n.pesic 0 Posted December 30, 2012 Želim da upozorim drage forumaše da sam ove subote POKRADEN kada sam točio plin u moj auto na OMV pumpi kod Ade ciganlije.Imam toroidni rezervoar od 42l, u koji pri 80% propisane količine treba da stane ~34lBez plina sam ostao 2-3 kilometra pre pumpe, tako da sam napunio koliko je moglo da stane i to je bilo 40 litara! Nikad mi nije stalo više od 32 litre kada je bio prazan, što znači da su mi drmnuli bar 8 litara.Sutra ću da zovem direkciju da se žalim pošto je poslovođa bio odsutan sa posla.Da li je neko već imao slično iskustvo? Quote Share this post Link to post Share on other sites
iggyboy 24 Posted December 30, 2012 mislim da to nije sve crno ili belo, kad je hladno vreme mislim da moze vise da stane a i pitanje je na koliko ti je podesen sigurnosni ventil, ima tu puno varijabli... Quote Share this post Link to post Share on other sites
n.pesic 0 Posted December 30, 2012 Tri dana pre toga sam sipao na molu u Subotici pri nižoj temperaturi i stalo je 32l. Quote Share this post Link to post Share on other sites
MilanLaki 0 Posted December 30, 2012 Mozda ventil nije odradio svoj posao... Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 30, 2012 Na toj pumpi (gornja točilica) ali pre 3-5 godina bio je drastičniji primer. Taxisti u bocu koja prima 42 l sipano preko 60 l, mirno je sačekao kraj punjenja i tražio poslovođu pumpe (nije hteo da plati). Bilo mi je neobično jer se na donjoj (bližoj obrenovačkom putu) natočilo troje kola. Epilog ne znam. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Martini 11 Posted December 30, 2012 Ipak mislim da multiventil nije odradio posao jer je pritisak na toj pumpi malo veci. Potrosi gas i videces da ces preci vise kilometara nego sa 32 lit. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 30, 2012 Traktor ne prasta greske... Quote Share this post Link to post Share on other sites
Doctor NO 67 Posted December 30, 2012 Ipak mislim da multiventil nije odradio posao jer je pritisak na toj pumpi malo veci. Potrosi gas i videces da ces preci vise kilometara nego sa 32 lit.+1 Quote Share this post Link to post Share on other sites
Bukvic 0 Posted December 30, 2012 Više puta sam imao istu situaciju. Dok sam vozio juga u bocu od 30l uspeli su da naguraju 36l TNG. sad u tipa točak boca 40l. Od 3 pumpe koje imaju TNG u lokalu na jednoj su uspeli da naguraju 41l na drugoj 39 i na trećoj 34l. Punim bocu do kraja uvek i praznim je dok se neugasi do kraja. Benzina uvek blizu pola raezervoara nekad pređem i 60 km dok napunim bocu. Radim tako zato što je točak boca i mrzi me da odvijam onaj poklopac da proveravam količinu, a dobro je da se vozi i malo na benzin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
FantomX 5 Posted December 30, 2012 Pa plin - nije svuda isti....Na avia pumpi mi posrce 7.5 po gradu, na molu jedva preko 6l... Sta je tu cudno... Ne puni ni svaki turbo isto, kao ninpistolji na pumpama...Tapatalk 997D Quote Share this post Link to post Share on other sites
ivan.ik 625 Posted December 30, 2012 Adu sam izbegavao, ali na ibarskoj (Vidikovac) odstupanje 0,5-1,5 l (na praznu bocu 42 l). Quote Share this post Link to post Share on other sites
John 0 Posted December 30, 2012 Toro boca 44l, ventil uvek reaguje na 36-38l zavisi od pumpe do pumpe, na MBGvozdovac dosao na plin (bilo jos u boci) stalo 45,04l. Imali su srece sto sam kasnio, inace im ne bih platio, sacekao murju i potpisao sluzbenu belesku u kojoj bi stojao moj broj boce i izvestaj sa kase za tociono mesto i lagano se odvezao Quote Share this post Link to post Share on other sites
MARKAN 3 Posted December 31, 2012 toci na NIS-ovoj pumpi pre naplatne rampe u Simanovcima e tamo su lopovi,a ovi samo malo kraduckaju Quote Share this post Link to post Share on other sites
sindrom 18 Posted December 31, 2012 Ja pre neki dan sipao na NIS-u, u bocu koja ima zapreminu 35l stalo 45l a nije bila prazna. Evo sta se desava, vozio sam TNG na pumpe pa znam malo o tome. Nije temperatura u pitanju kao kod benzina vec pritisak. TNG ima svoj tecni i gasoviti deo i postoje dva odvojena creva u automatu za tocenje. Pumpadzije podese kompresor da "duva" vise gasoviti deo nego tecni. Protokometar odradi svoj posao i pumpadzija tako ustedi nekoliko litara. U rezervoaru tecni deo prelazi u gasovito stanje cim postane pritisak nizi i tako zaradjuju. Naravno, mi smo osteceni ali to nikome nije bitno, bitno da je neko uzeo novac a mi nemamo kome da se pozalimo. Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrEbRnI 0 Posted January 1, 2013 Mala pumpa kod GSP garaze Kosmaj na autoputu. Infas gas, kod njih kad god sipam najvise kilmetara predjem. Sa bocom od 35 litara gasa predjem od 460-480 km. Skoro sam sipao na ELP pumpi (isto na autoputu kod Vrcina) i sipao mi je 36 litara plina i presao sam jedva 400km. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted January 11, 2013 Ta pumpa koju si naveo kao i MBG su po meni najgore iz mog iskustva na Kadetu 1,6 te dve treba zaobilaziti u sirokom luku...Meni naj avia,elp,i lukoil Quote Share this post Link to post Share on other sites
Ticma 545 Posted January 11, 2013 Zadnjih 6 meseci samo na lukoilu sipam gas i najbolji je za sad ubedljivo Quote Share this post Link to post Share on other sites
SrEbRnI 0 Posted January 12, 2013 @ S@le koje si probleme imao sa infasom? Bas me interesuje da znam na sta da obratim paznju. Do sad mi je motor super radio kad god sipam kod njih. A na elpu sam imao dosta problema. Uvek mi sipa vise nego sto staje u bocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
saledelagano 26 Posted January 12, 2013 Na infasu mi nekako auto mnogo losije vuce kao da ima 20% manje konja a to osetim na uzbrdici najvise i samim tim mi je veca potrosnja,i uvek mi se to desavalo kad sipam kod njih...A sipao sam kod njih samo kad sam morao tj ne mogu da stignem do neke druge pumpe i naravno ne vise od soma dinara !!!Pre 5-6 god kad sam ugradio plin u kadeta uvek sam sipao od 8-10 litara i tako testirao potroslju a vozio do zadnje kapi,i posle par meseci sam skontao sta mi najvise odgovara i to ej to...E sad neki kazu da zavisi od uredjaja koji je ugradjen,pa boca pa razne neke stvari vezane oko pritiska boce,pritiska na pumpi gde se sipa itd Quote Share this post Link to post Share on other sites
TheWickerMan 984 Posted January 12, 2013 Nije temperatura u pitanju kao kod benzina vec pritisak. TNG ima svoj tecni i gasoviti deo i postoje dva odvojena creva u automatu za tocenje. Pumpadzije podese kompresor da "duva" vise gasoviti deo nego tecni. Protokometar odradi svoj posao i pumpadzija tako ustedi nekoliko litara. U rezervoaru tecni deo prelazi u gasovito stanje cim postane pritisak nizi i tako zaradjuju. Naravno, mi smo osteceni ali to nikome nije bitno, bitno da je neko uzeo novac a mi nemamo kome da se pozalimo. Druže, izvini ,ali ništa nije tačno. Pumpadžije nemaju šta da podešavaju "kompresor" . Kompresor ne postoji u instalaciji, postoje pumpe za istakanje i one ne mogu da toče gasnu fazu Niti može da "duva" gasnu fazu umesto tečne. Plus što postoji mehanički uređaj, separator, koji služi da ne da gasnoj fazi da prođe kroz volumetar (iliti kako si ga nazvao protokomer). U rezervoaru dolazi do određenog para pritiska posle potrošene određene količine tečne faze ali ti gubici se mere mililitrima Zaboravljaš i uticaj temperaturu , koju si rekao da nema veze. Temperatura ima velike veze za ekspanzijom tečne faze ali to nema tolike veze sa potrošnjom u kolima A šta misliš, što nije kod nas dozvoljena instalacija rezervoara za TNG nadzemno? (ima ih na nekoliko NIS pumpi,ali su na "mufte" stavljeni nadzemno ) Quote Share this post Link to post Share on other sites
cime_89 0 Posted April 20, 2013 Ja sam dok sam vozio juga po Beogradu uvek sipao na Univerzal pumpi kod plavog mosta, kad se iskljucite sa autoputa prema Medakovicu. Imaju tocilice samo za plin. Tu su cesto bile guzve leti, dosta ljudi je tu sipalo. Kod njih nisam nikad imao problema, a kad bih sipao na pumpi kod mene u opstini jugo bi jedva isao i brze bio potrosio bocu. Quote Share this post Link to post Share on other sites
springboy 0 Posted July 5, 2013 Ima li razlike u kvalitetu? U svoje dizele sam sipao samo na Eko pumpama i bio sam vrlo zadovoljan. U blizini su mi OMV i Eko. Šta bi ste preporučili? Quote Share this post Link to post Share on other sites
Mijailović P. 3603 Posted July 5, 2013 OMW nikako. Za sada gledam da to bude isključivo Taxipetrol ali ako se zalomi neka druga nije problem sipati manju količinu. zulutapka Quote Share this post Link to post Share on other sites
JLZ 0 Posted July 5, 2013 OMV je fransiza. Da li svaka pumpa nabavlja gorivo za sebe ili isto gorivo se distribuira svima? Pitam jer jedni okivaju taj OMV u zvezde dok ga drugi kude... Ja sipam na NISu Mirijevo i ELPu kada se predje Gazela. Pre sam sipao na Avii pre Plavog mosta. Isto korektno.Lampica mi se upalila posle sipanja na EKO pumpi kod skretanja za Pancevacki. Moze biti da je i mapa bila losa. Uglavnom sam posle posete plinasu to sredio.Slap na ukljucenju na autoput kod P.Mosta zaobilazim jer su prevaranti. Ako ne gledas, sipaju ti manje nego si platio. Na Djevdjeliji je odlicno gorivo! I benzin i plin. Quote Share this post Link to post Share on other sites
Sinisa011 11 Posted January 5, 2021 Ljudi na kojoj pumpi sipati gas u Srbiji? Ovo je katastrofa sta nam toce? Platis EKOLOSKO gorivo,a kvlitet nula. Pun smole,slabog kvaliteta jer jedva auto ide. Danas sam sipao u Bosni i auto leti. O cemu se radi? Quote Share this post Link to post Share on other sites