto da ga nisi ni video, a ja vec tri meseca gledam kao mladu da biram. Ali nadam se da ce se to promeniti za par dana.

 

Inace meni je Delta bas atraktivna, a mogu misliti Delta S. Ja bih Deltu sredio da lici na S.

 

Ako imas neku sliku okaci.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, clover said:

Ja bih Deltu sredio da lici na S.

Bolje nemoj :) . Stalno vidjam jedan takav bas "pokusaj", kod mene na Vracaru blizu firme. Sa sve dolepljenim slovom "S" na gepeku, da je makar i to slovo iz originala... Sa kilometar se vidi da je ceo auto fake, a neke stvari bas odudaraju od koncepta modela. Vrlo lako se sklizne u gedoru i "smajling".

Skoro je bas bila jedna S na oglasima, slikana u Juznjaku - jedino sto je u pitanju bila 1.6 motorizacija:

 

c52ad32df8bf-800x600.thumb.jpg.11153547f9e52f72ec7dee6f45d8e102.jpg daa2d0d9e647-800x600.thumb.jpg.3e618717d767c1b357ab6972ddee0ce5.jpg 842a8dc7b310-800x600.thumb.jpg.481fa399af39be77b0750a24a5a6d083.jpg 0040339c5bd6-800x600.thumb.jpg.8ea3243e3d7c13abe4b6be14eeb0baac.jpg

 

Sto se enterijera tice, ne znam o kakvim se nedostacima prica? I u nizim verzijama opreme Delta je skroz OK auto. Ono sto vidjamo kao manu je sto neko vec pomenu - kozna tabla koja zna da se nabora od sunca kod srednjih otvora ventilacije. Zna da im u gornjem delu puca glupo osmisljena obloga rucne (kao i na Bravu), sredjuje se lako i jeftino. I nisam cuo da se ljudi na nesto drugo generalno zale kao problematicno, pogotovo je restyle (MY2011) lepo sklopljena... Meni licno ne leze sedista sa malo slabijom bocnom potporom (ali i to je opet u skladu sa karakterom vozila). I vizuelno mi se ne svidjaju one sa sivim plastikama u enterijeru (oko klime, radija, cajgera i na volanu). Dok mi, s druge strane, verzije sa piano black plastikom vrhunski izgledaju. Delta S nudi dosta toga ispeglanijeg, uglavnom su sa TT motorima, 18'' felne u gunmetal boji, duple cevke izduva, tamni farovi i maska, modifikovani pragovi, lepsi enterijer sa piano black detaljima, profilisanija sedista, zuti cajgeri kao hommage Integralci, itd...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, clover said:

Uh ta bela bas grdna.

Ako mislis na boju, veruj mi da nije. Uzivo bas dobro izgleda, upravo ova koja mi je u komsiluku je bela. I takodje ima beli krov. Nemam obicaj da slikam tudja kola, pa ti ostaje da mi verujes na rec :) . A videces ih i po netu u toj kombinaciji. Iskreno nisam siguran da li je drugacija boja stubova i krova do izbora vlasnika, motorizacije, panorame...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma ne bre...nisam mislio na boju. Znas i sam da sam u prvom postu na forumu napisao da trazim iskljucivo belu pa ste me "napali" zbog toga.

 

Vec sam mislio "ah ta bela" u fazonu video sam je na PA oglasima i da je bas lose uradio "ćuning".

 

I jos je trazio 7.000€, a vidim da je nema vise...sad da li je prodao.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni ne deluje kao bilo kakav cuning, nego kao prava S ? Farovi, maska i retrovizori i jesu tamni, isto je na ovoj u komsiluku. Mozda sto je ova na PA slikana odozgo, pa do izrazaja vise dolaze tamne rozetne. Vecina slika po netu je sa strane, dominira projektor kratkog i reflektor dugog svetla, pa farovi deluju svetlije. Evo i ovde se lepo vidi koliko su tamni:

 

lancia-delta-1-9-mj-tb-s-by-momo-bialy_7497361006.jpg.7a6e2d838dcbf82acbef4210ed66c0e8.jpg 1089412766_lancia-delta-1-9-twinturbo-multijet-s-momodesign-blanc_7496460419(1).jpg.3874d9b63d61ce7d7afd27e4aacfc404.jpg

 

Dodatno bi se videlo i po enterijeru (Momo sedista i zuti cajgeri su igla u plastu sena), a najsigurnije u ePer. Normalno je da takva limitirana (pa i ekskluzivnija) serija nece kostati kao neka obicna, pa jos sa pocetka produkcije. Delta S je radjena za sajam u Zenevi 2013., posto su i Bravo i Delta kasnili sa naslednicima i prodaja je drasticno pala. Pa cisto da ponude nesto razlicito (Bravo je imao onu Street verziju, za Zenevu 2012.). Znaci to su maltene modeli Delte sa kraja produkcije. A to sa kojom ce cenom generalno fantazirati po oglasima, ne znaci puno - to je samo start igranke.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma dosta sam citao recenzija o delti na netu, pa znaju napisati kako im plastika izgleda jeftino u unutrasnjosti...mada kazem po meni je sve jako pristojno i otmjeno, a ove hambare na tockovima necu ni pomonjati...kad sam sjeo u audija trojku mislio sam da se vozim u kovcegu :D

 

A da li je poznato nekom, da li su prilikom restylea (my2011) ugradjivali kakve kvalitetnije dijelove...recimo motoric za recirkulaciju ili nesto slicno?

Imas motoric za recirkulaciju i poluge koje su katastrofalne i uporno ih forsiras kroz nekoliko modela auta, to nikako ne mogu shvatit...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, driftwood1 said:

Imas motoric za recirkulaciju i poluge koje su katastrofalne i uporno ih forsiras kroz nekoliko modela auta, to nikako ne mogu shvatit...

E da je samo motoric za cirkulaciju od ranije :) i kroz nekoliko modela...

Ja i dan danas ne razumem zasto su ostavili promer 4x98 a ne 5x98. Npr na 500L i tipu je 5x98. Eto cisto imamo problem sa izborom felni za vece tockove. 

Posto mi je propao navoj na zadnjem tocku, moram menjati celu glavcinu sa lezajem, nije skupo (oko 30 eur SKF) a kad sam trazio deo bilo je da pase od bravo/brava/maree/156/y/lybre/stila... zatim diskovi isto (284mm i 305mm sem 1.8t gde je 330mm)

Ali dobra stvar je sto su resili stabilizatore i viljuske. Hvala im na tome. Nisu ni stabilizatori skupi, ali menjati na svakom malom servisu... 

Share this post


Link to post
Share on other sites
13 hours ago, Ivan said:

...

Delta S nudi dosta toga ispeglanijeg, uglavnom su sa TT motorima, 18'' felne u gunmetal boji, duple cevke izduva, tamni farovi i maska, modifikovani pragovi, lepsi enterijer sa piano black detaljima, profilisanija sedista, zuti cajgeri kao hommage Integralci, itd...

 

Jeste li sigurni da su sedišta stvarno drugačija? Hajde baš kolega drigtwood neka napiše i uslika što bolje, meni se sa svih fotografija što sam video definitivno čini da je model sedišta apsolutno identičan samo su presvučena drugim materijalom.

 

Video sam da na nekim fotkama koje su služile za predstavljanje i marketing modela prednja sedišta izgledaju 'profilisanije', ali je to u stvari samo kvalitetna i smišljena igra svetlosti... Nije linija bočne potpore tamo gde se čini već je isto kao i na redovnim sedištima:

 

lancia-delta-s-by-momo.jpg

momo sicevi 1.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...