Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

1.5dci 106ks je Siemens ubrizgavanje i ima 6 brzina. Trosi manje od 1.9JTD Stila, ali isto tako i losije ide. Sve ima svoje. Striktno bi gledao dizel ili plin kombinacija dolazi u obzir?

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako nemas dosta para da dodas uz stila i uzmes nesto novije da vredi (mislim na bas noviji i ocuvan primerak od prvog vlasnika sa overenom servisnom knjizicom) nemoj da prodajes stila. Na tvom kao sto kazes treba samo veliki servis i registracija (oko 500e) i vozi dalje jos par godina ako treba, a ovi "mladji" automobili su 95% krsine sa preskupim odrzavanjem! Uz tvoju km to moze puno da kosta. Em kupujes nesto neprovereno iz uvoza sa sumnjivom servisnom istorijom, dajes dobru lovu za to, pa odmah v. servis koji je sigurno duplo skuplji nego za stila, pa odmah 4x zimske gume, sigurno neko ulaganje oko trapova, neki senzor, na prolece klima i nedaj boze da te strefi plivajuci na nekom od tih mladjih auta....mnogo to izadje, ode ceo stilo zamalo!

Ne kazem da ces takav da ubodes, ali razmisljaj i o tome. Evo pogledaj malo kakva je vecina tih mladjih auta u extra stanju.

http://www.fiat-lanc...00

Share this post


Link to post
Share on other sites

1.5dci 106ks je Siemens ubrizgavanje i ima 6 brzina. Trosi manje od 1.9JTD Stila, ali isto tako i losije ide. Sve ima svoje. Striktno bi gledao dizel ili plin kombinacija dolazi u obzir?

Taj Megan bi trebalo da troši skoro 2 l manje od Stila, a to mi je oko 1.000e godišnje :unworthy: A za te novce ima da ga guram :scooter: Možda može i plin, ali nemam živaca za to, ipak je dizel Majka :unworthy:

Ako nemas dosta para da dodas uz stila i uzmes nesto novije da vredi (mislim na bas noviji i ocuvan primerak od prvog vlasnika sa overenom servisnom knjizicom) nemoj da prodajes stila. Na tvom kao sto kazes treba samo veliki servis i registracija (oko 500e) i vozi dalje jos par godina ako treba, a ovi "mladji" automobili su 95% krsine sa preskupim odrzavanjem! Uz tvoju km to moze puno da kosta. Em kupujes nesto neprovereno iz uvoza sa sumnjivom servisnom istorijom, dajes dobru lovu za to, pa odmah v. servis koji je sigurno duplo skuplji nego za stila, pa odmah 4x zimske gume, sigurno neko ulaganje oko trapova, neki senzor, na prolece klima i nedaj boze da te strefi plivajuci na nekom od tih mladjih auta....mnogo to izadje, ode ceo stilo zamalo!

Ne kazem da ces takav da ubodes, ali razmisljaj i o tome. Evo pogledaj malo kakva je vecina tih mladjih auta u extra stanju.

http://www.fiat-lanc...00

U potpunosti si sve u pravu što si napisao i nemam dosta para da dodam uz Stila. Tek kada čovek odluči da proda Stila shvati da je Stilo u stvari odličan auto, ako izuzmemo udobnost i to što šus pleh zimi pri vožnji u rikverc prosto lopata sneg u motorni prostor. Sve u svemu odlučiću da li uzeti tog Megana 1.5dci 106ks ili odustati od prodaje Stila i onako 3000e nije neka impresivna cifra za Stila u fulu i odličnom stanju.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Uh ne verujem baš da troši 2 litre manje od Stila, ako možeš da uzmeš od nekog tog Megana probaj ga na par dana, teško da troši i litar i po manje od Stila, Neka troši litar i računajmo da odradiš veliki servis(npr 500 evra), tako nešto kažem da su, to je 200e više nego za Stila. Ostaje ti još 300e(računao sam da ti je ušteda 500 evra na gorivu), znači ne sme baš ništa da ti crkne na kolima da bi imao zaradu što je malo verovatno. Ja sam od tog Megana odustao zbog famoznih dizni, jedna dizna crkne i na nuli si i sve preko toga si na gubitku. Ništa te ne nagovoram, samo kažem da dobro preračunaš kao što sam i ja radio i izabereš najbolje i najisplativije po sebe :)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ako imaš opciju za dobrog Megana i imaš proverenog mehaničara treba razmisliti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Jedini nacin da saznas koliko nekome trosi auto je da putujete zajedno, njegovim kolima a da delite troskove za gorivo.

Neverovatno, ali maltene svima skace potrosnja goriva sa famoznih "5l po gradu" bar za 20%.

Edited by Srebren Croma

Share this post


Link to post
Share on other sites

Ja sam već pisao o onom drugaru i njegovom ćaletu kako je prošlo sa Meganom, doduše za onakav stil vožnje nije ni čudo što se tako dešava. Elem, uzeli su Megan koji je prešao (navodno) 120 000km, vozio ga deda vikendom do kuće i vikendice, redovno sve menjano, nikad nije prešao 3000 obrtaja i slično...Još jedan bitan faktor je drugarov ćale koji neće da promeni brzinu dok ne čuje motor, pa onda jadan dci peva na 3000-4000 obrtaja skoro uvek, nebitno bio hladan ili na radnoj, a drugar računa da njegovih 50ak kilometara na svakih par dana ne utiče mnogo na kola pa ih ni on ne štedi.

Sve u svemu, radili su veliki servis čim su uvezli auto, par meseci nakon toga bila je turbina za zamenu. Nakon toga auto gubi snagu i kreću obrtaji da variraju- sve 4 dizne bile za zamenu. i, na oko 10 meseci nakon kupovine, opet turbina otišla i sad gledaju da li da popravljaju ili da ga prodaju i opet uzmu Vektru 2.0dti koju su pre imali i sa kojom su mnogo zadovoljniji bili. Bilo je ovde i još ulaganja za koja ja ni ne znam i napisao sam samo najveća.

Ja tvrdim da je 50% ovoga prouzrokovano njihovim stilom vožnje, ali za drugih 50% ko zna ko je kriv, jedino što je sad sigurno je da su da li3000e od kupovine za kola samo da bi ih zadržali u istom stanju u kom su ih kupili, a alu felne od toliko kvarova ni ne stižu da kupe.

Share this post


Link to post
Share on other sites

E tako neko isprica nesto o nekom Fiatu i odjednom su svi Fiati njesra :)

Tako im se pogodilo + njihov stil voznje i eto... desilo se... za koji god da se odlucis (ne samo Zoxy) oslusnes, proveris, pazaris pa kako ti bude ;)

Share this post


Link to post
Share on other sites

Stvar koja je mene ovde najviše zaplašila je cena delova. Nema popravke dizni i jedna košta 300 evra, turbina oko 900, mali servis čini mi se da je 120 evra,a iskreno ne znam ni kako je Vektra trpela onakvu torturu, jednostavno nije za sve dizel..

Share this post


Link to post
Share on other sites

U voznji po gradu za potrosnju je najvise vezana tezina vozila, i to ako govorimo o pravom gradu tipa NS, BG.....

Stilo karavan od ova 4, je najtezi, posto vozim isti, ali to svakako nije razlika od 2l i to sve jako varira od uslova saobracaja. U istim uslovima ce razlika biti najvise 1l u korist Megana 1.5DCI i fokusa 1,6tdci posto su oba za oko nisam gledao bas precizno, 100-150kg laksi..... :turned:

U svakom slucaju ja bih licno na Astru i Megana zaboravio (astre H 1,7 isuzu se uopste nisu proslavile, mozete citati HR opel forum, ima dosta o njima) Megane opet, ako se radi o siemens ubrizgavanju od 106ks, trebalo bi da je bolje reseno od starog delphia, ali je odrzavanje osetno skuplje. Stilo i fokus su za mene best buy s tim da bih ja od Fokusa birao iskljucivo tdci/90ks- najslabiji i najzahvalniji za odrzavanje i to od 2007. Internet je pun prica o crkavanju turbina na PSA- Ford 1,6 motorima pogotovo na jacim modelima od 110ks sa DPFom.

( ovo poslednje svakako treba izbeci u bilo kom autu, mada kod novijih vise nece biti moguce, iako se sad vec mogu "hiruski odstraniti", pitanje u kakvom je stanju motor i turbina koji je presao 150-200kkm sa DPFom.) :thumbdown:

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rečeno milion puta Stilo best buy, ima mlađih 2007-08, ako u baš smeta da na svom radi veliki servis. Da je toliko loš i neekonomičan sigurno bi ga taxisti izbegavali. Što se tiče težine Megan je oko 150 kg lakši, Focus 50 kg. http://www.autoevolution.com/

Iskreno kada bi Stila prodavao tj. menjao, opet bi cepao samo sa JTD/MJ motorima. Opel Insignia mi je na No. 1.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Kia CeeD i Hyundai i30 SW nisu loš izbor,a motori CRDI 1.6 se uklapaju u kriterijume.

sertih se ovog posta malopre, kad sam seo u i30 (drug vozio neki iz rent-a-car-a)..stilo je unutra 5 svetlosnih godina ispred hyndai-ja! Neverovatno koliko je jadna plastika u i30, i ceo kokpit je nekako nisko postavljen, jednostavno, za moj ukus, daleko losije odradjen od stila... :thumbdown:

Inace, u duhu teme, ja bih pogledao pored stila i pezo 307 (noviji od 2005) sa hdi motorom od 90ks. Karavan je prilicno prostran, a spolja je skladnih linija.

Share this post


Link to post
Share on other sites

ceo kokpit je nekako nisko postavljen

Tako je na dosta novijih vozila, to im je nekako trend valjda... Skoro sam vozio Pug 308, kad pogledas u kolena suvozacice maltene su na vrhu table (bez da ista radis :) ).

Share this post


Link to post
Share on other sites

Rečeno milion puta Stilo best buy, ima mlađih 2007-08, ako u baš smeta da na svom radi veliki servis. Da je toliko loš i neekonomičan sigurno bi ga taxisti izbegavali. Što se tiče težine Megan je oko 150 kg lakši, Focus 50 kg. http://www.autoevolution.com/

Iskreno kada bi Stila prodavao tj. menjao, opet bi cepao samo sa JTD/MJ motorima. Opel Insignia mi je na No. 1.

Ne smeta mi da radim veliki servis i uradiću ga po 4-ti put, nego, kao što sam na početku rekao hteo sam da kupim mlađi auto sa manjom potrošnjom, ali posle dana provedenog na placevima zatrpanih snegom shvatih da nisam još finansijski zreo za zamenu Stila ni uz pomoć kredita :( (pogotovu što su na svim placevima vozila bila sa letnjim gumama, a to je + 400e za zimske 16-ice).U svakom slučaju posle svega napisanog mogu da zaključim da je Ford Focus restyling 2008- 2009 1.6 od 90 KS best buy. I da osim tog motora treba gledati isključivo 1.9 motore. Hvala svima na pomoći i nadam se da će ova tema nekome pomoći oko izbora automobila u budućnosti.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Znaci, i posle Stila - Stilo, dobro rece imenjak.

Nisam hteo da se ukljucujem u temu, posto sam ti i ja u slicnoj dilemi vec neko vreme. Jednostavno mi nista okvirno tog godista iz C klase nije toliki skok i napredak, da bi tek tako zrtvovao mog dugogodisnjeg vernog zabara sa kojim je malo reci da sam prezadovoljan. Stvarno jos uvek itekako uzivam u njemu.

Pisah na drugoj temi, tek su mi nedavno za oko zapali Astra J i Kia ProCeed 2012, naravno oba u kupe varijanti, ali to je sve novo. Italijani su u toj klasi, na moju veliku zalost, nacisto podbacili zadnjih godina.

Share this post


Link to post
Share on other sites

jesi probao sa mondeom ili focusom tddi- tdci ?

Edited by miske17

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...