Jump to content
FAS Goran
neshaoct

Rosi može opet da pobeđuje

Recommended Posts

Rosi spreman da pređe u Petronas

 

193026-Valentino-Rosi 34.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, italijanski motociklista Valentino Rosi priznao je da je spreman da pređe u Petronas Yamahu ako bi to značilo da će ostati u Moto GP šampionatu. U timu Yamahe naredne sezone biće Valentino Rosi i Maverik Vinjales, dok se spekuliše da bi 2021. godine za jednu od te dve pozicije mogao da konkuriše Fabio Kvartararo.

 

''Ne vidim kakvu bi razliku napravilo da odem u Petronas'', rekao je Rosi. ''Voleo bih da ostanem gde sam, ali imamo tri vozača za dve pozicije, tako da moramo da ramislimo. Kada je o meni reč, Petronas mi se ne čini kao loša opcija. Možda će, ipak, Vinjales otići, ili će Kvartararo promeniti motocikl. Ko zna. Razgovaraću sa šefovima tima da vidim šta oni misle. Nažalost, u Moto GP se sada sve odlučuje na početku godine''. Devetostruki svetski šampion priznao je nedavno da je svestan da će uskoro morati da donese odluku po pitanju svoje budućnosti. Doktoru ugovor sa Yamahom ističe krajem naredne godine.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi o 2021: Petronas Yamaha je najbolja opcija

 

196776-Valentino-Rosi.jpg

 

Valentino Rosi je na prezentovanju nove Yamahe za 2020. godinu pričao o Horheu Lorencu koji je test vozač fabričke Yamahe, kao i o Fabiju Kvartararu i Franku Morbideliju. Takođe je govorio o svojim planovima za 2021. godinu, ali je još jednom ponovio da ne zna kada će se povući. Rosi će u 2020. godini voziti u fabričkoj Yamahi zajedno sa Maverikom Vinjalesom, ali za njega nema mesta u 2021. godini u toj garaži. Ugovor je potpsiao Fabio Kvartararo, pa je moguće da će Rosi zauzeti njegovo mesto u satelitskoj Petronas Yamahi.

 

''Ne mislim o nastavku ugovora jer je trkanje već veliki stres za sve, a kada ste Rosi onda je stres veći. Ima neograničen broj stvari koje radite od četvrtka do nedelje, a meni jedino vožnja motocikla pruža zadovoljstvo. Odluka je teška, čekanje ima posledice, a to je da neću voziti u fabričkom timu. Sa druge strane odluka je laka jer neću nastaviti ako nisam konkurentan'', rekao je Rosi o nastavku karijere, koji dodaje da mu Yamaha nije pokazala nepoštovanje i da je logično što su uzeli Vinjalesa i Kvartarara.

 

''Za mene je Petronas najbolja opcija jer je situacija veoma dobra, veliki su tim, i ima novca. Menjanje motocikla je teško posebno u mojim godinama i najvažnije je da ostanem na motociklu M1. Što se tiče Kvartarara, Yamaha je napravila pravi potez. On je sve impresionirao prošle godine. Svi smo očekivali da bude dobar, ali ne toliko''. Rosi je takođe pričao o potencijalnom kolegi u timu posle 2020. godine. Među kandidatima su Franko Morbideli, Valentinov polubrat Luka Marini, ali i Horhe Lorenco koji je u Yamahi test vozač. ''Mislim da bih najradnije birao Morbidelija. Mnogo se priča o Lorencu, bilo bi lepo da opet postoji tim Rosi-Lorenco, ali bilo bi dobro i sa Morbidelijem. Njegova godina je bila u senci Kvartarara, a Morbideli zaslužuje da bude tu''.

 

''Bilo bi lepo da se povučem a da i dalje budem brz, ali videću kako ću se osećati. Ako se povučem MotoGP će mi mnogo nedostajati. Ako sam konkurentan želim da ostanem, a ako sam spor moram da gubim mnogo trka. Nemam tačan datum kada ću rešiti da se povučem. Tokom leta ili tokom letnjeg odmora. Sada imam vremena, odlučiću jednog dana kada se osećam da sam spreman i kada se tako osetim'', dodao je Rosi. Valentino će sa ostalim MotoGP vozačima voziti predstojećeg vikenda na zvaničnom testiranju u Sepangu, dok sezona počinje u Kataru trkačkim vikendom od 6. do 8. marta.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Rosi i Lorenco zajedno? Nezgodno ali interesantno''

 

200668-rosi lorenco.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, šef ekipe Petronas Yamahe Razlan Razali je govorio o tome da bi Valentino Rosi i Horhe Lorenco mogli da budu vozači ove satelitske ekipe od naredne sezone u MotoGP šampionatu.

Valentino Rosi u 2021. godini sigurno neće biti u fabričkoj Yamahi. Ako i dalje bude vozio u MotoGP šampionatu verovatno će biti u Petronas Yamahi za koju je i sam rekao da mu je najrealnija opcija. Postavlja se pitanje ko bi mu bio kolega u garaži, a iako je sam rekao da to mesto najviše zaslužuje Franko Morbideli koji i trenutno vozi za Petronas Yamahu, neki spekulišu da bi to mogao da bude Horhe Lorenco koji se povukao, ali je trenutno test vozač Yamahe.

 

''Nezgodno, ali interesantno u isto vreme. Točak se još nije okrenuo u 2020. godini tako da nismo još tu. Imamo testove i nekoliko trka dok se neko ne pokaže. Nećemo da mislimo o tome. Interesantan je predlog, ali kada dođe vreme sešćemo i razgovarati'', rekao je šef Petronas Yamahe Razlan Razali. Franko Morbideli nema ugovor za 2021. godinu tako da će i on morati da se dokaže da zaslužuje mesto u ovom timu. ''Ima veliki broj mladih vozača koji su nam na vidiku u 2021. godini i vozači koji budu dobro vozili će definitivno biti među opcijama za sledeću sezonu'', dodao je Razali.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

''Pedrosa i Lorenco bi mogli da se vrate 2021.''

 

pedrosa-i-rosi.jpg

 

Na testiranjima u Sepangu dvojica, sada već bivših učesnika kraljevske klase Horhe Lorenco i Dani Pedrosa, ostvarili su solidne rezultate koji nikoga nisu ostavili ravnodušnim, pa ni legendu ovog sporta Valentina Rosija. ''Lepo je videti Lorenca i Pedrosu kako im se vraća strast ka trkanju. Zašto se ne bi vratili? Zaista mislim da bi mogli da voze 2021. Lorenco je imao neke teške godine, ali čim je seo za Yamahu ponovo je bio onaj stari. Pedrosa možda ne voli pritisak i obaveze oko šampionata, ali voli da vozi'', rekao je Rosi. Valentino Rosi je zagazio u petu deceniju života, a ovo mu je poslednja sezona u fabričkoj Yamahi. Ostaje da se vidi šta je plan za sledeću sezonu, da li će voziti u Petronasu ili će se penzionisati.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Sport je morao da stane, moja odluka kasnije

 

Valentino-Rosi 2.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, legenda motociklizma i MotoGP šampionata Valentino Rosi je govorio za Sky TV o karantinu, odlaganju početka MotoGP sezone ali i o svojoj odluci o potencijalnom povlačenju na kraju 2020. godine. Valentino je najpre pričao o situaciji u Tavulji, njegovom rodnom mestu gde je trenutno u izolaciji.

 

''Ovde u Tavulji je situacija teška, nažalost mnogi ljudi su bolesni i ovde i u Pezaru. Moramo da se držimo ako hoćemo da ovo prođe. Navijamo za ljude u Bergamu i Breši. Video sam veoma loše prizore, izgleda kao ratna zona. Imam mnoge prijatelje tamo i sada sam ja taj koji navija za njih, dok su obično oni navijali za mene. Kod kuće imam teretanu, treniram i pokušavam da ostanem fit. Gledam mnogo filmova i serija sa Frančeskom. Igramo igrice...'', rekao je Valentino Rosi u intervjuu uživo koji je dao putem video veze.

 

Rosi je takođe govorio o svojoj karijeri, prisetio se početaka, govorio o svojoj omiljenoj trci, omiljenoj kacigi, ali je ipak bilo i važnih razgovora o budućnosti kao i o trci u Kataru koja je otkazana za vozače kraljevske kategorije. Legendarni ''doktor'' je pričao i o svojoj odluci o nastavku karijere jer je izvesno da na fabričkoj Yamahi neće biti u 2021. godini. ''Bilo je teško jer smo shvatili da neće biti trke tek pred polazak za Katar. To mi je pokvarilo planove jer smo mislili da ćemo moći da budemo na stazi. Deluje da će ovo dugo trajati, odložili su EURO. Što se tiče moje odluke nadao sam se da ću doneti odluku posle prvog dela sezone ali sada se sve pomera. Voleo bih da vidim koliko sam konkurentan na prvim trkama, to bi bilo važno''.

 

Valentino Rosi je takođe prokomentarisao generalno situaciju u sportu koji mnogo pati zbog obustavljanja takmičenja usled pandemije virusa korona. ''Šteta za fudbal, više od polovine sezone je Juventus bio prvi. Ne znam kako će se nastaviti sezone, poslednje utakmice nisu imale smisla kada se igra u ovakvom trenutku. Zamislite kako bi bilo da se vozila trka Formule 1. Morao je sport da stane, mnogi pate i moramo da sačekamo da ljudi ozdrave'', rekao je Rosi.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi i Lorenco u istom timu od naredne sezone?

 

lorenco rosi.jpg

 

Dok se start MotoGP sezone konstantno odlaže, vozači i timovi su sve više zagledani u narednu. Mnogo scenarija je u igri, neki predviđaju skraćenu sezonu, po nekima se ove godine neće ni voziti najjača klasa. Pregršt glasina je u igri, a možda najinteresantnija je vezana za Yamahinu satelitsku ekipu, Petronas SRT tim. Kao što je već ranije bilo poznato, najbolji vozač ove ekipe, Fabio Kartararo, će od naredne godine voziti za fabrički tim, što će značiti da će Valentino Rosi - ukoliko odluči da nastavi da vozi - ostati bez mesta u Yamahi.

 

To nije nikakva nova vest, a ima onih koji su skloni mišljenju da će upravo to prelomiti da legendarni Italijan, fudbalskim žargonom rečeno, ''okači kopačke o klin''. Ali, ne samo što bi Rosi zaista mogao da nastupi za Petronas SRT u 2021, već bi malezijski tim dobio novog vozača, umesto Franka Morbidelija. I to kakvog vozača! Glasine sugerišu da bi u tom slučaju, boje Petronas SRT tima uz Rosija branio i njegov nekadašnji klupski drug, a trenutno test vozač japanske ekipe, Horhe Lorenco!

Nakon loše sezone u Hondi, Španac se povukao, ali vrlo brzo dobio novo radno mesto u Yamahi. Prema prvobitnom planu, trebalo je da ima ''vajldkard'' nastup na Katalunji, u junu, ali kako je trka u Kataloniji juče i zvanično odložena, tako je i to pojavljivanje propalo. Iz Petronas SRT tima poručuju da je tim fokusiran na razvoj mladih vozača, ali pitanje da li bi ododeli takvoj ponudi: dva šampiona koja zajedno imaju 10 naslova u premijernoj klasi! Za sada, ovo su samo glasine, a da li ima ikakvih utemeljenja u realnosti za to, još uvek je nepoznanica. Mada zvuči dobro.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Najveći rivali? Bjađi, Žibernau i...

 

valentino-rossi 001.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da pobede u Južnoj Africi 2004, na Laguna Seki 2008. i Velikoj nagradi Katalonije 2009. godine smatra svojim najboljima u karijeri. ''Doktor'' je tokom karijere ostvario 115 trijumfa, od toga 89 u kraljevskoj klasi po čemu je rekorder. Više pobeda od njega ima samo Đakomo Agostini - 122.

 

''Imam tri pobede koje smatram najboljima, a to su ona u Velkomu, moja prva na Yamahi, zatim Laguna Seka 2008. i borba sa Kejsijem Stonerom, kao i ona u Barseloni godinu dana kasnije do koje sam došao posle bitke sa Horheom Lorencom u poslednjem krugu'', otkrio je Rosi.

 

Jedan od Rosijevih trijumfa koji svi pamte je svakako ona na Laguna Seki, kada je u poznatoj krivini ''Vadičep'' izašao na šljunak i pretekao Stonera. ''Bila je to posebna pobeda, bila je i važna jer je u tom trenutku Stoner bio dobar, a godinu dana ranije me je pobedio i osvojio titulu sa Dukatijem. Vikend na Laguna Seki je bio ključan za ostatak sezone jer je Stoner bio neverovatno brz na toj stazi na Dukatiju. Razmišljao sam da je najvažnije da ostanem na vrhu, održavam svoj ritam jer je to staza na kojoj je teško preticati jer je izuzetno uska. Ta borba je bila luda od početka do kraja, ali sam uspeo da se zadržim ispred'', istakao je Rosi. Italijanski motociklista je osvojio titulu te sezone, a godinu dana kasnije svoju devetu i ujedno poslednju. Stoner se definitivno ubraja u ''Doktorove'' najveće rivale, uz Lorenca, Maksa Bjađija i Setea Žibernaua. Rosi kaže da su mu najveća rivalstva svakako pomogla da napreduje kao vozač.

 

''Imao sam sjajne, sjajne borbe sa Maksom Bjađijem, Seteom Žibernauom i kasnije Horheom Lorencom, a kada imate takva rivalstva to sve vas tera da podignete nivo. Borbe počinju, a posle postaju lične. To znači da vam više znači da budete ispred njih i tako se podiže nivo'', otkrio je vozač Yamahe. Ovogodišnji Moto GP šampionat je trenutno na čekanju zbog pandemije koronavirusa, a dok ne počne na kanalima Sport Kluba možete da pratite trke iz prethodnih sezona, kao i neke istorijske.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Ne znam da li sam najbolji u istoriji, jedan od...

 

Valentino-Rosi 40.jpg

 

Devetostruki svetski šampion u motociklizmu Valentino Rosi je na Instagramu razgovarao uživo sa bivšim fudbalskim asom Kristijanom Vijerijem. Razgovarali su o fudbalu, Valentinovom omljienom Interu, ali i o Doktorovim uspesima. Valentino i Kristijan su razgovarali putem Instagrama, a takođe je ta konverzacija bila emitovana na Sky TV.

 

''Svakog dana je isto, mada mislim da sada napredujemo i nadam se da ću uskoro moći da uzmem auto ili motor da odem da se pozdravim sa prijateljima. Pokušavam da treniram, gledam filmove, serije, igram igrice i takođe gajim bradu. Držaću je do kraja karantina'', kazao je Valentino. Rosi i Vijeri su pričali i o Interu. Vale je veliki navijač ovog kluba za kog je Kristijan igrao od 1999. do 2005. godine. ''To je bio sjajan tim i često sam išao da ga gledam. Rekoba mi je bio omiljeni igrač'', kazao je Rosi Vijeriju koji je zatim pomenuo da je ''Doktor'' najbolji vozač u istoriji motociklizma poput Mesija ili Federera. ''Ne znam da li sam najbolji u istoriji, ali kažimo da sam jedan od najboljih''. Rosi je u razgovoru još jednom rekao da bi voleo da vozi nekoliko trka kako bi shvatio da li može da se nadmeće i da li može da se takmiči sa ostalima i u 2021. godini. Vale je dodao i da planira otvaranje muzeja u rodnom gradu Tavulji.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi donosi odluku pre povratka na stazu

 

202232-valentino-rosi.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da će se pre početka sezone znati da li će završiti karijeru ove godine ili ne. Ovogodišnji Moto GP šampionat je na čekanju zbog pandemije koronavirusa, a najranije bi mogao da počne u avgustu Velikom nagradom Češke. Rosi će na kraju sezone ostati bez mesta u fabričkoj Yamahi, pošto će na njegovo mesto doći Fabio Kvartararo, ali je Italijanu japanska kompanija obećala mesto u Petronasu ako odluči da nastavi karijeru. ''Doktor'' je prvobitno planirao da odluku donese posle sedam-osam trka, međutim, pandemija je dovela do otkazivanja ili odlaganja čak 11 trka.

 

''U teškoj situaciji sam jer, kao što sam već rekao, moja prva opcija je da pokušam da nastavim i dalje jer imam dovoljno motivacije i želim to. Ali, veoma je važno da razumem nivo na kojem sam jer smo se posebno u drugom delu prošle sezone mnogo mučili i previše puta sam bio sport da bih se borio za prvih pet pozicija'', rekao je Rosi. Italijanski motociklista je istakao da ga svakako čeka još jedna sezona u fabričkom timu, a da je želeo da prvo isproba neke stvari pre nego što odluči.

 

''U glavi imam još jednu sezonu u fabričkom timu i potrebno mi je vreme da bih doneo odluku. Treba mi pet ili šest trka da bih se razumeo sa novim glavnim inženjerom Davidom Munjozom da bih bio bolji. Problem je što nema trkanja, ali mislim da ću morati da odlučim pre nego što do njega dođe jer je najoptimističnija situacija da ćemo moći na stazu u drugoj polovini sezone. Nadamo se da će to biti u avgustu ili septembru. Moraću da odlučim pre toga, ali svakako želim da nastavim. Definitivno nije ovo najbolji način da završim karijeru jer postoji mogućnost i da se ne trkamo ove godine. Možda bi bilo bolje da vozim još jednu sezonu i povučem se na kraju sledeće. Zato, nadam se da ću nastaviti i dogodine'', naglasio je ''Doktor''.

 

Ukoliko ipak donese odluku da se oprosti od Moto GP šampionata, Rosi svakako neće završiti svoju karijeru u auto-moto sportu. Učešće na 24 časa Le Mana je pri vrhu njegovih želja, a da bi svakako voleo da učestvuje na sedam-osam trka godišnje. ''Imamo mnogo dobrih planova za budućnost, kada završim karijeru u Moto GP šampionatu. Imamo timove u Moto2 i Moto3, u tome uživam mnogo. Želimo da nastavimo sa time, posebno da stvaramo mlade italijanske vozače. To je prvi program, a drugi je moje trkanje automobilima. Želim da učestvujem u nekom šampionatu i vozim sedam-osam trka svake godine. To je plan za budućnost'', otkrio je Rosi u intervjuu koji je organizovala Yamaha.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Valentino Rosi ostaje u MotoGP-u i naredne sezone

 

rosi-tavulija-mizano 001.jpg

 

Nakon što je Fabio Kartararo potpisao za Yamahu, krenule su glasine o budućnosti Valentina Rosija u premijernoj klasi, a mnogi su mislili da Italijan neće pristati da vozi u satelitskom timu. Sam Vale je najavio da će odluku o nastavku ili završetku karijere doneti nakon prve trećine sezone, jer je hteo da vidi hoće li biti konkurentan na stazi. Yamaha je odradila svoj deo posla, obećavši ''Doktoru'' fabričku podršku u Petronas timu. A onda je pandemija virusa korona potpuno poremetila i njegove planove i celokupnu sezonu. Rosi je morao da promeni planove, odlučivši da nastavi da se takmiči u 2021., bez obzira na to kakvi budu njegovi rezultati u 2020. Naravno, pod uslovom da se sezona uopšte i održi.

 

''Problem je što nema trkanja. U najoptimističnijem scenariju, sezona može da počne u avgustu ili septembru, što je kasno da donesem odluku. Zato sam morao da prelomim sada, bez ijedne trke koja bi mi pružila uvid u mogućnosti na stazi. Realna je mogućnost da sezone uopšte ne bude, pa tako nije najbolji način da se na taj način povučem. Pošteno je odvezem još jednu sezonu'', izjavio je Italijan. Ovo je odlična vest za sve fanove italijanske legende, ali i za MotoGP u celosti jer će ovakva Rosijeve odluka imati i finansijski i marketinški značaj. Šanse za osvajanjem 10 titule su gotovo ravne nuli, ali je Valentino Rosi i dalje jedna od najvećih zvezda ''padoka''. Važno je da ćemo i dalje imati priliku da ga gledamo u akciji, bez obzira na to što će 2021. biti njegova ''labudova pesma''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Razali: Hoćemo Rosija, ali prvo da shvatimo šta on želi

 

Razlan-Razali.jpg

 

Iz ekipe Petronas Yamahe poručuju da bi želeli da imaju Valentina Rosija na svom motociklu 2021. godine, ali da najpre moraju da shvate kakvi su Doktorovi planovi za budućnost. Valentino Rosi je pre početka 2020. godine znao da u fabričkoj Jamahi neće nastaviti karijeru jer je taj tim za 2021. godinu odlučio da ima Maverika Vinjalesa i Fabija Kvartarara. Sam Rosi je poručio da je otvoren za prelazak u satelitsku ekipu Petronas Yamahe, ali da mora da sredinom godine odluči da li uopšte želi da se trka. Zbog odlaganja početka sezone možda je odložena i Rosijeva odluka pa ni u Petronas Yamahi ne znaju ko će im biti vozači.

''Svakog dana proveravam telefon i do sada nisam ništa video. Nadam se da će Valentino poslati neku poruku na Vacapu'', rekao je šef Petronas Yamahe Razlan Razali u šali. ''Ništa za sada, ali smo otvoreni za njega. Ako se desi biće to nešto što ćemo svakako želeti. Nećemo ignorisati. On je devetostruki svetski šampion i nosi mnogo težine u smislu marketinga. Međutim, moramo zaista da shvatimo sve. Moramo da shvatimo šta on želi'', rekao je Razali.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Petronas Yamaha do avgusta odlučuje o Rosiju

 

Razlan-Razali.jpg

 

Petronas Yamaha još uvek ne zna ko će uz Franka Morbidelija biti vozač te satelitske ekipe u 2021. godini. Pominje se da bi to mogao da bude Valentino Rosi koji još uvek nije odlučio da li će voziti posle aktuelne sezone. Valentino Rosi je otvoreno rekao da je satelitska Yamaha opcija za narednu sezonu, ali da sa druge strane mora da vidi da li je konkurentan sa ostalima. Odluku o nastavku je trebalo da donese tokom aktuelne seozne koja međutim nije počela zbog koronavirusa pa je i njegov izbor za 2021. odložen. Ipak do avgusta će morati da se zna ko vozi za Petronas Yamahu.

''Iskreno imamo nekoliko vozača na radaru, neke Moto2 vozače, uključujući našeg Ćavija Vijerhea. Međutim, opet bez trkanja uz mogućnost da će biti samo deset trka ove godine i naravno uz priče o Rosijevom dolasku to je nama uvek opcija'', rekao je prvi čovek Petronas Yamahe Razlan Razali. ''U ovom trenutku ne znamo, ali razmatramo sve opcije i mislim da ćemo u julu ili avgustu morati da odlučimo ko je zamena za Fabija Kvartarara'', dodao je Malezijac.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Čeka se samo zvanična potvrda: Rosi u Petronasu

 

193026-Valentino-Rosi 34.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi karijeru će sledeće godine nastaviti u Petronas Yamahi, prenosi italijanski GPOne.

''Doktor'' na kraju sezone ostaje bez mesta u fabričkom timu Yamahe, koja mu je obećala punu podršku ukoliko odluči da nastavi karijeru. Odmah je bilo jasno da je jedina opcija da pređe u Petronas Yamahu koja je držala jedno otvoreno mesto za njega. Na taj način će doći do trampe između fabričkog i privatnog tima, pošto je još pre nekoliko meseci potvrđeno da će Fabio Kvartararo zameniti Rosija, koji ide na njegovo mesto u malezijskoj ekipi.

 

Rosi je više puta naglasio da mu je cilj da nastavi karijeru, a nijedna od umešanih strana nije krila da su pregovori poslednjih nedjelja u toku. Sam ''Doktor'' je rekao da će odluku doneti pre nego što sezona počne, pošto je pre nego što je njen start odložen zbog pandemije koronavirusa najavljivao da planira da sačeka nekoliko trka. GPOne prenosi da je Italijan postigao dogovor sa Petronasom za narednu sezonu, uz opciju da ugovor bude produžen i za 2022. godinu.

 

Ostalo je da se utanači nekoliko detalja, među kojima je najvažniji onaj koga će Valentino moći da povede sa sobom od svojih inženjera i mehaničara. Već se zna da će mu timski kolega biti Franko Morbideli, koji je prošle godine brani boje malezijskog tima, a zanimljivo je da je on polaznik Akademije Valentina Rosija kojoj je doneo prvu titulu 2018. godine. Rosi je, inače, poslednji put boje privatnog tima branio u prve dve sezone u kraljevskoj klasi, kada je ona bila do 500 kubika. Vozeći za ''Nastro Azuro Hondu'' osvojio je prvu od sedam titula u najjačoj kategoriji, potom je još dva puta bio šampion sa Repsol Hondom, da bi do preostala četiri naslova prvaka došao sa Yamahom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Petronas ne bi bio samo oproštajna turneja

 

193026-Valentino-Rosi 34.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da još nije doneo odluku da li će nastaviti karijeru ili ne, ali da će ostati u Moto GP šampionatu samo ako bude smatrao da je dovoljno konkurentan. ''Doktoru'' na kraju ove sezone ističe ugovor sa Yamahom, koja je već najavila dolazak Fabija Kvartarara na njegovo mesto sledeće godine. Japanska kompanija je, međutim, Italijanu obećala fabrički motor u Petronas Yamahi, a o dogovoru se spekuliše već nedeljama.

 

''Moj plan je bio jasan, da promenim nešto u timu i da sačekam do leta da shvatim da li mogu da budem konkurentniji nego prošle godine. To je za mene ključno. Želim da nastavim karijeru, ali samo ako sam konkurentan. Nažalost, zbog ove situacije moram da donesem odluku bez vožnje trka, što mi otežava posao. Moram više da razmislim, pokušam da bolje razumem sebe iznutra, da li imam snagu i motivaciju'', istakao je Rosi u intervjuu za zvanični sajt Moto GP šampionata.

 

''Imam dobru priliku sa Petronas Yamahom koja je vrhunski tim, što je pokazala prošle godine sa Kvartararom i Morbidelijem. Mlad je tim, sa mladim momcima, ali tu je veliki broj ljudi koje već poznajem, a takođe imaju sjajnog sponzora. Za mene je to veoma dobra opcija. Sada samo treba sam u sebi da odlučim da li imam dovoljnu motivaciju da nastavim''. Rosi je istakao da još nije došao trenutak da razgovara sa prvim čovekom Petronas Yamahe Razlanom Razalijem, koji je izrekao mnogo lepih reči na račun ''Doktora'', ali je dodao i da ne želi da on vozi za njegov tim samo da bi vozio. ''U ovom trenutku razgovaram samo sa Linom i Yamahom, još nisam direktno sa Razlanom, ali mi se svidelo to što on kaže. Osećam isto, ne želim da odem u Petronas samo da bih vozio svoju poslednju sezonu ili da bi to bila oproštajna turneja. Ako se budem trkao daću 100% od sebe, ako budem mislio da mogu da budem konkurentan i da se borim za podijume. Imam dve opcije - Petronas ili povlačenje, videćemo'', rekao je Rosi .

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi vozio na MotoGP stazi prvi put još od februara

 

rosi 2020 01.jpg

 

Valentino Rosi je odvezao svoje prve krugove na jednoj gran pri stazi još od završetka katarskog MotoGP testa 24. februara, nakon čega je usled eskalacije pandemije virusa korona odložen start sezone. Italijan, koji trenutno razmišlja o tome da li da produži svoju rekordno dugu karijeru prelaskom u Petronas tim naredne sezone, pridružio se Franku Morbideliju, koji bi mu u slučaju da pređe u Petronas 2021. godine postao novi klupski kolge, a društvo su im pravili i ostali vozači članovi VR46 akademije, Luka Marini, Stefano Manci, Marko Beceki i Andrea Minjo.

 

Slike koje je ''Doktor'' objavio potvrđuju da je vozio Yamaha R1 superbajk. Mizano će 13. septembra biti domaćin trke za veliku nagradu San Marina, a kako sada stvari stoje, ta runda će biti vožena bez prisustva publike. Druga trka na Mizanu bi mogla da se vozi vikend pre ili posle te, a bila bi zamena za trku za gran pri Italije koja se inače vozi na Muđelu. Osim Rosija i Morbidellija, Aleks Rins je još jedna MotoGP zvezda koja je nedavno imala priliku da izađe na stazu. Španac je zajedno se nekim kolegama iz Moto2 i Moto3 klase odvezao nekoliko krugova na stazi Katalunja u Barseloni. Rosi - čiji je čuveni moto ranč odnedavno otvoren za treninge - proveo vikend u motokros vožnje po Ferminjanu. Sve je to deo njegovih priprema za start MotoGP šampionata, koji bi po aktuelnom rasporedu trebalo da krene na Heresu 19.jula.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosijeva sudbina poznata do kraja juna

 

154521-rosi 46.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi je manje-više doneo odluku da će nastaviti karijeru naredne sezone, rekao je njegov dugogodišnji prijatelj i najbliži saradnik Učio Saluči, koji je istakao i da će dogovor sa Yamahom biti postignut do kraja meseca. Italijan će na kraju ove godine ostati bez mesta u fabričkom timu Yamahe pošto na njegovo mesto stiže Fabio Kvartararo. Japanska kompanija je ''Doktoru'' obećala fabrički motor i mesto u Petronas timu, a druga opcija mu je povlačenje na kraju ovogodišnjeg šampionata.

 

Rosi je nedavno priznao da ga je pauza zbog pandemije koronavirusa učinila opuštenijim po pitanju budućnosti. Međutim, Saluči kaže da očekuje da će se pregovori ubrzati u narednim nedeljama, kao i da je italijanski motociklista doneo odluku da želi da nastavi karijeru. ''Vale ima stav nekoga ko želi sve osim da se povuče'', rekao je Saluči. ''On je pokretačka snaga, momak koji ostale tera da guraju dalje, uvek ima veliku želju, sve nas zapanjuje. Naša namera je da će on nastaviti da vozi i sledeće godine. Kada Vale menja tim uvek dolazi do drugih pomeranja, očekivanja, tenzije. Nije u pitanju fabrički tim, ali će imati fabrički motor. Tim ima odličnu strukturu, Yamaha je tu da nam pruži podršku, a sa njima imamo odličan odnos. Najverovatnije će Franko biti drugi vozač, što bi trebalo da bude dobro iskustvo. Nije sve još definisano, ali bi trebalo da bude do kraja meseca''.

 

Ukoliko Rosi odluči da pređe u Petronas Yamahu, timski kolega će mu izvesno biti Franko Morbideli, inače prvi polaznik njegove Akademije koji je postao svetski šampion.

Ovogodišnji Moto GP šampionat startuje u Heresu 19. jula, uz direktne prenose na Sport Klubu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi u Petronas Yamahi do 2022. godine

 

204853-rosi.jpg

 

Legendarni italijanski motociklista Valentino Rosi dogovorio je novi, dvogodišnju saradnju sa Petronas Yamahom. Do zvanične potvrde saradnje doći će uoči uvodne trke u Moto GP šampionatu 19. jula u Heresu. Devetostruki šampion mesecima unazad vodio je pregovore sa Petronas Yamahom, a sad je postignut dogovor. Zanimljivo, ugovor će biti potpisan do 2022, što znači da će Rosi voziti i u 43. godini života. Italijanu na kraju ove sezone ističe ugovor sa Yamahom i na njegovo mesto stiže Fabio Kvartararo, ali će čuveni vozač preći na fabrički motor u Petronasu. Rosiju će timski kolega biti Franko Morbideli, prvi polaznik njegove Akademije koji je postao svetski šampion.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi o Petronasu: Ništa još nisam potpisao

 

202232-valentino-rosi.jpg

 

Legendarni Valentino Rosi na pragu je promene tima i veoma blizu da sledeće godine vozi za Petronas. Međutim, ''Doktor'' i dalje ne potvrđuje decidirano ovu informaciju.

 

''Ne možemo trenutno da potvrdimo dogovor. Još ništa nisam potpisao, ali smo odlučili svi zajedno, Yamaha, Petronas i ja da razgovaramo o 2021. Već sam razgovarao sa Razlanom Razalijem, Vikom Cilenbergom i Johanomn Stigfiltom i imam dobar osećaj u vezi toga. Ali nije istina da sam potpisao. Moraju još neki detalji da se dogovore, ali sva je prilika da sam tu 2021.'', rekao je Rosi. Popularni ''Doktor'' će i ove sezone voziti u fabričkom motociklu Yamahe u kojoj odrađuje drugi mandat. U prvom od 2004. do 2010. osvojio je četiri titule, dok je u drugom bio najbliži osvajanju šampionata 2015. kada je izgubio u bici sa timskim kolegom Horheom Lorencom.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Nisam ovde zbog 200. podijuma

 

Rosi er.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da ga sve više zanima statistika kako je stariji, ali da je glavni razlog zašto još vozi to što voli izazove. ''Doktor'' je pre dve nedelje u Heresu stigao do svog 199. podijuma u kraljevskoj klasi, a 235. ukupno, i to posle 15 meseci čekanja. Posle dve trke u Andaluziji, Moto GP šampionat se ovog vikenda seli u Brno, gde je vozač Yamahe pre 24 godine ostvario prvu pobedu u karijeri.

 

''Biće ovo važan vikend jer volim Brno. U Heresu smo nešto promenili, to mi je dalo bolji osećaj, uživao sam. Lpo je bilo vratiti se na podijum posle dugo vremena. Važno je da vidimo da li mogu i ovde da budem brz, mučili smo se u Brnu poslednjih godina. Ali, moramo vidimo kakav potencijal imamo na drugim stazama, u drugim uslovima, zbog narednih trka'', naglasio je Rosi. Italijan je ove sezone promenio šefa svog tima i doveo je Davida Munjosa, koji je prethodno radio u Skaj VR46 timu u Moto2 kategoriji. Na pitanje kako sve za sada funkcioniše Rosi je odgovorio: ''Tokom prošlog leta smo shvatili da nešto mora da se promeni i odlučili smo da se kockamo sa mlađim šefom ekipe. Sviđa mi se njegov pristup, radio je u mom timu u Moto2. Osećam se dobro, može mnogo toga da me nauči, bio nam je potrebno da radimo na drugačiji način, da imamo novi uvid u sve. Treba nam vremena da razumemo jedan drugog, ali ćemo na narednih nekoliko trka videti kako to sve funkcioniše''.

 

Rosi je istakao da nije zabrinut zbog problema koje Yamaha ima od početka sezone sa pogonskim jedinicama, zbog čega je i ostao bez plasmana na otvaranju sezone. ''U Yamahi rade vredno da bi popravili problem, nadamo se da će sve biti u redu. Ne mislim da će brze staze predstavljati problem za nas, već da su uslovi u Heresu bili ekstremni. Ovde je hladnije, biće lakše za nas, ali i naše motore'', naglasio je Rosi.

 

Uprkos odsustvu Marka Markesa barem sa trke u Brnu, Rosi kaže da se ne zanosi mogućnošću da se uključi u borbu za titulu. ''Cilj mi je je da ostanem među prvih pet, mnogo će zavisiti od rezultata i brzine na narednim trkama, borićemo se. Nisam ovde zbog 200. podijuma već jer volim da se trkam i volim izazov. Ali, kako ste stariji gledate više statistiku, ponosan sam, samo mi to nije velika motivacija'', rekao je ''Doktor''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: I kad napustim Moto GP, baviću se nečim opasnim

 

rosi 2020 01.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da nije pomislio na povlačenje posle incidenta koji se desio na Velikoj nagradi Austrije i da će definitivno ostati u Moto GP šampionatu i naredne godine. Prošlonedeljnu trku obeležio je incident u kojem je Žoan Zarko napravio grešku, Franko Morbideli udario u njega, a njihovi motori su za milimetre promašili Rosija i njegovog timskog kolegu iz Yamahe Maverika Vinjalesa.

 

''I kada završim sa Moto GP šampionatu baviću se nečim opasnim. A posle toga ću se povući na svoju farmu sa konjima. Kada ste vozač, uvek postoji rizik. Nisam se predomislio i želim da nastavim'', naglasio je Rosi. ''Doktor'' je istakao da staza Red Bull ring mora da se promeni, ali i trkačka direkcija mora drugačije da pristupa analizi incidenata i odmah posle trke razgovara sa vozačima, ne da čeka četiri dana kao što se desilo posle nedeljne trke.

 

''Staza je opasna jer ima tri-četiri pravca na kojima dostižete 300 km/h, a najopasnija staza je treća krivina, što je šteta jer je volim. Vidim da su odradili neke izmene, što je dobro, za Zarkov motor bi bilo dobro, ali ne i za Morbidelijev jer je on bio na asfaltu. Mora da se promeni konfiguracija te krivine, nisam siguran kako, ali pričaćemo o tome. Svakako nije lako nikad promeniti stazu, mora da se odradi veliki posao, da se promeni izgled krivine, što nije nemoguće, ali mi tražimo to iako znamo da će mnogo koštati'', istakao je Rosi i dodao: ''Što se tiče incidenata, direkcija trke mora da razgovara sa vozačima odmah posle trke, ne da se čeka nedelju dana. Znam da imaju mnogo posla, već je u Moto3 situacija bila opasna i van kontrole, a u Moto2 smo videli veliki broj kontakata na pravcima, što je opasno. Odluke moraju da se donesu bez pritiska spolja, najviše zbog bezbednosti svih vozača. I moraju da budu strogi''.

Mnogima je posle nedeljne trke zasmetalo to što je tokom prenosa mnogo puta pušten snimak incidenta, a Rosi u tome ne vidi ništa sporno. ''Dobro je videti snimak i realnost, ne možemo da zaboravimo da je naš sport opasan. Vozači moraju da se trkaju agreisno, ali u glavi mora da im bude da nešto može da se desi'', naglasio je ''Doktor''.

 

Vozače sada čeka još jedna trka u Špilbergu, ali za Veliku nagradu Štajerske, a za kraljevsku klasu biće to 900. trka u istoriji. Rosi ih je do sada vozio 314 u najjačoj klasi. ''Sa jedne strane sam ponosan na to, a sa druge tužan jer sam mator. Čudno mi je da sam u Moto GP šampionatu od 2002. godine, ali to je dobar broj'', naglasio je Rosi. ''Ovde nam je teško, mučimo se, ritam nam nije fantastičan, nije ni za podijum. Prošle nedelje nisam bio loš u drugom delu trke, mogao sam da budem konstantan, da održim pristojan ritam. Čudno je  imati drugu trku na istoij stazi, imamo mnogo podataka i verujem da možemo bolje da započnemo trkački vikend''.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Ne povlačim se, potvrda možda u Barseloni

 

154521-rosi 46.jpg

 

Kako prenosi Sport Klub, devetostruki svetski šampion Valentino Rosi ponovio je da će i naredne sezone voziti u Moto GP šampionatu, ali da je ostalo da se reše određene stvari sa Yamahom. ''Doktor'' je još pre nekoliko nedelja najavio prelazak u Petronas Yamahu, ali su se ranije ove nedelje pojavile informacije da malezijski tim pregovara sa Andreom Doviciozom. Međutim, šef te ekipe Razlan Razali je to negirao, a isto je učinio i Rosi pred početak trkačkog vikenda za Veliku nagradu San Marina i Riminija.

 

''To nije istina, situacija je ista kao pre dve-tri nedelje. Nismo u žurbi, ostalo je još nešto da rešimo sa Yamahom. Trkaću se 99% naredne sezone, taj jedan odsto je samo činjenica da ugovor nije potpisan, ali će možda biti u Barseloni za dve nedelje'', rekao je Rosi i dodao: ''Moje povlačenje bi bilo velika stvar, mnogi će kliknuti na tu vest. Mislim da je to i razlog jer se situacija nije promenila. Mnogo puta sam već istakao da ću se trkati sledeće sezone, ali je možda zanimljivije da se napiše da se povlačim''.

 

Rosi je istakao da rezultati u dosadašnjem delu sezone ukazuju da veliki broj vozača ima šansu za titulu, da je i on među njima, ali da ga brine to što Jamaha nije dovoljno brza. ''Sve je otvoreno, imam 25 bodova manje od Fabija, ali sam sedmi i mali broj bodova deli vozače oko mene. Sve je moguće, daćemo sve od sebe. Ono što me više plaši je to što nismo dovoljno brzi, posebno nismo bili u Austriji, ali se nadam da možemo da budemo bolji na drugim stazama. Ovaj šampionat će imati mnogo iznenađenja do kraja, može da ostane otvoren do kraja'', naglasio je ''Doktor''.

 

Svi timovi osim Yamahe su imali svoje test vozače na stazi ''Marko Simončeli'' pre nekoliko nedelja, a na pitanje zašto Horhe Lorenco nije testirao, Rosi je odgovorio:

''I ja imam isto pitanje za Jamahu, pošto sam bio srećan zbog Horheovog dolaska jer je on jedan od najboljih vozača koji je ikada vozio M1. A i videli smo šta je Pedrosa uradio na KTM za godinu dana. Yamaha mora da veruje u program, nekad se dešavaju stvari koje je teško objasniti, ali krećemo od nule za razliku od ostalih i moraćemo da razumemo neke stvari koje su neki timovi odradili na testu, pa će nam biti teže''. Rosi je takođe istakao da bi rado potpisao da Andrea Doviciozo od naredne sezone bude test vozač Yamahe, pošto trenutno nema angažman, ali da se nada da će ga ipak pronaći.

 

Italijanski motociklista je takođe upitan i da prokomentatiše to što će vozači Formule 1 imati priliku prvi put da voze trku na stazi Muđelo ovog vikenda.

''Ljubimoran sam jer se ne trkamo tamo ove godine, a za mnoge od nas je to najbolja staza na svetu. Vozio sam Ferari dva puta na njoj, bilo je neverovatno, posebno niz krivina Kazanova, Saveli, Arabijata 1 i 2. Mislim da će uživati, jedva čekam da vidim trku u nedelju'', naglasio je vozač Yamahe. Akciju sa staze ''Marko Simončeli'' možete da pratite od petka do nedelje na Sport Klubu 3.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Da mi je neko pre šest godina rekao...

 

rosi 2020 01.jpg

 

Devetostruki svetski šampion Valentino Rosi rekao je da je ponosan na vozače iz svoje Akademije, posebno na Franka Morbidelija i Frančeska Banjaju posle prošlonedeljne Velike nagrade San Marina i Riminija. Morbideli je slavio prošle nedelje na stazi ''Marko Simončeli'', što mu je prva pobeda u kraljevskoj klasi, a sledio ga je vozač Pramak Dukatija. Malo je falilo da im se na podijumu pridruži i ''Doktor'', ali je njega u poslednjem krugu u borbi za podijum pretekao Đoan Mir na Suzukiju.

 

''Bio je to nezaboravan dan, posebno za sve koji rade u Akademiji. Ponosni smo na vozače, na mog brata Luku i Becekija, a posebno Franka i Peka. Da sam mogao do podijuma, to bi bio istorijski trenutak, ali me je nažalost Mir pretekao. Svakako je to bila dobra trka za mene, dobro sam se držao tokom većeg dela, a problemi su usledili pri kraju: Dao sam sve od sebe. Svaki podijum je poseban, a ovde u Mizanu i još više, a posebno da sam na njemu bio sa Frankom i Pekom. Imamo još jednu šansu, biće teže za sve, ali očekujem da će svi biti konkurentniji i bliži nama. Ako želimo da se borimo za podijum moramo da napredujemo'', naglasio je Rosi, koji je Morbidelijevu pobedu okarakterisao ''umetničkim delom''.

 

Na pitanje da li je 2014. godine, kada je pokrenuo Akademiju, mislio da će uopšte biti u šampionatu šest godina kasnije, a i da će mu rivali biti njegovi učenici, Rosi je odgovorio: ''Ne bih verovao. Kada smo pokrenuli Akademiju nismo znali šta će se desiti narednih godina jer je u pitanju jedinstven program, ali kada je Franko osvojio titulu pomislio sam da će mi najveći rival biti neko iz Akademije. Zajedno napredujemo na svakom nivou i uživamo u trkanju jedni sa drugima''.

 

Moto GP šampionat se nastavlja već ovog vikenda trkom za Veliku nagradu Emilije Romanje, koja će takođe biti vožena u Mizanu, a vozač Jamahe se osvrnuo i na stanje u šampionatu.

''Sezona je luda, devet vozača je u 23 boda, a bilo je sezona kada je drugi imao toliku razliku posle istog broja trka. Ali, to je velika motivacija, a u ovakvoj situaciji iskustvo je važno, ali brzina još važnija. Tu sam, nisam daleko, ali moram da budem brži ako želim da se borim za titulu'', rekao je Italijan.

Slično kao Rosi razmišlja i vozač Dukatija Andrea Doviciozo, trenutno vodeći u šampionatu, koji kaže da i njemu fali brzina, ali i da pneumatici imaju ključnu ulogu. ''Svi smo blizu, ima mnogo uspona i padova, srećan sam što sam prvi, ali moramo da napravimo korak napred. To što nisam brz u kvalifikacijama je problem, ali je najveći problem što nisam bio ni u većini trka. Niko nije konstantan, na svakoj trci su drugačije konfiguracije i prijanjanje, pa nije lako biti konstantan. A pošto je sa svima tako jasno je da nije problem do jednog vozača'', naglasio je Doviciozo.

 

Akciju iz Mizana možete da pratite od petka do nedelje na Sport Klubu 2.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rosi: Uskoro potpisujem za Petronas Yamahu

 

202232-valentino-rosi.jpg

 

Valentino Rosi je pred Veliku nagradu Katalonije rekao da je sve dogovoreno oko njegovog angažmana u Petronas Yamahi 2021. godine. Još odavno je poznato da Valentino neće biti u fabričkom timu Yamahe, a od tada se konstantno priča da će preći u Petronas Yamahu. Saradnja i dalje nije ozvaničena, a Valenitno je potvrdio da će do nje doći.

 

''Između dve trke u Mizanu smo sve sredili. Takođe smo pričali i poslednjih dana. Situacija je jasna, trkaću se za Petronas sledeće godine'', rekao je Valentino Rosi pred Veliku nagradu Katalonije. ''Međutim, ugovor je malo duži, neke stvari još treba da sredimo i nismo u žurbi iskreno jer smo sve već dogovorili. Tokom ovog vikenda ću potpisati ugovor i veoma sam srećan što ću nastaviti da se trkam zajedno sa Yamahom i Petronasom''.

 

Rosi kaže da neki vozači u MotoGP brzo donose odluke, a da je on razmišljao korak po korak. ''Mi pričamo od Heresa u julu i dogovorio sam se sa Yamahom i Petronsom. Međutim mi ne žurimo. Važan je ugovor i moramo da sredimo neke stvari, motocikl, tim takođe. Mislim da će neki momci iz Petronasa ići u fabrički tim sa Kvartaraom i u suprotnom smeru takođe'', dodaje Rosi. Svoju poslednju sezonu u fabričkoj Yamahi 41-godišnji ''Doktor'' prvodi solidno, ali bez pobede još uvek. On je 26 bodova iza Andree Dovicioza koji vodi u generalnom plasmanu.

 

preuzeto sa - Auto Blog

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...