Jump to content
FAS Goran
crni labud

Lancia Nuova Delta - iskustva, saveti, mišljenja

Recommended Posts

^^^ To je i bila poenta zasto sam okacio oglas, na svakom polovnjaku ce biti nekih kompromisa, a mi entuzijasti polako to posle pakujemo. Lako je postaviti nesto ocuvanije, mladje i napucano, ali onda obicno krecu komentari kako je to skupo :). Kacio sam na forumu (ono za sta mi jos stizu notifikacije od kupovine) - par restyle Sportaka i Giulietti, i bez obzira na takve komentare za visoke cene, nekim "slucajem" se uglavnom prodaju u roku od odmah. Ovo je druga prica - povoljno, napucano, ali starije i malo vise vozeno, nisam napisao da je odlicna kupovina (narocito bez gledanja uzivo, naravno). Vise kao interesantan primerak, ulozeno/dobijeno, verujem da ide za 5k opusteno.

Ova zadnja Delta zaista deluje ocuvanije sa enterijerom, ali je bas tanka sa opremom. Nema cak ni Blue&Me, ni zadnje parking senzore... A uz onu idu fabricki xenoni, panorama, 18'' felne, zadnji+prednji parking senzori, duple cevke izduva... Najveca prednost mi je 1.9 TT vs 1.6 120. Drugo, nemojte zaboraviti da se elementi enterijera, papucice, volani, kugle menjaca i sl. zamene/osveze cas posla. Cisto u slucaju ovih "NOV, NOV, NOV" po oglasima. Sto kaze Milutinac, ako je ova TT mehanicki dobra i nije izgazena, ne bih imao nista protiv bar da je uzmem u obzir i ispregledam. A ako se svodi na to, sminka se vrlo lako i jeftino sredi (sto rekose ljudi, nesto moze da bude i od znoja, prstenja, vozen vise po gradu i sl.). Cena auta daje poprilicno lufta za to. Naravno, prica se menja iz korena ako se uzivo ispostavi drugacije oko celokupnog stanja ;) .

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Zna li neko nešto više o ovom 1.9 mjet 190konja da ne nagadjamo :D

da li vredi uopste gledati delte sa 120konja ili je to premalo za ovu tezinu automobila? Može li čipovanje da reši taj problem.....
Takodje pitam za panoramski krov jer mi baaš moćno izlgedaju, a ako je cena npr oko 300e sa sve ugradnjom, možda bih se odlučio i za neku bez panoramskog pa onda naknadno ugradio

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da ne dužim, 1.6 na Delti i na Bravu su meni nebo i zemlja po performansama. Bravo sa 1.6 je baš živahan auto, dok je Delta umrtvljena u odnosu na Bravo sa istim motorom. Zavisi šta želiš, ali 1.6 na Delti ne bi bio moj prvi izbor.

Ne razumem čemu strah od TT motora. TT ima samo još jednu manju turbinu koja radi solo na nižim obrtajima tako da imaš manju turbo rupu, a na višim se uključuju obe i tada auto brutalno zalepi. Po meni, najodgovarajući motor za ovu težinu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koliko ja znam, svaki motor u Delti je dobar, manje ili više. Na primer na tom od 190ks treba ukinuti vrtložne klapne u usisnoj grani, ili zameniti novim (pretpostavljam da ima da se kupi ili original ili neki aftermarket), da bi se izbegla potencijalna havarija na motoru, imamo i jedan takav slučaj na forumu, na delti 1.9TT 190ks.

Zaista ne bih kasapio lep auto radi ugradnje šibera, ili panorame. Mislim nije to baš tako naivno, posle će biti kuku lele kada se pojavi neko curenje ili korozija, a i nije fabričko rešenje. Nije to Lada Riva pa da te baš briga.

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 5/23/2019 at 10:16 AM, dekirs said:

Teska srca to govorim al definitivno je tako bar po meni.

imas pivo, pljesku, pizzu, krofnu, kokice sta god... ;)

On 5/23/2019 at 10:47 AM, Evolution said:

Slazem se. Ne vidim poentu kupovine dizela vise... moja je 2013, 120ks, benzin i fabricki tng. Ne cujes je...

zato ti mene u dizelu cujes, ali me jako brzo ne vidis... :animier:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apropo panorame, digitalne klime (ranije cesto pitano za Stilo - ljudi pomisle da je sistem automatske klime samo ekrancic) i sl. - bolje je malo sacekati i kupiti ono sto ti se svidja. Jedno je nadogradnja, a drugo kasapljenje, bar iz mog ugla... Komplikovanije je nego sto izgleda na prvu, sto kaze Marko gre'ota je kasapiti, mislim da ce se svi sloziti sa tim...

33 minutes ago, xalexas said:

dok je Delta umrtvljena u odnosu na Bravo sa istim motorom. Zavisi šta želiš, ali 1.6 na Delti ne bi bio moj prvi izbor.

Nisam nikakav trkac, ali meni 1.6 120 nije legao ni u laksem Bravu koji pominjes. Trom je u opsegu gde po fabrici treba da bude najjaci sa Njutnima. Mislim, mogao bi da prodje, ali kao zadnja opcija od dizela i kao gore pomenuti kompromis, tj. da sve ostalo bude napucano (stanje, oprema, godiste...). A ovo je primetno tezi auto.

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites



Apropo panorame, digitalne klime (ranije cesto pitano za Stilo - ljudi pomisle da je sistem automatske klime samo ekrancic) i sl. - bolje je malo sacekati i kupiti ono sto ti se svidja. Jedno je nadogradnja, a drugo kasapljenje, bar iz mog ugla... Komplikovanije je nego sto izgleda na prvu, sto kaze Marko gre'ota je kasapiti, mislim da ce se svi sloziti sa tim...
Nisam nikakav trkac, ali meni 1.6 120 nije legao ni u laksem Bravu koji pominjes. Trom je u opsegu gde po fabrici treba da bude najjaci sa Njutnima. Mislim, mogao bi da prodje, ali kao zadnja opcija od dizela i kao gore pomenuti kompromis, tj. da sve ostalo bude napucano (stanje, oprema, godiste...). A ovo je primetno tezi auto.
 


Ma gde, kakva naknadna ugradnja panorame ili crnog li sibera na deltu, licno sam protiv toga. Ima firmi koje to rade, ali...fabrikana je jedno, naknadno je drugo. A i siber na tolikom krovu mi malo....

Kako vazda kazu, malo i turbina se lepo vrti, al kubikaza penje brda. 1.6 120ks jeste po grafikonima jedno u odnosu na 1.9 120ks ali....Delta je tezak auto. Grdosija. Dosta bi joj bio dobar standardni 1.9 120 ili 150ks a twin turbo je ipak lepljenje za sedista a sa tim lepim carima nosi i lepo odrzavanje. Jedno je kupiti auto drugo je odrzavati ga.
Za onog ko zeli uzivati, imati i neke manje troskove (kroz npr registraciju/delove/potrosnju - zavisno od stila voznje i gde se vozi) 1.6 moze biti dobar izbor. Da se razumemo, ko je vozio ranije laksi i solidno jak auto (tipa stila 3V 140ks ili cipovani, punta JTDa ili brava 150ks) i sedne u Deltu 1.6 120...pa brate, poredite babe i zabe po pitanju ubrzanja i preformasni, a kamoli tezine.
Pitanje je sa druge strane sta covek zeli. Ni sam se nije izjasnio po tome vec naveo sta ima po trzistu. Navodi 1.9TT i 1.6 120 mNjet sa automatskim menjacem. Nidje veze jedno sa drugim ako mene pitate. Oprema je druga stvar, ali prvo treba i da se odluci sta i sam zeli i da nam to predstavi, inace ovako mozemo do sutra. I da li je cifa do koje se gleda samo auto (shoping + troskovi) ili sve skupa (registracija, troskovi servisa i tako dalje)...

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, ISV_01 said:

Jedno je kupiti auto drugo je odrzavati ga.

napokon jedno normalno razmisljanje!!!

kao kad meni kazu: brate, sto nisi kupio 3.0 4.0 350 konja, bole te patka ionako si u invalidskoj penziji, registrujes za 20000 dinara...

pa da, nije problem, ali jedino da piskim u rezervoar i platim far ako pukne 700 evropskih i slicno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mozete li me uputiti sta od vecih popravki moze da me zadesi na delti. jel generalno skup za odrzavanje ?
I kolikog opsega cena su popravke na 1.9mjet/190hp.

 

I ako moze vase misljenje za ova dva :P
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/14379880/lancia-delta-14
ovog sam zvao jedino sto mi se ne svidja je to da nije prvi vlasnik, da nema servisnu knjizicu, kaze da je uradio veliki servis zamenio neke stvari ali sta ga znam...
https://www.polovniautomobili.com/auto-oglasi/11418993/lancia-delta-19-jtd-twin-turbo
ovaj je malo skuplji pa ne znam vredi li toliko davati u odnosi na nekoliko gore pomenutih u postovima

pozzzzz i hvala svima :))

Share this post


Link to post
Share on other sites

Delta je lepo pozicioniran auto sto se delova tice. Pod 'lepo pozicioniran' mislim na to da solidno kostaju delovi, cak i polovni posebno karoserija. Na forumu ima par primera zadnje stopaljke koja nova kosta lepu svotu:
https://r.tapatalk.com/shareLink?url=https://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/78839-lancia-nuova-delta-problem-sa-zadnjim-svetlima/&share_tid=78839&share_fid=21548&share_type=t

Imas posebno temu pod tehnicka pitanja u vezi Delte, pa cisto baci pogled. Doduse, mozes i na kupujem prodajem i generalno na neki sajt sa novim delovoma cisto da vidis cifre (euroauto - sa clanskim popustima, pa Silux i slicni).
Sto se samih motora tice mogu reci za 1.9 120ks - sa njim nemas brige jer je to uspesan naslednik starijeg JTDa, dok su ostali mahom izvezeni iz njegove osnove (1.9 150 i 1.9 190ks) sa vise ili manje budzenja. Daleko da su oni losi, naprotiv, ali su malo vise 'zedni' paznje i goriva. Ovog drugog pogotovu ako imas ciglu umesto noge

Kolege sa biturbom mogu ti sigurno reci da kad gasiras da ces zavrsiti u gepeku negde, kao i oko odrzavanja.
Za 1.6 mjt je bilo reci kao i za benzin 1.4 turbanac. Manji agregati koje ces morati malo vise da gasnes zbog mase auta, normalno. Vozi se sa svim navedenim motorima lepo, ali zavisi sta zelis...ako ces drag racing...mislim da biras pogresan auto, nezavisno od motora. Ako ces da uzivas i ne razmisljas preterano o brzini i ponekad da sacekas svojih par min da obidjes - bilo koji ce ti motor sluziti.

Sto se tice nekog biranja i cenovnog ranga. Da sam na tvom mestu, gledao bih mozda malo starija godista (08-09-eveeeentualno 10) u sto boljem stanju za nize novce, sredio je fino i za razliku od 2012tog godista se sit izvozao i ustedeo za kasniji drugi auto. Licno ne vidim neku svrhu birati isti auto u slicnoj opremi za dosta vecu cifru jer je mladji. Da, ako je nesto gadno sto mnooogo kosta da se popravi, ispravljeno u kasnijim verzijama, ovako jok. Ne gledam u tudj dzep, imam svoj, ali samo kazem.

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
1 hour ago, cika_kole said:
2 hours ago, ISV_01 said:

Jedno je kupiti auto drugo je odrzavati ga.

napokon jedno normalno razmisljanje!!!

Valjda je, bar ovde medju nama entuzijastima, ovo podrazumevano :) . Ranije su najcesce konstruktivne i vrlo korisne polemike na forumu bile koji su delovi/filteri/ulja bolji, a ne da li i kada to treba raditi... Ako gledam da kupim bilo koji auto, valjda podrazumevam da mogu bez problema da otklanjam najskuplji potencijalni kvar na njemu i lepo ga odrzavam. Pre svega zbog svoje bezbednosti ali i uzivanja. Lepo odrzavan i ocuvan auto sve to vraca, u svakom smislu.

Isto kao sto podrazumevam da kada caskamo o cenama, to bude iskljucivo cena vozila. Veliki servis, registracija na svoje ime i otklanjanje pocetnih falinki mi spadaju u podrazumevan trosak...

16 minutes ago, ISV_01 said:

Licno ne vidim neku svrhu birati isti auto u slicnoj opremi za dosta vecu cifru jer je mladji.

Generalno - noviji i sigurniji auto, novije verzije motora/menjaca, ispravljene prvobitne bubice sa restyle verzijama, cesto to budu i lepsi detalji u dizajnu, laksa kasnija prodaja, itd... Kod Zabara u C klasi ne treba puno doplatiti za mladji auto/bolji motor/bolju opremu...

 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan
Samo da se razumemo, mislio sam isti auto koji se nudi. To sto ce u oglasima ili slicno da u razlici godista od 3-4 godine doplatiti 2 soma eura za isti ili pak losiji paket opreme licno mi je apsurd samo jer je mladji. mislim, nece ni u kasnijoj prodaji ne samo Delta, nego bilo koji drugi automobil imati neku znatnu prednost (cca 200-300E plafon ako i toliko) iste opreme a samo par godina razlike. Bila bi da su skoro pa novi auti i stari po 1 god i onda se prodaju, to je vec ozbiljna razlika...a ovde pricamo o autu starom 7-9g vec. Samo iz tog ugla gledam da je bolje i ustedeti neku kintu, opraviti valjano auto, malo drmnes u stek i odes na neko letovanje

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

 

6 minutes ago, ISV_01 said:


Kolege sa biturbom mogu ti sigurno reci da kad gasiras da ces zavrsiti u gepeku negde, kao i oko odrzavanja.

Hahaha, ovo mu dođe nekako tačno. Naročito zbog karoserije, zbog toga i plaćam kasko na polovan auto :) 

 

Savet svima koji planirate da kupujete Deltu, planirajte za svaki slučaj da imate u šteku bar 500 - 600eur za neočekivana servisiranja, bez velikog servisa. Veliki servis obavezno i skidanje vrtložnih klapni na usisu za 1.9mjet 16v. Sve u svemu, računajte u startu 1000eur preko kupovne cene. Ako nemaš te pare, ne razmišljaj o bilo kom polovnom automobilu a naročito ne o Delti. Samo mali servis košta oko 100eur.

Share this post


Link to post
Share on other sites
16 minutes ago, Ivan said:

Valjda je, bar ovde medju nama entuzijastima, ovo podrazumevano :) . Ranije su najcesce konstruktivne i vrlo korisne polemike na forumu bile koji su delovi/filteri/ulja bolji, a ne da li i kada to treba raditi... Ako gledam da kupim bilo koji auto, valjda podrazumevam da mogu bez problema da otklanjam najskuplji potencijalni kvar na njemu i lepo ga odrzavam. Pre svega zbog svoje bezbednosti ali i uzivanja. Lepo odrzavan i ocuvan auto sve to vraca, u svakom smislu.

Isto kao sto podrazumevam da kada caskamo o cenama, to bude iskljucivo cena vozila. Veliki servis, registracija na svoje ime i otklanjanje pocetnih falinki mi spadaju u podrazumevan trosak...

 

ma jeste matori...nego imas nerealnih ljudi. nisam mislio sam na forum, vise sam mislio na okolinu. kad mi pametuju tipa, kupi bmw sta imas kintu za to, a reg ti je ionako 18-21000din...necu, niti imam zelju da dajem za neki deo 600-700-800 evra...

hocu da vozim pristojan auto, koji ima malo vise konja da kazem, da ga pristojno odrzavam da mu se sve radi na vreme i stavlja sto kvalitetniji deo, a taj deo para koji bih dao na neko deo od nekog bmw, mecke bla bla...draze mi da spirim na gola tela negde kao sto je vilah u austriji naprimer  ;)

ako me razumes :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

mnogo pitanja mnogo odgovara :lol::lol:

iskreno ova 1.9/190 konja mi je em prelepa, em odlican oprema em jaka, potrosnja mi nije toliko bitna jer mislim da ne ide preko 8,5/9l po gradu. Jedino cega se plasim u delti je odrzavanje sto se tice limarije i ovog motora, u smislu da mi ne ispadne neki problem da moram odma da iskesiram 700,800e ako je to uopste moguce... ne znam kakvi kvarovi mogu da zadese sa ovim motorom, ne poznajem nikoga ko ga ima... sve ostalo je mi je vrhhh

 

Share this post


Link to post
Share on other sites



mnogo pitanja mnogo odgovara default_laugh.pngdefault_laugh.png
. Jedino cega se plasim u delti je odrzavanje sto se tice limarije i ovog motora, u smislu da mi ne ispadne neki problem da moram odma da iskesiram 700,800e ako je to uopste moguce... ne znam kakvi kvarovi mogu da zadese sa ovim motorom, ne poznajem nikoga ko ga ima... sve ostalo je mi je vrhhh
 

Limarija kof Fiata nije losa, osim ako je totalno zanemaris i ignorises. Pocinkovan lim ima i otporna je ali kao sto rekoh...mozda ti neces biti ali posto su svi auti o kojima ovde pricamo polovni, mozda je neko pre tebe bio te obrati paznju.

Kao sto su kolege rekle, najmanje racunaj veliki servis + mali servis + 200E nesto preko. Minimum. Nek ti i ne treba tih 200e ali gadno je kad ti treba a nemas ih. Uzimas auto za sebe i za sebe ga i sredi ako je ekonomski isplativo sredjivanje. Pojedini rekose i 1000E da imas odmah posle kupovine...tako da shvati, kupujes premium segment od Fiata.


Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

@daniel55 nasmeja me

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites
7 minutes ago, nik said:

mnogo pitanja mnogo odgovara :lol::lol:

iskreno ova 1.9/190 konja mi je em prelepa, em odlican oprema em jaka, potrosnja mi nije toliko bitna jer mislim da ne ide preko 8,5/9l po gradu. Jedino cega se plasim u delti je odrzavanje sto se tice limarije i ovog motora, u smislu da mi ne ispadne neki problem da moram odma da iskesiram 700,800e ako je to uopste moguce... ne znam kakvi kvarovi mogu da zadese sa ovim motorom, ne poznajem nikoga ko ga ima... sve ostalo je mi je vrhhh

 

Nema tu velike razlike u odnosu na običan 1.9 mjet, samo jedna turbina i 8 ventila više :) Raspitaj se koliko košta održavanje za običan 1.9 mjet i dodaj jedno 20% na te cene. Twin Turbo ima neke specifične delove koji ne odgovaraju ni za jedan drugi model. Na primer kućište filtera vazduha. Znam, jer sam se ubio tražeći po otpadima. Novo kućište filtera je preko 300eur, polovno 100eur. Izduv je specifičan, diskovi takođe...i nisu ni malo jeftini ako hoćeš u nekom kvalitetu. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

je l mogu da se nadju polovni delovi (motor, karoserija itd) bez problema, posto nema bas puno delti po gradu

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nik a za pocetak, sta ce ti motor, sta ce ti karoserija?

planiras da se vozis i udaras u bandere ono iz dosade?
sto se tice motora, planiras da vozis bez menjanja ulja, pa da zariba?

 

ima delova, ima ih na otpadima, a ni novi nisu bog zna skupi...

Share this post


Link to post
Share on other sites
je l mogu da se nadju polovni delovi (motor, karoserija itd) bez problema, posto nema bas puno delti po gradu
Mogu ali drze cenu. Ima i po otpadima sto salju postom, nije to skupo (mislim na postarinu).

Sent from NOMU S10 PRO using Tapatalk

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nik Dok sam imao libru ,merkao sam deltu i u razgovoru sa otpadasem sa kojim sam inace i prijatelj  kaze ako uzimas pucaj na 1.9,takodje i ja ako je budem uzimao samo 1.9mjet.Trosi ona vise,al to bi bila mala razlika kod mene jer meni je prosecna bezina na 2000km oko 50kmh,tako da bas malo imam grada.I dalje bi bila moj izbor, al to visoko sedenje nije za mene.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@nik za Deltu 2.0mjet, 1.9tt, 1.8t diskovi prednji su 18000 Ate, metteli 10000. Komplet kočnice su bile 31000 delovi. Marko je davno kačio, prednje viljuške su 2800 reparirane. Servis košta standardno kao za svaki mjet, delovi sa uljem oko 23000. Za limariju kasko, sad to koliko ko zaceni od osiguravajućih kuća. 

Hoće da zeza motorić za klimu, treba panoramu podmazivati, zatvoriti egr i izbaciti dpf :) kod mene moram i farove srediti jer su loša sočiva ili šolje. 

Eto ukratko :)

Ne znam da je neko ovde imao neku havariju tešku da je izbio 1000 EUR iz džepa. Ili niko nije pisao

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...