Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

159-ka do ristajlinga ima manje mesta u kabini nego Stilo, gepek joj je solidno veći. Od 2008 je promenjen oblik zadnjih sedišta, pa je dobila i nešto veći prostor na zadnjem sedištu, ali opet je tu negde kao Stilo. 

Po meni bi logičan prelaz sa Stila bio na novi Bravo, u kabini je tu sa Stilom, ali je gepek veći. Ako postoji potreba za većim autom od C segmenta onda Croma ristajling ili za nešto više para C5.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Sumirajući zadnjih par postova, danas sam baš pričao sa likom koji vozi Megana DCI. Kaže da ga je uzeo sa 130.000, sad ima 230.000 i kaže da je prošle godine morao da menja pumpu i dizne, to je slaba tačka svima, a planira da pređe na JTD motor, konkretno on bi uzeo 156 restajling, kaže 159 mu je pusta želja i smatra ga najlepšim automobilom današnjice koji može da se vidi svakodnevno na putu, sa čim sam se i ja složio, ali smatra da je 156 ipak onako za njegov džep, a i te restajling serije još uvek mogu da se nađu u solidnom stanju..

Share this post


Link to post
Share on other sites

159-ka do ristajlinga ima manje mesta u kabini nego Stilo, gepek joj je solidno veći. Od 2008 je promenjen oblik zadnjih sedišta, pa je dobila i nešto veći prostor na zadnjem sedištu, ali opet je tu negde kao Stilo. 

Po meni bi logičan prelaz sa Stila bio na novi Bravo, u kabini je tu sa Stilom, ali je gepek veći. Ako postoji potreba za većim autom od C segmenta onda Croma ristajling ili za nešto više para C5.

C5 je vrlo los po pitanju materijala u kabini...kolega moj je uzeo novog u Banjaluci...za 80km je dva puta zamenio obruc volana jer mu se koza ogulila skroz, rukohvat na vratima vozana se totalno izgulio(izlizala se i ogulila ona siva boja sto izigrava aluminijum), tanka guma izmedju cd i pepeljare pocela da se ljusti...sedista kvrckaju...

 

Ono sto je definitivno plus kod automobila je izglad, udobnost u vozni i snaga motora(bas dobro čupa par puta sam ga vozio po BG i Vojvodini)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Juce sam uz begaljicko na auto putu tako oduvao jednog megana dci i c200cdi   :D  :D :D
Pre uzbrdice prolete pored mene, ja lagano 120kmh, ali izleti neki biser u levu traku i sustignem ih taman na pocetku brda. Poce prvo dci da purnja, pa cdi (sebe nisam video) medjutim videli na nekih 130-140 da nema sale, mrdnu u srednju a stilo pored njih kao sa semafora da je krenuo.
Kakav osmeh na mom licu :D
Na nizbrdo su proleteli sa 170+

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ide Stilo natovaren uz begaljičko ko po ravnom, 150 i traži još.  :scooter:

Kad sam se vraćao auto-putem ko od šale dohvati 180 (po cajgeru) i svo vreme ga nisam spuštao ispod 150. Koliko mu fali šesta ili bar 5+.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Torque i samo torque. 

U šta god drugo da sedneš slabo ide.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma JTD je proverena mazga, ubedljivo najbolja stvar na tom autu, to vec i vrapci znaju... Pre svega robustan, prilicno stedljiv za 1910 ccm, sa lepim performansama, pa jos na sve to i jeftin za odrzavanje...

Mene bi detaljnije zanimalo kako su se u praksi pokazale ove novije 1.6 i 2.0 varijante MultiJet-a (1598 i 1956 ccm), po svim ovim pitanjima. Gledam restyle Bravo u koji su isli samo ti cumurasi, u razlicitim varijantama konjaze.  1910 ccm je prestao da se u njih ugradjuje krajem 2008. godine., tako da mi ta kombinacija definitivno otpada.

 

Cak i neki majstori sa kojima sam razgovarao nisu jos 100% sigurni da bi napravili pouzdanu paralelu sa pocetnom 1910 ccm varijantom, pogotovo se to odnosi na novi 2.0 16v koji bi me mozda i vise interesovao. Jaci 16v mi je bio zelja i na Stilu, ali je krajem 2006. i pocetkom 2007. to bilo kao traziti iglu u plastu sena, a ovde je u pitanju potpuno nov motor.

Tako da ako imate neka saznanja iz prve ruke, slobodno pisite...

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

E i mene zanima kako se pokazao 2.0 MJET. 1.6 ne bi nikada uzeo, em je skuplji za održavanje od 1.9 (ako sam dobro shvatio), ali me nervira što je manje potentan za čipovanje. Inače, vratih se sa mora, pun uz begaljičko brdo, sa krovnim koferom, ide 150 bez problema (po GPS-u) :D

Bem ti turke, sada su našli da se baš svi okupe kod nas :D Jedva stigosmo u komadu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pazi, oba nova MultiJet-a su 16v. Ovaj 1.6 se pravio u varijantama od 90, 105 i 120 KS, svi su sa oko 300 Nm torque-a. Verovatno i prava mera za ove nase uslove voznje (performanse, odrzavanje, cena registracije).

U principu, nikako nisam ljubitelj trenutno aktuelnog downsize-a masina (pogotovo ovi mali nasvirani benzinski turbaci). Tim masinama jos uvek ostaje da se pokazu u nekoj duzoj eksploataciji, a naravno da ce i moderniji motor biti skuplji za odrzavanje (kad se samo setim klepanja po usima za Stila kad sam ga kupio).

A 2.0 16v MultiJet je i bez cipa zverina, 165 KS sa sjajnih 360Nm na 2000rpm (poredjenja radi, 1.9 JTD 115KS u Stilu ima 255Nm). Samo ostaju pitanja koje smo nas dvojica gore naveli...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo omašeno poređenje, 1.9 MJ 16 V i 2.0 16 V treba prediti. Dakle 150 prema 165 KS oba pri 4000 o/min i 320 NM pri 2000 o/min i 360 Nm pri 1750 o/min. Koliko vidim tu nema velike filozofije , generalno povećan prečnik klipa sa 82 mm na 83 mm (dok je hod ostao isti 90,4 mm) i time se radna zapremina povećala sa 1910 ccm na 1956 ccm (skromnih 46 ccm). 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Malo omašeno poređenje, 1.9 MJ 16 V i 2.0 16 V treba prediti.

Naravno da se po performansama ne moze porediti 8v i 16v motor, pa jos razlicitih generacija.

Kolega je pomenuo chip na 2.0 16v, tako da sam uporedo naveo karakteristike najcesceg Fiatovog dizela kod nas (JTD 115) i pomenutog 2.0 16v. I hteo sa tim da kazem da i fabricki ima sjajne performanse, tako da mi chip na njemu ne bi bio ni na kraj pameti. "Samo" jos da imamo i adekvatne puteve za njega ;) .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne grešim, recimo do 2009 pa na dalje, mogu da se nađu 1.6MJET, 1.9 16V MJET i 2.0MJET?

Gledao sam pre oglase, baš su retki 2.0MJET u ponudi, u različitim vozilima.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma biiip im mater raspalu, celoj EU. Hoće da te natera da kupiš nov auto posle 150.000km, zato što ti motori ne prelaze mnogo više. A i generalna košta koliko nećeš! Drugar je vlasnik Renault Sava. Sećam se da mi je pre dosta godina rekao da ne postoje delovi za neke renault motore u specijali. Znači, ako obradiš radilicu nema letećih i ležećih ležajeva u specijali. Preostaje samo kupovina nove radilice. Pre 5-6 godina su za nekog lika uvezli motor za renault grand espace 3 0 dci. Auto je bio par godina star, prešao nešto preko 100000km i izašao je iz garacnije. Ladno su mu hilzne propale u blok, a blok je aluminijumski. Kao neke "plivajuće" hilzne. I nema genaralne, kaže nemoguće je montirati nove hilzne u blok. Preko veze nije platio carinu, pa je prošao za tričavih 11000€.

 

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako ne grešim, recimo do 2009 pa na dalje, mogu da se nađu 1.6MJET, 1.9 16V MJET i 2.0MJET?

Gledao sam pre oglase, baš su retki 2.0MJET u ponudi, u različitim vozilima.

Konkretno za Bravo - do kraja 2008. je isao iskljucivo dobro poznati 1910ccm Multijet u varijantama od 120 KS (8v) i 150 KS (16v).

Nakon toga, umesto tog bloka ubacuju se 1598 ccm (90, 105 i 120 KS) i 1956 ccm od 165 KS. Svi su 16v.

 

Eventualno se po oglasima moze videti Bravo 2009. god. sa 1.9 motorom, ali to je, naravno stara prica - zbog datuma prve registracije. U pravu si, ovaj 2.0 16v je jos uvek raritet (kao svojevremeno 1.9 16v u Stilu, a vidimo sada koliko su se i oni omasovili).

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko jel 11000 ili 1100e? Ali kako god da okreneš preskupo je. Ali slažem se da je trend praviti stvari koje će trajati onoliko koliko garancija nalaže ili malo više. Pa pogledaj samo televizore. Imam neki veš mašina-tv koji traje već 30 godina, žao nam da ga bacimo,a  realno nema svrhe korsistiti ga, a ovi  novi led/plazma posle 5god najviše poblesave. DVD mi izgoreo posle 3god i rekli mi u servisu da je to normalna stvar za njih i da limi novi. Kad pomislim o svemu tome i o egr-ovima, katalizatorima, dpf-ovima i ostalim glupostima stvarno mi se ne uzima auto novije generacije. Defnitnivno ću se držati još dugo jtd-a ili evnuetlano preći na 1.9 16v ako bude sreće.

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko jel 11000 ili 1100e? Ali kako god da okreneš preskupo je. Ali slažem se da je trend praviti stvari koje će trajati onoliko koliko garancija nalaže ili malo više. Pa pogledaj samo televizore. Imam neki veš mašina-tv koji traje već 30 godina, žao nam da ga bacimo,a  realno nema svrhe korsistiti ga, a ovi  novi led/plazma posle 5god najviše poblesave. DVD mi izgoreo posle 3god i rekli mi u servisu da je to normalna stvar za njih i da limi novi. Kad pomislim o svemu tome i o egr-ovima, katalizatorima, dpf-ovima i ostalim glupostima stvarno mi se ne uzima auto novije generacije. Defnitnivno ću se držati još dugo jtd-a ili evnuetlano preći na 1.9 16v ako bude sreće.

11.000€!!! Za nov motor. Inače ta serija 3.0DCi motora je imala fabričku grešku, mnogi su prokukali sa njima. Ja bi lično prodao auto na otpad, ili ubacio drugi motor, ali ovaj je hteo tako, ubeđivali su ga u servisu da to ne radi.

Skoro je bio neki dedica sa renault 4, poručio je nov rezervoar za njega, iz francuske. Platio je čovek oko 500€. Hoće tako i kraj priče, nema šanse da se rastane od četvorke :D

 

U pravu si 100%. Ja samo u sebi mislim hvala Bogu što nemam problema sa glupostima koje si naveo. EGR sam blindirao, katalizator isekao, dpf nemam. Samo sipam i vozim. A svaki čas neko ovde kuka na gore navedene stvari. Činim se da je Ticma zakukao na Citroen C4 1.6HDi, valjda su mu dizne pocrkale. Ovde su neki sipali i ložaka u stare JTD i ništa, kao brat FantomX na primer. Eno ga cepa brava samo zvoni, i ne štuca.

Edited by marko.jovanovic

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Ivan ovo bubnjanje svaki dan slušam, simptaično mi je od kad sam video sajt  :laughing:

 

Što se ovog motora tiče ja bih stvarno ubudžio tu bilo šta, samo da tera. Ipak za 11000e može da se uzme stvarno dobar polovan auto, a i mogao je da nabudži tu nešto čisto da tera, kako god da okreneš ovo mi neverovatno deluje da toliko neko pristane da da za motor.

 

Meni je Stilo zaista drag i održavam ga koliko god mogu, ali opet bih se odlučio na prodaju makar i u delovima i čerupanje ako bi došlo baš do takvog kvara. 

 

Ja se trudim da sipam uvek što kvalitetnije gorivo, ali opet džabe pored radnika na pumpama koji bi i kišnicu sipali samo da mogu i ko zna kakvog održavanja dok kola ne stignu od nas. Zbog toga bih nekako i pristao na dci samo ako je baš ganc nov. Čim je neko imao jednom priliku lož ulje da sipa u to čudo ja ga već ne bih uzeo pa da me posle boli glava kad zveknu dizne i pumpa

Share this post


Link to post
Share on other sites

Opet taj užasni trend smanjivanja kubikaža..Kako smo krenuli očekujem da VW izbaci i neki 0.9 gti  :wallbash:

Kada je reč o benzinskim motorima na raspolaganju kupcima su potpuno novi 0.9 TwinTurbo motor sa 105ks snage, zatim 1.4L motor sa 70ks snage, 1.4L motor sa 78ks snage, 1.4 MultiAir Turbo benzinski motor sa 135ks snage kao i 1.4L MultiAir turbo benzinski motor koji razvija neverovatnih 170ks snage.

 

Citat se odnosi na novu Alfu Mito 2014...

http://www.moto.rs/alfa_romeo_mito_2014_spremna_za_premijeru_u_frankfurtu-pc-36928.i

Edited by Dante Bg

Share this post


Link to post
Share on other sites

@Marko jel 11000 ili 1100e? Ali kako god da okreneš preskupo je. Ali slažem se da je trend praviti stvari koje će trajati onoliko koliko garancija nalaže ili malo više. Pa pogledaj samo televizore. Imam neki veš mašina-tv koji traje već 30 godina, žao nam da ga bacimo,a  realno nema svrhe korsistiti ga, a ovi  novi led/plazma posle 5god najviše poblesave. DVD mi izgoreo posle 3god i rekli mi u servisu da je to normalna stvar za njih i da limi novi. Kad pomislim o svemu tome i o egr-ovima, katalizatorima, dpf-ovima i ostalim glupostima stvarno mi se ne uzima auto novije generacije. Defnitnivno ću se držati još dugo jtd-a ili evnuetlano preći na 1.9 16v ako bude sreće.

Meni danas crko 32" ekran na LCD Sony Bravia posle 5 god korišćenja i kažu u servisu nov ekran 400eur :veryangry: Zahvalio sam im se i izvukao iz garaže Sony Trinitron star 8 godina, očistio ga od prašine i još uvek radi kao da je sad kupljen, tako da današnja tehnika ne može ni 5 god da sastavi. Takva je situacija i sa automobilima 300.000-400.000 km maksimum, naravno osim JTD/MJet motora i zato sam i otvorio ovu temu pokušavajući da nađem karavan sa dugovečnim i pouzdanim motorom sličan JTD/MJet, ali očigledno da je to nemoguća misija. Znači posle JTD-a MJet!!!!

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ni Trinitron nije što je nekad davno bio. Moj jedini i nikad više Sony TV je brže odnešen od kontejnera nego što sam ga ja izneo iz radnje. Reciklažnom tehničaru ne znam da li su jaja otpala od tegljenja mrcine ili kada ga je žena izbacila iz karton city-a sve sa bezvrednim TV-om . :laughing:  :laughing:  :laughing:  Sony izbegavaj jer kupuju sve živo kod kineza .

Što se tiče JTD/MJ tu nema greške.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...