Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

Druže može to dosta povoljnije. Ako ti nešto treba piši mi u inbox, imam veleprodaju pa znam koliko se maržiraju delovi....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Citao, citao i odustadoh. Vi Lancisti ste bre.. mnogo komplikovani ljudi

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Druže može to dosta povoljnije. Ako ti nešto treba piši mi u inbox, imam veleprodaju pa znam koliko se maržiraju delovi....
Debeeelo :D

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 minute ago, MS PK said:

Citao, citao i odustadoh. Vi Lancisti ste bre.. mnogo komplikovani ljudi emoji23.png

Послато са SM-J330F уз помоћ Тапатока
 

To si 100% u pravu. Lancia sekta :)

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, andreja.micovic said:

egr i izbaciti dpf

ovo zavisi, kod mene je sve tu i sve radi da necuje zlo...

1 hour ago, andreja.micovic said:

farove srediti jer su loša sočiva ili šolje

ovo kako se zalomi, mada 80% mora da se radi...ja sam radio kod baneta...

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, godzi82 said:

Druže može to dosta povoljnije.

I dok sam jtd vozio, veliki servis sa rukama je bio tu oko 250 eur. Pod veliki servis mislim svi roleri, spaneri, kaiševi, vodena pumpa, svi filteri i 5l ulja (dal selenija ili neko u tom cenovnom rangu). Tako isto mi izašlo i za deltu. 

E sad, gde povoljnije... Ne znam. Na svakom servisu obavezno menjam sve filtere i stavim filter kabine sa aktivnim ugljem. 

Ovo za diskove, pisao sam već. Jače delte imaju 305mm diskove i najjeftinija maloprodajna varijanta je 10000 din metelli što sam našao, ate su 18000. Delte od 140/150 ks i 120 ks nose diskove od stila/novi bravo, mislim 284mm i oni su značajno jeftiniji.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovako po tipu vozila komplet filteri i ulje, garnitura zupčastog i pk kaiša sa španerima i rolerima i pumpa za vodu izadje oko 23000din. Diskovi Ate oko 15000din. Za preciznije cene mi treba broj šasije.... Ovo sam na brzinu izvadio....

 

 

Edited by Ivan
Ne citiraj prethodni post ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

@godzi82 to je to :) sa 3l menjačkog ulja i 2l kočionog 27550din
image.thumb.png.a9b8c46e436398223db49ea333e00d90.png

evo ovako da ne reklamiram radnju, a račune sve slikam.

a evo i za diskove (51817217)
image.thumb.png.f9385ef1d6d72e5cfa528109acdc11a3.png

 

Edited by andreja.micovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vozim 1.9TT Deltu i nedavno je odrađen veliki+mali servis, zatvaranje EGR (ECU+mehanički) i forsirana regeneracija DPF (sad je na tipa 15%). Inače je na servisu otkriveno da dihtunzi posle turbine nisu dobri i da je diferencijalni senzor pritiska DPF-a loš, pa je i to sređeno. Proverena je usisna grana, ispostavilo se da se ne mora čistiti. Ukupna cena oko 540€ sa rukama.

 

Registracija (prva) me izašla oko 285€.

 

Što se tiče potrošnje, po osrednje kalibrisanom board-u (računaš oko +0.5L, ali nije linearno, što veća cifra piše, više dodaješ), u gradu prosečno oko 9,5L, van grada prosečno oko 6,2L. Žedan, pogotovo u start-stop varijantama i kretanjima uzbrdo itd.

 

Al' što ide, sunce ti žarko... E sad, da li to vredi platiti, zavisi od ličnih afiniteta. Iskreno, kod mene nije motor kao takav presudio, ali kapiram da bih izuzetno teško odustao od tog osećaja moći, jer ovaj auto je bukvalno težak tonu i po. Videti i osetiti da ga mašina tako lagano pokreće je zaista impresivno. Osim toga, zapravo je i stvar bezbednosti ako si odgovoran, jer lakše izvodiš preticanja - životinja lepi u sedište i u trećoj brzini, a obilaženja komotno u petoj... Pri tome zapravo možeš i štedeti gorivo ako želiš (ali nemoj često zbog DPF-a), jer ima dovoljno obrtnog momenta (NM) već na 1500 rpm za manje-više sve situacije, čak i do 25% nagiba :)

 

Slažem se sa kolegama forumašima koji su rekli da ostaviš nešto novca "u šteku" za nepredviđene troškove, mislim da je 300-500€ solidna cifra. Kasko može itekako imati smisla, ja živim opasno pa nemam isti, ali ako možeš priuštiti, nije na odmet.

 

Što se tiče panorame, koliko vremena si proveo u bilo kom autu sa panorama krovom do sada? Koliko vremena si vozio Deltu sa panoramom?

Meni je takođe jedna od glavnih metrika bila da li ima panoramu, dok nisam probajući kola pre kupovine navozao nekih recimo 20ak km i odsedeo ukupno da kažemo nešto između sat i sat i po, u raznim vremenskim uslovima. Najiskrenije rečeno, panoramu praktično nisam ni primećivao u autu. Doduše, visok sam metar i zgažena pogačica, pa je možda do toga što sam sedeo relativno blizu volana/table, tako da mi je panorama maltene bila van vidnog polja. Naravno pokušao sam i sa sedištem vraćenim nazad, da vidim razlliku - ako voziš pažljivo, neće ti uopšte ništa značiti. A ako zveraš kroz panoramu dok voziš... Uzmi kasko obavezno :D Naravno, zveranje kroz panoramu dok si parkiran - izađi iz auta, pogled još lepši :)

 

No, svakom svoje, što bi se reklo, samo iznosim svoj utisak...

 

Na kraju, što se tiče samog motora. DPF nisam vadio iako sam bio već rešen da barem izbijem saće, ako ne skroz izbacim sve. No, pošto sam video da je posle 170k km bio ispod 50% a pretežno gradski vožen, rešio sam da očistim i ostavim. EGR je druga priča i njega apsolutno vredi skinuti. Ionako radi samo na leru i posle nešto minuta ustaljene vožnje (tipa pod tempomatom na auto-putu), navodno smanjuje prisustvo azotnih i sumporovih oksida u izduvnim gasovima. Ne znači ništa za tehnički, ako mere gasove, ne rade to na leru, ili ne rade kako treba :) Sve što radi EGR, efektivno, je blago podiže potrošnju i prlja usis bez ikakve potrebe.

 

I da, "automatski" menjač, koji je zapravo robotizovani manuelni, je solidno trom i zavisno od režima vožnje ume da trza dok menja brzine (mada zavisi i od stanja zamajca/kvačila). Nisam impresioniran, iako je zgodan za vožnju po gradskoj gužvi.

Možda sam nešto i zaboravio, ali mislim da ovo pokriva pitanja koja su direktno postavljana...

Edited by McSteel

Share this post


Link to post
Share on other sites
14 minutes ago, andreja.micovic said:

@godzi82 to je to :) sa 3l menjačkog ulja i 2l kočionog 27550din
image.thumb.png.a9b8c46e436398223db49ea333e00d90.png

evo ovako da ne reklamiram radnju, a račune sve slikam.

a evo i za diskove (51817217)
image.thumb.png.f9385ef1d6d72e5cfa528109acdc11a3.png

 

Pa eto dobio je čovek neke cene o održavanju, pa neka proceni da li je malo ili ne. Mada ti imaš lep rabat. Ja bi rekao da su ovo povlašćene cene. :-)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ee hvala puno na komentarima, uzecu sve u razmatranje :))
Jos jedno pitanje, da li bi npr cipovanje ovih dizelasa od 120 konja resilo problem tromosti i smanjilo potrosnju, npr da li moglo da se poveca sa 120 na 150konja i da se dobiju performanse kao motora od 150konja

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nemam, nego sam otišao u dobru prodavnicu :) na preporuku @Milutinac

Došao i izdiktirao šta mi sve treba i koji proizvođač i dobio račun. To su cene, nema šta tu da bude skuplje/jeftinije. Uzeti nešto nižu klasu, jeftiniji filter, total ulje, tu se može još maks 3000 din uštedeti, ali na ovu cifru nisam razmišljao o tome, pogotovo što sada jedva i 10000 km skrpim godišnje. A isto sam toliko plaćao i za 1.9jtd, oko 200 eur + 50-60eur ruke.

 

A komplet kočnice u Slajeru, skroz korektni momci, za preporuku. Ima ih na forumu i imaju članske pogodnosti.

 

E da, i meni je žao što nisam uzeo 1.9tt. Svaka dobra sa punom opremom bila je skupa (preko 9000 eur), a delta bez opreme je stilo :D 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
8 minutes ago, nik said:

ee hvala puno na komentarima, uzecu sve u razmatranje :))
Jos jedno pitanje, da li bi npr cipovanje ovih dizelasa od 120 konja resilo problem tromosti i smanjilo potrosnju, npr da li moglo da se poveca sa 120 na 150konja i da se dobiju performanse kao motora od 150konja

Ja sam staru alfu 156 (1.9 jtd) cipovao i manje je trosila a isla kao nevreme... za deltu sad razmisljam, skupo mi da dam 250e...

Share this post


Link to post
Share on other sites

koliko ti je smanjilo potrosnju i povecalo konjazu? je l bi moglo u delti sa 120 da skoci na 150?
Ili koliko bi moglo da smanji potrosnju 1.9tt od 190 ako bi se cipovao, verovatno se to ne isplati raditi

 

Edited by nik

Share this post


Link to post
Share on other sites
12 minutes ago, nik said:

ee hvala puno na komentarima, uzecu sve u razmatranje :))
Jos jedno pitanje, da li bi npr cipovanje ovih dizelasa od 120 konja resilo problem tromosti i smanjilo potrosnju, npr da li moglo da se poveca sa 120 na 150konja i da se dobiju performanse kao motora od 150konja

Pokazalo se u praksi da ako tuner zna šta radi, može da se izvuče tih nekih do +30%. Samo imaj na umu da to znači solidno veću potrošnju i manju efikasnost (više grejanja) plus ubrzano trošenje zbog većeg opterećenja materijala/delova. Nisam siguran da to vredi raditi. A tu je i cena sâmog tuninga...

 

Smanjenje potrošnje uz povećanje snage može, ali teško da će biti +30%... Sve zavisi od konkretnog primerka, stanja motora i sposobnosti tunera.

 

Ovo je takođe nešto što treba da probaš pa prosudiš koliko ti je zapravo važno - sedi u par primeraka različitih snaga, obrni koji krug pa vidi i oseti. Posle toga sedi i svedi računicu o potrošnji i eto ti osnove za zaključak. 

 

Ja sam isprva svim silama hteo izbeći dizela, zbog više potrošne robe na obaveznim servisima i više mogućih komplikacija, ali ponajviše zbog traktorskog zvuka motora.

Nra kraju, pošto nisam našao benzinca u dovoljno dobrom stanju i sa karakteristikama koje su mi definitivno bile prioritet (a nisam gledao samo Deltu, niti samo FCA grupaciju), pala je odluka na ovo što sada vozim. Nije zanemarljivo ni što se žena apsolutno zaljubila u auto, jelte... ;)

 

I da ti iskreno kažem, taj traktorski zvuk, koji se na 1.9TT čuje bukvalno samo na leru, odnosno do 1000rpm (nakon čega je kultura rada kao kod turbo benzinca), navikne se čovek - više i ne primećujem, a imam je tek mesec dana ;)

Edited by McSteel

Share this post


Link to post
Share on other sites
20 minutes ago, nik said:

koliko ti je smanjilo potrosnju i povecalo konjazu? je l bi moglo u delti sa 120 da skoci na 150?
Ili koliko bi moglo da smanji potrosnju 1.9tt od 190 ako bi se cipovao, verovatno se to ne isplati raditi

 

Alfa sa 120 na 150. Tako je i za deltu. A potrosnja manja mozda 10%. Mada sam ja alfu cepao full, taj jtd ko podere skidam mu kapu...

ali cipovanje na akciji bilo 30e za alfu u Rumenci, samo taj dan. Mislim da tog servisa vise i nema...

Edited by Evolution

Share this post


Link to post
Share on other sites

Molba da od teme o kupovini Delte ne pravimo kupusaru, u kojoj cemo pitati sve sto nas zanima ;). Za detaljna tehnicka pitanja postoje odgovarajuce tehnicke teme, koje se lako mogu pronaci pomocu Search.

Generalna tema o cipovanju:

 

Iskustva sa chip kucama/pojedincima:

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedno konkretno pitanje za Deltiste, da li je istina (cuo glasine, pa da pitam na pravom mestu) da je prednja maska, konkretno ukrasna maska grila-hladnjaka kruta da se bas lako lomi jer je iz jednog dela ?

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kome je do čipovanja Delte, taj treba da gleda Giuliettu a ne Deltu. Delta nije neki auto za jurcanje. To je elegantan auto za uživanje.

Edited by xalexas

Share this post


Link to post
Share on other sites

@ISV_01 Cini mi se da jeste, ja sam uzeo auto sa puknutom i to tako stoji :)

 

Odradio bih remap pre svega da ispeglam krivu od 1700-2200 obrtaja :) 

Share this post


Link to post
Share on other sites

To prvo primetimo svi koji smo ranije vozili 1.9 :) .

A sto kaze Milutin, sa azdaHom pod haubom, malo vise menja svoju cud. Jeste teza, ali platforma je u sustini 10 cm produzena C2 (tj. C-platform druge generacije, na koju je islo jos par modela te klase iz grupacije)... Mada je i meni vise autic za uzivanje, koji se izdvaja iz mase. Licno sam jurio nesto kompaktnije u C klasi (Giulietta/restyle Sport), a u potrazi sam usput natrcao i na par nasviranih restyle Deltica koje su mi se bas svidele, da sam bio na ivici da se mozda i predomislim :) .

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bih se složio da nije za jurcanje. Ne zaboravi da je najjača verzija prošlog modela delta integrale. To je bila raketa na točkovima....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je malo neprilično da poredimo Deltu Integrale i novu Deltu. Zamisli ovu Deltu na WRC reliju :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...