Jump to content
FAS Goran

Recommended Posts

Plasim se da ako uzmem na primer tog Mondea za 5-6k, da cu morati da uletim sa jos 2000 eura za razne popravke.

Hajde ljudi dajte mi iskustva i preporuke. Koji je motor bolji, koje su im mane, na sta da obratim paznju kod kupovine? 

@The Punisher Pa i ako kupim auto od 6000 i ulozim u njega 1000-2000 i on ce za 5 god da vredi 2000

Share this post


Link to post
Share on other sites

@totti zar ne rece neko pre dan, dva da su mu na tehnickom rekli kako od sledece godine motor vode kao rez deo bez tih brojeva radi uskladjivanja nekih zavrzlama sa EU?

 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2020 at 4:31 PM, rocket said:
Plasim se da ako uzmem na primer tog Mondea za 5-6k, da cu morati da uletim sa jos 2000 eura za razne popravke.
Hajde ljudi dajte mi iskustva i preporuke. Koji je motor bolji, koje su im mane, na sta da obratim paznju kod kupovine? 
[mention=4339]The Punisher[/mention] Pa i ako kupim auto od 6000 i ulozim u njega 1000-2000 i on ce za 5 god da vredi 2000

Bilo je par vrlo zanimljivih u buissnis paketima, 2013/14.Meni i dalje to jako zanimljv auto. Ja bih trazio u toj klasi jos c5 i evetntualno 508 pre restilizacije.
 

Share this post


Link to post
Share on other sites
On 10/6/2020 at 4:31 PM, rocket said:
Plasim se da ako uzmem na primer tog Mondea za 5-6k, da cu morati da uletim sa jos 2000 eura za razne popravke.

Hajde ljudi dajte mi iskustva i preporuke. Koji je motor bolji, koje su im mane, na sta da obratim paznju kod kupovine? 

[mention=4339]The Punisher[/mention] Pa i ako kupim auto od 6000 i ulozim u njega 1000-2000 i on ce za 5 god da vredi 2000

Ako tako gledas onda ti se vise isplati da sredis stila. Em ces sigurno manje para da izgubis, em znas auto, nastavljas sa redovnim odrzavanjem i delovi su dzabe. default_D.gif Ali kada bi tako gledali onda bi kupili 2 auta u zivotu default_).gif

Ako imas spreman kes trazi polako neki auto u odlicnom stanju da bi te posluzio i najmanje izgubio na njemu pri daljoj prodaji. Ako neces puno da gubis na vozilima moras cesto da ih menjas, na godinu-dve npr. uz samo osnovno odrzavanje. To cuvanje po 5-10god mnogo kosta u odrzavanju, mnogo izgubi trzisnu vrednost pogotovu te marke tipa Ford, Fiat i sl. ali imas i prednosti kada vozis sredjen auto za duzi vremenski period.

 

Share this post


Link to post
Share on other sites

Samo da se javim na forum. Uhvatila me nostalgija,

vozio sam Stila 10 godina, prešao sam na Peugeot 308 već 3godine.

Stilo 1.9JTD je bio bolji.

Što se tiče snage, komfora, završne obrade... Stila bi mogao opet kupiti samo da se proizvodi nov.

Pozdrav

 

 

Edited by neshaoct
spojeno

Share this post


Link to post
Share on other sites

@avalit

 

Izdrži brate :D:D 

 

-----

 

Davnih dana kada je Stilo počeo biti čest na našim ulicama jer je masovno stizao kao polovnjak, ljudi su odlazili kod tadašnjeg uvoznika Fiata i tražili da kupe nov... iako se već godinama umesto njega prodavao Nuova Bravo. B)

Share this post


Link to post
Share on other sites
24 minutes ago, avalit said:

vozio sam Stila 10 godina, prešao sam na Peugeot 308 već 3godine.

308 Mk1 ili Mk2, koja motorizacija? Mk1 je za mene imao bolji enterijer, jedino mi je uvek bila odbojna ona niska linija table ispred suvozaca, maltene u nivou kolena :) . Posto volim ususkan osecaj, visoke linije prozora i table, nize sedenje, jednostavno da te enterijer "obgrli"... A Mk1 je totalno suprotno koncipiran, dok mi je 308 Mk2 i njegov i-Cockpit tek posebna prica :D .

Takodje bivsi decenijski vlasnik 3 Porte JTD verzije. Sa ove vremenske distance od nekoliko godina, najvece mane tog auta su bili materijali i izrada pojedinih delova enterijera i izolacija. Ali opet sve u skladu sa standardima Compact klase tog vremena, setimo se samo koji je Megane kacket bio plastikaner unutra.

Naravno, pod uslovom da nije kupljena neka "bip-bip-bip" lomina od Stila. Sjajan dizajn za to vreme, dobra oprema cak i u najnizim nivoima i mogucnost njene nadogradnje, odlicni dizeli, jednostavna mehanika jeftina za odrzavanje, puno sitnih a korisnih detalja... Nesto sto naravno nije bio problem, ali lepse se voze automobili sa laksim motorima u nosu.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Od kad to stilo ima bolji kvalitet materijala i zavrsne obrade od 308ice, to nije realno, stilo ima bas bedne materijale i plastike i taj auto nisam nikad uzimao u razmatranje bas zbog toga, 308ica mi je generalno ruzan auto ali svakako kvalitetniji i pre bih ga kupio i vozio od stila...kod stila jedino jtd motor sto vredi od celog auta sto se mene tice.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem za enterijere, pogotovo za one plave sa pocetka produkcije. Odlicno odradjena je bila sama instrument tabla. S druge strane, losija sedista sa kratkim sedalnim delovima i losom bocnom potporom, tapaciri i nebo koji su se odlepljivali, lose plastike u donjem delu kokpita, gumirani sloj koji se topio...

Ali opet tu u pricu ukljucujemo i XX godina starosti (neosporno i kvalitet upotrebljenih materijala). Jer je sve to delovalo dosta drugacije kada se kupovalo kao maltene novo (moj slucaj). I bilo je u skladu sa tim vremenom, u toj klasi. Mozda zato i drugacije gledam (kada se mogao na prste nabrojati po BG), nego vecina kojima je Stilo poznat od kada je poceo masovno da se uvozi, urnise neodrzavanjem, itd... 

Dosta stvari su ispravili kasnije u MY04, tj. od restyle. A pogotovo su solidne poslednje MY06 verzije (sa onom sivom maskom) i mnogo boljim kvalitetom materijala u enterijeru.

Druga stvar, u iducoj generaciji su svi proizvodjaci podigli kvalitet enterijera. Tako da 308 Mk1 nije uopste za poredjenje sa Stilom, jer je celu generaciju mladji. Nego sa Nuova Bravom i Deltom iz grupacije, a to je vec druga prica. 

Stilo je u generaciji sa 307, koja je neosporno za svoje vreme imala jedan od najboljih enterijera, komotan, sa velikim vetrobranom, lepo sklopljen, sa boljim materijalima. Secam se odlicno, jer sam pre 16-17 godina birao upravo izmedju Stila, 147, 307, Megane kacketa i Focusa. Koji su tada svi bili par godina stari i aktuelni modeli koji su se jos uvek proizvodili. Megane je takodje bio teski plastikaner. 

 

Edited by Ivan

Share this post


Link to post
Share on other sites
Samo da se javim na forum. Uhvatila me nostalgija,
vozio sam Stila 10 godina, prešao sam na Peugeot 308 već 3godine.
Stilo 1.9JTD je bio bolji.
Što se tiče snage, komfora, završne obrade... Stila bi mogao opet kupiti samo da se proizvodi nov.
Pozdrav
 
 
Evo ti moj, 28x nov, nov, kućevni.. :D

Послато са SM-A307FN помоћу Тапатока

Share this post


Link to post
Share on other sites

Nebitne su godine kad je stilo izasao a isto tako nije bitno ni sto je bio nov auto jer i kao nov imao je te mane, generalno je fiat u tom periodu pa i ranije bio dosta los sa plastikama i štofovima bilo da je to punto, stilo ili sta vec iz tog perioda, tek su kod grande punta krenuli na bolje.

Npr poredim alfu 156 koja je je 3-4 god ranije izala od stila ali koja je imala odlicne enterijere, isto i 147 a mogu da pomenem i alfu 155 kojoj bi tempra bila pandan u to vreme ali je tempra po kvalitetu bila par klasa ispod i par godina iza 155ice, o voznim karakteristikama da ne pricamo, imao sam oba auta pa pricam iz licnog iskustva, itd da ne poredim dalje, fiat je znacajno bio loseg kvaliteta u smislu enterijera od mnogih generacijski istih automobila. 

307 sam do skoro vozio sluzbeni, realno ne volim taj auto ali uopste nije los u toj klasi sto se tice izrade, materijala, plastika, komfora, udobnosti, ima nekih sitnih boljki ali generalno jako dobar auto za to a i danasnje vreme shodno ceni.

Edited by OMP

Share this post


Link to post
Share on other sites

Apsolutno se slazem. U toj mojoj muci pri izboru 2006., mozda su Focus, 147 i 307 bili najkompletniji automobili (koji su mene zanimali). Razlika u ceni je bila minimalna, vrteli su se oko 8.500-9.500 EUR. I bukvalno auto pored auta, kod drugara u dvoristu su stajali uvezeni (moj buduci) Stilo i srebrna 147 JTD, skuplja nepunu hiljadarku. Razgledao jedan pa drugi, probao, ali mene je eto najvise privukao 3 Porte Stilo. Za to doba vanserijskim i agresivnim dizajnom eksterijera, gomilom opreme i u nizim verzijama, mogucnostima nadogradnje... I naravno za to vreme odlicnim JTD motorima. Bilo je i tada verzija sa ConnectNav+, segmentnom panoramom, fabrickim ksenonima (doduse onim reflektorskim), dvozonskom klimom, tempomatom... Razvijan na potpuno novoj platformi, novi elektronski sistemi, gomila para skrcana u razvoj modela, postojale su cak verzije sa radarskim tempomatom i Keyless&Go... 

Ali od starta sam imao primedbu na kvalitet enterijera, sedista, manjak izolacije, u tom delu se 100% slazem, upravo to sam prvi i pomenuo. Sto su kroz MY04 i MY06 poprilicno ispravili. 

Generalno, autic koji me je uz te zabarske brljotine, sjajno posluzio u lepom vremenskom intervalu. Bukvalno sam imao osecaj da sa 1.9 JTD mogu da krenem na Mesec. Obisli ceo region, nigde nije izneverio, slatko se navozali i ostao mi je u bas lepom secanju. 

Share this post


Link to post
Share on other sites

3p stilo jedino i vredi po izgledu i jeste bio neko osvezenje na trzistu kao i prvi bravo kad se pojavio, 5p i karavan su mi dosadni i ruzni.

Share this post


Link to post
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.


 

 



Info

FLCS Forum koristi tzv. kolačiće (cookies), kako bi korisnicima osigurao funkcionalnost i jednostavnost korišćenja. Daljim pregledom ovog Foruma dajete svoj pristanak za korišćenje "kolačića".

×
×
  • Create New...