Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Zavisi sta gledas. U mnogim stvarima je e39 jeftiniji od nje, da krenemo od limarije prvo pa ostalo :D Jeftinija je samo onde gde je Fiat, trap i motorna grupa, s tim sto mislim da je zamajac skuplji za deltu 2.0 nego za neki e39. O voznji je glupo da komentarisemo uopste

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Hm, a ja sam stekao utisak da je bolja za putovanja, ono da kruziraš auto putem 130-140. Nekako mi je više za to nego za vožnju po ovim našim kraterima od puteva. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa brt to je stilo - bravo - delta. Nema tu nekog napretka u tom smislu, sminka je samo u pitanju, lepo upakovana realno oa kom se svidja, kome ne :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se ogradim, BMW sam pomenuo samo kao primer dobrog ogibljenja. Ako mene pitate Lada Riva sa dobrim sedištima od nekog stranog auta je za putnika udobnija od svake delta i sličnog. Mislim na upijanje rupa i prelazak preko ležećih. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dobra lajka je pojam udobnosti za mnoge bolje automobile samo prvo treba doziveti da se provozas u dobroj. Smesno zvuci :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa sto se tice starijih auta ne znam koliko je merodavno porediti udobnost.Cale i dan danas pominje opel rekorda e,kojeg je imao.Kaze nije osetio los put sa njim,al gume r14 ili r15,dok na vecini delti je r17.Ima i do toga.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozio sam jesenas jednu, zato i kažem. Sa stanovišta putnika ne izbija bubrege na rupama, pred ležećim ne kočiš. Ova je imala sređen trap, poliuretanske silen blokove i valjda kayb amortizere. Sve ostalo je naravno horor. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citam i (ne)prijatno sam iznenadjen. Sedeo jesam u delti al parkiranoj (na placu) te sam mislio da je bas udobna. Menjam dosta auta u sluzbi svog posla zavisno od namene i dostupnosti (Dacia Logan - ona prva kocka 1.5dci, Dacia Sandero stepway -prva sa 1.5dci, Skoda Oktavia A5 1.9 tdi, cak i Caddy-a 2018to 1.9tdi, moj favorit za kuvanje i off road Lada Niva 4x4 mislim 2004-5, Mercedes E220 2007 avantgarde dizelku) i sto sam imao ranije od auta sto porodicno a da se secam..Volvo 340GL 1.4, Renault Laguna 2 1.9 dci, puntisu 1.3 mjet 2004 i sada Brava 2.

Ne hvalim se, daleko od toga, ali gore navedeni automobili mi daju iole neki pojam udobnosti koji bi nekako isao ovako:
Reno laguna 2 (ladja od svega navedenog), Dacia Sandero stepway (zaboravite na brzu voznju i sigurnost, ali ljudi ovo je zaista udobno), Lada Niva (osim vecitog grejanja koje nije reseno, sedista su neverovatno udobna, sto se ne moze reci za poziciju, ali to je problem zavarenih sedista), Mercedes, Volvo, Bravo, Logan, Punto (bio je van, pa je verovatno bio tvrdji), Skoda i Caddy dele mesto kao najtvrdje sto sam vozio. Caddy pogotovu. Spomenuo bih i Ford Fiestu 2018 1.4tdci koji isto imamo u firmi, i ona je u paketu sa Skodom i Cady-jem.
Malo je sarena raspodela, nekome i nerealna, ali ovako je u mom slucaju, tako da mi je neverovatno da citam gore i shvatim da je Delta tvrd auto. Nadam se da nije tvrda kao neki shvaba (mozda kada se provozam, od sedenja nema selameta) ali me cudi da i toliko medjuosovinsko rastojanje ne poboljsava uzitak u voznji.
Bravo je meni zato, u odnosu na puntisu, mnogo udoban auto i onakva klotara kakva je (Active + oprema) ali daleko od svih ispred sto sam naveo, a ovde sticem utisak da je i on udobniji od Delte. Istina, ono sto nudi Delta u odnosu na trenutni C segment je verovatno medju najboljim na trzistu, ukljucujuci osobine neke vise i skuplje klase, pa se malo i zazmuri na udobnosti.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne preterujte sa tom tvrdoćom. Ja imam R18/225/40 i uopšte nije neprijatno tvrda. Trap se ne čuje, apsolutni muk. Zamenio samo prednji levi stabilizator od kad sam je kupio. 

Neko je pomenuo Fiestu, to je pojam tvrdoće. Delta je za Fiestu po tvrdoći kao Francuz. Vozio sam skoro novu mečku GLA200 i nisam primetio razliku u udobnosti. Ako je i mečka neprijatna, onda džaba pričamo. 

Share this post


Link to post
Share on other sites
35 minutes ago, xalexas said:

Ne preterujte sa tom tvrdoćom.

+1, za moj ukus, na svom mestu za klasu kojoj pripada i za skup kompromisa koji treba da napravi. Zelim da verujem da se salite kada pominjete ta lelujava vozila iz proslog veka... Pa ovo je auto koji je 40-50% tezi, napravljen za mnogo vece brzine, koji u jacim verzijama opusteno ide preko 200km/h, do stotke za cca 8 sec... Hvala Bogu da mora da bude tvrdje trimovan, sa sirokim gumama, a i projektovan je za normalne puteve, a ne ove nase oranice... Izvinjavam se za off zbog modela - pisao sam da sam nedavno isao do Istanbula, cetvoro putnika i auto natovaren do daske, spustena i tvrdja Sport verzija - prezadovoljan kako se auto ponasa i po magistrali i krivinama, na autoputu, nema "stosovanja" na ulegnucima - hocu da kazem da meni takav setup prija i na duzim putovanjima, oseti se sigurnost. A znam o cemu pricate, jer je matori 80-ih kupio Peugeot 305 (koji sam i sam kasnije "zakacio" da vozim) - pa to je bilo kao da lebdis na oblaku, mekana sedista, naginje se po krivinama... Ali to su bili automobili od malo jace od tonu, obicno anemicni atmosferci od po 70-80 KS na tu tezinu, smesnim ubrzanjima i maksimalnim brzinama za danasnje uslove, uskim gumama, totalno druga filozofija...

I kada poredimo starija vozila, imajte u vidu da na mnogim polovnjacima ljudi teraju fabricko vesanje, pa racunajte koliko godina i kilometara je to preguralo. Takodje, ovde cete po drugim temama procitati i totalno suprotna misljenja, da je Delta totalno "nevozacki" auto, mekana, sa visokom pozicijom sedenja :lol: i sl... Tako da prilicno uticaja ima i subjektivni utisak, najbolje sesti i provozati ko je zainteresovan. Da sebi nisam trazio nesto kompaktnije - po ovom pitanju nekih primedbi zaista ne bih imao, s obzirom na ono za sta je auto napravljen.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta jeste tvrđa od Brava. Ne čini veliku razliku na 18-kama ljetnim ili na 16-kama zimskim, osim daleko boljeg ležanja na široj gumi.

I sjedišta su joj malo tvrđa ali to leđa ne osjete na dužim putovanjima.

Ovdje je neko napisao da je u vrhu klase što se tiče prostora u kabini. Odgovorno tvrdim da je daleko najbolja u klasi. Ipak je to dosta dugačak auto. Pomična zadnja klupa (koja se obara i po nagibu) je pun pogodak i čudi me da rijetko koji auto u toj klasi ima taj dodatak. Za puni osjećaj prostora koji Delta nudi, treba sjesti na zadnja sjedišta kada su pomjerena skroz nazad. Još ako ima panoramu :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites
Da se i ja prikljucim temi u razmatranje za sledeci auto usla je i Delta i to iskljucivo sa 1.4 t-jet motorom.
Pre svega interesuje me na sta obatiti paznju prilikom kupovine, neki karakteristicni problemi ovog motora i tsl...

Trenutno ih nema mnogo kod nas na oglasima. Sta mislite o ova dva konkretna modela, jel ih neko mozda gledao?

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14227600/lancia-delta-mob0655555558

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14379880/lancia-delta-14

Sent from my E5603 using Tapatalk


Idem poslepodne da pogledam ovu bez tng, prema recima coveka u top stanju je

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Deluje da je ok.

 

I meni je Delta bila tvrda, kada sam je nekoliko puta vozio, ali ne bas tako da je neizdrz kao neka Fabija recimo. E to je tvrdo :) A od udobnijih iz Fiat grupacije koju sam vozio ili vozim izdvojio bi Libru. Odmereno mekana, a opet drzi se lepo na putu.

Croma - nije za krivine nikako, ali je zato ladja i ljuljaska totalna.

 

407 i Volvo v 50 su takodje jako udobni automobii, ovaj poslednji iako u karavan izvedbi je itekako i vozljiv u krivinama.

 

Mislim da Delta nije ni zamisljena da bude udobna u nekom francuskom fazonu, jer je morala da ponudi i neko kakvo takvo hendlovanje na putu.

Edited by Nidza Savin

Share this post


Link to post
Share on other sites

Presla ko zna koliko, keder pocepan na vozacevim vratima od ulazenja, bubreg na sedistu isto. Desno krilo farbano, wkidana hauba, far zamenjen nekim polovnim katastrofalnim, maglenka desna isto... nije vredno kupovine...

Sent from my SM-N950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 hours ago, xalexas said:

Citroen C5

C5 ili DS5?

C5 sa hidroaktivnim vešanjem je najudobniji auto do par klasa iznad.

Vozio sam se malo u običnom C5, pa nemam formirano mišljenje.

 

Neki idu u krajnost. Ako je auto udoban, to je odmah neupravljivo. Valjda postoji nešto između.

Idu mnogi auti preko 150 pa ne sleću s autoputa ništa manje ili više od Delte.

Recimo Libra je dobar spoj, kao što je neko pomenuo.

Većina vozača nisu entuzijasti koji traže idealnu putanju u krivini na planinskom putu, već obični ljudi od A do B.

95% vremena u autu provedemo u nekim dosadnim vožnjama, uništenim putevima.

Činjenično stanje je da Delta nije udoban auto. I ko želi da je kupi sa tim predubeđenjem, treba da je proba prvo.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Prvi C5 je imao hidroaktivno ogibljenje. Ovaj noviji model nema. Bar ne ovaj u kome sam se vozio.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mogao je da se kupi i sa i bez. A i bez hidraulike je izuzetno udoban. I neće se prevrnuti u prvoj krivini

Smireni je ubo poentu.

Sent from my SM-G950F using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 21.5.2019. at 12:14 AM, xalexas said:

Volim svoju Deltu, ali ne razumem da neko 2013 iskešira 25.000 EUR za tehnološki zastareo auto. Jeste da je jedan od lepših automobila ali te godine za 2000 više si mogao da kupiš novu Toyotu RAV4 sa pristojnom opremom.

Druže, nemoj da me shvatiš pogrešno, Toyota (sem hibrida) ni u čemu nije poslednji krik tehnike! To je, u suštini, tajna njihove dugovečnosti, to i shvatanje 90% vlasnika Toyota, koji su zadovoljni onim što im fabrika daje i ne bi ništa da menjaju! Znači: " na'rani praci i ništa ne diraj!" filozofija!

Share this post


Link to post
Share on other sites

image.thumb.png.62844c9b1fbf06319bd2e868ebf71624.png

Jel kome stane u auto ovih 6l u posudu za pranje stakla? Meni od 5l stane nesto vise od 3l, pocne da preliva posle.

I 7.1l u rashladni sistem?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...