Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Renault Alpine / Renault Sport R.S. 01 / Alpine A110 / Alpine A290

Recommended Posts

Top Gear odabrao: Alpine A110 je sportski auto godine

 

173831-alpine a 11.jpg

 

Eminentni britanski automobilski magazin svake godine bira najbolje...

Francuski sportski automobil je pobedio pored 13 drugih modela, ljutih konkurenata. Alpine A110 tako odnosi ''Performance Car of the Year 2018''! Veliki uporedni test Top Gear ekipe na legendarnom Circuit de Charade kod Clermont-Ferrand u Francuskoj, okupio je neverovatne automobile, pa je zato i uspeh ove legendarne francuske marke veći. Tokom poređenja, naše kolege iz Britanije samo za primer, vozili su monstrume - Bugatti Chiron, Ferrari 488 Pistu, Porsche 911 GT2 RS i McLaren 600LT. E, ovo je stvarno uspeh!

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Završena proizvodnja modela Alpine A110 Premiere Edition

 

alpine 110 premiere.jpg

 

''Ponovo oživljeni'' brend kompanije Renault, čuveni Alpine, i zvanično je okončao proizvodnju ograničenog izdanja modela Alpine A110 Premiere Edition. ''Svi primerci modela A110 Premiere Edition čija je proizvodnja planirana, prodati su samo nekoliko dana nakon što je automobil predstavljen prošle godine, a poslednji primerci će biti dostavljeni svojim vlasnicima tokom narednih nekoliko nedelja'', stoji u saopštenju kompanije. Proizvedeno je ukupno 1.995 primeraka ovog ''Limited Edition'' modela, a svaki od njih je konstruisan tako da bude što lakši. Zahvaljujući novim felnama i Sabelt sportskim jednodelnim sedištima, ovaj model jeste lakši od standardnih verzija. Na ovom modelu je specijalan i sportski izduvni sistem.

 

Sada kada je završena proizvodnja Premiere Edition modela, Alpine se može fokusirati na proizvodnju serijskih modela A110 koji nose oznake ''Pure'' i ''Legend''. Proizvodnja će se odvijati u fabrici u gradu Djepu u Francuskoj.

Model A110 Pure je više orijentisan ka vozaču, a i on će kao i Premiere Edition imati Sabelt sedišta, kožnu presvlaku, klimu, satelitsku navigaciju, LED svetlosne jedinice napred i pozadi i aluminijumske felne veličine 17 cola. Ovaj model će se prodavati po ceni od 52.720 evra, a kupci mogu odabrati i dodatnu opremu koja je dostupna kao opcija. Tu se pre svega misli na sportski izduvni sistem, alu-felne veličine 18 cola, različita prednja sedišta, sistem za asistenciju pri parkiranju i slično. Sa druge strane, model Alpine A110 Legend će se prodavati po ceni od 57.103 evra, a na njemu se kao standard nalaze prednja sedišta podesiva u šest nivoa, crna ili braon kožna presvlaka, Focal ozvučenje i felne veličine 18 cola.

Ispod haube svih verzija modela Alpine A110 nalazi se četvorocilindarski agregat radne zapremine 1.8 litara kakav se nalazi i u trenutnoj generaciji modela Megane RS. Na modelu Alpine A110 ovaj agregat razvija 248 konjskih snaga (252PS/185kW) i 320 Nm obrtnog momenta koje se na zadnje točkove prenose putem sedmostepenog automatskog menjača. Zahvaljujući tome, ovaj model od 0 do 100 km/h ubrzava za samo 4.5 sekundi i postiže elektronski ograničenu maksimalnu brzinu od 250 km/h.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Litchfield Alpine A110 sa 300KS

 

187408-litchfield 1.jpg

 

Britanski Litchfield je pripremio ''Stage 1'' tjuning paket za pojačanje motora u Alpine A110 modelu. U najkraćem, Litchfield Stage 1 podrazumeva reprogramiranu ECU jedinicu, pa 1.8 litarski turbo motor sada raspolaže sa 300KS i 403 Nm obrtnog momenta. Ovo takođe znači i bolji odnos snaga/težina (umesto 229KS po toni kod fabričkog modela sada je taj odnos 277KS po toni). Cena ovog Stage 1 paketa iznosi 995 funti, bez poreza.

 

187409-litchfield 11.jpg

 

U najavi je i ''Stage 2'' paket, sa 315KS, novim izduvnim sistemom, modifikovanim oslanjanjem i LSD diferencijalom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine A110 bi trebalo da dobije verziju sa 300KS, možda i cabrio

 

alpine a110 cabrio.jpg

 

Uprkos činjenici da je reč o automobilu sa nešto manje snage od većine svojih konkurenata, moderni Alpine A110 oduševljava one koji su imali priliku da ga isprobaju Naime, laka konstrukcija ovog vozila i odlični raspored mase nadoknađuju manjak snage i čine ovog Francuza zabavnim i atraktivnim automobilom. Ako se najnovije informacije pokažu kao tačne, u skoroj budućnosti će za to biti još više razloga.

 

Naime, ''DownSfift'' javlja da će uskoro na tržište stići još agilnija i dinamičnija verzija ovog modela. Tačnije, u oktobru bi na tržište trebalo da buda lansirana verzija snage od oko 300KS i 400 Nm. Najverovatnije će se raditi o 1.8 litarskom motoru, koji se nalazi i u A110, ali u doteranoj verziji snage 300KS i 400 Nm koja pokreće aktuelni Megane RS Trophy. Taj motor je standardno uparen sa 6-stepenim ručnim menjačem a opciono i sa automatskim 6-stepenim menjačem sa dvostrukim kvačilom (tada mu najveći obrtni moment iznosi 420 Nm). Dakle, A110 bi uskoro mogao da postane dostupan sa 50KS i 80 Nm više, a to bi trebalo da bude dovoljno za ubrzanje do 100 km/h za oko 4 sekunde, odnosno za oko 0.5 sekundi bolje od standardnog A110 i za oko 1.2 sekunde brže od Megana RS Trophy. Na kraju dodajmo i da bi uskoro na tržištu mogla da se pojavi i cabrio verzija. Ova verzija je predmet glasina još od lansiranja standardnog coupea, a očekuje se da će konačno stići na tržište tokom 2020. Od ostalih noviteta Alpine bi 2021. navodno trebalo da lansira SUV/crossover model baziran na drugoj generaciji Mercedesove GLA klase, dok će 2022. na tržište stići i njegova električno pokretana verzija. Zvaničnih potvrda ovih navoda za sada još uvek nema.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

2019. Alpine A110

 

Glavni problem za zabavnu vožnju po snegu je nedostatak klasične ručne, kako kažu: :D 

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

AAuE7mBp8ffashXN2TXeWi91ecZ9CDRBXnz4TGvA WhatCar? video: Test 2019. Alpine A110

 

Ako u vašoj krvi ima malo benzina, siguro se sećate originalnog A110 modela. Nije bio previše snažan, ali je bio mali, lagan sa motorom poyadi, i imao odlično upravljanje što mu je obezbedilo i prvu titulu u WRC-u 1973. godine. Ali, niko nije video Alpine model posle 1995. godine kada je kompanija morala biti zatvorena suočena sa sve manjom i manjom prodajom.

Renault je oživeo brend sa ovom novom verzijom. Kakva je u poređenju sa konkurencijom, pre svega sa Porsche-om Cayman, ili Jaguarom F-Type...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Alpine A110

 

1.8 Turbo sa 252 KS i 320 Nm. Do ''stotke'' za 4.5 sekundi, maksimalna brzina 250 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

whatcar.jpg WhatCar? video: Test 2019. Alpine A110

 

Recept za ovaj auto je ostao isti kao kod originala pre dosta decenija - da bude lagan i okretan, pa mu onda i ne treba najsnažniji motor:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotopnl.jpg AutoTopNL video: Za volanom Alpine A110

 

1.8 Turbo sa 252 KS i 320 Nm. Do ''stotke'' za 4.5s, maksimum na 250 Km/h:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine A110S

 

alpine-a110 11.jpg

 

Još od pojavljivanje prve verzije sportskog modela Alpine A110 pričalo se o tome da će kasnije stići i njegova snažnija verzija, što se sada konačno i desilo.

 

alpine-a110 111111.jpg

 

Ovo je Alpine A110S, za čiji pogon se brine 1.8 litarski četvorocilindrični turbo motor sa 215 kW/292KS i 320 Nm obrtnog momenta (standardni Alpine A110 raspolaže sa 185 kW/252KS).

 

alpine-a110 11111.jpg

 

Motor je uparen sa sedmostepenim automatskim menjačem sa dvostrukim kvačilom, dok je pogon na zadnje točkove.

 

alpine-a110 111.jpg

 

Ubrzanje od 0 do 100 km/h traje 4.4 sekunde, a najveća brzina iznosi 260 km/h.

 

alpine-a110 1.jpg

 

Takođe, automobil je i 4 mm niži od standardnog modela, a paketu su i nove sportske opruge, GT Race alu točkovi od 18 inča, gume, Michelin Pilot Sport 4, Brembo kočnice sa diskovima od 320 mm, narandžasta kočiona klešta, lagana Sabelt sportska sedišta sa narandžastim kontrastnim šavovima, sportski kožni volan sa narandžastim markerom ''na 12 sati'', detalji od ugljeničnih vlakana u enterijeru, aluminijumske pedale, Focal audio sistem...

 

alpine-a110 1111.jpg

 

Kao opcija se nude i krov od ugljeničnih vlakana i Gris Tonnerre mat siva boja vozila. A110S se već nudi kupcima u Evropi (po ceni od 66.500 evra), uz najavu da isporuke počinju u oktobru.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

honestjohn.jpg HonestJohn video: Test Alpine A110

 

Jeste zabavan za vožnju, ali je potpuno nepraktičan. Da bi se u vožnji uživalo, ovaj se auto mora kupiti. A, onda se vidi da ta nepraktičnost ide dotle da ima čak i lažnu ostavu za sitnice ispred suvozača...

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

RaceChip Alpine A110

 

racechip a110.jpg

 

Ljudi koji voze Alpine A110 su ionako već verovatno prilično zadovoljni vlastitim životom, ali sada imaju i razlog više za to: firma ''RaceChip'' je izbacila novi paket u dva nivoa koji njegovom 1.8 litarskom turbobenzinskom motoru za relativno malo novca daje više snage. Za 700 evra snaga Alpine A110 se podiže na 304 KS i 400 Nm obrtnog momenta, što je i više od snage (+12 KS), i više momenta (+80 Nm) od novije i snažnije Alpine pod imenom A110S.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Alpine A110 Rally

 

195880-alpine 004.jpg

 

Renault je nakon trkačkih verzija Alpine A110 Cup i A110 GT4 pripremio još jednu trkačku varijantu - Alpine A110 Rally. U pitanju je reli automobil sa zadnjim pogonom, namenjen privatnim timovima i vozačima, i to sa FIA R-GT homologacijom.

 

195881-alpine 003.jpg

 

Za razvoj se pobrinuo Alpinin trkački partner Signatech, koji je između ostalog za A110 Rally predvideo modifikovano oslanjanje, Brembo kočnice, zaštitni kavez i Sabelt sedišta.

 

195883-alpine 002.jpg

 

1.8 turbo motor iz drumskog automobila je prilagođen za upotrebu na reli takmičenjima, pri čemu ovde raspolaže sa više od 300KS. Tu su i šestostepeni sekvencijalni menjač, LSD diferencijal, trkački volan, podešavajući traction control system, Bosch Motorsports ABS, kao i opciona Alpine plava boja.

 

195882-alpine 001.jpg

 

Cena za ovakav automobil iznosi 150.000 evra (bez poreza), prodaja startuje krajem ove godine, a isporuke kupcima se najavljuju za početak 2020. godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

autoexpress.jpg AutoExpress video: Test 2020. Alpine A110 S

 

Do sada je ono malo zamerki za A110 bilo vezano za nedostatak snage pre svega na pravcima. Sada zato postoji verzija ''S'' koja je za 9.000 evra skuplja i 39 konja jača, sa dodatno učvršćenom šasijom:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

autotrader.jpg AutoTrader video: Test Alpine A110 S

 

Alpine A110 S ima više snage i bolje performanse od verije koja nema slovo ''S'' u imenu. Ali, i teža je od nje.

Alpine A110 od svog ponovnog rođenja je igrao na kartu toga što je lagan, veoma upravljiv...pa, da li sada dodavanje više KS i težine ustvari predstavlja odustajanje od tog koncepta, ili je i dalje u pitanju veoma upravljiv auto:

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...