Jump to content
FAS Goran
Vare 87

Uno 1.1 i.e - problem sa potrošnjom goriva i trokiranje gasa

Recommended Posts

Pozdrav ljudi, kupio sam Fiat Una 1.1 i.e Fire pre dve nedelje i jos sam u fazi ispitivanja. Za sad sam primetio problem sa jako velikom potrosnjom goriva oko 10l na 100km i trokiranje gasa na manjim obrtajima kad menjam npr iz druge u trecu kao da na trenutak izgubi gas pa onda odjednom dobije. Da navedem da se auto vozi bas polako iz razloga jos uvek testiranja. Interesuje me vas savet ,ako je neko imao slican problem da mi napise da mi pomogne malo. Hvala unapred.

Share this post


Link to post
Share on other sites

slikaj motor i postavi slike nisi naveo jel ima plin kilometrazu kad su menjani kablovi svecice

jel se to desava kad je hladan kad je vruc jel si menjao filter za vazduh

da liizbacuje neku gresku kad ga zakacis na diagnostiku

moda je samo dizna prljava...

Share this post


Link to post
Share on other sites

2012_12_14_17_28_20.jpg 2012_12_14_17_28_37.jpg 2012_12_14_17_28_43.jpg

E evo ovo su slike motora,auto nema plin i presao je 167000km. Danas sam bio kod majstora raskaci sam lambda sondu,zameni svecice,izmeri penzinsku pumpu 1bar. Nisam samo prestelovao paljenje jer nam nije valjala lampa. Auto u leru radi tiho i ravnomerno na 900 obrataja. Pre nego sto sam otisao kod majstora sipao sam gorivo za 2000din i presao sam 110km teska rezerva se upalila,sad cu opet da sipam pa cu da vidim. Stvarno mi nije jasno...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Vrati lambda sondu i zameni filter od vazduha! Ako nema lambde motor ne zna da nasteluje smesu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako vrati sondu i ako ona nije ispravna,moze da ga zeza....nista nece dobiti vracanjem sonde,ako se desavaju isti simptomi posle skidanja i pre skidanja....to da ostavimo po strani......

Ako je majstor zamenio svecice i radi kako treba na leru,ravnomerno,nema povecanja ismanjivanja broja obrtaja,onda idemo dalje !?

Da li je gledao majstor diznu,jel ciscena kad ? Ako je sve to ok,po meni je ostalo jedino da zeza potenciometar leptira,tj klizaci grafitni koji su se pojeli i prave tu prekide,ako ti obr.nije daleko,dodji,trebalo bi da resimo to :) naravno,platis sok :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Srafciger, motorcangle, cekic i ako proradi odlicno, ako ne...20e i drugi :laughing: , tako se to kad nas radi

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sad kad sam zamenio svecice i otkacio lambdu dobio sam da mi vise netrza , ali potrosnju nisam jos uspeo da istestiram. Majstor mi kaze da je dizna ok,ne curi i neokapava(ne preliva valjda), Imam jedno pitanje,da li neko ima ovakav motor koliko bi on trebao realno da trozi na 100km?

Share this post


Link to post
Share on other sites

potrosnja zavisi od navika vozaca tj kako vozis... koliko stiskas gas i sl...

ja imam una isto skoro sam isao za cg i vratio se sa prosecnom potrosnjom oko 5.4l /100km

po gradu mi trosi oko 7 ali to je bash penzionerska voznja

i da na pomenem sve je kod mene skarabudzeno

razvodnu kapu mora da menjam(probila 100%) treba karburator da ocistim vakum pumpa mi neradi

kablovi su stari koliko i auto ja mislim... znaci 20 godina...

jedino su razvodna ruka i svecice nove...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sto se tice voznje i ja sam ga bas zbog testa potroznje vozio kao penzioner ne znam da li sam 80 na sat presao i to laganim ubrzavanjem na 2500 obrtaja menjao brzine. Mi smo gledali kod mene svecice zamenio, vakum mu je dobar,ruka i kapa isto kablovi dobri,dizna ne preliva,benzin pumpa 1bar, jos nisam stelovao sa onom lampom paljenje, stvarno nisam pametan.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Upali me se lampica za rezervu kad sam ga kupio, ja sipam 1000din da probam. On predje 70km i upali rezervu na istom mestu skale gde je bila kad sam sipao, ja opet sipam 1000 din i on opet predje 70km i upali na isto mesto rezervu i tako jedno za 2 nedelje 7-8 puta i stalno isto. Cak sam jednom sipao na rezervi 2000din i presao 110km i upalio reazevu. U pocetku sam sumnjao na plovak pa sam otvori i ocistio i isto je bilo.

Share this post


Link to post
Share on other sites

pa to je od prilike to ja sa 500 din predjem oko 40-45 km...

znaci potrosnja ti je povecana za oko litar... uzmi zameni filter za vazduh o ti je ja mislim oko 250 din...

paljenje ovako na oko gledano mi je mnogo pomereno unazad tj ima ima prerano paljenje al nemoj da me drzis za rec... to je samo pretpostavka...

uzgred evo ti procitaj i ovo

http://www.fiat-lancia.org.rs/forum/index.php?showtopic=56971&pid=860139&st=0entry860139

Share this post


Link to post
Share on other sites

Gusar,po meni to nije normalna potrosnja 70km 1000din ,ni po kojoj logici. Ti si mi nabrojao da ti ne valja razvodna kapa,kablovi,vakum ti ne radi,karburator trebas da cistis i opet ti trosi 7 l na sto sto je zadovoljavajuce. A meni je sve to ispravno i 10l. To je 1.1 motor ne mogu da verujem pocinje da me nervira opasno,bolje da sam uzeo neki 1.6 i da mi trozi 10l bar znam sta vozim i zasto.....

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ne bi trebalo vise da trosi od 7, a 8 bas max. Istestirao sam ga i posle zamena svecica,otkacinjanja lambda sonde isto trosi samo lepo i mirno radi i ne trokira.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da li neko zna mozda,da li odgovara od nekog drugog modela Fiata Lambda Sonda za Una 1.1 i.e?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imao sam sličan problem na svom Tipu. Uglavnom, zamijenio sam sve 4 svjećice (preventivno), razvodna kapa je bila u pitanju, i kabl sa bobine je puštao struju. Sve kablove sam pomijenjao. Sad je k'o doxica.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ZGA 146000 04749813

MR - UNO R/89 900-1.0-1.1 (1989-1995) 146.867.2.0 - 1100 SPI USA'83 51CV 37KW SX 5P Engine: 4500464 Vehicle: 04545944 Manuf. date: 6/11/1992

60805428 ova sonda moye ya tvoj cudnovati auto :)

Edited by Bane23

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav narode,ja imam Una 1.1 Fire,i imam u njemu ugradjen plin od 2007 godine...Problem na plinu mi se javio prije pola godine.Dok mi se motor ugrije,i stekne temperaturu 80-90 stepeni,pocne mi trzat...Recimo kad mjenjam brzinu,iz druge u trecu,trece u cetvrtu,kad god ga ubacim u vecu,drzim nogu na gasu,a on gubi snagu,pa odjednom dobije i povuce,a noga mi i dalje isto stoji na gasu,imam osjecaj kao da je nesto zacepljeno,a niko mi ne moze i ne zna reci sta je tacno u pitanju,na benzinu nemam nikakav problem...

 

 

lp

Share this post


Link to post
Share on other sites

Si radio servis plina? Membrana kakva ti je? Oce zbog nje da zeza, da padnu obrtaji i da se ugasi u voznji ako ne drzis nogu na gasu...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...