Jump to content
FAS Goran
Dr cosworth

Vule: Kako sam ih sve pobedio... :)

Recommended Posts

Ma kakav Navak,,šta Mišenluk! Ajmo na Avalu! 3910met. dužina staze,rekord Franjo Kuncer sa 2.11.75 min. Ni pola minuta nije brži od mene. Vozim ko Miško,sa povezom preko okica! Šalim se,ali ne puno. Vreme mi je kao u klasi 1300,kad bi ga otvrdnuo,izbacio kojekakve gluposti (woofer i pojacalo imaju 50 kg,),moglo bi mnogo bolje!

Share this post


Link to post
Share on other sites
Koliko sam video na SRCS listi sierra ima najbolje vreme 13.0 ili 13.1, mozda si pravio bolja vremena samo nisam znao.

Svejedno bi razlika bila mala, obzirom da je brava fabricki porodicni traktor sa 100ks. Licno ne preferiram dizele i ne mislim da cu ih voziti, ali mora se priznati da je sve vise brzih dizela, poslednjih godina na SR sceni ih ima gomila. Onaj golf 2 1.9tdi ima 500ks i ide 11 sekundi, ranije je to bilo nezamislivo.

Srcs lista nije merodavna,jer recimo tu stoji moje vreme od 17sec kada je auto vozen sa fabrickom mapom cisto da se izmeri vreme i bude malo turista a posle toga stilo je vozen i 15,7sec pa nije ubelezeno nigde...tj imam po kuci negde papirice

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da siguran sam da fantomov bravo ide u niskih 16, ali sve je to u prici dok se ne izmeri ima tu x faktora. Ali odstupanje bi bilo malo.

@doktor: Koje je najbolje vreme sierre i kada je napravljeno?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa da siguran sam da fantomov bravo ide u niskih 16, ali sve je to u prici dok se ne izmeri ima tu x faktora. Ali odstupanje bi bilo malo.

@doktor: Koje je najbolje vreme sierre i kada je napravljeno?

12.5 u Beogradu 3 mesto u klasi 12

2008

Share this post


Link to post
Share on other sites

recimo kada je fantom zatrudneo kod intera chelic ga je bez nitra ostavio 4-5 duzina...

Ma jeste, 160 dužina ga je ostavio bez nitra :laughing:

U normalnim uslovima, kada Fantom ne promaši ni jednu brzinu i krene kako treba, razlika ne može biti veća od jedne, eventulano jedne ipo dužine, prvo što je Punto malo lakši, drugo što je unutra pošteno čipovan motor od Stila. Treće, Fantom nikad nije vozio moj setup, vozio je malo modifikovane verzije moje mape, ali bez određenih sitnih hardveskih "prepravki" :)

Uostalom, napisah da ću navratiti na proleće pa ćemo se probati bez nitra ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da je Celic testirao punta bez nitra u Osijeku, 15.4 ili 15.6 tako nesto...

Na koliko metara jedna ili jedna i po duzina? Na 300m je to npr 0.3s, na 400 je 0.1s jer je veca izlazna brzina. Sve je to rekla kazala...ja sam za to da svi odu u Osijek ili ako bude nesto kod nas jos bolje, pa merite duzine :p

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kakav Navak,,šta Mišenluk! Ajmo na Avalu! 3910met. dužina staze,rekord Franjo Kuncer sa 2.11.75 min...

ovo nesto na doktorov racun? :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma nije ni na čiji račun,smorilo me ovo prepucavanje. Moje (subjektivno) mišljenje je da na stazi,i čovek i mašina pokazuju šta mogu i znaju. Lično nikad nisam preferirao beskonačan pravac,prva,druga....peta (izvin te,a kollo može da razvije). Malo slaganja po ćoškovima,malo harnadli,nameštanja pred krivinu,to je u mom fazonu!

Share this post


Link to post
Share on other sites

E to je jedan od razloga zasto Vule zna na potezanju da dobije i dosta jaca auta,zna odlicno da startuje,a tu je pola posla odradjeno.

Ja sam vozio njegov auto i zaista sam bio odusevljen kako ide,ubrzanje u svakoj brzini je neopisivo uz naravno zvuk izduva :)

Ne zelim da ulazim u raspravke ko koliko konja ima i gde ih je merio,,samo sam hteo da iznesem moje misljenje o tom autu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

recimo kada je fantom zatrudneo kod intera chelic ga je bez nitra ostavio 4-5 duzina...

Ma jeste, 160 dužina ga je ostavio bez nitra :laughing:

U normalnim uslovima, kada Fantom ne promaši ni jednu brzinu i krene kako treba, razlika ne može biti veća od jedne, eventulano jedne ipo dužine, prvo što je Punto malo lakši, drugo što je unutra pošteno čipovan motor od Stila. Treće, Fantom nikad nije vozio moj setup, vozio je malo modifikovane verzije moje mape, ali bez određenih sitnih hardveskih "prepravki" :)

Uostalom, napisah da ću navratiti na proleće pa ćemo se probati bez nitra ;)

Chelic je protiv fantoma vozio na staroj mapi, punto je mapiran tek 3 dana pre same trke.

Mislim da je Celic testirao punta bez nitra u Osijeku, 15.4 ili 15.6 tako nesto...

Da, i saltao na 3000rpm posto mi je pustao vazduh kod egr-a... ono cuveno zvizdanje sto se moglo cuti svuda po stazi.

Na koliko metara jedna ili jedna i po duzina? Na 300m je to npr 0.3s, na 400 je 0.1s jer je veca izlazna brzina. Sve je to rekla kazala...ja sam za to da svi odu u Osijek ili ako bude nesto kod nas jos bolje, pa merite duzine :p

P.s. Chelic je sa izmerenih 99.7ks na tocku isao 15.7 pa se preracunavajte...

P.s. Xebes tu to kad 2. iz niskih obrtaja ne potpisuje... sa 215/40/17 ;)

Edited by chelic

Share this post


Link to post
Share on other sites

Isti je i meni nudio mapu za 50 eur, koja će mi navodno osloboditi 150 ks iz JTD 8v (85 kw fabrika).

140-150ks je standardna ponuda mnogih renomiranih tuning kuća za taj motor.

Edited by neshaoct
prebačeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni jedna renomirana kuca kao Safe chip ne nudi 150ks Za jtd 115ks, vec nude kao extremniju varijantu 150-155ks! Bokiju je kao custom mapa ubacena mapa sa 154ks kod jednog i 152 od Drugog Tunera.

@ ivan.ik

Tebra, snaga zavisi od kolicine goriva, ali u odredjenom odnosu prema kolicini usisanog vazduha. Potpuno je druga Situacija kad se taj odnos poremeti u korist nafte, tada dolazi do stvaranja nusprodukata sagorevanja u Obliku dima i snaga je nesto manja u odnosu na lepo ispeglanu mapu Sa istom kolicinom goriva.

za to vam mogu izneti i sve cinjenice...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ok, nisam toliko upućen...

Imao sam Kappu koja je sa 1 cilindrom i 2 ventila vise oslobadjala 100 kw. S obzirom da su taj u Kappi i motor u Lybri iz iste generacije, uzimam da čip koji oslobađa 110 kw i nije neka bezbedna varijanta...

Pretekao me je trkač iz Osijeka :)

Edited by lalic1709

Share this post


Link to post
Share on other sites
Ni jedna renomirana kuca kao Safe chip ne nudi 150ks Za jtd 115ks, vec nude kao extremniju varijantu 150-155ks!

Ja sam procitao na jednom forumu da je covek iz stila 115hp samo promenom mape dobio 190hp,jel to moguce?

Edited by Boki

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jel to onaj Stilo od BravaJTD? :laughing: Koliko vidim Boki on ne ide nešto mnogo bolje od tvog Stila koji je imao na točku nešto preko 130 konja.

Za te stvari se u potpunosti slažem sa Nešom. Svi koji obećavaju neke ogromne konje uglavnom kače klipove ubrzanja kola umesto dyno testova.

Inače, čitao sam o malo ekstremnijim verzijama mapa, kažu ljudi da je moguće dobiti i 50% veću snagu iz kola, samo što se mnogo skrati vek trajanja motora i nije za kola koja se svakodnevno voze.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa nisam ja isnpekcija da prepadam babe ispred maxija i zagledam fiskalne racune :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...