Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

6 hours ago, godzi82 said:

Ako se ne budeš snašao javi se. Mogu da ti završim Valeo 7600,00 ili Sachs 7400,00. Ima na stanju.... 

 

Ok. Mada mi majstor rece da je luk najbolji. Bas mo cudno da ne mogu u oar radnji da nadju druk a set korpa kvacila ima. Od 12.500 do 14.000 zavisi ko se koliko ugradi.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Obisao sam sve radnje u kv. Kad traze po saobracajnoj niko ne moze da mi nadje luc druk lezaj, nema ga ni u jednom magacinu. Ima valeo i neki rpc tako nesto. Kad im dam ovaj broj oni nadju ali im ne izbacuje da je kompatibilan za moj auto. A na netu kad ukucam ovaj broj izadje da je za lanciu, fiat 500x, opel combo, mita, 159... moze li neko da sa sigurnoscu kaze da li ovaj druk sa brojem navedenin iznad pase na moj auto.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav ljudi, resio sam da svoj citroen c5 zamenim lanciom delta i voleo bih da cujem vasa misljenja i iskustva da li je pametnije i bolje uzeti 2.0 (165) ili 1.9tt (190)? Zanimaju me mane, najcesci kvarovi i potrosnja ova dva motora i na sta bih mozda trebao da obratim paznju pri kupovini? 

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Zapaljivač

 

Pogledaj sada, nakon spajanja tema, sve prethodno napisano u temi na kojoj smo. Naravno, ako ti nešto i dalje stvara nedoumicu, slobodno se nadoveži/pitaj. :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 7/17/2019 at 6:22 AM, jevta said:

Sve u bocu.Ta boca od 41 l je ustvari 50l.I da povezane su stvari

Sinoc na omw stalo ravno 50l :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa servis za plin ima deo odma da zameni,mada to može da se šteluje

Edited by jevta

Share this post


Link to post
Share on other sites
56 minutes ago, integralac said:

Da li mogu 15 inca felne na Deltu 2009?

probao sam 15 da bih video zbog rezerve, napred sigurno ne moze, diskovi veliki...znaci da su ti dzabe nazad sve i da moze :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je moja tema spojena ovde... aj da napisem ovde a admini ce duplikat obrisati 

 

Mali update...danas skinut menjac i epilog je sledeci. Lamela istrosena skoro do maximuma, na korpi plavi pecati i tragovi, majstor kaze posledica pregrevanja i drzanja auta u brzini na semaforu, drug lezaj zvrji kada se okrene. Montiran lukov set korpa lamela a druk moramo da menjamo jer jelakse naci drug za ferrari nego z 1.4tjet lanciu. Nema nigde nk luk ni sachs. Valeo kojo sam uzeo po broju sasije jednostavno ne pasuje. Morace da se ubaci lpr... e sad ono sto me malo muci... plivajuci zamajac kad ga majstor pomeri levo desno nema nikakvog lufta, kao nov, ali kad ga mrdne ka unutra ima malog pomeranja.pomera se sve korpa lamela i zamajac, je l tl tako normalno? Majstor kaze da je ok, prva ugradnja i da je bitno sto nema lufta levo-desno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav forume...

 

Evo nekih iskustava i desavanja u zadnjih mesec dana sa mojom Deltom 1.6mjt Selectronic, verujem da ce biti od koristi...;)
Naime, auto je uzet sa nepunih 75000km iz CH i po tvrdnjama prodavca (koji je ostavljao vrlo pozitivan utisak) a pre svega po stanju auta pogotovo u enterijeru koji je 98% kao nov zakljucio sam da je ta KM 100% iako je to po mnogima a donekle i po meni ne bas pouzdana metoda utvrdjivanja predjene KM. Ali kao sto sam vec pisao u nekoj temi ranije, do sada se nisam prevario u utvrdjivanju KM po stanju auta i detalja vezanih za isto. Ali tu pocinje zanimljiva prica...
Pre mesec dana odem na zakazani mali servis kod Gorana, a prilikom zakazivanja mu spomenem da imam cudan zvuk prilikom kocenja motorom znaci kada krene da salta u nize prenose i kad dodje do trece pa druge brzine cuje se taj zvuk kao istroseni lezaj tocka, i pretpostavim da je u pitanju GM-ov M32 menjac i neki od lezaja u njemu ali sam vec znao za tu problematiku koja se javlja i na jako malim KM i znam da se brzo i relativno jeftino resava tako da se nisam uzbudjivao previse... Da nastavim dalje, dolazim na mali servis i Goran preuzima auto i dok ja ostavljam podatke dolazi Goran i kaze ovde nesto krklja i melje, ja u soku posto sam od zvukova cuo samo gore opisani zvuk, i samo da napomenem da mi se desavalo dok je menjac u Drive poziciji (koja je kod robotizovanog menjaca kao da drzim kvacilo dok je u prvoj brzini) da osetim podrhtavanje i povremeno podrhtavanje pri polasku sto jelte ukazuje na zamajac. Kaze Goran, bolje da ostavis auto pa da vidimo sta se desava, ja naravno ostavljam auto... Posle dva dana javljaju i krecu redom: set kvacila, zamajac, druk lezaj, lezajevi u menjacu (oni koji su za zamenu), ulje... Ja pobeleo, reko cekaj navraticu da vidim sta se desava. Nema sta, zamajac se najvise cuo kako kazu u servisu iako ga ja nisam nesto primecivao sem tog povremenog podrhtavanja, ali ovo mi je prvi auto sa zamajcem pa verovatno i nemam neke predstave oko zvukova istog. Ja pitam Gorana, kako je moguce da je zamajac toliko potrosen a on kaze odmah predjena KM, i to je trenutak kada sam poceo ozbiljno da sumnjam u KM ali sta je tu je, dajem zeleno svetlo za radove i ovom prilikom se zahvaljujem Goranu na maksimalnoj korektnosti i ostvarenim popustima na cifru koja nije bas mala a sa druge strane mislim da je veoma korektna imajuci u vidu koliko je posla bilo... Po auto sam dosao posle skoro nedelju dana posto sam bio na nekom putu iako je bio gotov i ranije. Kada sam stigao, Goran mi daje kljuceve i kaze idi i provozaj. Ljudi, kada sam seo, upalio, ubacio u R i krenuo to je bio osecaj kao da sam seo u drugi auto koliko je bilo mekano i nezno kretanje iz mesta. Nisam mogao da verujem da je tolika razlika iako je meni i ono ranije bilo skroz OK sem tog pomenutog podrhtavanja koje me je i prilicno iritiralo. Ja provozao i prezadovoljan, tom prilikom pitam Gorana da li su ga kacili na dijagnostiku, i kaze obavezno posto moraju da se kalibrisu parametri menjackog ECU, ja reko da li ste gledali predjenu KM iz ECU i od DPF kaze nisu obracali paznju na to ali je sve OK sa svim parametrima generalno posto u suprotnom ne bi mogli sve da setuju ako ima bilo kakvih gresaka, ali ja i dalje u sumnji oko KM. Tom prilikom zakazujem mali servis koji eto nisam radio dok se ne sredi sve oko ovoga. U medjuvremenu sam citao sve i svasta vezano za zamajac i oko njega i koliki je optimalni radni vek istog pokusavajuci da utvrdim koja je pozadina price, samo da dodam da kada sam bio da vidim sta je sve za zamenu pokazali su mi korpu, lamelu, druk lezaj, lezajeve iz menjaca i tom prilikom su konstatovali da je lamela fabricka i da nije mnogo potrosena mozda oko 50% istrosenosti i to mi je bio jedini detalj koji me je drzao u optimizmu sa KM. Jer zamajac moze da se unisti mnogo ranije i potpuno nezavisno od lamele.
Pre par dana konacno dosao za mali servis i tom prilikom je povezana dijagnostika i ja kao na iglama sta cu da zateknem i gle cuda KM je tacna, tj. malo manja od one koja je na satu ali kazu da tako treba da bude i svi parametri su bez greske. Takodje je ociscen Map senzor iako sam hteo i EGR ali kazu da su parametri kakvi treba da budu pa nisamo nista dirali inace to sam hteo samo zbog nekog svog mira posto auto radi kao sat. Inace kada je bio podignut na dizalici gledam zadnji lonac i kaze mi jedan od majstora da je fabricki posto ima neki Logo koji to oznacava a pritom sam primetio da na izduvnom zavrsetku skoro uopste nema cadji tj. samo je malo tamnija unutrasnjost od spoljasnjosti i kad predjem prstom ostaje otisak kao tamnija prasina i kaze mi Goran to znaci da je sagorevanje i sve oko toga odlicno i u pravim odosima...
Ja odahnuo posle svega i poneo me neki osecaj kao da sam kupio nov auto iz salona:)

Moj neki epilog price je taj da one predpostavke i teorije da je fabricki radni vek zamajca izmedju 150k i 250k KM jednostavno nemaju veze sa realnim zivotom i da sve zavisi od nacina voznje i samog kvaliteta zamajca i eventualne fabricke greske na odredjenom primerku istog. Pogotovo sto je u mom slucaju prisutan i Selectronik menjac sa polugicama na volanu tako da se neko verovatno igrao Sumahera u Manuelnom modu i samim tim su dani zamajca bili odbrojani...

Izvinjavam se na ovako dugackom postu ali neko ce se mozda naci u slicnom problemu...

I da, pitajte slobodno ako nekoga nesto interesuje...

 

Pozdrav

Edited by S.V.E.T.A.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Bas steta sto je tako proslo. Nazalost budali je i 20kkm dosta da urnise auto.

 

Imam i ja taj menjac u Delti. Manuelni mod ga ne muci kako god da klikces jer amortizuje sam medjugasom, ali pun gas kad mu vreme nije ga urnise, kao i na svakim kolima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@S.V.E.T.A. Kao sto si i rekao, bitno je kako je auto vozen.. Cale je menjao kod Gorana set kvacila sa zamajcem na Stilu, na satu je bilo 400.000km (auto je bio kod nas od 90.000km) i kad su skinuli menjac ceo set je bio fabricki.. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sve o cemu pisete je potrosni deo, kupis vozis, zamenis, vozis. Ako neko ocekuje da kuoi auto i da ga vozi bez da bilo koja komponenta crkne onda je glupo i da polaze voznju. Ja sad treba da kukam sto mi je na 120000 crkao amortizer gde oba u paru kostaju skoro 500€ zbog toga sto je prethodni vlasnik potrefio svaku rupu ili se peo na trotoar sa 30km/h...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
2 hours ago, dekirs said:

Mnogo razmisljas oko KM.. Kada dodje do zamene zamajca, kvacila i cega sve ne.. Zar je uopste bitna kilometraza.. 

Pa bitna mi je KM zbog toga sto automobile placamo pre svega po predjenoj KM, stanju (koje je direktno vezano za KM), godistu i kolicini opreme sto je potpuno normalno tako da mi nije sve jedno da li auto ima npr. 200kkm a ja ga platio kao da ima 70kkm...

A tu su i druge stvari, sigurno je lepse kada vidis sediste koje skoro i da nema tragove koriscenja, volan koji nije iskrzan i u fabrickoj kozi, tapacirung koji je potpuno cist i bez bilo kakvih ogrebotina i ostecenja. Jbg. sve to ima svoju cenu, ali problem je taj sto je ovde gotovo nemoguce naci tako nesto ili u jako retkim slucajevima...

A sad potrosni delovi (koji se ne vide) koji se trose brze ili sporije usled razlicitog stila voznje su stvari koje se ne mogu ni na koji nacin utvrditi sem skidanja menjaca, otvaranja motora...

2 hours ago, Ticma said:

Sve o cemu pisete je potrosni deo, kupis vozis, zamenis, vozis. Ako neko ocekuje da kuoi auto i da ga vozi bez da bilo koja komponenta crkne onda je glupo i da polaze voznju. Ja sad treba da kukam sto mi je na 120000 crkao amortizer gde oba u paru kostaju skoro 500€ zbog toga sto je prethodni vlasnik potrefio svaku rupu ili se peo na trotoar sa 30km/h...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk
 

Tacno tako, slazem se u potpunosti...

Ja sam samo hteo da rasvetlim sumnju na KM koja mi se javila kada je ustanovljeno da je zamajac zreo za zamenu i na kraju je sve doslo na svoje mesto;)

I kao sto sam u prethodnom citiranju odgovorio, kod polovnih kola nikako ne mozemo utvrditi kako je doticni auto vozen i koliko je takva voznja uticala u mom slucaju konkretno na zamajac...

Ja se ni najmanje ne zalim posto je auto u svakom smislu onakav kakav i treba da bude sa tih 75000km sto bi ljudi rekli kao pracka, osim naravno zamajca koji uopste nije merilo predjenih KM;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Eto vidis da na kraju nije bitna KM, jer si to sve radio na tako maloj kilometrazi..

To kakvo je sediste itd ne mora puno da govori o kilometrazi, sedista auta od 70k moze biti unakazeno ako je vozeno po gradu i stalno se ulazilo izlazilo, dok sediste auta od 200k vozenog po AP moze da izgleda kao to tvoje npr.

Opet kazem, vezujes se za kilometrazu koja na kraju nije bitna, jer eto, sigurno nisi planirao na 75k da menjas zamajce i ostale gluposti, zar ne ? 

To jeste potrosna roba, ali vecina ljudi ne ocekuje da se to menja na tako maloj KM, ko kaze suprotno - laze.

 

Uhvatio sam se za KM, jer mi je zapala za oko recenica u kojoj ti ne mozes docekati da ti oni potvrde da li je 75K i da je prava kilometraza.

Zar je uopste bitno kada si vec zamenio maltene najskuplje delove na kolima i kada su ti npr sediste, volan, tapaciri, pedale i sve ostalo u odlicnom stanju ? 

Edited by dekirs

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...