Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

On 8/5/2019 at 5:40 PM, cika_kole said:

@dellas vidim da si samo procitao sta sam napisao, a da nisi pogledao malo bolje sliku...

a bitno je da je @marko.jovanovic odmah udario po lajku, a da pride nije stavio djozluke hahahahahaah

 

vidi sliku malo bolje od te delte...

 

2a41124e6091-800x600.jpg.90afab424cd1651241ac9725856af54d.thumb.jpg.0a305dd8ed713d46d0bf9339e71e3448.jpg

da dodam, odlepi se ako je fabricki losije zalepljeno, a ima ih...video sam ih barem deset do sada...

Koju god Deltu da sam video sa ovom kozom i stepom preko table, kod svih je bilo naborano ili cak potpuno izvucena koza... Mislim da je ta koza samo podvucena izmedju ta dva dela table i da se vremeno izvuce na mestima gde je najvise zategnuta usled promena temperature, vlage...

Oni su hteli da sa skoro nimalo truda i novca podignu enterijer na visi nivo i napravili su da "Drzi vodu dok..."

Meni licno i kada je novo i neosteceno izgleda kao da mu nije mesto tu. Taj step bi trebao da se pruza i na tapacirung, sedista... Nisu uopste trebali da diraju tablu posto u crnoj boji odlicno izgleda, ja bih samo svukao tu kozu i nema problema;)

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ala sam ja skroman, meni je lepa deltina tabla, i materijali su ok, mislim na standardnu verziju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, bglion said:

Da se ne lažemo tabla tj plastika na istoj je ocajna

Pa dobro, nije bas ocajna. Meni je skroz OK, i bolja je od Brava svakako a i od Giuliette.

Mozda ima vise plastike nego sto bi trebalo ali je ona (bar na Delti) prilicno kvalitetna i dobro upakovana;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najveci problem u Giuliettinom enterijeru su vrata! Ono je kriminal! Tabla je solidna, ni nesto wow dobra a ni preterano losa.


Sent from my iPhone using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

A ja bas mislio da su vrata extra, posto je to prva alfa posle dugo godina koja ima duple kedere (na karoseriji i na vratima) pa sam mislio da su prilicno solidna... A za tapacirung i tablu su stvarno preterali u stednji i aljkavosti. Koliko god da dobro izgleda, kada je dodirnes ili kucnes malo sve pada u vodu. Ne znam samo da li postoje problemi sa cvrcima i raznim zvukovima usled tvrde plastike...

Share this post


Link to post
Share on other sites
11 minutes ago, S.V.E.T.A. said:

A ja bas mislio da su vrata extra, posto je to prva alfa posle dugo godina koja ima duple kedere (na karoseriji i na vratima) pa sam mislio da su prilicno solidna... 

Taj deo je dobar. Zvuk zatvaranja je onako "pun" i zvucna izolacija je odlicna. Ali materijali korisceni, ta plastika gde je odmoriste za ruku, kvaka, itd, meni je barem, poprilicno losa... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na restyle su okej materijali ne krcka nista i ne lupa. Ono sto je biiip kod svakog italijana je izolacija poda. Tako je i sa Djulijetom, tako je bilo i sa Bravom.. 

Ostatak nije los, sve deluje okej unutra, nema cvrcaka itd.. 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
29 minutes ago, horvat said:

Taj deo je dobar. Zvuk zatvaranja je onako "pun" i zvucna izolacija je odlicna. Ali materijali korisceni, ta plastika gde je odmoriste za ruku, kvaka, itd, meni je barem, poprilicno losa... 

Jbg, za to su se ipak potrudili da nesto promene na bolje i uspeli su, posto zvuk zatvaranja vrata na 159 je kao serpa, sve zvoni. Kod mene na Delti iako nema duplih kedera i na vratima, zvuk je prilicno dobar...

Ali zato tabla i gomila plastike na tapacirungu prilicno kvare utisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A jbg, ne moz za te pare i fensi plastike, i multilink pozadi, i 'punchy' motor i sedista i infotainment i sve zivo, mora negde da se ustipne.... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Oba su odlicna, snazna... Gde pretezno vozis, grad ili autoput? Koliko godisnje prelazis? Igra li ti potrosnja ulogu?

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.9tt, prvenstveno zato sto nisam kod nas video nijedan 1.8 :) 

pitanje je i servisa i delova (cena i nabavka), dolazi sa automatskim menjacem (nema opcija manuelnog), po gradu sigurno trosi 14 - 15 l/100 km (deklarisana na 12.8 fabricki).

 

Isto sam razmisljao jedno vreme i shvatio da je 1.8 skup sport. Sad ko sta voli... 

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Lancia Dedra

Pitanje je spojeno sa postojecom temom o kupovini Delte.

Lino nisam zagrizen oko pogonskog goriva (dizel/benzin), ali jesam za turbake :) . Sudeci iz te perspektive, kod cescih turbo motora nesto manje snage - sve se svodi na licni afinitet (sta kome lezi u voznji), dok su troskovi odrzavanja, tj. ukupnog posedovanja tih vozila vrlo slicni. Bar iz mog iskustva do sada...

E sad, ovde je malo drugacija prica, jaci i redji motori - oba su zverke, tako da bih licno prednost dao dizelasu, tj. 1.9 TT jer mi deluje kao mnogo racionalnija opcija za nase uslove. I po pitanju odrzavanja i potrosnje. Sam motor kao motor verujem da nije bas toliki problem. Taj 1.8 Di T-Jet je Euro 5 motor (lansiran zajedno sa 1.4 MultiAir od 2010.) u stvari bi trebalo da je u osnovi Alfin 1750 TBi. Ista zapremina od 1742 ccm ("provrt" 83x80.5), samo prisrafljen na 200 KS i 320 Nm. Tako da dosta vise u vezi samog motora/odrzavanja moze da se pogleda i po Alfinim forumima.

Po meni, dosta veci problem za odrzavanje moze da bude sto je u Delti kao modelu taj motor raritet. Sto Andreja rece, dolazi samo u kombinaciji sa Aisin automatikom (mislim AF40). Takodje, ova verzija kao najjaca i najbrza, jedina ima prednje diskove od 330 mm (2.0 MultiJet, 1.9 TT i 1.4 MultiAir imaju 305 mm, ostali manje). Takodje, zadnji diskovi su isti kod svih varijacija motora, samo su na 1.8 Di veci (ne secam se tacnih dimenzija). Verujem da generalno uvek moze da iskoci neka zvrcka za delove...

Ko pita za ovakve masine, sigurno mu nije bitna potrosnja - ali po fabrici, koliko se secam, u gradu je razlika cca 4l, kombinovana cca 2l. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To voziti u Srbiji je krajnje diskutabilno, dizel je racionalnija prica.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Voznja u rikverc kada je volan namotan malo u desno - cuje se zvuk kao neko grebanje, cesanje. Samo u tom polozaju. Ima li neko slicna iskustva? Proveren trap juce, menjan multiventil na boci za plin. Nikakav problem na trapu nije uocen. Padaju mi na pamet plocice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Screenshot_24.jpg

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14233928/lancia-delta-19-jtd-twin-turbo

 

Zna li se sta o ovome primerku?Deluje vise nego korektno,mada sumnjam za ovu cifru da sve tu stima.Zazor na haubi nije podjednak sa obe strane, ostalo deluje lepo.

Plus napukli desni stop i sediste vozacevo.

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...