Jump to content
FAS Goran
Bojan Simonovic

Punto 1.2 8v - problem sa obrtajima / gasi se na TNG

Recommended Posts

odem ja opet kod ovog sto je ugradio i kazem coveku batice ili ga radi da radi ili idem u drugi servis idonecu ti racun da nemucim ni tebe ni sebe

i covek ubabi novu mapu provozam 10-tak km jos je malo tu podesio i sada radi mora sam oda budes dosadan :)ahaha.. iz 6-og puta kakav majstor :p auuu

Share this post


Link to post
Share on other sites

sobzirom da mi ne ulivaju poverenje ne dolazi u obzir da im ostavljam auto(da ne prodjem ko onaj sa opelom), nesto licno sumnjam na svecice, posto im je vreme da se menjaju... na 30 000 km trenutno sam na 29 500 km...

Meni su na 16v u servisu ugradili BRISK svecice za LPG jer sa originalnim NGK nece lepo da radi na plin. Kod mene je ovo variranje obrtaja na leru kad radi na plin prestalo, tj jedva je primetno, ali sada motor cakce zamalo pa kao dizel. U pocetku se nista nije razlikovalo od rada na benzin. Dobro, preterao sam. Mozda malo, ali neprimetno. Sada me boli glava kad cujem kako cakce. :wallbash:

Idem u SD sledeceg vikenda, pa cu da gnjavim majstora da sredi dok ne pocne da prede kao i ranije. Bas me zanima koliko kvalitet gasa utice na rad, tj u kolikoj meri komp moze da ispegla to sto je gas los, ako uopste moze to da radi.

I ono sto me zanima sad, koliko je opasno po motor da radi na gas , sada kad se cuje to stektanje?

odem ja opet kod ovog sto je ugradio i kazem coveku batice ili ga radi da radi ili idem u drugi servis idonecu ti racun da nemucim ni tebe ni sebe

i covek ubabi novu mapu provozam 10-tak km jos je malo tu podesio i sada radi mora sam oda budes dosadan :)ahaha.. iz 6-og puta kakav majstor :p auuu

Bar je neko resio problem. Sada sam ja sledeci na redu. :rolleyes:

Share this post


Link to post
Share on other sites

odem ja opet kod ovog sto je ugradio i kazem coveku batice ili ga radi da radi ili idem u drugi servis idonecu ti racun da nemucim ni tebe ni sebe

i covek ubabi novu mapu provozam 10-tak km jos je malo tu podesio i sada radi mora sam oda budes dosadan :)ahaha.. iz 6-og puta kakav majstor :p auuu

mora u program da se ubaci odgovarajuca ambijentalna temparatura jer je neka prepodesena 20C i pri stelovanju ako je drugacija onda da se izmeni da bi kompenzovao program ,ako se ne uradi ,a cesto ne diraju mnoge parametre majstori jer ne znaju toliko ,onda ler-problem to se najvise oseca na najsiromasnijoj smesi tj. malom gasu. ili da se steluje po zimi na 0 C do -10C .

tad ce lepo raditi i leti i zimi.

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na 16v u servisu ugradili BRISK svecice za LPG jer sa originalnim NGK nece lepo da radi na plin. Kod mene je ovo variranje obrtaja na leru kad radi na plin prestalo, tj jedva je primetno, ali sada motor cakce zamalo pa kao dizel. U pocetku se nista nije razlikovalo od rada na benzin. Dobro, preterao sam. Mozda malo, ali neprimetno. Sada me boli glava kad cujem kako cakce. :wallbash:

Problem je bio u sistemu, da tako opste kazem, koji ubacuje TNG u usisnu granu. izgleda da je neko crevce bilo savijeno ili tako nesto. majstor je skinuo nesto sto lici 4 povezne kockice i prepravio nosac da kad se hauba spusti ne pritiska ta crevca. Nije dirao parametre, niti je trebalo da brise greske, niti je bilo do loseg gasa. Znaci samo mehanicki problem koji je resen za 15 minuta.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na 16v u servisu ugradili BRISK svecice za LPG jer sa originalnim NGK nece lepo da radi na plin. Kod mene je ovo variranje obrtaja na leru kad radi na plin prestalo, tj jedva je primetno, ali sada motor cakce zamalo pa kao dizel. U pocetku se nista nije razlikovalo od rada na benzin. Dobro, preterao sam. Mozda malo, ali neprimetno. Sada me boli glava kad cujem kako cakce. :wallbash:

Problem je bio u sistemu, da tako opste kazem, koji ubacuje TNG u usisnu granu. izgleda da je neko crevce bilo savijeno ili tako nesto. majstor je skinuo nesto sto lici 4 povezne kockice i prepravio nosac da kad se hauba spusti ne pritiska ta crevca. Nije dirao parametre, niti je trebalo da brise greske, niti je bilo do loseg gasa. Znaci samo mehanicki problem koji je resen za 15 minuta.

Ajde ako budes u mogucnosti slikaj gde ti je postavio te kockice odnosno plinske dizne posto mi je neverovatno da hauba moze uopste da dodje do njih posto ih uglavnom postavljaju ispod filtera vazduha kod nasih 16V :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

ovako?

6_2012-05-0919.16.06.jpg

6_2012-06-1016.13.28.jpg

6_2012-05-0919.15.31.jpg

6_2012-06-1016.13.06.jpg

kako je bilo instalirano metan al to ti je slicno ,vrhunski u odnosu na fabricku koja je go klinac

http://www.b92.net/a...3&nav_id=495965

Meni su na 16v u servisu ugradili BRISK svecice za LPG jer sa originalnim NGK nece lepo da radi na plin. Kod mene je ovo variranje obrtaja na leru kad radi na plin prestalo, tj jedva je primetno, ali sada motor cakce zamalo pa kao dizel. U pocetku se nista nije razlikovalo od rada na benzin. Dobro, preterao sam. Mozda malo, ali neprimetno. Sada me boli glava kad cujem kako cakce. :wallbash:

Problem je bio u sistemu, da tako opste kazem, koji ubacuje TNG u usisnu granu. izgleda da je neko crevce bilo savijeno ili tako nesto. majstor je skinuo nesto sto lici 4 povezne kockice i prepravio nosac da kad se hauba spusti ne pritiska ta crevca. Nije dirao parametre, niti je trebalo da brise greske, niti je bilo do loseg gasa. Znaci samo mehanicki problem koji je resen za 15 minuta.

gasne brizgaljke koje se shafe u rupe koje su prethodno izbusene na plasticnu usisnu granu pod vertikalnim uglom (vazno) moraju biti odgovarajuceg precnika ,zatim gumena creva koja spajaju ih sa diznama moraju biti iste duzine! ,ispravna ,bez savijanja, prekidanja i pukotina koje bi uvlacile vazduh , dizne su mali elektromagneti i jacina i trajanje struje odredjuje dozirane kolicine, mogu se cistiti u ultra-zvucnim kadama napunjenim trafo-uljem, ako je otisla elektrika tj. navoj ,bolje uzimati novu al tad dizna uopste ne radi.

Edited by Berkut

Share this post


Link to post
Share on other sites

Meni su na 16v u servisu ugradili BRISK svecice za LPG jer sa originalnim NGK nece lepo da radi na plin. Kod mene je ovo variranje obrtaja na leru kad radi na plin prestalo, tj jedva je primetno, ali sada motor cakce zamalo pa kao dizel. U pocetku se nista nije razlikovalo od rada na benzin. Dobro, preterao sam. Mozda malo, ali neprimetno. Sada me boli glava kad cujem kako cakce. :wallbash:

Problem je bio u sistemu, da tako opste kazem, koji ubacuje TNG u usisnu granu. izgleda da je neko crevce bilo savijeno ili tako nesto. majstor je skinuo nesto sto lici 4 povezne kockice i prepravio nosac da kad se hauba spusti ne pritiska ta crevca. Nije dirao parametre, niti je trebalo da brise greske, niti je bilo do loseg gasa. Znaci samo mehanicki problem koji je resen za 15 minuta.

Ajde ako budes u mogucnosti slikaj gde ti je postavio te kockice odnosno plinske dizne posto mi je neverovatno da hauba moze uopste da dodje do njih posto ih uglavnom postavljaju ispod filtera vazduha kod nasih 16V :)

e, te dizne su kod mene postavljene iznad filtera vazduha, pa je verovatno zbog toga doslo do nekog ukljestenja. sutra slikam, pa ces videti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Druže,ja mislim da ti ipak staviš NGK svećice,one koje je fabrika propisala,ovo sa BRISK svećicama mi nešto ne pije vodu.Ja kad sam ugrađivao plin,stavio sa i nove NGK svećice(mada su i stare bile odlične) i evo već 4500 km bez ikakvih problema,brz variranja obrtaja,bez "štucanja"

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pa, ne verujem da su mi uvalili svecice za dzabe, tj bez razloga. Mozda motor sa 8 ventila moze i na obicne svecice, tj NGK, a 16v ne moze . Inace, sad sve radi savrseno, kao i prvog dana sa plinom, a ima od tada 5000km.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Koji je to genije stavio iznad filtera, pa to nema sanse da radi, creva od dizni do grane su u tom slucaju predugacka ! U tome je problem, mora ispod filtera da ide da bi creva bila sto kraca.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pre 4-5 dana vozio sam auto malo na bezninu da razradim dizne, i kada sam prebacio na plin, više neće da radi, ili radi jedno vreme pa ponovo se ugasi auto. Dakle, desi se da recimo 20km radi lepo, i posle to ga svako prebacivanje na plin, gasi auto. Promenio sam filtere, oba, i isto. Primetio sam da recimo neki put iako je zagrejan, nece da prebaci, kao da nije dostigao temperaturu za prebacivanje. Ima li neko ideju šta bi moglo da bude, pošto kod majstora nikako da dodjem na red, a ja bi da rešim to što pre :) Filter je bio dosta zaprljan, da li je moguće da negde u nekom trenutku zapuši?

 

Hvala svima unapred...

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav vec duze vreme kuburim sa ovim i trazim pomoc. Naime puntic 1.2 8v kupljen nov 2013. fabricki plin landirenco, kad su mu otisle plinske dizne nacisto pobrljavio, dizne promenjene ne originalne vec adaptacija, od tada konstantan proble. Na kraju na savet majstora izbacim komplet plin landirenco i ubacim ac stag, kaze mnogo je pouzdaniji i manje zahtevan. Radi mnogo bolje nego landi (na landiju ga nisam mogao ni voziti na plin nikako), ali kada vozim pri vecoj brzini i obrtajima i kada kocim pred raskrsnicu, obrtaju mu naprasno naglo padnu na 200 recimo i ugasi se. Upalim i nastavim da vozim do sledeceg puta, nema pravila kad ce da se pojavi. Svecice menjane, kablove gledao majstor kaze da su dobri. Plinska dijagnostika kaze da je sve ok. Dijagnostika od puntica zna da pokaze neku gresku (nema varnice na trecem klipu) majstor mehanicar kaze da je sa tim sve u redu, resetuje gresku i sve ok. Medjutim malo po  malo pa me zeza i gasi se na plinu. Mehanicar kaze do plinadzije je. Plinadzija kaze sa plinom je sve ok sve je novo i dijagnostika nista ne pokazuje. Plinadzija samo vice los plin. IZLUDEH molimm za savet i pomoc. P.S na benzinu nemam nikakvih problema sa gasenjem i slicno

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...