jevta BG 111 Posted August 29, 2015 danas skinuta glava i izvadjeni klipovi koji su bili u haosu... oprani i spremni za vracanje... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Dante Bg 4 Posted August 29, 2015 Jednom prilikom se bas povela diskusija na forumu u kakvom su stanju stari turbo benzinci danas...Evo prilike da iz prve ruke zavirimo u te masine Slobodno okaci sliku svega sto budes sredjivao Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted August 30, 2015 sredjene i ofarbane zadnje celjusti... kacim naravno posto sredjujem sve sem limarije ceo motor i trapove...limarija ide posle ovoga ali nema sta tu mnogo...par ogrebotina i sitnih ulubljenja i na patosu dve fleke... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Markoni Bg 74 Posted August 30, 2015 Imam jednu bregastu koju sam davno merio i koliko se secam lift je 8.8 stepen ne znam koliki je mislim da je izvadjena iz floridinog 1.4 motora , svi bregovi su dobri ,ako ti treba dobices je Inace obozavam ovakve akcije samo napred Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted August 30, 2015 Sta ce mu to, najgora fabricka iz SOHC familije Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 537 Posted August 30, 2015 I najmeksa, bregovi nestaju kao da su od plastelina. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted August 31, 2015 svakako znam da pase od floride ali ne bi je uzeo da mi plate da je stavim...imam priliku da ponekad vozim sluzbenu floridu koja je posle 15000 pocela da se raspada...bregasta ce verovatno ici od 1.6 punta zato sto znam provereno da radi bez problema...ako neko zna neke fiatove otpade ili nekoga ko radi sa delovima neka pusti broj na PP Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 4, 2015 stigli delovi sa peskarenja i farbanja sutra ugradnja i novi dihtunzi Quote Share this post Link to post Share on other sites
Zvezdo 991 Posted September 5, 2015 Što volim kada se nešto ovako temeljito radi!Svaka čast! Samo napred! Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 6, 2015 temeljno nego sta... sinoc parkirao motor na miljkovcu i neka pijana ili drogirana budala, koja verovatno nema svoje a ne zna tudje da ceni nozem mi isekao celo sediste i ispolivao motor pivom... Quote Share this post Link to post Share on other sites
bojankov 36 Posted September 6, 2015 Za lijekove skupljao pare...ccc bolesnog naroda Quote Share this post Link to post Share on other sites
PuntoAbart 2 Posted September 7, 2015 stigli delovi sa peskarenja i farbanja sutra ugradnja i novi dihtunzi Svaka čast za radove,samo ovako nastavi.Nemoj jednog dana da ga prodaš u bescenje.Retko ljudi imaju volje i novca da to prave kako treba. Još jednom skidam kapu. Veliki pozdrav Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 kakva prodaja o tome najmanje razmisljam... razmisljam o kupovini drugog ali ovaj sigurno ostaje kod mene... e ovako spakovao sam ceo zadnji trap samo da se zakaci na auto... ali je doslo do male promene plana sto se tice kocnica... ove fabricke celjusti sto su isle napred sada idu pozadi...a napred ide dugo cekani cetvoroklipni brembo celjusti su u extra stanju sa novim plocicama ali su mi diskovi preveliki... e sad citao sam na dosta foruma da su ljudi uspevalli da ih spakuju u 15-icesto je i meni cilj...pokusacu na sve nacine a ako bas neuspem uzimacu neke 16-ice... ali mislim da je ovaj punto najidealniji na 15-ici...stigla i nalepnica za soferku ovih dana idu i felne na farbanje najverovatnije neka ozbiljna siva ili neka bela... Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 8, 2015 (edited) Uf, zanimljivo, mogao bi i ja tako nesto da metnem kod mene ako staje u 15" Hoces probati na 284mm diskove? Kako mislis rucnu da izvedes ako sadasnje prednje prebacis nazad? Ako je za Yuga 15", onda je za Punta 16" Edited September 8, 2015 by YUgisa Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 pa evo bas sam danas premerio sa 284mm staje i ostaje viska 10mm ali moram da stavim distancer od 10mm...videcemo u narednih par dana dok napravim nosace...sto se tice rucne... razmisljao sam i o tome i najverovatnije ce ostati zadnje celjusti fabricke bas iz tog razloga sto bi morao bas dosta da se zezam...plan mi je bio ventilirajuci i napred i pozadi ali jbg... ko zna mozda i nadjem neko resenje... Ako je za Yuga 15", onda je za Punta 16" trebalo bi da je tako Quote Share this post Link to post Share on other sites
Buca_Tipo 31 Posted September 8, 2015 A hgt bese ima pozadi diskove? Njih ne bi mogao da "nabudzis"? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 Ja imam pozadi diskove samo nisu ventilirajuci i manji su e jedini problem je rucna. Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 8, 2015 Stavis tvoja prednja klesta i napravis hidraulicnu rucnu Sa kojeg auta su ova Brembo klesta? Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 Peugeot 406 coupe... ista su kao sa fiat coupea... Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted September 8, 2015 (edited) A da nabavis prednje ventilirajuce sa nekog manjeg auta,seicento ili tako nesto? Edited September 8, 2015 by AdamGT Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 8, 2015 Peugeot 406 coupe... ista su kao sa fiat coupea... Hvala Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 Mislim da to ne moze jer je ventilirajuci disk siri od obicnog...nije problem u disku ja mogu da stavim i pozadi 284 i brembo ali celjusti nemaju mogucnost montiranja sajle za rucnu... Quote Share this post Link to post Share on other sites
AdamGT 1 Posted September 8, 2015 Kapiram,ja sam mislio ako mozes sa zadrzis svoje zadnje celjusti i da samo stavis druge diskove,pod uslovom da mogu da se nadju tako mali ventilirajuci. A debljina mislim da ne bi trebala da bude problem jer ako se dobro secam klipovi imaju bas dugacak hod Quote Share this post Link to post Share on other sites
YUgisa 2528 Posted September 8, 2015 Uglavljivali su neki ventilirajuci disk u standardna klesta za pun disk, ali to podrazumeva stanjivanje diska do besvesti i koriscenje polupotrosenih plocica. Pun disk je oko 11-12mm debeo kad je nov a ventilirajuci je 20 do 23mm. Quote Share this post Link to post Share on other sites
jevta BG 111 Posted September 8, 2015 Ne znam samo kako nekome padne na pamet tako nesto... to bas ako hoces da pogines... Meni je prvobitno bio plan 2.0 16v turbo iz kappe a i dalje je samo da nadjem nacin da ga registrujem,a za tako nesto su mi potrebne i dobre kocnice... treba mi naravno i za ovaj motor zato sto idem na ozbiljnu konjazu tako da nije na odmet... Quote Share this post Link to post Share on other sites