Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Da ne rece ovde,sve sam mislio da je ta hardblack neko resenje za lakse odrzavanje crne boje.Ne mozes ni crnu prati na suncu,odmah se susi.Jesi probao sa ovim boljim mikrofiber krpama,tj takozvanim peskirima za auto?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jesam, kao i sa sunđerima presvučenim finim (skoro plišanim) mikrofiberom. Nije da se ne može održavati, daleko od toga. Ali traži pažnje i planiranja, čak i više nego glossy black.

 

Ima sad nekih sprejeva koji formiraju mikrostrukturu kad se osuše (recimo TopCoat F11), pa su vodoodbojni a ne pokvare izgled (ne "posive" crnu). Napravljeni prvenstveno za mat motocikle (specijalne edicije Harley-ja i slično), ali savršeno lepo legnu i na Deltu jer je formulacija (boja + lak, zamešano pri nanošenju) ista na njoj kao na tim motociklima.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 9/30/2019 at 9:57 PM, Ivan said:

Da ne bude da bukvalno ne postoji kod nas... Evo par puta pominjane bas retke zverke i egzotike u Delti: 1.8 Di T-Jet.

U sustini Alfin 1750 TBi (1742 ccm), samo prisrafljen na 200 KS i 320 Nm. Ide u kombinaciji sa Aisin AF40 automatikom, jedina sa prednjim diskovima od 330 mm (1.9 TT i 2.0 MultiJet idu sa 305 mm), jedina sa vecim i zadnjim diskovima, ima tu jos "zavrzlama" :) ...

Trebalo bi da je tačan naziv automatike AW TF-80 SC.

 

Na wikipediji ima tačnog spiska gdese sve ugrađivao:

https://en.wikipedia.org/wiki/AWTF-80_SC

Share this post


Link to post
Share on other sites

U pitanju su samo razlicita komercijalna imena (koja su i navedena u spisku, vidi se i po prenosnim odnosima).

Evo da bude i ovde na opstoj o Delti (ostavljao sam i kod @PremieRacing na temi) - iz zvanicne fabricke specifikacije:

 

Untitled4.png.403417304727bed908cf684b731cc5f6.thumb.png.bd414e39cebf4007620bfb25d50af0d7.png Untitled2.png.2a07138e105deca5c9a2e637f1d2771e.thumb.png.48fa43852b3e0bf7da215be34bd446a6.png

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/1/2019 at 7:12 AM, bane000 said:

Zanimljiv auto. Nisam isao da ga gledam, ali ono sto sam video na slikama da je mnogo šarena. Krilo i polustranica na vozacevoj strani, krilo na suvozacevoj. To me je odbilo, inace bih otisao da je pogledam.

 

Nije stranšno što je auto šaren, kome smeta lako će to rešiti. Samo je bitno utvrditi da li je bio havarisan ili je zafarbavan zbog sitnih oštećenja. Ovaj nije sigurno rađen ovde, jer da jeste ne bi bilo tako očigledno. Ovde se majstori više trude oko toga, prave ulaze da se ne vidi razlika i lepo ispoliraju. Tamo to rade "ale-male" po meni, čak ti i ostave debeo sloj laka sa pomorandžinom korom.

7 minutes ago, Ivan said:

U pitanju su samo razlicita komercijalna imena (koja su i navedena u spisku, vidi se i po prenosnim odnosima).

Evo da bude i ovde na opstoj o Delti (ostavljao sam i kod @PremieRacing na temi) - iz zvanicne fabricke specifikacije:

 

Untitled4.png.403417304727bed908cf684b731cc5f6.thumb.png.bd414e39cebf4007620bfb25d50af0d7.png Untitled2.png.2a07138e105deca5c9a2e637f1d2771e.thumb.png.48fa43852b3e0bf7da215be34bd446a6.png

Dal je realno da (po wikipediji) ide i u BMW i8 od 2014. godine? :D

 

Ma u svakom slučaju menjač je čisto zlo. Prezadovoljan sam njime.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, Quadrifoglio Verde said:

Nije stranšno što je auto šaren, kome smeta lako će to rešiti. Samo je bitno utvrditi da li je bio havarisan ili je zafarbavan zbog sitnih oštećenja.

Ovaj nije sigurno rađen ovde...

 

Dal je realno da (po wikipediji) ide i u BMW i8 od 2014. godine? :D

 

Ma u svakom slučaju menjač je čisto zlo. Prezadovoljan sam njime.

 

Nije, imam slike iz IT tako je došao. Iako je farban svuda po malo ipak nije ništa jako bio udaran... Vrvtn samo gradska češanja. Vidi se gde su sve 'sekli' prilikom farbanja pa se da zaključiti da nijedan element nije bio limarijski ispravljan.

 

Da  :lol:

 

Tako E, samo mi ipak malo 'smetucka' ono što sam i u mojoj temi napisao, polazak iz mesta. Mnoooooogo je to finije i uglađenije rešeno kod Lexusa, Mercedesa, Audija... Dali se i kod tebe oseti ono 'ubacivanje u brzinu' kad pustiš kočnicu? Stojiš na semaforu, auto 'izbaci iz brzine' kako bi štedeo menjač, i kad pustiš kočnicu oseti se minimalan trzaj prilikom ubacivanja u prvu. Kad lagano popuštam kočnicu, uopšte se ne oseti.

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
10 minutes ago, PremieRacing said:

Da li se i kod tebe oseti ono 'ubacivanje u brzinu' kad pustiš kočnicu? Stojiš na semaforu, auto 'izbaci iz brzine' kako bi štedeo menjač, i kad pustiš kočnicu oseti se minimalan trzaj prilikom ubacivanja u prvu. Kad lagano popuštam kočnicu, uopšte se ne oseti.

Da, seti se vrlo malo... Takoreći neprimetno. A jel se čuje ono "vuuuuuu" iz menjača karakteristično za pojedine automatike pri naglom kretanju iz mesta kod tebe?

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, PremieRacing said:

Ne. Ama baš ništa. 

 

A to se tako lepo čulo na Lexusu, kao da je šperovan u prvoj. Zujao i zviždao kao popizdeo sve dok ne ušalta u drugu  :wub:

Ma ne zuji i ne zviždi. Pokušaću da snimim i da postavim ovde.

 

Edit: Čuo sam isti taj zvuk i na par snimaka na youtube kad kreću 159-ke s tim menjačem.

Edited by Quadrifoglio Verde

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ima prizvuk trkačke transmisije, koja svoj zvuk duguje ravnim ivicama i ravno sečenim zubima zupčanika brzina (nasuprot helikoidnim u komercijalnim prenosima).

 

Možda je u menjaču manja gradacija ulja pa se kontakt između zupčanika jače čuje? To je moguća opcija ako je različit zvuk kod vas dvojice.

A možda @PremieRacing nije bio siguran na koji zvuk misliš...

 

Ovde se čuje "kulturna" varijanta:

 

A ovde se čuje trkačka varijanta, na ivici podnošljivosti:

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

Ovo sa snimka Mladenove Jelte je normalan i lep zvuk. Tako je i kod mene ali sam mislio da pita za nešto mnogo više od toga. 

 

btw, nije naš menjač Selespeed, menjaj tamo u opisu videa... 

Edited by PremieRacing

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, PremieRacing said:

 

btw, nije naš menjač Selespeed, menjaj tamo u opisu videa... 

Hahah... Ma kačio sam snimak u brzini direktno sa telefona pa sam otkucao pogrešno... Jebo me selespeed (a i ko izmisli i njega)... :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda su verovatno koristili "plići" korak helikalnog navoja na zupčanicima, radi boljeg prenosa snage/obrtnog momenta i manjeg aksijalnog potiska na nosače osovina transmisije... Šta znam, meni se dopada da se malo čuje prenos, pogotovo kad nema iritantnu notu kao na onom primeru 2 što sam okačio. :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, McSteel said:

Onda su verovatno koristili "plići" korak helikalnog navoja na zupčanicima, radi boljeg prenosa snage/obrtnog momenta i manjeg aksijalnog potiska na nosače osovina transmisije... Šta znam, meni se dopada da se malo čuje prenos, pogotovo kad nema iritantnu notu kao na onom primeru 2 što sam okačio. :)

Nema šanse da se tako čuje prenos. Oprosti, ali argumentovan dislike. Pre će biti turbina...

Share this post


Link to post
Share on other sites
9 minutes ago, OmenVeritas said:

Nema šanse da se tako čuje prenos. Oprosti, ali argumentovan dislike. Pre će biti turbina...

Ok je revanš-dislajk, prihvatam oberučke; ali nikako nisi u pravu. "Zavijanje"/"zujanje" koje je pomenuto je apsolutno i definitivno zvuk prenosa.

 

Evo ti primer originalnog Mini Cooper-a koji je atmosferac sa karburatorima, gde se čuje taj/takav zvuk, samo izraženije:

 

 

 

Dakle ovde bukvalno ne postoji turbina koja bi se čula. Radi se o zvuku preplitanja zuba na prenosnim zupčanicima.

Helikalno sečeni zupčanici transmisije se prave samo i isključivo da se izbegne ovaj zvuk. Imaš taj zvuk čak i na "apencima" (Tomos APN 6) i sličnim mopedima, gde između radilice i menjača postoji redukcioni prenos...

 

Čuje se pri sredini videa otprilike. Gde je ovde turbina da "zavija"? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne jurim sad po netu, potraži nešto poput "hennessey lotus venom" i slušaj zvuk... :)

Ono je raspala turbina garant... :(

Edited by OmenVeritas

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 minutes ago, OmenVeritas said:

Da ne jurim sad po netu, potraži nešto poput "hennessey lotus venom" i slušaj zvuk... :)

Ono je raspala turbina garant... :(

Borg-Warner K03 twin-scroll turbina koja je na ovom motoru jednostavno ne bi trebala da zvuči tako, pogotovo iz auta...

Rekao bih da se testira u Neutral položaju, ali ECU neće dozvoliti pun boost.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Venom u menjaču nema sinhrone, double-cloutch shifting. Zato se čuje zujanje. To konstrukcijski nije manjač kao u Delti.

Edited by OmenVeritas

Share this post


Link to post
Share on other sites

Moja je turbina nova. Čisto da se zna... Uzo sam je sa "zviznutom" tamo u CH na 147.000 km, zato je i bila povoljna. Kažu da im je plafon 150.000 na ovom motoru. Tako da ovo kod Delte nije zvuk turbine sigurno. Podseća me malo na fićin diferencijal. :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

I stavio polovnu turbinu je l?

Meni i te kako liči na zvuk turbine. Čak ni zagušen leptir se ne čuje tako. 

Turbina ne može da ode na 150k. Nema šanse. Jedino ako je havarisan auto, polomljeno kućište filtera za vazduh pa tako voženo ko zna koliko, u kom periodu je svakakva žgadija uletala u dotok i oštetila peraja...

Jbga... šta da ti kažem...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, OmenVeritas said:

I stavio polovnu turbinu je l?

Meni i te kako liči na zvuk turbine. Čak ni zagušen leptir se ne čuje tako. 

Turbina ne može da ode na 150k. Nema šanse. Jedino ako je havarisan auto, polomljeno kućište filtera za vazduh pa tako voženo ko zna koliko, u kom periodu je svakakva žgadija uletala u dotok i oštetila peraja...

Jbga... šta da ti kažem...

Ne, novo celo srce turbine Kode.pl...

Inače istraži po netu pa ćeš se uveriti u ovo što sam ti rekao. Znaš kolko 159 1750 TBI sam gledao tamo sa zviznutom turbinom ispod 150.000 (inače to sam i jurio da pazarim)... Ali su mi i takve bile cenovno nedostižne jbg.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa mislim da o veku turbine,setu kvacila,zamajcu itd ne treba raspravljati koliko traje.Nacin voznje ,a i gde i kako se vozi i ko je vozio :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Turbina na TBI vec od nekih 120 hiljada je pri kraju . Dihtung glave isto strada na "malim" kilometrazama. Poznate boljke tog motora..

Edited by Boris90

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...