Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Drustvo hteo bih da vidim jos neki komentar i misljenje jer se razmisljam da pogledam jednu Deltu...ali pre nego sto bilo sta pitam hocu da se zahvalim @andreja.micovic na pomoci. Dosta smo pisali na pm i dobio sam dosta dobrih saveta i informacija. Imas rucak od mene kad dodjem u NS. :)

Odustao sam od bele boje i tih zelja pa sam se fokusirao na stanje vozila. Kupovina auto me ne brine koliko odrzavanje i servisiranje jer sam pricao sa kolegama i u fazonu su uzmi nesto sto je popularno i slicno. Znam da se Delta vise ne proizvodi i da je to ustvari Bravo, ali ne znam da li svaki majstor moze da je servisira ili je pozeljno da idem kod Gorana u Zemun. Ja inace nisam iz Bg pa ne znam da li je to izvodljivo.

Primanja mi nisu bas velika pa ne bih da dodjem u situaciju da moram da dam neki veci novac jer sam do sad stedeo pa bih da se malo posvetim sebi i uzivam u nekim drugim stvarima.

Bas se lomim ovih dana i ne znam sta da radim pa bih voleo da cujem neko strucno misljenje. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druze, Delta nije Kadilak. Moze da je servisira svaki iole 'krsten' mehanicar.

 

Delovi (novi/polovni) su veoma pristupacni i po skroz korektnim cenama (posebno za benzince).

 

Nesto su skuplji karoserijski delovi, ali ima podosta otpada koji rasturaju i prodaju delove za deltu. 

 

Poredjenja radi Lybra je skuplja za odravanje

Share this post


Link to post
Share on other sites

I nikako ne uzimaj auto sa zadnjim parama. Uvek ostavi sa strane, polovnjak je to.

Sent from my SM-G975F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbt pa nije svemirski brod, svaki normalan majstor je moze odrzavati. Kao da kucu kupujes i biras mesto gde ces ziveti...

Edited by igor0511
Netehnicki deo izbacen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pomogla da, ali mislim da je njeno odrzavanje dosta skuplje nego Deltino. :)

Mozda se nisam najbolje izrazio. Brat ima Golfa benzinca i sem malog servisa nema troskova...tj budu neke sitnice.

Mada to dosta zavisi i od prethodnog vlasnika.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Karoserija ti je deo najskupljeg odrzavanja delte. Mehanicki ti je skoro kao Bravo II, cak i sa istim agregatima. 1.9tt je izuzetak zbog duplog turba, ali 1.9 blok je isti. 

 

Uzmi dobro odrzavanu, nikad poslednje pare za auto (min da ostane za veliki i mali servis i dr sitnice), razmisli o nekom kasku i ako imas solidno senzora na staklu, osiguranje stakala (ako ne ulazi u kasko). 

 

Samo nemoj biti rob svog auta... mislim ima ludaka al... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

21 minutes ago, clover said:

Brat ima Golfa benzinca i sem malog servisa nema troskova...tj budu neke sitnice.

Pa onda lepo kupis Golfa. Dizela. Dvicu. NepoderivO autO.

Trazis od drugih odgovor na pitanje, koji ti sam najbolje znas ;) . Ispisano je puno o odrzavanju modela - iscitaj malo, stavi na papir (i kolege su pripomogle preko PM), presaberi se i odluci. Sto ljudi vec rekose, kompletna mehanika, platforma, motori i elektronika su Fiatovi, to radi svaki iole krsten majstor, a cene u tom delu su kao i za bilo koji drugi Fiat. Trunka egzotike jesu sminka i karoserijski delovi, ali Delti vec ima gomila po otpadima, ima i zamenskih novih delova, imas tutoriale po forumu (za popravku LED svetala npr.)... Razumeo bih da se taj model kupuje pre 7 ili 10 godina, da jos nije "provaljen", pa da si osudjen na ovlascene servise i dranje.

Puno ce zavisiti od odabranog primerka, zato ti ljudi i savetuju da se malo manje manes boje :) i gledas bitne stvari (ako utrci i boja, jos bolje). Imaj u vidu da su iole moderniji automobili zahtevniji, zezancije sa eko-normama, ali opet - sve ce zavisiti od inicijalnog izbora i uvek potrebne trunke srece. I sto Flex rece, naravno, kao i kod svakog polovnjaka (pogotovo onih koji stizu iz uvoza) - obavezna rezerva za inicijalno sredjivanje. Srecno sa potragom!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne otvaram temu za moju Deltu kad nisam vec 3 godine, a i da napisem za 1.6 mjet:

 

Nije taj motor preslab uopste. Ide jako slicno kao i stari 1.9jtd uz benefit da je daleko rastereceniji na autoputu zbog dodatne brzine. Trosi mi isto kao Leon, mozda koji dl manje pri brzinama 110-130km/h.

 

Odrzavanje je isto kao za Stila, doduse nista veliko se nije ni pokvarilo. Zamenjen egr i novi je bio oko 150e i uradjen veliki servis posto racunam da ce biti samo jedan dok je kod mene, pa onda bolje sto pre da ne boli glava.

 

Odnos ulozeno-dobijeno je nerealan posto za 4-5000e ima poprilicno luksuzan auto koji nije bas “svaki drugi”. 
 

I selectronic je super kad se naviknete. Za ovih 30ak kkm kod mene savrseno radi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

1 hour ago, BaneJ said:

lancia-delta-2009-14.thumb.jpg.813dca236fb11db6052d1fcc2b27f7e5.jpg

Cak i na izlozbenom primerku, neupadljivo i iskusno sakriva pozutelu "Al" maglenku :D . Vlasnici znaju o cemu pricam.

Je*o ih i "Al" i kad su kompletno njihove lampe gurali u sve ove modele...

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije požutela još - auto tek izišo iz manufakture.

 

          Ja bih rekao, onako, laički da rukom skriva odraz u ogledalu maglenke, mislim, svi znate na koji odraz mislim:whistle:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tacno cu da skinem ove sa brava, da sacuvam za neku buducu deltu, jedinstveno bele.

IMG_20201101_133136.thumb.jpg.4df43f2c1e848e5b46d83d5cda56251d.jpgIMG_20201101_133146.thumb.jpg.f19f3252e4538f1ddb6f8263729f7388.jpg

 

I tacno da bi joj se videlo mesto gde sunce ne sija da nije iskusna, pod uslovom da su maglenke na delti bele kao ove moje :whistle:

Edited by integralac

Share this post


Link to post
Share on other sites

I ove su "Al" iz originala (tj. "Automotive Lightning", Magneti Marelli), ali nema trika da nisu menjane, vidi se i po stanju stakla.

Toliko da bih opusteno smeo bih da stavim zelembaca, da ih raskupusamo sa auta i pogledamo zig sa datumom proizvodnje :D .

Slicna prica za "Al" vazi i za glavne farove.

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, Ivan said:

Cak i na izlozbenom primerku, neupadljivo i iskusno sakriva pozutelu "Al" maglenku :D

Ah dobro je. Ja sve vreme mislim krš kvalitet kad ono fabrički tako. 

Dakle, ne menjam za ove nepožutele jeftine Depo zamene. Ovako je auto nov nov nov i original fabrika

Share this post


Link to post
Share on other sites

Lepse su one slike gde ih sakrivaju - ali legenda kaze da su Delta i Bravo ispod cekica izlazili i sa ovakvim maglenkama :D :

On 6/10/2020 at 11:17 AM, Ivan said:

Iiiiii - "zdrava" maglenka :D , je*o ih "Al":

 

a1fiatbravo_11.jpg.aa59e64eb19b331b28976651adb33e32.thumb.jpg.41ddfa943d9526905dc21157fa489eaa.jpg

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zdravo iscitao sam sve za Deltu ali ne mogu naci dal ovaj motor 1,6 jtdm sa 120 ks koji je u Delti moze biti eur4. Naime danas sam gledao jednu 2008 godine sa ivim motorom i u tifu stoji eur4 a na svim forumima citam da su 1,6 jtd sa euro 5 norme. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Svojevremeno sam nasao za 1.6 mjet motore da su prve serije bile EURO4, kasnije EURO5 norme, misljm da se pisalo na temi o Bravu, posto je isti motor. Zavisi od momenta stupanja odredjene regulative o euro5 normama, kada su modifikovani ti motkri sa E4 na E5 normu. 

 

Aha, evo posta Klik

Dodatno, kolega Ivan je pojasnio u kasnijim postovima postojanje E4 i E5 norme zavisno od njihove pojave, pa procitaj. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala iscitao sam i uglavno ono isto sto sam citao po svim forumima, da je 1,6 sa 105 ks eur4, a ovaj sa 120 ks je startao sa eur 5 norme. A ovamo na tifu  stoji eur4 norma i 130 g CO2,zato mi nešto sumljivo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pisao sam sve detaljno na temi o Bravu. Iako mnogi misle drugacije (da je najjaca i najcesca 120 verzija kasnije oslabljena) - prve verzije 1.6 MultiJet su bile upravo u 105 varijanti, Euro 4. Tek iza toga stize pojacana 120, koja je isla sa DPF, tj. Euro 5 (uz onu obogaljenu od 90 KS).

Kako je Delta krenula od 2008. i od 1.6 ima jedino 120 varijantu - proizilazi da 1.6 moze da bude samo Euro 5.

Ako to nije dovoljno :) - evo ti i kompletnog fabrickog kataloga iz ePer, tacnije od toga ne postoji. Izvukao sam ti pre-restyle Deltu, 1.6, 88 kW, levi volan. Ako tu negde nadjes CF4 (tj. Euro 4 normu) - javni ovde da i mi saznamo nesto novo :D :

 

Untitled77.thumb.png.97060bede0b0ad27a342f9f3e6080327.png

Share this post


Link to post
Share on other sites

E pa to i ja kazem da je nesto sumljivo oko ove sto sam gledao da kupim danas, ili pri uvozu nesto su pogrešno upisali jer je uvezena iz Italije. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...