Jump to content
FAS Euroauto Goran
mirx

Stilo 1.9 JTD - ulje na spoju creva za vazduh i motora

Recommended Posts

Turbina, interkuler, usis, zacarani krug...

Sve je to masno, vozi samo i uzivaj. ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nije bas prikladna tema,ali se spominje crijevo interkulera  :smoke:

 

Meni je to crijevo otpalo maloprije znaci odvaljeno od motora i mora da se menja  :thumbdown:

 

Meni treba jedna bitna i hitna informacija koliko i da li steti motoru ili bilo cemu voznja bez tog crijeva i fakticki interkulera  :help:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Radiće kao običan dizel, samo sa jednom bitnom razlikom usisavaće prljav vazduh. Odradi to crevo što pre.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma radi kao neki nabrijani benzinac tj zvuk a ide kao   :scooter:

 

Sutra ce to biti zavrseno nego treba mi veceras auto pa zato i pitam  :unworthy:

 

HVALA  :cheers:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Onda stavi nešto da ne uvlači sve i svašta. Da ne sjebeš motor.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kroz tu mrezicu moze da prodje sve i svasta, stavi zensku carapu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

znas kako to crijevo je lijepljeno vec tako da se samo smaklo nije skorz otvorena rupa

 

ali sutra ujutro ide novo zavrsio sam sto sam trebao sa autom valjda nije nista  :turned:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne može odmah, mora prvo predigra.

Ako ima mrežaste ništa nije uradio.  :harhar:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Dežurni krivac zbog kog slinavi kod leptira.

Kod mene nije toliko kritično a bez obzira nervira. Nije mi dalo mira pa sam otkačio plastično crevo i izvukao gumicu.

 

 

20140609_150348.jpg 20140609_150355.jpg 20140609_150408.jpg

 

Mislio sam da je plića i okrugla pa sam za to spremio par gumica različitih debljina, međutim nikako da izađe. Jedva sam je izvukao , pazeći da je ne oštetim . Malo razmišljao , pošto mi se tek tada nijedna kombinacija nije uklapala. 

Uzeo malu gumicu prvo nju uglavio pa zatim i ovu valjkastu, čisto da je odbije od žljeba i da malo većom silom naleže na leptir usisa.

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?/topic/51184-stilo-jtd-ulje-u-motornom-prostoru-na-aktuatoru-klapne-usisa/?p=1053974

Share this post


Link to post
Share on other sites

Cele nedelje po velikim temperaturama se vozim i odlično dihtuje. Ko fabrički.

 

Dalje moguće varijacije.

 

 

 
Stilo 115 ks plastična cev interkulera
 
Crevo_i_cev_interkulera_gornje.jpg intercooles.png
 
Stilo 80 ks metalna cev
 
Stilo_80_ks.png Stilo_80_ks_1.jpg  Stilo_80_ks_2.jpg
 
Sigurno bolje i trajnije rešenje metalna cev i ozbiljniji dihtung. Ovako onaj gumeni dihtung vremenom se skupi i stvrdne i ne vrši svoju funkciju kako treba.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

jel zna neko dimenzije selni kod ovih creva od interkulera? planiram da cistim pa cu verovatno da unistim fabricke :) da spremim unapred

Share this post


Link to post
Share on other sites

50-70 ..barem je tako kod alfe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

eh evo da se i ja ubacim, imam stila 2005 1.9jtd 115kS.

Skoro sam primjetio kapljice ulja u garazi(nije zanemariva kolicina)..

pogledam unutra i vidim da mi curi ulje na crijevu tik do zracnog filtera, tj crijevo izmedju turbine i filtera, jeli moguce da je napuklo? i da libi tu smjelo biti ulja uopste.. kratak sam s lovom pa da vidim sta je to i koliko bi kostalo?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kada sipam MOTUL sve je suvo kao barut na spoju i crevima,ranije nije bas bilo tako..

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da da....ko onaj sto kod tebe uhapsen sto punio sve moguce marke iz burici.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Punto JTD slicna prica kao i gore, crevo sa turbine do interkulera i od interkulera ka usisu skroz masno sa naslagama, unutra ima cak i par kapljica svezeg ulja. Usis ceo masan. Potrosnja ulja oko pola sipkice za 3000km (ne znam tacno koliko je to u litrima). Iber crevo spolja ok, nisam ga skidao da proverim unutra kakva je situacija. Kakva su misljenja, remont turbine ili nesto drugo?

 

 

12941040_10207860816573009_1778157531_o.jpg

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...