Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Pa to, kad je izvezeno onda je druga prica...

BTW, na Bravu mi taj detalj jos i ne bode oci toliko koliko na Delti, mozda zato sto taj mekani deo ima kao neki "carbon look"...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tjet 120 ks je ostao i u faceliftu. Menjac je tada zamenjen, sa opelovog m32 na fiatov c635, i motor je euro 5 (umesto 4). Onaj jai Tjet od 150 ks je zamenjen Multiairom, a ovaj slabiji 120 ks je ostao...


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kupljen u Liga auto, pandan nasem Autogarantu. Ako je odrzavan sve vreme kod njih to je onda odlicno. Ja sam moju deltu kupio direktno od Liga auto uz vrhunski popust.

 

Inace, sad je dobro vreme za kupovinu jer je i u Ch stala prodaja skroz.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar dan drugari. Potrebno mi je misljenje za Lanciu Delta 1.4 110/150 (kW/KS)... Ili jos bolje ako moze misljenje za ovaj iz oglasa

 

delta oglas01.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/15514150/lancia-delta-14-a-k-c-i-j-a

 

Nisam bas neki strucnjak pa mi je svaka pomoc dobro dosla. U sustini gledam iskljucivo benzince zbog odrzavanja i mojih skromnijih potreba, ne prelazim vise od 10 000km godisnje.

 

delta oglas02.jpg delta oglas03.jpg delta oglas04.jpg

delta oglas05.jpg delta oglas06.jpg delta oglas07.jpg

delta oglas08.jpg delta oglas09.jpg delta oglas010.jpg 

delta oglas011.jpg delta oglas012.jpg delta oglas013.jpg 

delta oglas015.jpg delta oglas016.jpg delta oglas017.jpg delta oglas014.jpg

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen & slike sa oglasa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje prava kilometraza. Nema tempomat. Ako je sve ok korektna cena. E da ucini mi se da nema roletnicu gepeka, izmedju daske i sedista.

Edited by shakalkv

Share this post


Link to post
Share on other sites

Tempomat mi je najmanje bitan. Ovako ostala oprema deluje prilicno bogato. Ako izuzmemo takve sitnice,kako deluje ovako estetski,ja to na osnovu slika tesko mogu da procenim,a ima svakako ko ima bolja zapazanja. Osim toga da li je ovaj motor dovoljan za taj auto? Kakav je sto se tice delova,odrzavanja,sta su mu boljke?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nema neke boljke, odlicno ide, ne trosi puno, 7.5 do 8 racunaj prosek. Jeftino odrzavanje motora. Treba obratiti paznju na menjac, o tome procesljaj na forumu. Ugradnja plina je oko 500e. Ja vozim deltu 2.5 godine sa ovim motorom, nisam imao nikakvih negativnih iskustava i iznenadjenja.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala brale,tvoju temu bas upravo citam,ima dosta korisnih informacija. Do sad sam vozio samo atmosferce i nemam iskustva sa ovim turbo varijantama. Koliko su one zahtevnije i komplikovanije za servisiranje? Jel ono tipa moze svaki majstor da ih odradi,ili ima nekih jebada ? :) Koliko su generalno skuplji u poredjenju sa atmosfercima po tom pitanju,posto mi je striktno savetovano da gledam samo atmosferce?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Odlican "savet" na ovu tezinu vozila. Ako trazis po njemu, Deltu zaboravi, u nju su isli iskljucivo turbaci. Pa cak ni najslabiji u ponudi nisu bas za auto te tezine.

Cisto radi informacije, gro stvari ti je isto kao i na 1.4 FIRE atmo motoru. Veliki servis, mali servis, redovno odrzavanje... Posto je blok i osnovni prateci elementi identican (1368 ccm), u specifikaciji ovlascenih mozes da nadjes "svecica 500L", "filter ulja Punto" i sl. ;) ... U sustini vrlo jednostavan Fiatov Euro 4 turbak, starije generacije i konstrukcije. Sto kolega rece, najvise povesti racuna o Opelovom M32 menjacu u T-Jet, kao i inicijalnom stanju turba. Ako si u BG, dodaj malo na navedeni prosek potrosnje, posto je taj motor poznat kao prilican "srki" bas po gradu, zato je i izbacen iz produkcije pocetkom 2010. Neki prosek za BG auto ocekuj minimum 8-8.5l (kombinovano).

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovo su neke nove teme za mene,ti si tako fino objasnio,ali da apsolviramo jos jednom posto nisam siguran da sam razumeo :) Dakle jednostavni su za servisiranje,nista preterano skuplje od atmosferaca i ima dovoljno delova na trzistu? Meni treba za gradsku voznju,Kikinda nije preveliki grad pa samim tim ni ne prelazim mnogo km godisnje,neki prosek 8-9k. Sta moze da mi dodje na naplatu od krupnijih stvari i koje su prednosti i mane u odnosu na atmosferce? Kontam da za bolje upucene moja pitanja izgledaju smesno,ali stvarno su mi automobili najslabija tacka i do nedavno se nisam uopste interesovao za te teme,posto kao sto sam negde naveo menjam automobile jednom u 10 godina :) Ko ima vremena voleo bih malo detaljnije da mi priblizi odgovore na ova pitanja posto sam ocigledno glup da skapiram iz prve sve o cemu pisete :) Pre ovog sam imao Focusa 1.4,tako da sa Lanciom nemam za sad nikakvih dodirnih tacaka,mada mi je ubedljivo najatraktivniji od svih automobila koje sam gledao u prethodno vreme.

Edited by NeLePFC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemas brige sto se delova tice, ima ih kao i za svakog fiata, sto bi rekli "mozes da kupis na trfici", eventualno moze ti biti skup neki karoserijski elemenat, ali vidim da ima par otpada koji rasturaju delte. Ako se vec ne razumes u kola, povedi iole krstenog mehanicara da pogleda i eventualno ponese dijagnostiku. Inace, ovo je najbolje vreme za kupovinu kola, pale su cene, prodavcima se zuri jer 2 meseca nisu nista zaradili, a ti ces jedino morati da sacekas normalizaciju rada mupa da bi registrovao kola, sto mislim da vredi sacekati.

Ja uvek kad odvezem auto na servis, sef servisa mi uvek kaze da se majstor obradovao koliko ima mesta za rad ispod haube jer je motor mali.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prednosti u odnosu na atmo motor :
- dosta vise snage
- veci obrtni
- skoro sigurno manja potrosnja (mozes u manjim obrtajima da vozis od atmo motora)
Od potencijalno skupljih stvari obrati paznju na turbo jer je na dosta vecem udaru od dizela (veca temperatura).

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hvala :) U sustini onda ispada da je bolja varijanta od atmosferskih,a meni je nekoliko strucnjaka striktno sugerisalo da se fokusiram na atmo... Aj sad ti budi pametan :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pusti pouzdanost, to je mac sa dve ostrice.

Dizeli su pouzdaniji od benzinaca pa ih kupe ljudi da predju 300-500.000km.

Atmosferac je jeftiniji za odrzavanje pa kupe ljudi sa ciljem da sto manje odrzavaju auto.

Nisi firma da uzimas 30 vozila pa da ti igra ulogu statistika.

Послато са Mi MIX 2 помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hajde samo jos ovo,ako ima neko ko je vise vozila izmenjao,pa da mi uporedi. Sta biste pre uzeli Ford C-Max, Focus, Kia Ceed, Hyundai I30 ili Lancia Delta? I samo jos nesto,ne vidim najbolje prtljaznik kod Lancie,niti pise negde zapremina,mada mi deluje prilicno prostrano?

Share this post


Link to post
Share on other sites
Hvala U sustini onda ispada da je bolja varijanta od atmosferskih,a meni je nekoliko strucnjaka striktno sugerisalo da se fokusiram na atmo... Aj sad ti budi pametan

Atmo ima manje potencijalno skupljih problema i to mu je jedina prednost. Ali kada vidis razliku u voznji verujem da ces "rizikovati" (kao i vecina nas).

Sent from my SM-J530F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
28 minutes ago, NeLePFC said:

Hajde samo jos ovo,ako ima neko ko je vise vozila izmenjao,pa da mi uporedi. Sta biste pre uzeli Ford C-Max, Focus, Kia Ceed, Hyundai I30 ili Lancia Delta? I samo jos nesto,ne vidim najbolje prtljaznik kod Lancie,niti pise negde zapremina,mada mi deluje prilicno prostrano?

Ako te zanima voznja, Korejce izbaci iz price :D Ako ti samo treba "od A do B" onda mozes i njih uzeti u obzir. 

 

Fordovi se odlicno voze, motori uglavnom PSA dizeli, cesti, provereni, razumno pouzdani. 

 

Lancia Delta - o njoj ima jako puno na ovom forumu, motori mozda najbolji od tih koje si naveo, voznja mozda malo losija od Fordova (balans udobnosti i upravljivosti), ali svakako i vise nego dobra za prosecnog vozaca... Lep dizajn, obicno jace opreme, dobri materijali, prostrana... 

 

Ko god da ti kaze sta bi pre uzeo, to ne mora da odgovara i tebi. Moras sam odrediti svoje preferencije i prioritete, u onda spram toga odluciti :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno, tu smo da pomognemo tehnicki oko onoga sto te zanima. A da neko bira umesto tebe - tesko :) .

Pa ovde pomenes atmosferce, skace turbo-sekta da je to slabo. Pomenes turbake, napada atmo-sekta sa cuvenim srpskim trojstvom strahova "plivajuci-turbo-dizne". Pomenes kosacice, uskacu traktoristi sa obrtnim iz bunara, a ovi prvi uzvracaju sa ekologijom, DPF i EGR. Sve to uz backup LPG dela da to mora na plin jer se isplati posle XXXXX km. Na sta se petrolheadsima dize kosa na glavi i tako u krug :D. Hocu da kazem - biraj sta tebi lezi pre svega za voznju, a onda i odrzavanje.

 

Samo da dodam, posto si pitao za gepek - kod Delte po specifikacijama nije koliko bi se ocekivalo, "samo" 380l (poredjenja radi, 17 cm kraci Bravo ima gepek od 400l i veci otvor gepeka). Ali Delta ima odlicnu foru pomicne zadnje klupe, sto omogucava vece medjuosovinsko rastojanje za 10 cm (270 cm vs 260 cm za standard te platforme). Tako da mozes da pravis kombinaciju izmedju prostora za noge pozadi i velicine gepeka. Kada se klupa pomeri unazad, mesta za putnike na zadnjem sedistu ima kao u klasi iznad.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vi ste legende :) Pisao sam na vise foruma i retko gde dobijem neku konkretnu informaciju :) Bas je dobra ekipa ovde,bez potrebe da se bilo sta slihtam :) Opet ponavljam da se stvarno ni malo ne razumem u automobile,ali sam otprilike ovako zakljucio? Dakle Dizel je najskuplji za odrzavanje,ima te zamajce,DPF,EGR i kojekakve zajebancije? Onda za njim idu ti turbo benzinci,ali oni nemaju zamajac i te filtere? I onda atmosferci kao najslabija i najjeftinija varijanta. E sad neka zlatna sredina bi bila ta Delta,to se samo po sebi namece :)  Jel ovih 230 000 km mnogo  za takav auto sto se tice ove iz oglasa koji sam naveo? Opet kazem prvo sam mislio do 3000 da proberem nesto,ali mi je ova iskocila za 4000 kao dobra varijanta,ali da ga jbem kad se ne razumem... I kad odem da pogledam opet nista necu znati,a posto nije registrovan ne mogu ga oterati ni u servis da ga pregleda,a opet da vodim majstora sta i on moze da mi pomogne puno kad ne moze u kanal da ga stavi?

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, NeLePFC said:

Onda za njim idu ti turbo benzinci,ali oni nemaju zamajac i te filtere?

I jaci benzinski turbaci idu sa plivajucim zamajcem. Vec i oni imaju obrtni blizu starijih generacija dizela i moraju time da zastite menjacki sklop. Jedino sto su manje na udaru nego kod dizela, konkretno stariji T-Jet 150 je na nizih 206 Njutna. Vise treba obratiti paznju na M32 menjac.

Da, ekologija im je plus u odnosu na dizele.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislio sam da samo dizelasi imaju taj famozni zamajac. Mada jasno da nije on toliki bauk i popravke su dosta jeftinije,ali je problem sto na placu nikad ne znas kad ce on ili nesto drugo da zvekne :) Izgleda je dobra Delta dosta preko mog budzeta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobar auto kosta, naravno zaobidji cenovno dno ponude... Moze da se probere, ali treba strpljenja.

Cisto drugarska sugestija, nije sto ga vozim :D , ali pogledaj da li ti odgovara "bratski" Nuova Bravo. Ista platforma (kod Delte veci WheelBase za 10 cm), ista elektronika, ista gomila delova, iste motorizacije, dosta veca ponuda, tako da moze da se nadje lepo nasviran... Samo je u Bravu to sve spakovano u Compact, a kod Delte u Premium Compact "omot". Ako pikiras iskljucivo Deltu, izvinjavam se na upadici ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na sve ovo kao toplu preporuku dodao bih da je poželjno da uplatiš kasko. Oko 20000 dinara je godišnje ali te ne boli glava. Karoserijski delovi nisu tako česti i jeftini, nije se Delta još omasovila kao npr Bravo. Ako bi gledao delove, far je oko 100-150 eur polovan (oko 280 nov), stop svetlo novo oko 150 eur, šoferka mislim oko 18000 din obična bez senzora itd... 

 

U odnosu na automobile koje si naveo gore, delta pruža više prostora u kabini, veću udobnost i neki osećaj premium segmenta. Ima svoje mane, naravno, po mom malo lošije profilisana sedišta, ne drže kako bih voleo, malo prostora u vratima (ne može da se stavi flaša vode) i tako neke sitnice. 

 

Kod ove mi je upitna km, ne znam koliko su izdržljivi tjet-ovi. Ne znam da li ima neko na forumu tjet-a da je prešao ovoliko. 

 

I opet, toliko puta je rečeno, razlike u opremi su velike, a u ceni i ne tako. Bolje pratiti pa probrati auto. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije los ni taj Bravo,koji bi motor bio za preporuku od benzinaca u tom slucaju? Kontam da sam vas ubio pitanjima,ali svaka informacija mi mnogo znaci i dobro dodje,iovako ovih dana nemam pametnija posla :) Deltu su malo vise nabudzili,ali dzabe ako mi je preko budzeta :)

 

@Andreja,hvala na odgovoru i savetu. Pratim oglase vec 3 meseca unazad i sve cekam neku dobru priliku,ali je tanka ponuda u poslednje vreme. Taman pikiram neki odredjeni model i onda ga motam,ali nema nista zglavno da se probere,a onda se okrenem ka drugom i tako u nedogled. Na srecu auto mi ne treba ovih dana pa mi se ne zuri,jedino mi to ide u prilog. :)

Edited by NeLePFC

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...