Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Dobar je, dobar - ali zamisli tek sta bi ostalo od njega i enterijera da su za potrebe testa umesto lutki ubacili Baneta... Pocep'o bi ga ko kubik drva :laughing: .

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ma kad se njoj 'oće, i Fića će da posluži :laughing: samo trebaš da budeš dobar majstor..

p.s. Vepar je dobar majstor, jednom *ebe, a napravi preko 10 prasića..

p.s.p.s. Muva je još bolji majstor, *ebe na plafonu :thumbup:

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zato si ti brže bolje kupio i ugradio naslon ne pitajući za cenu, još mi nije jasno sa Igorom ali videću sa Bandžavim mora da on zna caku. :harhar:

Što ona lutka sa bradavicama navalentna i voli da dominira. Prava ženska dominacija.

Ipak 3v je za egzibicioniste i ljude sa dobrim leđima (vidi se po onoj lutki bez bradavica koliko mora da se izuvija da postizava), i po meni vrlo opasno ako na prednjem sedištu sedi neko ko nije rođen u čamcu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

A zato si ti brže bolje kupio i ugradio naslon ne pitajući za cenu, još mi nije jasno sa Igorom ali videću sa Bandžavim mora da on zna caku. :harhar:

E nasao si koga ces da pitas... Nemas naslon - nemas zensku :laughing: (moras o nesto da se odgurujes, to je caka)...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Da citiram komentar sa CBC-a, prikladan recimo ovoj temi

ako se dvoumis ili troumis izmedju ovih automobila,kupi sve sem alfe,jer ne znas sta je alfa...alfa je orgazam na tockovima...sve drugo su kola,ali alfa je skulptura na tockovima...kad je poredis sa tamo nekim francuzom to je skroz bez veze...alfa je vise life style,i ne moze se uporedjivati na taj nacin sa drugim automobilima...alfa je kurva,koja te vara najstrasnije,i ti to znas,hebe se ne sa bilo kim vec sa tvojim najboljim drugom-da boli jace,i svi ti govore da si ******,a ti se samo zadovoljno smeskas jer je volis pa volis...to je samo moje skromno misljenje,a nisam alfista,samo znam po nesto o automobilima...

:unworthy: :unworthy: :unworthy:

Edited by SikterBre

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uuuu! Jeeee!

Pa odakle si ovo iskopao?

Ja sam Alfista i sve je 100% tacno!!!! :clap: :clap: :clap:

:unworthy: :unworthy: :unworthy:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Pozdrav drugari.

 

Dugo se nisam oglašavao ali sam pratio dešavanja i naravno dosta toga naučio zahvaljujući Vama.

 

Dakle, da ne dužim priču i da krenem od početka.

 

Vlasnik sam (ponositi) Stila 2005 1,9JTD Dynamic sa 5 vrata. Kupio sam ga (po "carinskim" papirima) sa oko 107.000 km i od 2009 godine prešao jedva 30.000 km sa njime za sve ovo vreme i to sve sa osnovnim malim servisima i jednim velikim na 118.000 km (servis prvo na Altini kasnije na Bežaniji, da ne reklamram).

Svaki dan na posao sa njime, 2-3 smo porodično išli do grčke, malo po Srbiji i tako.

Hvala Bogu nisam imao nikakvih problema sa njime za sve ovo vreme, tj. sve dok nisam promenio akumulator sa 54 na 72, mada i sada me zeza + kabal, ponekad spadne sa kleme ali to je to.

E da, papučica od tempomata mi stoji na stolu dok ovo pišem i tako da sada sabiram utiske i slično. 

 

Šta je razlog ovog opisa i mog javljanja. Pošto smo se proširili za još jednog člana (sada nas je četvoro, žena, 2 klinca i ja) stiče se utisak da nam Stilo postaje sve manji i manji, a žena i ja smo dosta visoki, ona oko 180, ja 192.

I moje pitanje i razmišljanja idu na temu šta dalje, šta posle ovog izvanrednog (puj, puj, puj , da ga ne ureknem) vozila?

 

Da li je pametno preći na prostu karavan verziju ili da se ipak ide na novu Cromu ili možda Alfu 159 karavan?

 

Da li ste imali sličnog iskustva ili možda znate da je neko imao sličan problem?

 

Toliko od mene za sad, pozdrav i svako dobro.

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

Imaš Astru sa 1.9 MJ motorom, Zafiru,Vectru i ako si baš rešio da podmlađuješ i Insigniju. 

 

 

I posle Stila STILO. Imaš ih i 2008.

cxc750.jpg

http://www.auto-type...tionwagon-1683/

 

Stilo odlično odrađuje svoj posao. Imam karavana i gomilu prostora, ne kupujem nikakve krovne kofere i sl. tako da kad krenem na more + selo staje gomila kofera i stvari i ničeg se ne odričemo.

Ako hoćeš moderniji izgled / lepši to vuče veće troškove opravki ali dobijaš i na imidžu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Istu muku sam mučio krajem prošle godine i nakon dosta pogledanih automobila zadržao sam Stila. Doduše gledao sam najviše Ford Focuse 1.6 tdci mk2 90 ks i shvatio da su jtd/mjet motori nestvarno dobri, trajni i pouzdani (na Focusima sa pravih 90.000km vlažna creva turbine, karteri, semerinzi radilice itd...). Tako da ako budem menjao Stila gledaću isključivo Cromu restyling, pa nek troši 2 litre više od Focusa 1.6 tdci  i Megana 1.5 dci.

Moj savet ti je da ipak zameniš Stila sa nekom Cromom, a može i Alfa 159mjt (zavisi šta nađeš, jer je ovde teško naći dobar automobil sa pravom km). Srećno!

Share this post


Link to post
Share on other sites

i nakon dosta pogledanih automobila zadržao sam Stila.

Isti slucaj, bar za sada :sleeping: (iskljucivo C klasa).

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ponavljam se.....

Brat ima focus 2 1.6tdci 2006god sa oko 100000 na satu.

Kupio ga je pre pune 3god i od tada presao oko 40-50000km. Sve sto je zamenio van redovnih aktivnosti su zadnja 2stabilizatora mada je i to redovno i cev turbine. Nikada nista drugo pipnuo nije.

Potrosnja gde god smo isli za oko 1l manja od moje.

Ali prostor u kabini ocigledno manji nego kod stila, gepek nesto veci, isto tvrd, sedista uska, polozaj vozaca losiji, ima snage bas dosta za taj motor, nepregledniji, menjac tacniji i kraci. Materijali slicni.

Kad pogledam sad cenu stila 2005-06 i focusa istih godina mislim da je stilo bolja kupovina. Focusom ne dobijate skoro nista a gubi se na komforu + materijalno. Jedino sto u Smederevu ima 3 focusa 2 i 1333 stila :D

Share this post


Link to post
Share on other sites

Problem sa fokusom i tim pezoovim motorom je predug interval zamene ulja sto je dovodilo do 'koksovanja' ulja, zacepljavanja filter mrezice u karteru i naposletku rikavanja turbine zbog loseg podmazivanja...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Taj rad...
Citao sam na fordovom forumu da strancu treba odmah proveriti/skiniti tu mrezicu u karteru i uljne kanale proveriti i da si onda miran.
Desavalo se da ljudi promene turbinu i nova crkne brzo jer nema podmazivanje. E, to je bedak...


 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ovi kupljeni u Srbiji navodno nemaju tu mrezicu, pa opet pustaju ulje na sve strane. Ko ce da menja ulje ranije ako mu u ovlascenom servisu kazu da se po fabrickoj preporuci menja na 20.000 km,narocito firme!?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja bih ostao dosledan Fiatu i ponovio se sa Cromom restyling!!!

kada budem treba da ponovim..uzecu CROMU!! :smoke: 

Osim sto ce biti u full opremi(must) potrudicu se da nadjem 2.4mjt :unworthy:

znaci za cirka 2 godine pravac Svabija i pada doterivanje kola...

kakav bre megan i dci motori...

Share this post


Link to post
Share on other sites

Mislim da 159 nema vise mesta od stila pogotovo zadnja sedista.

Odmah da se ogradim da mi je jedan od najlepsih automobila trenutno.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...