Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Ne znam kako je na delti,jel ima pozadi posudu zasebno za zadnji brisac.Onda staje 6l napred i pozadi lagano :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

E vidis, bilo bi super kada bi mogla da se stavi boca od verzije sa Xenonima koja bi resilla doticni problem.

BTW, mislim da verzija sa Xenonima ima i senzor potrosene tecnosti kao kod 159...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Na Gazprom pumpi ima tocilica tecnosti za stskla, sipas koliko moze da stane pa vidis. Litar je oko 80rsd
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 6/11/2019 at 10:42 AM, Ticma said:
Na Gazprom pumpi ima tocilica tecnosti za stskla, sipas koliko moze da stane pa vidis. Litar je oko 80rsd

Pa to je sjajno (krenuo vec da prepravlja bocu za tecnost za stakla)
 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kod mene na stilu je boca od 6L i nemam ksenone, ali boca ima pripremu za jos jedan motoric...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode,

 

Zapao mi je za oko jedna Delta, sa motorom 1.9 twinturbo

spolja i unutra u extra ocuvanom stanju, sve je dubinski oprano cak i motor :).

Da li moze ovo da bude pametna kupovina uz to sto auto nema servisnu knjizicu i sto je sam motor biturbo.

Automobil je uzivo vidjen i sve uredno izgleda, uvezen je iz Italije ali bez ikakve istorije.

Daje se garancija na poreklo i da nije havarisan...

 

Screenshot_18.jpg

https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14507676/lancia-delta-19-mjet-bikolore

 

wqwqse010.jpgwqwqse011.jpgwqwqse012.jpgwqwqse014.jpg

wqwqse013.jpgwqwqse015.jpgwqwqse016.jpgwqwqse017.jpg

wqwqse018.jpgwqwqse019.jpgwqwqse020.jpgwqwqse021.jpg

wqwqse022.jpgwqwqse023.jpgwqwqse024.jpgwqwqse025.jpg

wqwqse026.jpgwqwqse027.jpgwqwqse028.jpgwqwqse029.jpgwqwqse030.jpg

 

PS: Da li postoji neki majstor koji je spreman da proveri automobil uz naknadu naravno?

 

Hvala i pozdrav

 

 

Edited by neshaoct
dodao printscreen i slike

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prelepa i prava masina ispod haube :D Ja ne vidim nista spec sa slika sem sto mi naravno deluje da nije toliko presla :) Nema tu sta, majstor dobrog sa sobom i da je pretrese ili na slepku i u servis..

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Najbolje zakaži pregled kod @Goran Zemun

Ovako na prvi pogled deluje dobro, ulickano, baš fino... Ono što ti mogu reći da su u Italiji ovakvi modeli sa ovom km bar 2000 evra skuplji. 

 

Šta je meni upalo u oko
image.thumb.png.a968129423bdbde3ae8cb9c79e56c34c.png

i

image.thumb.png.63014ad4e1ad6e84ca368778719c9e5a.pngimage.thumb.png.f7617fbc60aed5b707b4cc8c38293d42.png

 

kod mene sa 210000 km ove stvari ne izgledaju tako. A motor je skroz prašnjav

 

E i još jedna stvar, plac je iz Pančeva. Nisu tamo nešto placevi na glasu

 

@neshaoct aj prebaci u odgovarajuću temu

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da, ima baš neki "vajb" koji me odbija... Ne umem da opišem, ali tu nešto ne štima. Ako ne žuriš sa kupovinom, na tvom mestu bih sačekao još malo da se pojavi nešto krštenije... Manje-više na PA trenutno nema ni jedna Delta koju bih uzeo "na keca" - ili su ih precenili, ili su očigledno loše, ili kao ova, prosto šapuću "zaobiđi me".

 

Barem je to moj utisak.

Share this post


Link to post
Share on other sites
6 hours ago, Dex-SD said:

Pozdrav narode,

 

Zapao mi je za oko jedna Delta, sa motorom 1.9 twinturbo

spolja i unutra u extra ocuvanom stanju, sve je dubinski oprano cak i motor :).

Da li moze ovo da bude pametna kupovina uz to sto auto nema servisnu knjizicu i sto je sam motor biturbo.

Automobil je uzivo vidjen i sve uredno izgleda, uvezen je iz Italije ali bez ikakve istorije.

Daje se garancija na poreklo i da nije havarisan...

 

PS: Da li postoji neki majstor koji je spreman da proveri automobil uz naknadu naravno?

 

Hvala i pozdrav

 

 

Čini mi se da jedino još ostaje da se okače probe i odveze u servis na pregled. Da li kod Gorana ili Kiće u VB Auto baš je svejedno... možda ima još neki servis ali to su dva mesta gde bih ja išao...

Pre neki dan videh taj oglas, a iako nisam tražio ništa veće od 1.6, iskreno, otišao bih da vidim ovaj auto...

U rezervoar kod mene staje 3L tečnosti za stakla.

 

Što se tiče udobnosti...

 

Ubedljivo najudobniji auto u C klasi. Prilično sve sam ih vozio ili provozao.

 

Što se tiče ležanja...

 

Auto uglvanom vozim lagano, ali i na autoputu i nekim magistralnim do asfaltiranim seoskim putevima, Delta leži odlično. Kroz krivine prolazi jako brzo i precizno toliko da u tom načinu vožnje može slobodno da se vozi jednom rukom. Još uvek je mazim i pazim, ali verujem da kada je budem pritisnuo onako kako inače mogu, da me neće izneveriti. 

Gume su nove, 225/45 17, punjene azotom, btw...

Trap servisiran i ispravan, naravno...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, McSteel said:

Da, ima baš neki "vajb" koji me odbija... Ne umem da opišem, ali tu nešto ne štima. Ako ne žuriš sa kupovinom, na tvom mestu bih sačekao još malo da se pojavi nešto krštenije... Manje-više na PA trenutno nema ni jedna Delta koju bih uzeo "na keca" - ili su ih precenili, ili su očigledno loše, ili kao ova, prosto šapuću "zaobiđi me".

 

Barem je to moj utisak.

Sve razumem, i potpuno se slazem... kilometrazu na satu koju trenutno ima Delta nisam ni komentarisao, a cena je nerealno niska za auto sa full opremom... raspitivao sam se kod ovlascenih servisa, naravno niko ne daje servisnu istoriju bez vlasnika licno i zakazivanja detaljnog pregleda automobila.

Tako da mi ostaje jedino da prelomim natovarim auto na sleperku ili probne table i pravac Goran Zemun :)

Nego, sta se moze ocekivati od ovog motora sa dve turbine, da li generalno to u najavi velika glavobolja ili je to klasican 1.9 jtdm samo sa zasrafljenom turbinom viska...

Sto se tice delova da li delovi pasuju od standardnog 1.9 motora i da li i on boluje od standardnih boljki koje ima 1.9 (usisna grana, egr, dpf...)?

Hvala

Share this post


Link to post
Share on other sites
27 minutes ago, Dex-SD said:

Nego, sta se moze ocekivati od ovog motora sa dve turbine, da li generalno to u najavi velika glavobolja ili je to klasican 1.9 jtdm samo sa zasrafljenom turbinom viska...

Sto se tice delova da li delovi pasuju od standardnog 1.9 motora i da li i on boluje od standardnih boljki koje ima 1.9 (usisna grana, egr, dpf...)?

Slobodno baci pogled na prethodno napisano u temi na kojoj smo... :thumbup: 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumarno rečeno, povećanje kompleksnosti 1.9TT u odnosu na "običan" 1.9 16V je što se koristi ovo BorgWarner R2S KP35 + K04 čudo.

 

Ostatak je manje-više isti, klapne su i dalje nešto o čemu može a ne mora da se brine, priča o EGR i DPF je skoro pa univerzalna...

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne mogu da editujem post, izvinjavam se zbog duplog - mod ili admin slobodno neka spoji.

 

2821653.thumb.jpg.a2fd1647348b5667e32bcd8114c9f305.jpg

 

Na skici iznad se vidi da izduvni gasovi, nakon što prođu EGR, prvo nailaze na turbinu kompresora visokog pritiska (manji turbo, K35), a zatim i na turbinu kompresora niskog pritiska (veći turbo, K04). Sa druge strane, na usisu svež vazduh prvo nailazi na veći kompresor (K04), a zatim dolazi do manjeg (K35). Pri manjim obrtajima (korisni raspon K35 je oko 1100 - 2200 rpm motora) veća turbina praktično ne doprinosti stvaranju nadpritiska, te su i wastegate (na izduvu) i bypass (na usisu) zatvoreni. Kako raste broj obrtaja motora, vakuum-aktuatori najpre polako otvaraju wastegate kako bi izduvni gasovi sa što manje otpora dolazili do K04, koji sada stvara sve veći nadpritisak. Na oko 2800 rpm se otvara i bypass na usisu, jer K35 tu već polako predstavlja veću prepreku nego doprinos kompresovanju vazduha. Krajnje stanje je potpuno otvoren wastegate i potpuno otvoren bypass, od oko 3000 rpm do limitera.

 

Ograničavajući faktor podizanju nadpritiska koji sistem postiže su K35 koja brzo dostiže svoj rpm limit i interkuler, koji je u svim meni poznatim implementacijama jedva dovoljan da drži i fabrički default. Uz recimo 20% veći interkuler i mapu koja pravi malo agresivniju mešavinu + malo ranije otvara wastegate i bypass, recimo Delta 1.9 sa ovim sistemom lagano ide na 250-260 HP i solidno preko 500 NM. Ovo, doduše na račun neznatnog smanjenja snage u opsegu 1800-2400 rpm (odnosno pomeranje peak-a sa nekih 2000-2100 na nekih 2600 rpm).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Posto je tema o Delti... koliko bi ja mogao realno da dobijem za svoju. Uvezena iz Ch pre 18 meseci, 120.000km u trenutku uvoza (ugovor od salona sa tom kilometrazom) sada 135.000. Ful svajcarska servisna knjiga (pisana i elektronski) kod nas odrzavan u autogarntu ovlascenom. Malinservisi na 121 i 134km. Veliki na 130.000km. Dva seta felni 17 i 16 sa novim gumama. Motor 1.4 tjet 110kw, aut klima, bez koza, bose ozvucenje. tempomat, grejaci sedista... sve ispravno i bez stvarno ikakvog ulaganja. Unutra fantastican i kao nov. Spolja takodje uz 3 4 tipicne parking grebotinice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@shakalkv malo je nezahvalno pitanje :) a Mića je već izneo skroz korektnu ponudu

Vidiš i sam kakvo je tržište, nije da prodaješ nekog pu pu golfa već Lanciu za koju dosta ljudi nije ni čulo i mešaju sa Daciom. 

Svakako, strpljenje i stavi na oglase bar par meseci pre nego što stvarno želiš da prodaš. 

Mislim da je 7-7500 ok cena za takav auto, što ne znači da ako staviš više nećeš dobiti, a i obrnuto...

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 hours ago, OmenVeritas said:

Čini mi se da jedino još ostaje da se okače probe i odveze u servis na pregled. Da li kod Gorana ili Kiće u VB Auto baš je svejedno... možda ima još neki servis ali to su dva mesta gde bih ja išao...

Pre neki dan videh taj oglas, a iako nisam tražio ništa veće od 1.6, iskreno, otišao bih da vidim ovaj auto...

U rezervoar kod mene staje 3L tečnosti za stakla.

 

Što se tiče udobnosti...

 

Ubedljivo najudobniji auto u C klasi. Prilično sve sam ih vozio ili provozao.

 

Što se tiče ležanja...

 

Auto uglvanom vozim lagano, ali i na autoputu i nekim magistralnim do asfaltiranim seoskim putevima, Delta leži odlično. Kroz krivine prolazi jako brzo i precizno toliko da u tom načinu vožnje može slobodno da se vozi jednom rukom. Još uvek je mazim i pazim, ali verujem da kada je budem pritisnuo onako kako inače mogu, da me neće izneveriti. 

Gume su nove, 225/45 17, punjene azotom, btw...

Trap servisiran i ispravan, naravno...

Ne znam druze sta si sve vozio u C segmentu ali je ako je delta najudobnija svaka cast.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...