Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Naaah, nije ona oblikovana za R verzije ili slicno. mislim, sem jakog motora u Delti apsolutno nikakve naznake nema za sportski auto. Da, ima liniju elegantno-sportsku i veoma opasnu 'njusku' koja iznenadi kada se baci pogled u zadnji retrovizor, da gas i ode, ali konkretno mislim na npr Sport/Abarth paket. To bi bilo vec nesto drugo.
Npr da je posebna serija Sport/Abarth ili neka druga, koje Fiat ima u ponudi (GP, Bravo (nema Abarth)500,Spider) bila bi sasvim drugacija.

Njoj je dovoljan 1.9tt i 2.0 sasvim da bi se i zustrije vozila. Da su hteli, nabudzili bi 2.4 sa 200 ponija (minimum) i to bi bila raketa tek.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nakon tih uspeha Delte Integrale, uprava Fiata je odlucila da im ne trebaju dva sportska brenda u grupi, i dali su prednost Alfi. ->1993. godina, i titula Alfe u DTM-u, je bila prekretnica. Nakon toga Lancie su se pravile da budu italijanski luksuz i komfor za (relativno) siroke mase. Tako da bilo kakva poredjenja Lancia iz te dve ere, nemaju nikakve veze sa stvarnoscu :) Ali ne zelim time da impliciram da Delta nema dobro upravljanje! Nisam vozio :) 

 

Nadam se da ce se brend malo oziveti ovim brakom sa Renaultom :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Njoj je dovoljan 1.9tt i 2.0 sasvim da bi se i zustrije vozila. Da su hteli, nabudzili bi 2.4 sa 200 ponija

pa nije neka razlika u 1.9tt i 2.4  u pnijima, 5 konjica nista vise...nju da su hteli gruvali bi je na 240 kao lancia temu...jedina razlika primetna bi ti bila registracija 70000 ;)

inace se sa deltom 2.0 165 konja, jako lepo juri, brzo postize brzinu, a moze i da se uziva u toj brzini ko voli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da se i ja prikljucim temi :) u razmatranje za sledeci auto usla je i Delta i to iskljucivo sa 1.4 t-jet motorom.
Pre svega interesuje me na sta obatiti paznju prilikom kupovine, neki karakteristicni problemi ovog motora i tsl...

Trenutno ih nema mnogo kod nas na oglasima. Sta mislite o ova dva konkretna modela, jel ih neko mozda gledao?

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14227600/lancia-delta-mob0655555558

http://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14379880/lancia-delta-14

Sent from my E5603 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Iskreno i ja merkam ovu prvu, ali čekam da mi se neke kockice slože pa da odem da je vidim....

Share this post


Link to post
Share on other sites

I mene interesuje ta gradska voznja sa potrosnjom od 8l :D

Sent from my E5603 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

ako bi moglo jedno 4000 kubika 350 konja, registracija 16000 dinara i da trosi 3.5 litara na 100km to bi bilo pravo auto...

Share this post


Link to post
Share on other sites

To vec ima smisla, ukupna potrosnja oko 10l je vec realna. Ovaj sa 8l plina u gradu bas preteruje. Cak ni 11l benzina za BG guzve sa klimom nije mnogo.

Sent from my E5603 using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
Quote

To vec ima smisla, ukupna potrosnja oko 10l je vec realna. Ovaj sa 8l plina u gradu bas preteruje. Cak ni 11l benzina za BG guzve sa klimom nije mnogo.

Sent from my E5603 using Tapatalk
 

Ja sa sipanjem u Bosni stedim dosta. 11L do 15L je potrosnja generalno, kako je cepas...

Share this post


Link to post
Share on other sites
4 hours ago, horvat said:

Ali ne zelim time da impliciram da Delta nema dobro upravljanje! Nisam vozio :) 

 

Nadam se da ce se brend malo oziveti ovim brakom sa Renaultom :) 

Kad se uključi Sport Mode, i sa adekvatnim gumama, itekako lepo leži. :)

 

A ako Lancia kao brend i njena filosofija dizajna u poslednjih 25 godina ne živne, smatram da je taj brak FCA i Renaulta potpuni promašaj...

Share this post


Link to post
Share on other sites

U svojim lutanjima oko dobijanja vise prostora u autu, a opet ne izlazenjem iz C segmenta (parkiranje...), razmisljao sam da zamenim Brava za Deltu.

Tih 10 cm na zadnjoj klupi bi malo olaksalo stvari oko manevrisanja sa juniorom i decijim sedistem.

(sto bi rekao moj matori - Nis' ti bas sasvim normalan. Sredis auto da bude k'o nov, i sad da ga prodas, treba ti mesta? :D).

Ono sto je mene odbilo je "tvrdoca" auta.

Prosto mi je neverovatno da Italijani toliko ucine neudobnim auto koji treba da bude luksuzan, za uzivanje u voznji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jbg, meni se čini da je Delta tvrda koliko i Golf 5, uz lošiji handling od Golfa, koji ima multilink vešanje pozadi. Mislim, meni ne smeta takvo vešanje, bar drži put na većim brzinama i nema šta veliko da se pokvari. 

Skoro sam vozio Ladu Rivu 2107, naspram savremenih automobila pliva po putu, dobro upija rupe, za ležeće te zabole uvo, ali je strašno voziti je preko 100km/h, naročito po talasastom putu. 

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta zbog svoje relativne masivnosti lakše upija "sitne" udare i neravnine, kakvih kod nas ima na izvoz. U nekom lakšem autu B segmenta bi to delovalo kao zemljotres i pokušaj razbijanja kamena u bubregu...

Ista ta masa (plus nosivost od dodatnih pola tone) utiče na nešto tvrđi trim kad je samo vozač unutra. Jer da je mekana bez opterećenja, onda bi sa optećenjem suviše plivala, i možda čak pružala neadekvatnu amortizaciju (kad sedne familija unutra i potrpa kofere u gepek) :)

 

Slažem se da je malo tvrđa nego što bi očekivao kad sedneš unutra, i nego auta u tom segmentu generalno, naročito francuska. Ali to je zato što Delta pokušava da pomiri više karaktera u jednom... Ili je to samo naše viđenje nje? :)

Edited by McSteel

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, lpy said:

Da li zna neko koliko bi kostala ugradnja navigacije ( ruke + navigacija) za deltu? I jel moguce da veliki servis kosta oko 160e kao sto mi je rekao jedan prodavac...

Za benzinca nije mnogo promasio.

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, marko.jovanovic said:

Delta tvrda koliko i Golf 5

I meni se čini slično. Što je opet za mene neprihvatljivo tvrdo. Za tebe nije, i to je ok, različiti smo ljudi, to je subjektivna stvar.

Bio je skoro na forumu neko ko je hteo da menja opruge na Delti, jer mu je pretvrda.

Ljudi imaju drugačije predubeđenje kad vide Deltu. Deluje ušuškano, luksuzno, da ne kažem "direktorski" u C segmentu.

Spremaš se za vožnju na oblaku, a to uopšte nije slučaj.

To je, pored DS5, auto koji najviše iznenađuje odsustvom očekivane udobnosti.

Edited by Smireni

Share this post


Link to post
Share on other sites

Po meni, i libra i marea su mekši automobili od Delte. Pisao sam i za tipa, neprijatno sam se iznenadio koliko je tvrd a auto sam nov probao. 

Za deltu isto... Nedostatak mekoće i udobnosti nadoknađujem velikom željom da je imam.

 

@lpy napisao sam par stranica ranije, veliki servis komplet za 2.0mjet je oko 250 eur sa rukama, a verovatno su sve dizel varijante tu negde. 

Za benzinca je, naravno, jeftiniji ali to može reći @Ivan  
I slobodno kreni redom, svugde gde se pomene delta pitaj koliko je ugradnja multimedije :D 
verujem da android dobra nema ispod 200 eur sa ugradnjom, a fabrička košta sigurno više. Pritom je neupotrebljiva dok ne izađu nove mape.

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites
44 minutes ago, andreja.micovic said:

Za benzinca je, naravno, jeftiniji ali to može reći @Ivan 

Od nesto ispod 200 EUR van mreze ovlascenih, do cifre ispod kod njih:

 

Untitled1.jpg.37c7938db3dbfc518210d260229869b2.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

63.000 veliki servis u ovlašćenom?! Auuu kakvi derači. 

Delta jeste malo tvrda, ali mi ne smeta uopšte. Meni je veće iznenađenje bio Citroen C5. Očekivao sam mekanog Francuza kad ono tvrdo kao Škoda. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ljudi, ako želite mekan auto kupite nešto starije i veće. Ja se zaista nisam vozio u puno automobila, ali BMW E34 i E39 su ostavili neverovatan utisak na mene. Ležeće policajce ne osećaju, rupe takođe, a opet solidno leže na putu. E34 je bio 525i, a E39 525d.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Al e39 skuplji za odrzavanje.Ko zeli mekan auto uzme nekog francuza,recimo senik,bas bas je mek, al zaboravi na uzitak i krivinama.Ne može se sve.Nikad se nisam vozio u delti,al ne verujem da je bas nesto mnogo tvrda.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta je auto koji u svojoj klasi nudi najvise prostora, podesavanje zadnje klupe i gepeka, puno opcipne opreme. Sto se udobnosti i lezanja na putu tice ni jedno ni drugo joj nije neka prednost, ali uvek se moraju praviti neki kompromisi. Po meni idealan porodican auto za po gradu ili relativno blizu grada

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...